Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter en spiller som afellay! Til den pris som der bliver rygtet (60 mio) vil han kunne forbedre liverpool meget mere end en dempsey til 95 mio
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Det ville ikke give så meget mening hvis det skulle være derfor, at de gerne så ham blive Liverpool spiller da New England Revolution er ejet af Robert Kraft. