Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Jesper
AndreasN skrev:Hans tilstedeværelse på banen giver os uden tvivl noget ekstra, men i år har han ikke lignet en mand, der har været særlig motiveret. Hans attitude har været tangerende til opgivende, hvilket er yderst mærkeligt, når vi tænker på, hvor godt vi er med i ligaen i forhold til de sidste mange år - og i en sæson, hvor han skal spille sig til VM.
Det er faktisk "sjovt", for hvert år taler Gerrard om ønsket om toplaceringer. Nu er vi der og det virker ikke som en mand der virkelig brænder for det. Dog lagde han en gude aflevering til Suarez til sidst, hvor han burde have scoret.
Jeg tror at det mentale underskud i høj grad skyldes det fysiske underskud. Han virker overmatchet. Men han har stadigvæk en gylden højre, men hans dage som en magtfaktor på midten hører til fortiden.
Jeg håber så inderligt at han får nogle gode kampe at slutte af med, så hans glorværdige karriere ikke plettes. Men sidste sæson som fast starter, det er jeg sikker på at det er.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 29. nov, 2013 12:52
Tror i at vi sælger spillere i januar vinduet, eller opsiger lejekontrakten med Cissokho/Moses?
Jeg kan forestille mig, at hvis det er muligt at Cissokho ryger retur. Hvad med Assaidi, måske han sælges, hvis vi kan få Stoke med på den idé.
Hvad tror i?
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Jeg tror nu ikke, at Cissokho ryger. Enrique skal lige tilbage i topform først. Mon ikke, at vi også bare kører videre med Moses sæsonen ud? Vi har trods alt ikke ligefrem den bredeste trup i forvejen.
Det afhænger selvfølgelig også af, hvad der kommer ind.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
Spørgsmålet er vel også, om vi overhovedet kan komme ud af lejekontrakterne.
Jeg tror, at vi ihærdigt vil prøve at komme af med Borini. Måske endda også Aspas - afhængigt af om man ser muligheder for at hente nye folk ind.
Og så kan jeg altså ikke lade være med at tro, at vi skiller os af med en af vores centrale forsvarsspillere, hvilket i givet fald vel må være Agger eller Skrtel.
Kloppite
-
AJ
texy skrev:Jeg tror, at vi ihærdigt vil prøve at komme af med Borini. Måske endda også Aspas...
Haha, jeg må ærligt indrømme, at jeg allerede havde glemt Aspas' eksistens. Lidt synd, for han er egentlig en udmærket spiller. Det er bare som om, at han er helt væk fra holdet, selvom hans fravær selvfølgelig skyldes en skade.
-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » fredag, 29. nov, 2013 15:17
Han er i hvert fald total fejlcastet på kanten. Jeg tror, hav kunne blive rigtig god for os på toppen, men sålænge Sturridge og Suarez er i truppen, så er han henvist til bænken. Umiddelbart synes jeg ikke, stiv skal skille os med ham, før vi har er bedre alternativ til SAS. Jeg ser ham pt. som en udmærket backup, men kantspiller bliver han aldrig.
Liverpool Football Klopp
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 29. nov, 2013 15:29
AJ skrev:Jeg tror nu ikke, at Cissokho ryger. Enrique skal lige tilbage i topform først. Mon ikke, at vi også bare kører videre med Moses sæsonen ud? Vi har trods alt ikke ligefrem den bredeste trup i forvejen.
Hvis der er hold i rygterne om at Ayre er i Barca for at forhøre sig om Montoya, eller måske ligefrem for at sikre ham(?)
Borini og Aspas er sikker også mulige salgsemner.
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » fredag, 29. nov, 2013 16:02
Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge Borini og Aspas.
Hvem ellers vil i have i tilfælde af at Suarez eller Sturridge bliver skadet? Yesil og Ngoo?
-
TomViolence
- Alder: 36
af TomViolence » fredag, 29. nov, 2013 16:56
ThunderZtorm skrev:Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge Borini og Aspas.
Hvem ellers vil i have i tilfælde af at Suarez eller Sturridge bliver skadet? Yesil og Ngoo?
