Igen, der er vi uenige. Kan du ikke forholde dig til jeg ikke er enig i det?pommelfeen skrev:
en stor chance kræver jo at bolden ligger godt, hvilket den ikke gjorde..
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Hartem Ben Afra
Tydeligvis interesseret i et skifte til Liverpool? - Han ville være mere end velkommen efter min mening.
- Hvis pengene altså er der til...
http://footy.dk/2013/01/15/newcastle-st ... liverpool/
Tydeligvis interesseret i et skifte til Liverpool? - Han ville være mere end velkommen efter min mening.

Jeg siger godt nok os køb! HAn ville kunne forstærke vores wings...meget enddaHr Skov skrev:Hartem Ben Afra
Tydeligvis interesseret i et skifte til Liverpool? - Han ville være mere end velkommen efter min mening.![]()
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
At vi er interesseret i Forren, viser måske at vi ikke kan være med om de allerstørste forsvarstalenter. Her tænker jeg på Stefan de Vrij, Nicolas Isimat-Mirin og Jorés Okore. Jeg ser langt hellere en af de tre, end jeg ser Forren i den røde trøje. Det er min fornemmelse at Forren ligger i kategorien under de tre.
Nu kæmper vi og Southampton om Forren. Alene det kune tyde på at han ikke er en af de store talenter. Men måske ser Rodgers ham som en spiller der på sigt skal give Kelly og Wisdom kamp om de centrlae pladser - når de er klar til det.
Coates er færdig i Liverpool - tror jeg. Rodgers har aldrig haft tillid til ham, hvilket ses med alle de minutter, som Carra har fået i denne sæson. Coates får næsten ingen minutter på banen. Jeg skrev i Coates-tråden i november måneder, om at Coates ingen spilletid får.
Nu kæmper vi og Southampton om Forren. Alene det kune tyde på at han ikke er en af de store talenter. Men måske ser Rodgers ham som en spiller der på sigt skal give Kelly og Wisdom kamp om de centrlae pladser - når de er klar til det.
Coates er færdig i Liverpool - tror jeg. Rodgers har aldrig haft tillid til ham, hvilket ses med alle de minutter, som Carra har fået i denne sæson. Coates får næsten ingen minutter på banen. Jeg skrev i Coates-tråden i november måneder, om at Coates ingen spilletid får.
Nej nej nej, det er jo helt vildt hvis Liverpool vil hente ham. Det er godt nok et selvmål. Kom nu lige. Han er ikke ret god, men han kan sparke langt

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ham kan vi klart bruge. Ja tak.thefugle skrev:Jeg siger godt nok os køb! HAn ville kunne forstærke vores wings...meget enddaHr Skov skrev:Hartem Ben Afra
Tydeligvis interesseret i et skifte til Liverpool? - Han ville være mere end velkommen efter min mening.![]()
Kunne ikke være mere enig. Så faktisk utrolig gerne Okore i LFC truppen! Vi er eftersigende også interesseret.. (rygte)Kelly skrev:
Nej nej nej, det er jo helt vildt hvis Liverpool vil hente ham. Det er godt nok et selvmål. Kom nu lige. Han er ikke ret god, men han kan sparke langt. Så køb da Okore i stedet, hvis der skal hentes en gardering til midterforsvaret.
Jeg frygter bare at hans højde kan gå hen og blive et problem. 183cm er ikke meget for en centerforsvarerHr Skov skrev:Kunne ikke være mere enig. Så faktisk utrolig gerne Okore i LFC truppen! Vi er eftersigende også interesseret.. (rygte)Kelly skrev:
Nej nej nej, det er jo helt vildt hvis Liverpool vil hente ham. Det er godt nok et selvmål. Kom nu lige. Han er ikke ret god, men han kan sparke langt. Så køb da Okore i stedet, hvis der skal hentes en gardering til midterforsvaret.
Det er rigtig han kunne godt bruge 10 cm mere i højden. Men han er kropsstærk, hurtig, teknisk stærk og tør spille bolden rundt, og så springer han ret højt. Køb ham og lej han ud 1 sæson, til en anden PL-klub eller en tysk klub.Scouzer skrev:Jeg frygter bare at hans højde kan gå hen og blive et problem. 183cm er ikke meget for en centerforsvarerHr Skov skrev:Kunne ikke være mere enig. Så faktisk utrolig gerne Okore i LFC truppen! Vi er eftersigende også interesseret.. (rygte)Kelly skrev:
Forren har afvist vores prøveperiode og tager til Southhampton ifl. Tony Barrett.
Imod moderne fodbold.
Tjaeh. Kender ikke så meget til Forren, så det er lidt sådan meh. Lidt mærkelig sag i det hele taget.sjampen skrev:Forren har afvist vores prøveperiode og tager til Southhampton ifl. Tony Barrett.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Ramírez kunne vi nu godt have brugt. Mange taler om vi mangler en 10'er, og Ramírez gør det godt i Southampton med ellers middelmådige (i forhold til PL i øvrigt) medspillere. Havde han spillet noget mere, tror jeg de ville ligge med større afstand til stregen.
Underlig logik, at bare fordi Southhampton køber ham er han ikke et stort talent. For det første har Man utd, Everton og Fulham alle været interesserede, og for det andet kan man ikke afskrive en spiller alene på den klub han skifter til. Ramirez er et godt eksempel på dette. Michu til Swansea, Demba Ba til West Ham og Ben Arfa til Newcastle er da også alle spillere der skiftede til klubber der på daværende tidspunkt var på cirka Southhamptons niveau, men jeg tog gerne alle 3 lige nu og her hvis vi kunne.Hr. Drejer skrev:At vi er interesseret i Forren, viser måske at vi ikke kan være med om de allerstørste forsvarstalenter. Her tænker jeg på Stefan de Vrij, Nicolas Isimat-Mirin og Jorés Okore. Jeg ser langt hellere en af de tre, end jeg ser Forren i den røde trøje. Det er min fornemmelse at Forren ligger i kategorien under de tre.
Og hvor mange gange har du set Isimat-Mirin og De Vrij kontra Forren, siden du kan sige at de er bedre? Det virker altså lidt underligt det indlæg...
Enig, det er sådan lidt "meh" med Forren. Har aldrig set ham spille, men han må jo kunne et eller andet!Surf skrev:Tjaeh. Kender ikke så meget til Forren, så det er lidt sådan meh. Lidt mærkelig sag i det hele taget.sjampen skrev:Forren har afvist vores prøveperiode og tager til Southhampton ifl. Tony Barrett.
- Men det er jo nok også fordi Okore er dansk. Det kunne være vildt nok at se en kamp hvor Liverpool har to danske midterforsvarer ved siden af hinanden.
Men helt sikkert, Okore er, i mine øjne, et bedre køb end Forren.