men Rodgers prøver med Daniel Sturridge, som super alternativ til Suarez. 1-2 angriber ser LFC inden Januar lukker.

Rygterne indenfor et par timer: Jeffren fra Sporting Lissabon.
Lejekontrakt?
http://www1.skysports.com/football/news ... -in-winger
Ja og +1Emmy skrev:Her fra skal der lyde et kæmpestort NEJ TAK til Sturridge og da under ingen omstændigheder til den pris.
Cavani har vist fem år tilbage af sin kontrakt han lige har fornyet her tilbage i Maj måned. Fuck det kunne være fedt hvis han "kun" koster de £30m. Så må man kunne diskutere add-ons, så han kan gå hen og blive rigtig dyr hvis han bliver en succes for LFC. £10m i add-ons, så den rammer 40 i alt, såfremt alt går vel. Er det ikke en fair pris for en af de mest ombejlede angribere i Europa lige p.t. ? Aguero kostede da nogenlunde det samme for man city? Af en eller anden grund så føler jeg, at vi står ok ift at byde på Cavani. Tror godt han kan se at LFC har et godt hold, og at han og Suarez kan blive måske verdens bedste duo oppe foran, sammen med det måske største kant-talent i hele europa lige p.t. = Sterling. Hvis Enrique omskoles til venstre wing, og Downing skydes af sted, så er det eneste vi vel rigtigt mangler en ny venstreback. Kunne virkelig godt tænke mig at vi viser muskler ved at købe Cavani. Det sender sgu noget af et signal. Og jeg er sikker på at han ser på LFC som ligeså spændende, hvis ikke mere interessant end gunners. Ja, gunners kommer nok i cl, men de når aldrig videre med den manager i sædet, der ifølge tidligere arsenal stjerner, spiller uden taktisk ansvar. LFC har Suarez og et kæmpe potentiale.Hyppia skrev:Ja og +1Emmy skrev:Her fra skal der lyde et kæmpestort NEJ TAK til Sturridge og da under ingen omstændigheder til den pris.
Cavani jo tak så smid 30 mill £ efter ham.
vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole
WE ARE LIVERPOOL F C WE ONLY WANT THE BEST
Det er da underligt når at ham der er kaptajn for Liverpool nu, og har været det de sidste mange år, ofte er blevet set kaste armenene ud til siden hvis der er blevet brændt en chance. Både Gerrard, Suarez og Torres har alle brokket sig i den røde trøje, når der er blevet brændt chancer eller forsøgt skud på mål fra håbløse vinkler. Det kan jeg nu ikke se noget forkert i, sådan tror jeg nemt det kan blive hvis man er en af de bedste på et hold.c_fryd skrev:Nu når vi snakker så meget om Sturridges attitude, er der så ingen der har overvejet Cavani's attitude på banen?
Ekstrem aggresiv mod sine kollegaer, beskyldende, egoistisk. Se bare i den video med Cavani der blev postet tidligere. Jaja. Godt nok scorer han mål, men når hans medspillere skyder ved siden af, kaster han ud med armenen og klager sig. Ikke lige LFC ånden, hvis du spørger mig. Men, måske ændre det sig når han skal hygge med hans landsmand på toppen.
Han kunne være rigtig interessant ligesom Cavani, men de rygter jeg hørte i sommers og hen over efteråret, ja så virker det til at være urealistisk, på grund af den store interesse Juventus har for ham.Oomph242 skrev:Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Cavani - Jovetic for mig same same på ønskelisten. Jovetic er nok bare billigere i indkøb.
Jeg er helt enig. Jovetic er klasse, men er i mine øjne ikke helt samme type som Cavani. Hvor Cavani er den "typiske" 9'er og bomber, er Jovetic mere fleksibel og kan spille på alle de tre forreste rækker (her tænkes i en 4-3-3). Begge spillere er ønske spillere og ville virkelig forbedre vores start 11'er. Hvis jeg kunne vælge, ville jeg tage dem begge ... Men jeg tør dog slet ikke drømme om så gode spillere lige pt. Et realistisk bud ville måske være Wilfried Bony fra Vitesse, som bestemt også er en spændende spiller.Oomph242 skrev:Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Cavani - Jovetic for mig same same på ønskelisten. Jovetic er nok bare billigere i indkøb.
Enig i at Jovetic er interessant på Cavani niveau. Men mon ikke vi tror, at den minimale chance er lidt større i forhold til Cavani på grund af hans nationalitet og venskab med Suarez. Ligeledes forestiller jeg mig personligt, at Cavani vil fungere perfekt på banen fra dag et på grund af, at de to har spillet sammen på landsholdet i længere tid.Oomph242 skrev:Hvorfor ikke en Jovetic. En spiller jeg hellere ville have i klubben, end Sturridge, Huntelaar og især Ba.
Jeg fatter heller ikke, at vi ikke bare køber Messi og Zlatan. Og Iniesta.Hyppia skrev:
Cavani jo tak så smid 30 mill £ efter ham.
vi skal ha en spiller der kan lever fra første køb, og ikke en der ender som joe cole
WE ARE LIVERPOOL F C WE ONLY WANT THE BEST
Han har i hvertfald kunnet score imod mestrene fra Premier League. Hele tre gange i deres to opgør i Champions League sidste sæson.thefugle skrev:Cavani er virkelig en god spiller, men foretrækker faktisk huntelaar. Han er virkelig on fire lige nu! Han kender suarez ret godt må man sige og han er væsentlig billigere end cavani! Cavani spiller os i Italien, og folk der kommer direkte fra det langsomme spil i Italien til PL, og især når det er i januar midt på sæsonen, tror jeg bare ikke kan følge med. Han kan scorer i Italien, men kan han i PL, hvor niveauet er væsentlig højere og spillet går meget hurtigere? Jeg ved det selvfølgelig ikke.
Enig i at Mkhitaryan er en utrolig spændende spiller, som virkelig ville kunne bringe noget målfarlighed ind på vores midtbane (Såfrem han scorer på sådan nogle kæmpemuligheder som den han lige har brændt mod Nordsjællandthefugle skrev: Kender ikke meget til den ukrainske liga, men en anden spiller som der virkelig er ild i er den blot 23 årige, armenske offensive midtbane Henrikh Mkhitaryan som har lavet vanvittige 16 mål i 16 kampe indtil videre for Shaktar Donetsk. Nu har jeg set de fleste af shaktars kampe i CL i hvert fald, og je synes virkelig der er gods i ham. Han er ikke vanvittig stor men det er ligemeget i mine øjne. Synes ikke folk har snakket om ham herinde, men synes virkelig det ville være et kig værd fra BR's side. Han ville være en god 10'er imo.
Og så kan jeg slet ikke forstå folks interesse i sturridge! Hvis vi kan få ham for 5-7 mio, hvilket er usandsynligt, så okay. Men mage til egoistisk, chanceafbrændende, opgivende, skyder-fra-latterlige-vinkler-og-distancer og overvurderet spiller med dårlig attitude skal man da lede længe efter. Kan slet ikke se ham klare det godt i Liverpool, og bliver ked af det hvis vi køber ham. Jeg undskylder dog enormt meget hvis han tager sig sammen og bliver en stjerne. Men usandsynligt.