Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 20. nov, 2012 13:27

Synes det I orden, hvis Rodgers går efter Sturridge, som det antager ligenu. Huntelaar ville være konge SUB.
men Rodgers prøver med Daniel Sturridge, som super alternativ til Suarez. 1-2 angriber ser LFC inden Januar lukker. :!:

Rygterne indenfor et par timer: Jeffren fra Sporting Lissabon.
Lejekontrakt?
http://www1.skysports.com/football/news ... -in-winger
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 20. nov, 2012 14:19

Sturridge, joh, siger da ikke nej tak i hvert fald, omend rygterne på £15M lyder af lidt meget for Sturridge når man kan få Cavani for 30 eller evt en Demba Ba for 6 eller Llorente for 5..

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 20. nov, 2012 14:30

Her fra skal der lyde et kæmpestort NEJ TAK til Sturridge og da under ingen omstændigheder til den pris.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » tirsdag, 20. nov, 2012 16:02

Emmy skrev:Her fra skal der lyde et kæmpestort NEJ TAK til Sturridge og da under ingen omstændigheder til den pris.
Ja og +1

Cavani jo tak så smid 30 mill £ efter ham.

vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole

WE ARE LIVERPOOL F C WE ONLY WANT THE BEST

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 20. nov, 2012 16:17

Hyppia skrev:
Emmy skrev:Her fra skal der lyde et kæmpestort NEJ TAK til Sturridge og da under ingen omstændigheder til den pris.
Ja og +1

vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole

Cavani har vist fem år tilbage af sin kontrakt han lige har fornyet her tilbage i Maj måned. Fuck det kunne være fedt hvis han "kun" koster de £30m. Så må man kunne diskutere add-ons, så han kan gå hen og blive rigtig dyr hvis han bliver en succes for LFC. £10m i add-ons, så den rammer 40 i alt, såfremt alt går vel. Er det ikke en fair pris for en af de mest ombejlede angribere i Europa lige p.t. ? Aguero kostede da nogenlunde det samme for man city? Af en eller anden grund så føler jeg, at vi står ok ift at byde på Cavani. Tror godt han kan se at LFC har et godt hold, og at han og Suarez kan blive måske verdens bedste duo oppe foran, sammen med det måske største kant-talent i hele europa lige p.t. = Sterling. Hvis Enrique omskoles til venstre wing, og Downing skydes af sted, så er det eneste vi vel rigtigt mangler en ny venstreback. Kunne virkelig godt tænke mig at vi viser muskler ved at købe Cavani. Det sender sgu noget af et signal. Og jeg er sikker på at han ser på LFC som ligeså spændende, hvis ikke mere interessant end gunners. Ja, gunners kommer nok i cl, men de når aldrig videre med den manager i sædet, der ifølge tidligere arsenal stjerner, spiller uden taktisk ansvar. LFC har Suarez og et kæmpe potentiale.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 20. nov, 2012 17:11

Så utroligt nedtursagtigt hvis rygterne dengang passede med Jackson Martinez, og vi så ikke valgte at signe ham. Suk.

Huntelaar, Ba eller Cavani :flag5:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 20. nov, 2012 18:00

c_fryd skrev:Nu når vi snakker så meget om Sturridges attitude, er der så ingen der har overvejet Cavani's attitude på banen?
Ekstrem aggresiv mod sine kollegaer, beskyldende, egoistisk. Se bare i den video med Cavani der blev postet tidligere. Jaja. Godt nok scorer han mål, men når hans medspillere skyder ved siden af, kaster han ud med armenen og klager sig. Ikke lige LFC ånden, hvis du spørger mig. Men, måske ændre det sig når han skal hygge med hans landsmand på toppen.
Det er da underligt når at ham der er kaptajn for Liverpool nu, og har været det de sidste mange år, ofte er blevet set kaste armenene ud til siden hvis der er blevet brændt en chance. Både Gerrard, Suarez og Torres har alle brokket sig i den røde trøje, når der er blevet brændt chancer eller forsøgt skud på mål fra håbløse vinkler. Det kan jeg nu ikke se noget forkert i, sådan tror jeg nemt det kan blive hvis man er en af de bedste på et hold.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 20. nov, 2012 18:15

Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Cavani - Jovetic for mig same same på ønskelisten. Jovetic er nok bare billigere i indkøb.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » tirsdag, 20. nov, 2012 18:46

Oomph242 skrev:Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Cavani - Jovetic for mig same same på ønskelisten. Jovetic er nok bare billigere i indkøb.
Han kunne være rigtig interessant ligesom Cavani, men de rygter jeg hørte i sommers og hen over efteråret, ja så virker det til at være urealistisk, på grund af den store interesse Juventus har for ham.
Konklussion: En spændene spiller som kunne være interessant at hente, men som for mig virker til at være et for urealistisk køb, grundet Juventus store interesse i ham.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 20. nov, 2012 18:47

Oomph242 skrev:Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Jeg er helt enig. Jovetic er klasse, men er i mine øjne ikke helt samme type som Cavani. Hvor Cavani er den "typiske" 9'er og bomber, er Jovetic mere fleksibel og kan spille på alle de tre forreste rækker (her tænkes i en 4-3-3). Begge spillere er ønske spillere og ville virkelig forbedre vores start 11'er. Hvis jeg kunne vælge, ville jeg tage dem begge ... Men jeg tør dog slet ikke drømme om så gode spillere lige pt. Et realistisk bud ville måske være Wilfried Bony fra Vitesse, som bestemt også er en spændende spiller.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 20. nov, 2012 19:16

Enig i at Jovetic er interessant på Cavani niveau. Men mon ikke vi tror, at den minimale chance er lidt større i forhold til Cavani på grund af hans nationalitet og venskab med Suarez. Ligeledes forestiller jeg mig personligt, at Cavani vil fungere perfekt på banen fra dag et på grund af, at de to har spillet sammen på landsholdet i længere tid.
Kloppite

Aurvandil
Geografisk sted: Vejle
Alder: 45

Indlæg af Aurvandil » tirsdag, 20. nov, 2012 19:59

Hyppia skrev:

Jeg fatter heller ikke, at vi ikke bare køber Messi og Zlatan. Og Iniesta.

thefugle

Indlæg af thefugle » tirsdag, 20. nov, 2012 20:18

Cavani er virkelig en god spiller, men foretrækker faktisk huntelaar. Han er virkelig on fire lige nu! Han kender suarez ret godt må man sige og han er væsentlig billigere end cavani! Cavani spiller os i Italien, og folk der kommer direkte fra det langsomme spil i Italien til PL, og især når det er i januar midt på sæsonen, tror jeg bare ikke kan følge med. Han kan scorer i Italien, men kan han i PL, hvor niveauet er væsentlig højere og spillet går meget hurtigere? Jeg ved det selvfølgelig ikke.

Jovetic kommet os fra ligaen i Italien og jeg ved ikke med ham, kender faktisk ikke så meget til ham at jeg direkte kan sige han ikke dur. Men synes helt klart han har set spændende ud i diverse kampe jeg dog har set med ham.

Er llorente egentlig helt opgivet ? Håber virkelig på ham til klubben!

Ba er os en mulighed, men hellere llorente eller huntelaar

Kender ikke meget til den ukrainske liga, men en anden spiller som der virkelig er ild i er den blot 23 årige, armenske offensive midtbane Henrikh Mkhitaryan som har lavet vanvittige 16 mål i 16 kampe indtil videre for Shaktar Donetsk. Nu har jeg set de fleste af shaktars kampe i CL i hvert fald, og je synes virkelig der er gods i ham. Han er ikke vanvittig stor men det er ligemeget i mine øjne. Synes ikke folk har snakket om ham herinde, men synes virkelig det ville være et kig værd fra BR's side. Han ville være en god 10'er imo.

