Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » torsdag, 22. nov, 2012 18:43

Kelly skrev:
Arda skrev:At få tid til finpudsning i Liverpool, er vidst blevet en by i Rusland.
Ja det er ikke nemt. Se Carroll.

Rossi fra Villareal rygtes til Liverpool. Men han er da skadet pt ?. Risikerer de ikke at hente en ny Aqua ?.

Så vidt jeg ved er det ret alvorlige skader Rossi har haft. Korsbåndsskader.
Hvis usikkerheden kan aflæses i transferbeløb og lønpakken, så er det vel fint nok. Han er en forrygende angriber, Giuseppi Rossi.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » torsdag, 22. nov, 2012 18:56

Kelly skrev:
Arda skrev:At få tid til finpudsning i Liverpool, er vidst blevet en by i Rusland.
Ja det er ikke nemt. Se Carroll.
I Carroll's tilfælde, havde finpudsning ikke været nok. Der skulle have været brugt en høvl, før det havde givet resultat...
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 22. nov, 2012 18:57

Rossi kostede vel for halvandet års tid siden omtrent 250 + millioner. Kan vi få ham for en slik og han samtidig er billig i drift, så vil jeg sige ja tak så længe, at vi henter kvalitet ind til offensiven udover Rossi.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 22. nov, 2012 19:29

Er der nogle, der kan huske, hvornår Rossi sidst spillede en kamp? Har han ikke været kronisk skadet i to år eller lignende?
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » torsdag, 22. nov, 2012 19:40

AndreasN skrev:Er der nogle, der kan huske, hvornår Rossi sidst spillede en kamp? Har han ikke været kronisk skadet i to år eller lignende?

Ifølge Wikipedia:

" An anterior cruciate ligament injury on Rossi's right knee that he picked up in the 3–0 loss against Real Madrid on 26 October 2011 caused Rossi to be out for 6 months.[13] Rossi reinjured his anterior cruciate ligament of right knee in training on 13 April 2012 and will be out for further 10 months."

Dvs han mere ville være et køb til næste sæson end denne, men hvis han er billig og vi får en anden person ind oven i til januar er jeg okay med det..

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 22. nov, 2012 19:42

Han fik en korsbåndsskade i slutningen af oktober sidste år. Jeg mindes at huske, at han i april rev selvsamme korsbånd over igen, da han efter sigende forcerede sit comeback for at nå med til slutrunden.

Så længe vi med sikkerhed investerer i "sikker" kvalitet, så kunne jeg godt se rationalet bag et køb af Rossi. Så længe købspris og løn er rimelig, så vi ikke risikerer en Cole version 2.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 22. nov, 2012 20:44

Stephenson skrev:
ScouserTommy skrev: Nu er jeg hverken revisor, investeringsekspert eller noget andet i den boldgade, men almindelig bondesnuhed siger mig altså, at hvis klubben bruger x antal pund på stadionrenovering, så kan den ikke bruge de samme pund til spillerindkøb. Det gælder uanset om man har pengene kontant i kassen eller låner dem, for penge man bruger til at afdrage på lån kan HELLER ikke bruges til transfers.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... :aliboronz2:
Svaret er både ja og nej. Det handler om hvordan ejerkredsen kigger på og hvordan de forholder sig til løbende udgifter/engangs investeringer.
Kan sagtens være at de siger "indkøb af spillere samt løn til personale, skal kun komme fra indtægter ifht FFP reglerne som bliver indført". Men samtidig sige "en udvidelse er en langsigtet investering som vi derfor god vil låne til, inklusive de løbende udgifter til forhøjet gældsposter".
Personligt ville jeg ihvertfald skille de 2 ting ad.
Lige præcis min pointe - blot en anelse mere udpenslet :) Ingen tvivl om at det nye stadium vil øge udgifterne, og man kan kun håbe at det ikke påvirker transferbudgettet - men det er dog en mulighed. Men tror dog at de to ting vil blive skilt ad, da det ikke lader til at vores kære ejere er presset på likviditeten (sagt uden at have den store indsigt i deres økonomi). Så tror ikke du skal se det som et valg mellem at bruge penge på stadium eller spillere, men mere at vores ejere acceptere at køre med underskud en periode indtil at det nye stadium begynder at betale sig tilbage.

Desuden adskiller FFP omkostninger til nyt stadium og spillerudgifter - hvis jeg har forstået det rigtig - så derfor bliver vi heller ikke presset på den front, når der skal betales af på det nye Anfield.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 23. nov, 2012 09:17

Hvis der skulle være penge til at hente Cavani, så ville der ihvertfald også være plads til at hente en Willian, Damiao, Ganso, Muniain eller anden stjerne, spørgsmålet er bare om vi kan lokke dem til.
Billede

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » fredag, 23. nov, 2012 13:48

Steven__Gerrard skrev:
Stephenson skrev:
ScouserTommy skrev: Nu er jeg hverken revisor, investeringsekspert eller noget andet i den boldgade, men almindelig bondesnuhed siger mig altså, at hvis klubben bruger x antal pund på stadionrenovering, så kan den ikke bruge de samme pund til spillerindkøb. Det gælder uanset om man har pengene kontant i kassen eller låner dem, for penge man bruger til at afdrage på lån kan HELLER ikke bruges til transfers.

Ret mig gerne hvis jeg tager fejl... :aliboronz2:
Svaret er både ja og nej. Det handler om hvordan ejerkredsen kigger på og hvordan de forholder sig til løbende udgifter/engangs investeringer.
Kan sagtens være at de siger "indkøb af spillere samt løn til personale, skal kun komme fra indtægter ifht FFP reglerne som bliver indført". Men samtidig sige "en udvidelse er en langsigtet investering som vi derfor god vil låne til, inklusive de løbende udgifter til forhøjet gældsposter".
Personligt ville jeg ihvertfald skille de 2 ting ad.
Lige præcis min pointe - blot en anelse mere udpenslet :) Ingen tvivl om at det nye stadium vil øge udgifterne, og man kan kun håbe at det ikke påvirker transferbudgettet - men det er dog en mulighed. Men tror dog at de to ting vil blive skilt ad, da det ikke lader til at vores kære ejere er presset på likviditeten (sagt uden at have den store indsigt i deres økonomi). Så tror ikke du skal se det som et valg mellem at bruge penge på stadium eller spillere, men mere at vores ejere acceptere at køre med underskud en periode indtil at det nye stadium begynder at betale sig tilbage.

Desuden adskiller FFP omkostninger til nyt stadium og spillerudgifter - hvis jeg har forstået det rigtig - så derfor bliver vi heller ikke presset på den front, når der skal betales af på det nye Anfield.
Tak for svarene, nu jeg da blevet meget klogere på den front :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » fredag, 23. nov, 2012 21:29

@indykaila: LFC are believed to have finalized a €£9.5mil deal with Anzhi for striker Lacina Traore. Deal will be completed in Jan via @BackPage

Kender ikke meget til ham her...? Men tror, at LFC før har forsøgt at signe ham?
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Hvem skal ind?

Indlæg af Weissert » fredag, 23. nov, 2012 21:30

Hov, den skulle i Twittertråden :(
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » fredag, 23. nov, 2012 21:56

Weissert skrev:Hov, den skulle i Twittertråden :(
Lad det være sandt! Nu har jeg ikke set så meget med ham, men med hans mål mod os, og statistik i ligaen in mente, er jeg yderst optimistisk.

Tror hurtigt han vil blive erklæret en nye Crouch med sine 2.03 :D
Og han er stadig kun 22! Han er ingen Huntelaar, som nok reelt set vil være en bedre løsning på kort sigt, men jeg har en fidus til Traore.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 23. nov, 2012 22:08

Og den nye Kanu, når det bliver afsløret, at han har fusket med sin dåbsattest. :mrgreen:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 23. nov, 2012 23:51

Det giver ingen mening at hente ham, så kan vi lige så godt bringe Carroll tilbage.

Jeg håber godt nok, det er en and fra de russiske medier. Måske et spin fra agentens side, så han kunne få lidt mere i lønposen. Det skulle ikke være første gang en spiller har sagt, at han er ved at skrive kontrakt med os uden det havde noget på sig.

Brugeravatar
TobyLfc

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 24. nov, 2012 00:40

Aarhus skrev:Det giver ingen mening at hente ham, så kan vi lige så godt bringe Carroll tilbage.

Jeg håber godt nok, det er en and fra de russiske medier. Måske et spin fra agentens side, så han kunne få lidt mere i lønposen. Det skulle ikke være første gang en spiller har sagt, at han er ved at skrive kontrakt med os uden det havde noget på sig.
Enig, kan heller ikke se formålet med det. Hvis Carroll ikke passede ind, ser jeg ikke en på 2.06 meter passe ind.
Billede
"YNWA"

Besvar