hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » mandag, 02. sep, 2013 00:13

Ibe,Alberto,Sterling på bænken idag, sikke da en trussel. Mig bekendt er Moses ikke LFC´er, og selv hvis han var ville jeg på ingen som helst måde overveje et Borini lejemål. Det giver ingen mening. En bænk skal som jeg ser det bestå af MINDST 4 offensive, men det er bare min holdning, LFC bænken består af og til af en målmand og 3-4 defensive. Jeg jubler knapt så meget, må jeg sige.
Verden er smask fuld af hyklere....

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: hvem skal ud

Indlæg af ElTorro » mandag, 02. sep, 2013 00:28

Jeg kan faktisk godt forstå din manglende optimisme på den front, Thommo..
For mit vedkommende er det mig lidt en gåde, at vi ikke har fået hentet en offensiv profil, om end vi har prøvet.
Måske har vi ikke været ihærdige nok, hvad ved jeg... Hvis Moses kommer ind i morgen på leje, er det okay.
Jeg jubler ikke, men synes det er en fornuftig løsning set ud fra et midlertidigt perspektiv. Vi bliver dog nødt til at hente en offensiv profil ind i det næste vindue. Vi havde held med det sidste gang, og jeg håber vitterligt, vi har det igen. Som jeg ser det, så har vi bredde, men ikke bredde nok rent offensivt. Sterling, Ibe og Alberto er fine talenter, spillere med et stort potentiale, men jeg synes ikke, vi kan sætte vores tillid til dem, når det virkelig brænder på eller i situationer, hvor vi mangler løsninger.
Hvilken rolle Aspas er tiltænkt, skal jeg ikke gøre mig klog på endnu. Han fortjener, som alle andre, en chance for at vise sit værd. Denne chance synes jeg tilgengæld ikke, Borini har fået, særligt ikke blandt folk herinde...

Hvis vi, som rygterne siger, signer Sakho, Illori og Moses i morgen, så har det været et fint vindue, hvad angår defensive forstækninger. Vores midtbane og offensive dispositioner bør dog stå øverst på listen næste gang. Jeg så meget gerne, at vi hentede Hughes, der, som jeg husker det, kan dække flere midtbanepositioner. Derudover ville det være rart med enten en angriber, kant eller offensiv midt mere.

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: hvem skal ud

Indlæg af Scouzer » mandag, 02. sep, 2013 12:53

I følge sky sports er Borini i Sunderland til en medical så han bliver lejet ud resten af sæsonen.
måske en meget god løsning for ham

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 02. sep, 2013 12:54

Thommo skrev:Tvivler dælme på BR vil udleje "sin" mand. Derfor hænger jeg FSG ud. Hvorfor udleje den mest rutinerede på bænken. Dernæst er Borini primært angriber, der har vi kun lille suarez, Sturr og Borini. Det er en pisse teenage bænk vi har ffs, derfor skal Borini da ikke væk. Vanvid hvis det sker. At man kan forsvare dette, er ubegribeligt.
Selvfølgelig har Rodgers godkendt, at Borini bliver udlejet. Og jeg kan sagtens forsvare det. Borini bringer intet til holdet, og så er det ligegyldigt, om han er den ældste på bænken eller ej.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: hvem skal ud

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 02. sep, 2013 17:04

Liverpool F.C. Danmark - Nyheder, transfers og meget mere
OFFICIELT: Daniel Pacheco skifter til Alcorcon.

Skiftet er permanent, men købsprisen er ikke oplyst. Pacheco takker LFC-fansene for deres fantastiske støtte.

(Kilde: Pachecos officielle Twitter-profil)
Sikkert det bedste for alle parter :clap:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » tirsdag, 03. sep, 2013 12:07

Kan man forestille sig at russiske klubber kan købe Skrtel. Deres vindue er ikke lukket.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Henrik » tirsdag, 03. sep, 2013 13:55

nikand skrev:Kan man forestille sig at russiske klubber kan købe Skrtel. Deres vindue er ikke lukket.
Efter Toure's skade tror jeg ikke at man vil være lige så interesseret i at sælge Skrtel men det er selvfølgelig ikke umuligt.
Næste år!

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: hvem skal ud

Indlæg af Jesper » tirsdag, 03. sep, 2013 14:04

Henrik skrev:
nikand skrev:Kan man forestille sig at russiske klubber kan købe Skrtel. Deres vindue er ikke lukket.
Efter Toure's skade tror jeg ikke at man vil være lige så interesseret i at sælge Skrtel men det er selvfølgelig ikke umuligt.
Vi har vel i princippet 8 mand, hvis alle var klar, der kunne spille midterforsvarer. Så hvis Skrtl vil væk og vi kunne få en god pris, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle sælge. Det handler om det lange perspektiv, synes jeg, og der ser jeg ham ikke i den råde trøje. Han stiger ikke i værdi ved at sidde på bænken.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Henrik » tirsdag, 03. sep, 2013 14:15

Jesper skrev:
Henrik skrev:
nikand skrev:Kan man forestille sig at russiske klubber kan købe Skrtel. Deres vindue er ikke lukket.
Efter Toure's skade tror jeg ikke at man vil være lige så interesseret i at sælge Skrtel men det er selvfølgelig ikke umuligt.
Vi har vel i princippet 8 mand, hvis alle var klar, der kunne spille midterforsvarer. Så hvis Skrtl vil væk og vi kunne få en god pris, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle sælge. Det handler om det lange perspektiv, synes jeg, og der ser jeg ham ikke i den råde trøje. Han stiger ikke i værdi ved at sidde på bænken.
Det kan der selvfølgelig være noget om, men hvis vi kigger på erfaringen i truppen og tænker ind at både Agger og Sakho er venstrefodede, så er Skrtel et rigtigt godt alternativ for os synes jeg. Jeg går ikke ud fra at Rodgers har betalt den store sum penge for Sakho for at han skal agere backup til Agger men at han derimod er tiltænkt pladsen ved siden af Agger, men rigtigt meget afhænger jo af, at man kan spille fornuftigt med to venstrefodede midterforsvarere, og ikke mindst at Sakho faktisk kan præstere.

Ilori og Wisdom anser jeg som stortalenter der ikke er tiltænkt pladsen som fast mand endnu. Coates virker til at være mere eller mindre helt ude i kulden og Kelly har oftest spillet back for os og har desværre været skadesplaget så lige på den front vil jeg mene at Toure's skade nok har givet anledning til lidt bekymrede miner.

Men du har i princippet helt ret; hvis prisen er rigtig så er der selvfølgelig ikke nogen grund til at holde en spiller der hæver en høj løn på bænken. Jeg håber at han kan spille sig op og tvinge sig ind på holdet med præstationer som modsvarer dem vi så for 2 år siden.
Næste år!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 03. sep, 2013 18:47

Jesper skrev:
Henrik skrev:
nikand skrev:Kan man forestille sig at russiske klubber kan købe Skrtel. Deres vindue er ikke lukket.
Efter Toure's skade tror jeg ikke at man vil være lige så interesseret i at sælge Skrtel men det er selvfølgelig ikke umuligt.
Vi har vel i princippet 8 mand, hvis alle var klar, der kunne spille midterforsvarer. Så hvis Skrtl vil væk og vi kunne få en god pris, så kan jeg ikke se hvorfor vi ikke skulle sælge. Det handler om det lange perspektiv, synes jeg, og der ser jeg ham ikke i den råde trøje. Han stiger ikke i værdi ved at sidde på bænken.
Han steg lige i pris i søndags! Eneste LFC spiller på BBC's ugens hold: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23922033
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
phl
Indlæg: 438
Tilmeldt: søndag, 14. jul, 2013 14:26

Re: hvem skal ud

Indlæg af phl » torsdag, 05. sep, 2013 15:37

Cynwal skrev: Han steg lige i pris i søndags! Eneste LFC spiller på BBC's ugens hold: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23922033
Useriøst at Henderson ikke er med på det hold.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11370
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: hvem skal ud

