Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 18. jan, 2014 18:09

@NielsK
Okay, det kan godt se ud, som om jeg ville forhåne dit postulat med mit spørgsmål, men det var altså ikke intentionen. Undskyld for det. Jeg var bare forundret over, at du kunne mene at Adam Johnson har været god over flere år. Det har jeg aldrig hørt nogen sige før.

Vi er enige om, at han har nogle gode redskaber. Men han viser det bare alt, alt for sjældent. Tophold har sjældent mange spillere, hvis nogen overhoved, der ikke altid har motivationen på plads. Adam Johnson er mentalt det direkte modsatte af Luis Suarez.

Lige meget hvilken sport vi taler om, så har de spillere altid irriteret mig. Vil hellere have en mindre talentfuld spiller på banen, der leverer stabilt fra kamp til kamp, frem for en humørspiller, der nogle gange er ustoppelig og andre gange leverer ingenting.

Derudover synes jeg ikke, at Adam Johnson gør nok defensivt. Så han er på ingen måde en spiller efter mit hoved.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 18. jan, 2014 19:56

Lucas skadet.... Lad os smide de ekstra pund og hent Yann M'vila, vi mangler en defensivmidt, hvis Lucas er ude i længere tid.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. jan, 2014 20:13

LFC_20 skrev:Lucas skadet.... Lad os smide de ekstra pund og hent Yann M'vila, vi mangler en defensivmidt, hvis Lucas er ude i længere tid.
Enig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 18. jan, 2014 20:40

tror bare vi skal købe 2 Klasse CB 2 backs gerne 100 mil pund. så vi kan få noget kvalitet.

vi skal nok score men hvis vi bare kan holde cleansheet (som arsenal) så er vi golden.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

TK Randers

Indlæg af TK Randers » lørdag, 18. jan, 2014 20:41

Købe en eller anden venstre back, om det så bliver en fra superligaen, er jeg sådan set ligeglad, han vil umuligt være dårligere end det vi har i forvejen.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 18. jan, 2014 20:45

Alonso skrev:@NielsK
Okay, det kan godt se ud, som om jeg ville forhåne dit postulat med mit spørgsmål, men det var altså ikke intentionen. Undskyld for det. Jeg var bare forundret over, at du kunne mene at Adam Johnson har været god over flere år. Det har jeg aldrig hørt nogen sige før.

Vi er enige om, at han har nogle gode redskaber. Men han viser det bare alt, alt for sjældent. Tophold har sjældent mange spillere, hvis nogen overhoved, der ikke altid har motivationen på plads. Adam Johnson er mentalt det direkte modsatte af Luis Suarez.

Lige meget hvilken sport vi taler om, så har de spillere altid irriteret mig. Vil hellere have en mindre talentfuld spiller på banen, der leverer stabilt fra kamp til kamp, frem for en humørspiller, der nogle gange er ustoppelig og andre gange leverer ingenting.

Derudover synes jeg ikke, at Adam Johnson gør nok defensivt. Så han er på ingen måde en spiller efter mit hoved.
Alt i orden, Champ. Har åbenbart kun set ham på de gode dage, og en humørspiller har vi ikke råd til.
Han er dog fremragende på de gode dage, vil jeg stadig fastholde.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 18. jan, 2014 20:53

Med Lucas tilsyneladende knæproblemer må det være tid at skrue op på indsatsen overfor "Blæksprutten" Fernando Reges og/eller Yann M'Vila. .... og gad vide, om Timm Krull kunne tænke sig at prøve et step op i karrieren?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » søndag, 19. jan, 2014 11:53

TK Randers skrev:Købe en eller anden venstre back, om det så bliver en fra superligaen, er jeg sådan set ligeglad, han vil umuligt være dårligere end det vi har i forvejen.

Er Flanno og Enrique ikke ved at være deres skade kvit?

Det ville i hvertfald hjælpe hvis vi kunne få én af de 2 tilbage, i stedet for Cissokho.

Edit:
M Sakho Hamstring Injury 25th Jan 14
J Flanagan Hamstring Injury 25th Jan 14
J Enrique Knee Injury 28th Jan 14

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 12:22

Cynwal skrev:Med Lucas tilsyneladende knæproblemer må det være tid at skrue op på indsatsen overfor "Blæksprutten" Fernando Reges og/eller Yann M'Vila. .... og gad vide, om Timm Krull kunne tænke sig at prøve et step op i karrieren?
Tror de byder på m'vila det ligger i kortene. Og også salha.
Tror de prøver på venstre back men først til sommer.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 19. jan, 2014 13:12

Jensen skrev:
TK Randers skrev:Købe en eller anden venstre back, om det så bliver en fra superligaen, er jeg sådan set ligeglad, han vil umuligt være dårligere end det vi har i forvejen.

