Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 01. dec, 2012 22:54

Kelly skrev:http://tv2sport.dk/liverpool-taet-paa-f ... terforward

Gomis og Daniel S til januar så er det mere end fint. Og en kontraktforlængelse med Sterling.

Så kan de ligge billet ind på Walcott til sommer og en kreativ playmakertype.
I mine øjne vil det være langt mere ambitiøst at hente Ba i Newcastle i stedet for Gomis. Prisen er nogenlunde den samme, hvis man kan tage den frikøbsklausul, som alle taler om, for gode varer.

Ba har vist i Newcastle, at han kan fungere både som spidsangriber og med et udgangspunkt på venstrekanten. Og så har han scoret masser af mål i alle sine klubber.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » søndag, 02. dec, 2012 10:23

Og så et link, hvor vi sættes i forbindelse med Ba. £90k om ugen synes jeg er i overkanten. Men måske han kan overtales til £60k. Det vil stadig være en 50% lønstigning for Ba og samtidig være en lønbesparelse for os i forhold til de rapporterede £70-80K som Carroll skulle tjene.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... witterfeed
Kloppite

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » søndag, 02. dec, 2012 13:38

vi vil forhåbentlig ikke give 90Kpund om ugen til en mere eller mindre fodboldinvalid spiller?

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » søndag, 02. dec, 2012 13:48

Bojangles skrev:vi vil forhåbentlig ikke give 90Kpund om ugen til en mere eller mindre fodboldinvalid spiller?
Han spiller godt nok mange kampe af en mere eller mindre fodboldinvalid spiller - nåja og scorer mange mål!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » søndag, 02. dec, 2012 15:38

Ba har et knæproblem, der gør at han ikke kan forsikres. Det er en af grundene til hans kontrakmæssige forhold. Jo han er skarp, men med det held vi i Liverpool har haft, kan det lige passe, vi smider en 5 årig kontrakt efter ham, og hans knæ fucker op, og vi intet får ud af ham i hele perioden.

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af tue69 » mandag, 03. dec, 2012 10:16

pommelfeen skrev:
tue69 skrev:Er ked af at agere ham den smådystre men jeg kan på ingen jordisk måde se os negle hverken Llorente eller Cavani. Det er to af de hotteste angribere i verden og vi er vel ret beset ikke attraktive nok til at matche et bud, selvom det kom fra eksempelvis Tottenham.

Det er en hed fantasi at se Cavani hos de røde, men tror ikke man skal se det som mere end det. Desværre, for han er godt en gudsbenovet angriber.

vi var da åbenbart gode nok til at få Suarez, så hvorfor skulle vi ikke være gode nok til f.eks. Cavani..

som folk skriver, så tror jeg det har utrolig stor betydning at vi har suarez og coates i truppen..

chancen for at lande ham er måske kun et sted mellem 25-40% men at sige at vi ingen chance har tror jeg er i overkanten..
Med al mulig respekt for Suarez og hans skifte fra Ajax til Pool, så tror jeg at der er mere rift om Cavani. Han spiller i en stærkere liga og er blandt de varmeste navne i Europa. Jeg tror at de sportslige ambitioner betyder mere end venskaber i klubberne, men hey, jeg vil hjertens gerne tage fejl. Meget gerne!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 03. dec, 2012 19:19

Kunne man ikke forsøge at hente Wesley Sneijder? Han vil eftersigende ikke underskrive en ny kontrakt fordi han skal gå ned i løn. Vi burde da kunne matche hans lønkrav. Vi kunne jo så smide Cole, Henderson og Downing på porten og få frigjort nogle lønkroner.

Sneijder, Llorente og Theo Walcott evt ville jeg jizze over.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 03. dec, 2012 19:50

thefugle skrev:Kunne man ikke forsøge at hente Wesley Sneijder? Han vil eftersigende ikke underskrive en ny kontrakt fordi han skal gå ned i løn. Vi burde da kunne matche hans lønkrav. Vi kunne jo så smide Cole, Henderson og Downing på porten og få frigjort nogle lønkroner.

Sneijder, Llorente og Theo Walcott evt ville jeg jizze over.
Er Sneijder stadig den spiller, han var engang, eller er han faldet i niveu ligesom resten af Inter? Såfremt han stadig har sit høje niveau, så ville han være en drømmesigning. Jeg tror dog, at det bliver helt vitalt, at vi kommer af med Cole, Downing og Carroll, hvis ikke til Januar, så senest til sommer, før vi kan komme til at matche de lønninger, spillere som Sneijder skal have.
Liverpool Football Klopp

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 03. dec, 2012 21:44

AndreasN skrev:
thefugle skrev:Kunne man ikke forsøge at hente Wesley Sneijder? Han vil eftersigende ikke underskrive en ny kontrakt fordi han skal gå ned i løn. Vi burde da kunne matche hans lønkrav. Vi kunne jo så smide Cole, Henderson og Downing på porten og få frigjort nogle lønkroner.

Sneijder, Llorente og Theo Walcott evt ville jeg jizze over.
Er Sneijder stadig den spiller, han var engang, eller er han faldet i niveu ligesom resten af Inter? Såfremt han stadig har sit høje niveau, så ville han være en drømmesigning. Jeg tror dog, at det bliver helt vitalt, at vi kommer af med Cole, Downing og Carroll, hvis ikke til Januar, så senest til sommer, før vi kan komme til at matche de lønninger, spillere som Sneijder skal have.
Tror ikke som sådan at han er faldet i niveau. Men som han selv siger har han ikke spillet så meget, men han siger selv han aldrig vil forlænge. Hvis man skal tro på det der står her

http://www.footy.dk/2012/12/03/sneijder ... med-inter/

Jeg synes det ville være et vanvittigt godt køb. Så giv ham J. Coles løn, og smid Cole ud
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » mandag, 03. dec, 2012 21:48

Sneijder var, som den eneste fra Hollands hold, virkelig stærkt spillende til EM. En af mine absolut yndlingsspillere at se på, så håber for guds skyld ikke at han ryger til Liverpool. Så ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ynwa-23 » mandag, 03. dec, 2012 22:09

AllanShore skrev:Sneijder var, som den eneste fra Hollands hold, virkelig stærkt spillende til EM. En af mine absolut yndlingsspillere at se på, så håber for guds skyld ikke at han ryger til Liverpool. Så ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
Jeg ved godt hvad jeg ville gøre .... ;)
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 03. dec, 2012 22:18

Ynwa-23 skrev:
AllanShore skrev:Sneijder var, som den eneste fra Hollands hold, virkelig stærkt spillende til EM. En af mine absolut yndlingsspillere at se på, så håber for guds skyld ikke at han ryger til Liverpool. Så ved jeg ikke hvad jeg skulle gøre af mig selv.
Jeg ved godt hvad jeg ville gøre .... ;)
Jeg har helt sikkert også et godt forslag. Så lad os håbe på Sneijder til Liverpool.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 04. dec, 2012 09:15

Jeg så faktisk hellere Isco eller Willian i Liverpool end Sneijder. Sneijder har de sidste par sæsoner svinget meget i sine præstationer for Inter. Derudover tror jeg faktisk hans bedste præstationer er bag ham, men det må fremtiden jo vise. Willian ville jeg uden at blinke smide 200 millioner efter. Med ham på højresiden af vores angreb, ville vi være dækket ind de næste mange år. Isco tror jeg mange er ude efter, men Malaga har været lidt presset på økonomien, så hvorfor ikke give den et skud. Hvis vi vil i top 4, skal vi købe spillere der kan hive vores niveau et tak op ad og også gerne to hvis muligt ;)
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » tirsdag, 04. dec, 2012 09:32

Sneijder var i mine øjne Hollands bedste ved sommerens EM. Den eneste der viste noget karakter og holdånd i deres stormvejr. Han er 28 og burde have nogle gode år i sig endnu. Hans mange skader og sikkert svimlende løn gør ham til et sats, men er han fit, kan han vel ikke betragtes som andet end en kraftig forstærkning. Isco ser spændende ud.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 04. dec, 2012 11:06

Kristoffer skrev:Jeg så faktisk hellere Isco eller Willian i Liverpool end Sneijder. Sneijder har de sidste par sæsoner svinget meget i sine præstationer for Inter. Derudover tror jeg faktisk hans bedste præstationer er bag ham, men det må fremtiden jo vise. Willian ville jeg uden at blinke smide 200 millioner efter. Med ham på højresiden af vores angreb, ville vi være dækket ind de næste mange år. Isco tror jeg mange er ude efter, men Malaga har været lidt presset på økonomien, så hvorfor ikke give den et skud. Hvis vi vil i top 4, skal vi købe spillere der kan hive vores niveau et tak op ad og også gerne to hvis muligt ;)
Jeg er klart enig. Vi mangler meget en type som Isco og Willian.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar