Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Emile William Ivanhoe Heskey nævnes nu..
At det er kommet så vidt, at vi tyr til at hente vores gamle angrebspar, Heskey og Owen, er godt nok en faliterklæring
Sorry to say. De toppede hver især for 10-14 år siden (hvis man da overhovedet kan snakke om, Heskey toppede).
At det er kommet så vidt, at vi tyr til at hente vores gamle angrebspar, Heskey og Owen, er godt nok en faliterklæring

HAHA
Jeg kan lige se ham komme ind og bombe løs, mens vores unge talenter ikke kan ramme kassen. Et comeback af dimensioner..... eller et set-back af dimensioner....
Vores angrebssituation kan vel ikke blive meget værre end den er.
Med det sagt, så synes jeg at der i de forskellige tråde har været nogle virkelig gode og konstruktive indlæg (blandet med de negative), som har gjort at jeg ser lysere på vores situation og mit håb for fremtiden er blevet forstærket.
Jeg takker for de indlæg.
Jeg kan lige se ham komme ind og bombe løs, mens vores unge talenter ikke kan ramme kassen. Et comeback af dimensioner..... eller et set-back af dimensioner....
Vores angrebssituation kan vel ikke blive meget værre end den er.
Med det sagt, så synes jeg at der i de forskellige tråde har været nogle virkelig gode og konstruktive indlæg (blandet med de negative), som har gjort at jeg ser lysere på vores situation og mit håb for fremtiden er blevet forstærket.
Jeg takker for de indlæg.
Hvem skal ind?
Samtlige medier der skriver om Drogba og Anelka tager fejl.thefugle skrev:Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
Det er alt for meget forlangt at journalister skal sætte sig ind i det emne de skriver om.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg har heller ikke den store tiltro til journalister.Emmy skrev:Samtlige medier der skriver om Drogba og Anelka tager fejl.thefugle skrev:Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
Det er alt for meget forlangt at journalister skal sætte sig ind i det emne de skriver om.
Senest rettet af thefugle tirsdag, 04. sep, 2012 10:53, rettet i alt 1 gang.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Hvis vi smider Carroll på porten, fordi han ikke passer til konceptet, for afterfølgende at måtte erstatte ham med Heskey; en ældre og dårligere version af præcis samme spillertype, ja så vil transfervinduet da først for alvor komme til at fremstå som en joke. Det ville jo være komplet latterligt, og set fra et sportsligt perspektiv næsten værre end at hente Owen.
Det kan jeg simpelthen ikke tro på sker. Jeg holder stadig fast i, at vi ikke henter nogen frie transfers ind - der er simpelthen ikke kvalitet nok derude, til at det kan betale sig.
Det kan jeg simpelthen ikke tro på sker. Jeg holder stadig fast i, at vi ikke henter nogen frie transfers ind - der er simpelthen ikke kvalitet nok derude, til at det kan betale sig.
Players who are out of contract and do not have a club, can be signed outside of the transfer window if they are unattached free agents when the window closes.thefugle skrev:Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6971785.stm
Players may only be registered during one of the two annual registration periods fixed by the relevant association. As an exception to this rule, a professional whose contract has expired prior to the end of a registration period may be registered outside that registration period.
http://www.fifa.com/mm/document/affeder ... f33410.pdf
Senest rettet af Aurvandil tirsdag, 04. sep, 2012 11:01, rettet i alt 1 gang.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Premier League Handbook:thefugle skrev:Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
http://www.premierleague.com/content/da ... 2-2013.pdf
Side 174.
Kort fortalt - en spiller kan IKKE registreres til Premier League udenfor transfer vinduet medmindre spilleren er under 21 år gammel ELLER FA giver speciel tilladelse. Dette gives kun sjældent, og aldrig hvis klubben har registreret en trup på 25 spillere.
Man kan til enhver tid signe en spiller der ikke er på kontrakt og håbe på at FA godkender en registrering, men spilleren må ikke have været på kontrakt i en anden klub da transfervinduet lukkede. Jeg kan dog ikke helt finde med sikkerhed om det kun gælder andre Premier League klubber, eller om det er ligegyldigt hvilken klub der tales om - jeg går dog ud fra at der menes "en klub" som i uanset hvilken klub. Forestil dig at Man City presser Brøndby (eller en anden fattig klub) til at fyre en spiller for at kunne signe ham udenfor transfervinduet fx - det er den situation man forsøger at undgå med den regel, vil jeg tro.
Både Drogba og Anelka er i skrivende stund stadig på kontrakt i Kina. Historien startede på basis af det løse rygte at Drogba var blevet frigivet fra hans kontrakt - det rygte startede FØR transfervinduet lukkede, og derfor var der mange sites der spekulerede i at Drogba var på vej til Liverpool (eller Real Madrid) - det var dog, som vi nu ved, 100% spekulation, løse rygter og tomme idéer fra skribenter der manglede hits på deres websites.
Medierne der kører med den slags rygter er sladderblade og tilfældige internationale fodboldsites. Den slags er ikke ligefrem kendte for høj journalistisk standard.
- Ma Captain
1. Hvis du er uden kontrakt når vinduet lukker i, så kan du signes når du vil. Altså hele året rundt!
2. Lucas Barrios er han ikke også på fri? Læste for nogle uger siden at han var blevet fristillet i Kina. Hvis det er sandt, så burde der ikke være noget tvivl om vi skal gå efter ham.
2. Lucas Barrios er han ikke også på fri? Læste for nogle uger siden at han var blevet fristillet i Kina. Hvis det er sandt, så burde der ikke være noget tvivl om vi skal gå efter ham.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
Hvem skal ind?
Snakken om Barrios var i hvert fald et stykke tid inden transfervinduet lukkede så måske er han en reel mulighed
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Korrekt, men medmindre EPL/FA giver dispensation, kan du ikke registreres til Premier League truppen efter transfervinduet er lukket. Skal ikke kunne sige hvor svært det er at få den dispensation dog.Ma Captain skrev:1. Hvis du er uden kontrakt når vinduet lukker i, så kan du signes når du vil. Altså hele året rundt!
Man vil altid kunne spille FA/League Cup. Europæisk fodbold er afhængig af at spilleren signes før registreringen af truppen til den turnering foregår - det sker som regel en uge eller to før gruppekampene begynder.
- Alex Brockins
- Ma Captain
http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/lu ... l-tyskland
Desværre det var denne artikel, og han er IKKE løst fra sin kontrakt, så den kan skydes i jorden igen.
Han ville være en kærkommen forstærkning ellers.
Desværre det var denne artikel, og han er IKKE løst fra sin kontrakt, så den kan skydes i jorden igen.

There is only one Captain...... Ma Captain!!
ThunderZtorm skrev:Premier League Handbook:thefugle skrev:Nej men undskyld mig. Samtlige medier siger at Liverpool kunne hente drogba og bla bla bla. Dvs de tager allesammen fejl og du har ret eller hvad...Mon ikke der bare sidder en eneste reporter der er blevet hvisket i øret omkring disse oplysninger du åbenbart har hvis det var sådan det var? Jeg spørger bare, uden det skal være et personligt angreb. Vil du være så venlig at bakke det du siger op med nogle skriftlige facts? Tak =)ThunderZtorm skrev:Hvor tit skal det siges. Drogba og Anelka er IKKE muligheder. De var begge tilknyttet en klub da transfervinduet lukkede og kan dermed IKKE hentes før tidligst 1. januar. Simple as that, det kan ikke lade sig gøre om så den kinesiske klub frigiver dem begge lige nu - reglerne er ret klare på det punkt, spilleren SKAL have været uden klub FØR transfervinduet lukkede.
http://www.premierleague.com/content/da ... 2-2013.pdf
Side 174.
Kort fortalt - en spiller kan IKKE registreres til Premier League udenfor transfer vinduet medmindre spilleren er under 21 år gammel ELLER FA giver speciel tilladelse. Dette gives kun sjældent, og aldrig hvis klubben har registreret en trup på 25 spillere.
Man kan til enhver tid signe en spiller der ikke er på kontrakt og håbe på at FA godkender en registrering, men spilleren må ikke have været på kontrakt i en anden klub da transfervinduet lukkede. Jeg kan dog ikke helt finde med sikkerhed om det kun gælder andre Premier League klubber, eller om det er ligegyldigt hvilken klub der tales om - jeg går dog ud fra at der menes "en klub" som i uanset hvilken klub. Forestil dig at Man City presser Brøndby (eller en anden fattig klub) til at fyre en spiller for at kunne signe ham udenfor transfervinduet fx - det er den situation man forsøger at undgå med den regel, vil jeg tro.
Både Drogba og Anelka er i skrivende stund stadig på kontrakt i Kina. Historien startede på basis af det løse rygte at Drogba var blevet frigivet fra hans kontrakt - det rygte startede FØR transfervinduet lukkede, og derfor var der mange sites der spekulerede i at Drogba var på vej til Liverpool (eller Real Madrid) - det var dog, som vi nu ved, 100% spekulation, løse rygter og tomme idéer fra skribenter der manglede hits på deres websites.
Medierne der kører med den slags rygter er sladderblade og tilfældige internationale fodboldsites. Den slags er ikke ligefrem kendte for høj journalistisk standard.
Tak skal de ha

Hvem skal ind?
Som udgangspunkt har du fuldstændig ret. Men en af BRs argumenter for at leje/sælge Carroll var at han var en alt for dyr spiller at have siddende på bænken som 3. angriber. Både værdimæssigt og lønmæssigt.Aarde skrev:Hvis vi smider Carroll på porten, fordi han ikke passer til konceptet, for afterfølgende at måtte erstatte ham med Heskey; en ældre og dårligere version af præcis samme spillertype, ja så vil transfervinduet da først for alvor komme til at fremstå som en joke. Det ville jo være komplet latterligt, og set fra et sportsligt perspektiv næsten værre end at hente Owen.
Økonomisk set vil det være langt mere holdbart at have en spiller som f.eks. Heskey i truppen som får 10-15 min spilletid i hver tredje kamp. Det holder slet ikke med en spiller som Carroll.
Når det er sagt mener jeg bestemt heller ikke at vi skal have hverken Heskey eller lmo tilbage. Og jeg tror heller ikke på at der pludselig dukker en transferfri spiller op der er brugbar. BR klarer sig med det han har og måske er vi så heldige at en af de unge popper op som den helt store målscorer. Eller at de rutinerede kræfter tager sig sammen og hæver niveauet.