Indlæg af Cynwal » torsdag, 05. sep, 2013 16:52

phl skrev:
Cynwal skrev: Han steg lige i pris i søndags! Eneste LFC spiller på BBC's ugens hold: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23922033
Useriøst at Henderson ikke er med på det hold.
Den skal du tage med Garth Crooks
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Redmaniac
Indlæg: 961
Tilmeldt: mandag, 23. jul, 2007 17:58
Geografisk sted: Waterloo - Canada

Re: hvem skal ud

Indlæg af Redmaniac » lørdag, 09. nov, 2013 11:35

Jeg formoder, at vi efterhånden snart vender tilbage til at spille med en firebackkæde igen. Jeg synes, at de seneste kampe har vist, at vi simpelthen ikke har de nødvendige wingback typer til at praktisere 3-5-2 optimalt.

Leger vi med tanken om, at Rodgers og jeg er enige i denne betragtning, burde vi så efterhånden ikke kigge på muligheden for at afskibbe en af vores CB'er?

Agger, Sakho, og Skrtel er vel alle spillere, der kan/burde forvente at spille fast hver eneste weekend. Taget i betragtning af, at den position typisk ikke har godt af rotation, så synes jeg egentligt ikke, at vi gør nogen parter en tjeneste af at have "over" kompetente spillere på bænken. Toure har jeg bevidst ikke taget med, da han vel egentligt var stillet en plads på bænken i sigte, hvorfor den megen spilletid blot må være et plus for ham. Misforstå mig nu ikke, jeg er bestemt fortaler for en bred trup med megen kvalitet. Med vores begrænsede økonomiske midler i mente så synes jeg dog, at det er en smule fråds at have enten Agger, Skrtel, eller Sakho til at sidde fast på bænken. Den plads så jeg hellere udfyldt af Ilori - og når snakken falder på ham, hvad er så hans plads i det nuværende setup? Manden spillede da trods alt 20 kampe for Sporting i sidste sæson og er udnævnt som værende et kæmpe talent, hvorfor vi også bør give ham nogle kampe i benene.

Ved et salg af en af de nævnte CB ville man kunne skaffe den fornødne kapital til at styrke vores andre steder på banen, hvor der er mere brug for det (VB og DM)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: hvem skal ud

Indlæg af Niels K » tirsdag, 12. nov, 2013 08:53

Januar/Juli 2014:

Ud:

Reina
Brad Jones
Coates
Assaidi
Aspas

Moses retur
Cissokho retur

Udlejes:

Wisdom
Ilori
Sterling
Ibe
Flanagan
Robinson
Kelly

-----------------------------

Ind:

Shay Given vel "gratis"
1 back til hver side
Diamé med frikøbsklausul på 3,5 mio. £
1 top winger
1 top angriber

Hentes hjem:

Suso
Borini

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: hvem skal ud

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » tirsdag, 12. nov, 2013 22:55

Niels K skrev:Januar/Juli 2014:

Ud:

Reina
Brad Jones
Coates
Assaidi
Aspas

Moses retur
Cissokho retur

Udlejes:

Wisdom
Ilori
Sterling
Ibe
Flanagan
Robinson
Kelly

-----------------------------

Ind:

Shay Given vel "gratis"
1 back til hver side
Diamé med frikøbsklausul på 3,5 mio. £
1 top winger
1 top angriber

Hentes hjem:

Suso
Borini
Du kan da ikke udleje alle vores spillere der er kapable til at spille back pånær ham der starter inde. At du så vil hente en til hver back er ikke nok. Sidste sæson spillede Wisdom som tredjevalg da Johnson skulle spille andetsted eller var skadet og Kelly var skadet. 2 til hver er ikke nok. 2 gode til hver og en ung er kravet så enten Kelly eller Wisdom skal blive hjemme. Og så er det ikke sikkert at dem der hentes ind til back up er gode nok i det lange løb.

Besvar