Det ville i hvertfald hjælpe hvis vi kunne få én af de 2 tilbage, i stedet for Cissokho.

Edit:
Selvom vi er ved at have 3 mand tilbage til defensiven, så er Enrique den eneste med start 11 kvalitet - altså back mæssigt. Flanagan gjorde det flot i få kampe, og jeg er med på, at han kan være back up måske starter på højre back, men vi er nød til at hente en nu, da Johnson og Cissokho er helt væk, og bestemt ikke fortjener al den spilletid, de får pt.
McLaughlin ser også spændende ud, men lad os hente en back fra øverste hylde nu, hvis det er muligt.

Kelly

Indlæg af Kelly » søndag, 19. jan, 2014 13:27

Niels K skrev:
Jensen skrev:

Edit:
Selvom vi er ved at have 3 mand tilbage til defensiven, så er Enrique den eneste med start 11 kvalitet - altså back mæssigt. Flanagan gjorde det flot i få kampe, og jeg er med på, at han kan være back up måske starter på højre back, men vi er nød til at hente en nu, da Johnson og Cissokho er helt væk, og bestemt ikke fortjener al den spilletid, de får pt.
McLaughlin ser også spændende ud, men lad os hente en back fra øverste hylde nu, hvis det er muligt.

Enig. Er det Sevilla de skal kigge hen ?.http://en.m.wikipedia.org/wiki/Alberto_ ... P%C3%A9rez

mrwhiskey

Indlæg af mrwhiskey » søndag, 19. jan, 2014 13:36

Cynwal skrev:Med Lucas tilsyneladende knæproblemer må det være tid at skrue op på indsatsen overfor "Blæksprutten" Fernando Reges og/eller Yann M'Vila. .... og gad vide, om Timm Krull kunne tænke sig at prøve et step op i karrieren?
Ja det er vitalt vi får en klasse midtbane ind når nu Lucas er ude. Jeg har virkelig ondt af Lucas, han gjorde det fremragende op til den 1. knæskade, sidenhen har han haft problemer med at finde gamle form, og nu endnu en knæskade.

Jeg synes det er helt i hampen at afskrive Mignolet. Noget jeg hellere ser vi får ændret er en venstreback, nøj hvor er Cissokho bare ikke god nok. Jeg håbede inderligt han kunne finde formen fra Porto og Lyon, men nej.

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » søndag, 19. jan, 2014 13:59

Hvad med en ny målmand?! Jeg ser ikke det store i mignolet.. Han er for skrøbelig :s
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » onsdag, 22. jan, 2014 13:09

Der er rygter fremme (mirror, dailymail fl.) om leje af Nigel de jong af Milan. Han er vel mest kendt for hans karate spark på Alonso.

Han er benhård og kompromisløs, ikke umiddelbart en spillertype jeg er vild med. Men på den anden side kan han måske løse vores lille problem med Lucas ude - så vi ikke er alt for tyndt besat på den plads.
Alternativt kunne vi jo købe en def midt , hvis pengene og spilleren er der.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 22. jan, 2014 13:57

richs skrev:Der er rygter fremme (mirror, dailymail fl.) om leje af Nigel de jong af Milan. Han er vel mest kendt for hans karate spark på Alonso.

Han er benhård og kompromisløs, ikke umiddelbart en spillertype jeg er vild med. Men på den anden side kan han måske løse vores lille problem med Lucas ude - så vi ikke er alt for tyndt besat på den plads.
Alternativt kunne vi jo købe en def midt , hvis pengene og spilleren er der.
Enig. Som spillertype er han ikke min kop the, da han spiller til grænsen og ofte over. På den anden side som du nævner så kan det være sådan en spiller vi har brug for, og han har virkelig noget vildskab. Ofte kan mange af vores spillere virke som en flok skoledrenge, og da kan det være rart med en indpisker.
Jeg håber helt klart at vi køber en def. Midt hvis den rigtige mulighed byder sig, ellers lyder leje af de jong som en god løsning her og nu

Besvar