LFC Transfer Speculations
Shakhtar Donetsk's Henrikh Mkhitaryan is keen to secure a switch to Anfield after making Liverpool his number one priority. [via Metro]
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Hvem skal ind?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Slå til & få offentligtgjort handlen, så der ikke kommer andre pludseligt!ScouserTommy skrev:LFC Transfer Speculations
Shakhtar Donetsk's Henrikh Mkhitaryan is keen to secure a switch to Anfield after making Liverpool his number one priority. [via Metro]
- Ser ham som en spiller, der er en "hylde" bedre end Eriksen. Han var helt fantastisk i de CL kampe jeg så med Shakthar.
- Tag så De Vrij/Alderweirald/Sakho med.
- & så en kantspiller(Hvis man vil tage en lottokupon, så tag Konoplyanka), ellers kunne Ince være en mulighed.
- En anden spændende spiller kunne være, Kevin Strootman.
- Men, vi kan alle fans, komme med lange lange lister(Med spillere der IKKE er urealistiske), med spændende spillere, og tror jeg stopper min liste her.

- Kristoffer
Enig. Henrikh Mkhitaryan har været klasse de gange jeg har set ham. Hellere ham end Eriksen og med et køb af ham, ville der også være sikret mere målfarlighed på holdet.LFC_20 skrev:Slå til & få offentligtgjort handlen, så der ikke kommer andre pludseligt!ScouserTommy skrev:LFC Transfer Speculations
- Ser ham som en spiller, der er en "hylde" bedre end Eriksen. Han var helt fantastisk i de CL kampe jeg så med Shakthar.
- Tag så De Vrij/Alderweirald/Sakho med.
- & så en kantspiller(Hvis man vil tage en lottokupon, så tag Konoplyanka), ellers kunne Ince være en mulighed.
- En anden spændende spiller kunne være, Kevin Strootman.
- Men, vi kan alle fans, komme med lange lange lister(Med spillere der IKKE er urealistiske), med spændende spillere, og tror jeg stopper min liste her.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Vi skal ikke sammenligne os med Bayern, dertil er forskellen alt for stor. Vi skal bare fokuserer på os selv, og tage et skridt ad gangen.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Og utrolig nok er Heynkes ikke deres træner fra 1/7. En mand som har vundet en del som træner og som har fået Bayern op på et niveau, som bør gøre enhver Liverpool supporter misundlig.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Modsat BR så vil Heynkes være en magnet for klassespillere. Bare en tanke!
You are saying something ...Stephan C skrev:Og utrolig nok er Heynkes ikke deres træner fra 1/7. En mand som har vundet en del som træner og som har fået Bayern op på et niveau, som bør gøre enhver Liverpool supporter misundlig.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Han er desværre bare for gammel til det langsigtede projekt vi har gang i.Stephan C skrev:Og utrolig nok er Heynkes ikke deres træner fra 1/7. En mand som har vundet en del som træner og som har fået Bayern op på et niveau, som bør gøre enhver Liverpool supporter misundlig.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Men så skal du bruge endnu et år på at køre idéer ind. Det ville så være fjerde sæson i træk.Stephan C skrev:Og utrolig nok er Heynkes ikke deres træner fra 1/7. En mand som har vundet en del som træner og som har fået Bayern op på et niveau, som bør gøre enhver Liverpool supporter misundlig.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Hr. Drejer har i øvrigt ret i at vi bør fokusere os selv, frem for at kigge på de andre. Så længe vi forbedrer os henover sommeren er det godt.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Grunden til at han ikke vil forlænge med BM er vist, at han vil på pension. Han har endda takket nej til en retrætepost i BM-bestyrelsen.Nicoen skrev:Han er desværre bare for gammel til det langsigtede projekt vi har gang i.Stephan C skrev:Og utrolig nok er Heynkes ikke deres træner fra 1/7. En mand som har vundet en del som træner og som har fået Bayern op på et niveau, som bør gøre enhver Liverpool supporter misundlig.Jesper skrev:Skal man dømme ud fra aftenens Bayern München hold og deres niveau. Puha, så skal der mange ind! Hvis det er toppen man vil sammenligne sig med.
Så glem alt om at lokke ham til Merseyside.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Helt enig!LFC_20 skrev:- En anden spændende spiller kunne være, Kevin Strootman.
Vi SMADRER det PIShold !
Hvad blev der egentligt af Tello fra Barcelona ?
Han var på et tidspunkt rygtet til os, men foretrak at blive i Barcelona, og spillede nogle virkeligt gode kampe efterfølgende, men er det ikke et stykke tid siden har han har været i aktion for Barcelona's første hold ?
Han var på et tidspunkt rygtet til os, men foretrak at blive i Barcelona, og spillede nogle virkeligt gode kampe efterfølgende, men er det ikke et stykke tid siden har han har været i aktion for Barcelona's første hold ?
http://www.whoscored.com/Players/91800Jensen skrev:Hvad blev der egentligt af Tello fra Barcelona ?
Han har da spillet lidt

Jeg er helt vild med Tello. Han er muligvis en af de aller hurtigste spillere i Europa. Han har en glimrende teknik - og så er han målsøgende.
Han skulle have en frikøbsklausul på €10 millioner. Så vidt jeg husker.
Melo19 skrev:Jeg er helt vild med Tello. Han er muligvis en af de aller hurtigste spillere i Europa. Han har en glimrende teknik - og så er han målsøgende.
10 millioner, det er jo ingenting, men hvis han ikke selv vil til Liverpool, er det selvfølgeligt lidt svært

Ham gad jeg ellers virkeligt godt at se i Liverpool!