Det er en meget god pointé... Men hvis Borini og Aspas bliver solgt, går vi vel ud fra, at Rodgers henter nye angribere til.
Scouser by heart.
Siden 2009.
-
LiverbirdOnMyChest
- Geografisk sted: Øst for Anfield
af LiverbirdOnMyChest » fredag, 29. nov, 2013 22:10
TomViolence skrev:ThunderZtorm skrev:Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge Borini og Aspas.
Det er en meget god pointé... Men hvis Borini og Aspas bliver solgt, går vi vel ud fra, at Rodgers henter nye angribere til.
Hvis det alternativet er Aspas på banen kunne vi ligeså godt lade ham blive uden for og spille med 10 mand. Han bidrager med INTET. Han løber bare i vejen eller sparker bolden til en modspiller. Ringeste køb i maaaange år efter min mening.
-
Thommo
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 49
LiverbirdOnMyChest skrev: Ringeste køb i maaaange år efter min mening.
Synes mildt sagt at el hadji diouf er med længder det mest skrækkelige køb, både på banen, dernæst som værende lama og uden for kridt stregerne.
En spiller jeg foragter i stil med adebayor, owen, pepe, roy keane og lignende. men det er en anden sag.
Verden er smask fuld af hyklere....
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » lørdag, 30. nov, 2013 11:29
LiverbirdOnMyChest skrev:TomViolence skrev:ThunderZtorm skrev:Jeg forstår ikke hvorfor folk vil sælge Borini og Aspas.
Hvis det alternativet er Aspas på banen kunne vi ligeså godt lade ham blive uden for og spille med 10 mand. Han bidrager med INTET. Han løber bare i vejen eller sparker bolden til en modspiller. Ringeste køb i maaaange år efter min mening.
Så efter han har spillet, what, 6 kampe, er han allerede nu værre end Diouf, Poulsen, Konchesky, Le Tallec, Pongolle, Kewell, Carroll, Downing, Cheyrou, Jovanovic og alle de andre markante fejlkøb vi har lavet?
.. Eller er det bare endnu en af de der fjollede internet-overdramatiseringer a la "DEN HER FILM ER DEN DÅRLIGSTE NOGENSINDE NÅ" ?
-
TobyLfc
Enig, lad os nu lige give Aspas en chance, håber han får et par kampe hen over vinteren her til at finde sig selv og sit spil i, der er jo en grund til at vi har hentet ham til klubben,
syntes også at han viste lidt af sit værd i preseason kampene - så jeg har tillid til ham endnu.
Hvis der var nogle som jeg syntes skulle ud ville det være folk som Assaidi (selvom jeg heller ikke syntes han fik en ordentlig chance) og Moses, og så henter
vi en ny Wing ind.
"YNWA"
-
Rasputin
af Rasputin » lørdag, 30. nov, 2013 12:19
Jeg kan nu meget godt lide Aspas. Han bliver aldrig vores største stjerne, og fred være med det. Vores back up'ere kan ikke alle være store 17 årige stortalenter, som liige mangler lidt spilletid, før de bliver verdensstjerner. Aspas har klart nok ikke leveret i sine første kampe, men for dælen da. Giv ham tid, og jeg er tror han vil blive en vigtig spiller at have i truppen. Uden at lægge hovedet på blokken, blev han så ikke brugt i en for ham lidt uvant rolle? ikke at det alene undskylder sine sløje kampe.
-
AJ
Hr. Drejer skrev:AJ skrev:Jeg tror nu ikke, at Cissokho ryger. Enrique skal lige tilbage i topform først. Mon ikke, at vi også bare kører videre med Moses sæsonen ud? Vi har trods alt ikke ligefrem den bredeste trup i forvejen.
Hvis der er hold i rygterne om at Ayre er i Barca for at forhøre sig om Montoya, eller måske ligefrem for at sikre ham(?)
Borini og Aspas er sikker også mulige salgsemner.
Jeg ved godt, at Montoya har spillet på venstre for Barca, men jeg synes nu også, at vi skal have en venstrebenet, og så længe Enrique er tvivlsom, så har vi kun Cissokho.