Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 26. mar, 2013 14:59

Jackel skrev:
Kelly skrev:
Jackel skrev:
Kelly skrev:
Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
En rigtig dygtig angriber, som kan det meste.

@Liddellpool: Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, Stoke City & Everton are all very interested in Wilfried Bony, VI (reliable) report. via @ybthebest

Hvis vi ser bort fra en tvivlsom kilde og rygterne om at Bonys agent skal snakke med følgende klubber og går direkte til 'hvis' nu vi får fat i Bony, hvad tænker folk omkring ham i Liverpool-trøjen?

:hello1:

Jeg kender ham ikke. Det er lidt en lottokupon, det er Gomez ikke.

I øvrigt forstår jeg intet af at Henderson i ikke bliver brugt mere end han gør.
Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.
Men, jeg synes at Rodgers har været ualmindelig skarp i denne sæson hvad angår at give spillerne de fornødne og uomtvistelige nødvendige pauser de nu skulle have brug for. Han ser spillerne træne hver eneste dag, kender deres fysik til punkt og prikke. Jeg er sikker på at Rodgers, Pascoe og resten af staben har styr på det.
Lur mig om ikke Henderson kommer til at spille en solid rolle i den resterende del af sæsonen.

Bare min mening ? :dontknow:

Jo det er rigtig. Han har været rigtig skarp til at holde profiler kørende. Jeg håber Henderson får de sidste kampe. Han er god.
Jeg er enig - minimalt antal skader denne sæson.
Borinis brækkede fod og skulderskade er fx ikke til at gardere sig imod.

Men det som har vakt mest glæde i mit sind har næsten været en skadesfri sæson for Agger - inden denne sæson var der jo større sandsynlighed for at Hitler rejste sig fra graven og sagde: 'undskyld gutter, jeg skylder squ en kvaje-bajer' end at Daniel Agger gik igennem en hel sæson uden at være skadet.

:flag5:
Ha ha den var god :D . Ja det er super med Aggers sæson.

I øvrigt håber jeg Liverpool går efter Ince til sommer.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=36462&zone=1
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Jackel
Indlæg: 21
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2013 00:10

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jackel » tirsdag, 26. mar, 2013 15:21

Kelly skrev:
Jackel skrev:
Kelly skrev:
Jackel skrev:
Kelly skrev:
Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
En rigtig dygtig angriber, som kan det meste.

@Liddellpool: Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, Stoke City & Everton are all very interested in Wilfried Bony, VI (reliable) report. via @ybthebest

Hvis vi ser bort fra en tvivlsom kilde og rygterne om at Bonys agent skal snakke med følgende klubber og går direkte til 'hvis' nu vi får fat i Bony, hvad tænker folk omkring ham i Liverpool-trøjen?

:hello1:

Jeg kender ham ikke. Det er lidt en lottokupon, det er Gomez ikke.

I øvrigt forstår jeg intet af at Henderson i ikke bliver brugt mere end han gør.
Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.
Men, jeg synes at Rodgers har været ualmindelig skarp i denne sæson hvad angår at give spillerne de fornødne og uomtvistelige nødvendige pauser de nu skulle have brug for. Han ser spillerne træne hver eneste dag, kender deres fysik til punkt og prikke. Jeg er sikker på at Rodgers, Pascoe og resten af staben har styr på det.
Lur mig om ikke Henderson kommer til at spille en solid rolle i den resterende del af sæsonen.

Bare min mening ? :dontknow:

Jo det er rigtig. Han har været rigtig skarp til at holde profiler kørende. Jeg håber Henderson får de sidste kampe. Han er god.
Jeg er enig - minimalt antal skader denne sæson.
Borinis brækkede fod og skulderskade er fx ikke til at gardere sig imod.

Men det som har vakt mest glæde i mit sind har næsten været en skadesfri sæson for Agger - inden denne sæson var der jo større sandsynlighed for at Hitler rejste sig fra graven og sagde: 'undskyld gutter, jeg skylder squ en kvaje-bajer' end at Daniel Agger gik igennem en hel sæson uden at være skadet.

:flag5:
Ha ha den var god :D . Ja det er super med Aggers sæson.

I øvrigt håber jeg Liverpool går efter Ince til sommer.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=36462&zone=1
Ince ville for mig være en suveræn mand at få ind til sommer.
Han kender klubben og ved hvad det vil sige at være i Liverpool. Han spiller hver gang fra start for Blackpool. Championship er en stærk liga hvor der bliver gået til stålet - så selvom der ville være et spring, ville det ikke være kæmpe stort. Tempoet er selvfølgelig højere.

Har kun set enkelte kampe med Blackpool i denne sæson. I disse kampe har Ince været outstanding for hans hold og været med i stort set alt offensivt. (kan være jeg var heldig)

Udover det, så er Ince efter min mening også en spiller efter Rodgers hoved.
Hurtig, driblestærk, teknisk begavet og så er han målfarlig. Ydermere er han en ung knøs der uden tvivl kun vil distancere sig mere og mere fra prædikatet 'talent' men til en 'etableret Liverpool-spiller'.