Og så kan jeg slet ikke forstå folks interesse i sturridge! Hvis vi kan få ham for 5-7 mio, hvilket er usandsynligt, så okay. Men mage til egoistisk, chanceafbrændende, opgivende, skyder-fra-latterlige-vinkler-og-distancer og overvurderet spiller med dårlig attitude skal man da lede længe efter. Kan slet ikke se ham klare det godt i Liverpool, og bliver ked af det hvis vi køber ham. Jeg undskylder dog enormt meget hvis han tager sig sammen og bliver en stjerne. Men usandsynligt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 20. nov, 2012 21:11

thefugle skrev:Cavani er virkelig en god spiller, men foretrækker faktisk huntelaar. Han er virkelig on fire lige nu! Han kender suarez ret godt må man sige og han er væsentlig billigere end cavani! Cavani spiller os i Italien, og folk der kommer direkte fra det langsomme spil i Italien til PL, og især når det er i januar midt på sæsonen, tror jeg bare ikke kan følge med. Han kan scorer i Italien, men kan han i PL, hvor niveauet er væsentlig højere og spillet går meget hurtigere? Jeg ved det selvfølgelig ikke.
Han har i hvertfald kunnet score imod mestrene fra Premier League. Hele tre gange i deres to opgør i Champions League sidste sæson.

Jeg siger også nej tak til Sturridge. Jovetic ville derimod være et genialt køb.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Chris R.

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 20. nov, 2012 21:14

thefugle skrev: Kender ikke meget til den ukrainske liga, men en anden spiller som der virkelig er ild i er den blot 23 årige, armenske offensive midtbane Henrikh Mkhitaryan som har lavet vanvittige 16 mål i 16 kampe indtil videre for Shaktar Donetsk. Nu har jeg set de fleste af shaktars kampe i CL i hvert fald, og je synes virkelig der er gods i ham. Han er ikke vanvittig stor men det er ligemeget i mine øjne. Synes ikke folk har snakket om ham herinde, men synes virkelig det ville være et kig værd fra BR's side. Han ville være en god 10'er imo.

Og så kan jeg slet ikke forstå folks interesse i sturridge! Hvis vi kan få ham for 5-7 mio, hvilket er usandsynligt, så okay. Men mage til egoistisk, chanceafbrændende, opgivende, skyder-fra-latterlige-vinkler-og-distancer og overvurderet spiller med dårlig attitude skal man da lede længe efter. Kan slet ikke se ham klare det godt i Liverpool, og bliver ked af det hvis vi køber ham. Jeg undskylder dog enormt meget hvis han tager sig sammen og bliver en stjerne. Men usandsynligt.
Enig i at Mkhitaryan er en utrolig spændende spiller, som virkelig ville kunne bringe noget målfarlighed ind på vores midtbane (Såfrem han scorer på sådan nogle kæmpemuligheder som den han lige har brændt mod Nordsjælland :shock: ) Men hans kontrakt udløber først i år 2015, og siden Shakhtar ikke lige frem mangler penge, så kan jeg sagtens forestille mig, at de kan finde på at kræve noget nær det samme de kræver for Willian - altså over de 20M£. Så forudsat man kigger efter nye offensive midtbanespillere, så kan jeg godt forestille mig, at det istedet bliver Belhanda eller Holtby, som jeg vil tro er billigere, og har kontraktudløb i hhv. 2014 og 2013. En anden diskussion er så om vi overhovedet har brug for offensive midtbanespillere, da jeg regner med at Gerrard bliver rykket frem når Lucas kommer tilbage, og vi så har Shelvey og Suso som back-ups.

Mht. Sturridge, så synes jeg sagtens at han kan være et gamble værd. Han scorede altså 11 mål på 2250 minutters PL fodbold sidste - svarende til cirka 25 fulde kampe. Det er et helt godkendt snit at have for en kantspiller, og de fleste mål scorede han under Villas-Boas, hvor han havde en rolle man må formode minder meget om den Rodgers har i tankerne til ham. At han så har været noget nær elendig under Matteo er en anden sag, men jeg tror på at Rodgers kan få det bedste ud af ham, ligesom han har gjort med Dyer og Sinclair i Swansea. Hvis rygterne om at Sturridge udelukkende vil spille frontangriber er sande, er jeg dog mindre lun ved tanken om han, da jeg helt klart synes han største forcer ligger ude på kanten - og så kan han agere back-up på den centrale position i tilfælde af skader. Så min konklusion er, hvis vi kan få ham billigt (Max 8-10M£), så kan jeg sagtens se fornuften i at prøve ham. Hvis han kan finde sit scoringssnit fra Villas-Boas tiden i Chelsea, så kan han hurtigt blive en rigtig god offensiv spiller at have.

Besvar