Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 28. jul, 2012 20:30

Hr. Drejer skrev:Amorebieta's agent bekræfter købstilbud fra Liverpool:

http://www.marca.com/2012/07/27/en/foot ... 08429.html

Det betyder muligvis at Skrtel er tabt for klubben.
Købstilbud? Står der ikke bare, at Liverpool er en af flere klubber, der har vist interesse?

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 28. jul, 2012 21:19

Aarde skrev:
Hr. Drejer skrev:Amorebieta's agent bekræfter købstilbud fra Liverpool:

http://www.marca.com/2012/07/27/en/foot ... 08429.html

Det betyder muligvis at Skrtel er tabt for klubben.
Købstilbud? Står der ikke bare, at Liverpool er en af flere klubber, der har vist interesse?
Artiklen hedder 'Amorebieta's agent confirms the Liverpool offer'. Det tolker jeg som at vi skulle have smidt et tilbud på bordet. Dernæst står der i artiklen at i fredags blev det bekræftet overfor Macca, at Liverpool var interesseret i ham 'The company representing him, Football Management 04, confirmed to MARCA on Friday that Liverpool was interested in signing him, as was previously reported in the MARCA newspaper.'

Jeg læser det som om at vi nu har kommet med et konkret tilbud, og at det har været avisen bekendt at vi har vist interesse for ham tidligere.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 28. jul, 2012 21:27

Kommentatorerne på ESPN (under LFC vs Spurs) sagde, at vi var interesserede i Gaitan fra Benfica. Den er kommet lidt ud af den blå luft, for mit vedkommende. Jeg husker bare, at Manure var interesseret i ham, men jeg fik ikke fat i om, vi tilmed har lagt et bud på ham eller om det blot var en påstået pris på spilleren, som de nævnte.

Alright, jeg har også lagt i druk i over en uge, men har vi virkelig været linket med Gaitan på det seneste?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
nikand
Alder: 46

Indlæg af nikand » lørdag, 28. jul, 2012 21:58

Arda skrev:Kommentatorerne på ESPN (under LFC vs Spurs) sagde, at vi var interesserede i Gaitan fra Benfica. Den er kommet lidt ud af den blå luft, for mit vedkommende. Jeg husker bare, at Manure var interesseret i ham, men jeg fik ikke fat i om, vi tilmed har lagt et bud på ham eller om det blot var en påstået pris på spilleren, som de nævnte.

Alright, jeg har også lagt i druk i over en uge, men har vi virkelig været linket med Gaitan på det seneste?
Har ikke set noget der kan dokumentere denne historie.
We need a new Fowler...

Chris R.

Indlæg af Chris R. » lørdag, 28. jul, 2012 22:30

Arda skrev:Kommentatorerne på ESPN (under LFC vs Spurs) sagde, at vi var interesserede i Gaitan fra Benfica. Den er kommet lidt ud af den blå luft, for mit vedkommende. Jeg husker bare, at Manure var interesseret i ham, men jeg fik ikke fat i om, vi tilmed har lagt et bud på ham eller om det blot var en påstået pris på spilleren, som de nævnte.

Historien stammer fra den portugisiske avis Record, som nævner en pris på 18 mil pund. Kender dog ikke troværdigheden af avisen, og der er ikke nogle engelske journalister der har meldt noget om Gaitan.
Billede

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 29. jul, 2012 10:23

Gaitans agent har det seneste år prøvet at få ham talt op i pris, bl.a. ved at linke ham til United med en foreslået værdi på næsten 30 mio. £, så man skal nok lige tage det med et gran salt mht. rygter om ham.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Indlæg af DaBonks » søndag, 29. jul, 2012 23:03

UAE's Omar Abdulrahman har været virkelig imponerende. Han er kun 21 og spiller stadig i Mellemøsten.
Det eneste problem er at klubberne dernede har penge nok, så overgangssummen er højst sandsynligt høj, på trods af manglen på erfaring i en stor liga.

Han er dog et sats værd. God bevægelighed, hurtig, virkelig god teknik og godt blik for spillet. Han ville passe godt ind i det system Rodgers vil indføre.
Billede

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. jul, 2012 00:19

What will Agger do? Man City shock Liverpool with £13m bid for Dane as Real and Barca wait in the wings

Manchester City have rocked Liverpool with a £13million bid for defender Daniel Agger.

Liverpool now face a major fight to keep Agger, 27, with Real Madrid and Barcelona also interested.

The Premier League champions lodged their bid with Liverpool last week and had it rejected.

But Agger has already told Anfield chief Brendan Rodgers that he wants out.

The Danish centre-back is expected to confirm within the next two weeks whether he will opt for the Emirates or Spain but City are ready to up their bid to keep him in the Premier League.

The player still set to be sacrificed by City to accommodate the Agger is Kolo Toure.

The Ivory Coast star has a year left on his contract and, after being frozen out by Mancini last season, has been a target for Turkish club Bursaspor and Saudi Arabian club Al Hilal - but Barcelona are also now keen on the former Arsenal man.

But City have not yet found a taker willing to pay a transfer fee on top of his £120,000-a-week wages, even though the Ivory Cost defender is willing to take a pay cut.

To complicate matters, Vincent Kompany's injury yesterday - the Blues skipper flew home from their Malaysia tour - means the champions are now loathe to allow Toure to leave as his departure would rob them of experienced cover.

If City DO sign Agger, they then face paying Toure around £6million over the next 12 months in wages if he is not sold or included in their 25-man squad for the Premier League and the Champions League.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... 3m-1184988

ha ha ha, Lescott kostede £22 M, så Agger må være £40 M værd. £13 M :lol: GTFO!

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. jul, 2012 00:45

Hr. Drejer skrev:What will Agger do? Man City shock Liverpool with £13m bid for Dane as Real and Barca wait in the wings

Manchester City have rocked Liverpool with a £13million bid for defender Daniel Agger.

Liverpool now face a major fight to keep Agger, 27, with Real Madrid and Barcelona also interested.

The Premier League champions lodged their bid with Liverpool last week and had it rejected.

But Agger has already told Anfield chief Brendan Rodgers that he wants out.

The Danish centre-back is expected to confirm within the next two weeks whether he will opt for the Emirates or Spain but City are ready to up their bid to keep him in the Premier League.

The player still set to be sacrificed by City to accommodate the Agger is Kolo Toure.

The Ivory Coast star has a year left on his contract and, after being frozen out by Mancini last season, has been a target for Turkish club Bursaspor and Saudi Arabian club Al Hilal - but Barcelona are also now keen on the former Arsenal man.

But City have not yet found a taker willing to pay a transfer fee on top of his £120,000-a-week wages, even though the Ivory Cost defender is willing to take a pay cut.

To complicate matters, Vincent Kompany's injury yesterday - the Blues skipper flew home from their Malaysia tour - means the champions are now loathe to allow Toure to leave as his departure would rob them of experienced cover.

If City DO sign Agger, they then face paying Toure around £6million over the next 12 months in wages if he is not sold or included in their 25-man squad for the Premier League and the Champions League.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... 3m-1184988

ha ha ha, Lescott kostede £22 M, så Agger må være £40 M værd. £13 M :lol: GTFO!
Er slet ikke bange for at han smutter, Agger er Liverpool mand, han smutter ingen steder.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

STMO

Indlæg af STMO » mandag, 30. jul, 2012 08:06

Vedr. salg af Agger gør det mig nervøs at høre, hvis han selv ønsker sig væk.
Prisen, synes jeg desuden, er helt vildt for lavt. Jeg har svært ved at se, at vi i hvert fald ikke skulle være over 20M£. Er der nogen, der kender andre bud på Agger og hvor han reelt ligger prismæssigt?
Håber på et dementi i løbet af dagen.

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 51
Kontakt:

Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » mandag, 30. jul, 2012 08:17

STMO skrev:Vedr. salg af Agger gør det mig nervøs at høre, hvis han selv ønsker sig væk.
Prisen, synes jeg desuden, er helt vildt for lavt. Jeg har svært ved at se, at vi i hvert fald ikke skulle være over 20M£. Er der nogen, der kender andre bud på Agger og hvor han reelt ligger prismæssigt?
Har du da hørt ham selv sige det?

STMO

Indlæg af STMO » mandag, 30. jul, 2012 08:31

Mugge skrev:
STMO skrev:Vedr. salg af Agger gør det mig nervøs at høre, hvis han selv ønsker sig væk.
Nej, da. Jeg forholder mig kun til rygtet citeret fra avisen: "But Agger has already told Anfield chief Brendan Rodgers that he wants out."

Brugeravatar
St. Anger
Geografisk sted: Harboøre

Indlæg af St. Anger » mandag, 30. jul, 2012 11:30

STMO skrev:
Mugge skrev:
Nej, da. Jeg forholder mig kun til rygtet citeret fra avisen: "But Agger has already told Anfield chief Brendan Rodgers that he wants out."

Kan du selv høre det ? "Rygtet"

mawope

Indlæg af mawope » mandag, 30. jul, 2012 11:46

DaBonks skrev:UAE's Omar Abdulrahman har været virkelig imponerende. Han er kun 21 og spiller stadig i Mellemøsten.
Det eneste problem er at klubberne dernede har penge nok, så overgangssummen er højst sandsynligt høj, på trods af manglen på erfaring i en stor liga.

Han er dog et sats værd. God bevægelighed, hurtig, virkelig god teknik og godt blik for spillet. Han ville passe godt ind i det system Rodgers vil indføre.
Ham kommenterede jeg også på under deres første kamp. Nr. 5 ligner ham meget af både udseende og spillestil, men med samme efternavn (Amer Abdulrahman) måske de er brødre? De er i hvert fald begge gode og elegante med bolden og har et godt øje for deres medspillere.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 30. jul, 2012 12:22

mawope skrev:
DaBonks skrev:UAE's Omar Abdulrahman har været virkelig imponerende. Han er kun 21 og spiller stadig i Mellemøsten.

Ham kommenterede jeg også på under deres første kamp. Nr. 5 ligner ham meget af både udseende og spillestil, men med samme efternavn (Amer Abdulrahman) måske de er brødre? De er i hvert fald begge gode og elegante med bolden og har et godt øje for deres medspillere.
Jeg har haft op til flere elever med det navn, så mon ikke det er et ganske almindeligt navn?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Besvar