Jeg - og det er kun min mening - mener ikke at han skal gå direkte ind som det primære førstevalgt. I min optik må han gerne starte med at være bag Downing i køen; det er med til at lette presset fra hans skuldre, og det tror jeg bare på er vigtigt.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 26. mar, 2013 15:22

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Jackel
Indlæg: 21
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2013 00:10

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jackel » tirsdag, 26. mar, 2013 15:48

Der fik du squ lige mig til at spilde eftermiddagskaffen.
HVIS det er sandt, ja.. ord er vel overflødige.
Jeg er vild med ham.. simpelthen :dontknow:

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » tirsdag, 26. mar, 2013 15:51

Om Wilfred Bony - "He was on trial at Liverpool in 2007 but was not offered a contract"

?! :wall: :wall: :wall:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Jackel
Indlæg: 21
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2013 00:10

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jackel » tirsdag, 26. mar, 2013 15:59

thefugle skrev:Om Wilfred Bony - "He was on trial at Liverpool in 2007 but was not offered a contract"

?! :wall: :wall: :wall:
Er helt enig med dig i at det virkelig er værd at tage sit hovede og klaske blidt ind i væggen - oven på den viden om at Bony ikke blev samlet op dengang.
MEN det er sket hundrede gange før, og vil ske igen.
Pique er et eksempel, United kasserede ham og Barcelone tog ham.
Dengang Downing var i Middlesbrough var Tottenham ude efter ham, men han var for dyr og de valgte at satse på Bale.

Eksemplerne er mange og det vil sikkert ske igen og igen..

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 26. mar, 2013 15:59

thefugle skrev:Om Wilfred Bony - "He was on trial at Liverpool in 2007 but was not offered a contract"

?! :wall: :wall: :wall:
Man kan jo have taget fejl? Vi droppede også Leighton Baines i en ung alder og han blev da udmærket.

Jackel
Indlæg: 21
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2013 00:10

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jackel » tirsdag, 26. mar, 2013 16:57

Alonso skrev:
thefugle skrev:Om Wilfred Bony - "He was on trial at Liverpool in 2007 but was not offered a contract"

?! :wall: :wall: :wall:
Man kan jo have taget fejl? Vi droppede også Leighton Baines i en ung alder og han blev da udmærket.
Nemlig.

Nogle spillere udvikler sig bare voldsomt hurtigt i en senere alder end andre, og der vil altså være nogle der smutter og af omveje bliver sublime spillere. Det er uundgåeligt.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 26. mar, 2013 22:07

Så får jeg lavet en statue af alonso der skal stå i stuen. Uanset kvindebrok. Bring him in.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » tirsdag, 26. mar, 2013 22:36

Kelly skrev:
Så får jeg lavet en statue af alonso der skal stå i stuen. Uanset kvindebrok. Bring him in.
Tror jeg nøjes med en trøje! Men den bliver også købt omgående! :-)
YNWA

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » tirsdag, 26. mar, 2013 23:08

Det bedste eksempel er vel at vi under sagde nej til Cristiano Ronaldo fordi direktionen synes at han var en anelse for dyr taget hans alder i betragtning. I dag ville det beløb være peanuts at betale som det fx ses med hvad vi har givet for Coutinho... :D

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 27. mar, 2013 09:41

LiverbirdOnMyChest skrev:Det bedste eksempel er vel at vi under sagde nej til Cristiano Ronaldo fordi direktionen synes at han var en anelse for dyr taget hans alder i betragtning. I dag ville det beløb være peanuts at betale som det fx ses med hvad vi har givet for Coutinho... :D
Og du kan tilføje Alves og Kaka til 'for dyr' kategorien.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 27. mar, 2013 10:48

Liverpool FC Transfer News.

Transfer news round up:
Weimann, Eriksen, Cabaye and Rojas are the attacking players Liverpool are tracking.
Andy Carroll is also linked with an 18 million move to Italian giants Inter Milan.
Bayern Munich to offer 45 million for Luis Suarez, Juventus end their interest and Barcelona also enter the race to sign the Anfield star.
Sterling and Suso linked with a loan move to Birmingham City.
Liverpool want Shawcross for 8 million from Stoke City, and can offer Coates in exchange.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 27. mar, 2013 10:49

Hr. Drejer skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:Det bedste eksempel er vel at vi under sagde nej til Cristiano Ronaldo fordi direktionen synes at han var en anelse for dyr taget hans alder i betragtning. I dag ville det beløb være peanuts at betale som det fx ses med hvad vi har givet for Coutinho... :D
Og du kan tilføje Alves og Kaka til 'for dyr' kategorien.
Drogba blev tilbud alle superligaklubber men alle sagde nej, dengang han var helt ukendt og meget meget ung.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » onsdag, 27. mar, 2013 11:01

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:
LiverbirdOnMyChest skrev:Det bedste eksempel er vel at vi under sagde nej til Cristiano Ronaldo fordi direktionen synes at han var en anelse for dyr taget hans alder i betragtning. I dag ville det beløb være peanuts at betale som det fx ses med hvad vi har givet for Coutinho... :D
Og du kan tilføje Alves og Kaka til 'for dyr' kategorien.
Drogba blev tilbud alle superligaklubber men alle sagde nej, dengang han var helt ukendt og meget meget ung.
Ligesom Modric blev tilbudt Brøndby for 10 mio. kr. for år tilbage, men de mente han var for klejn. Mener jeg i hvert fald at have hørt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar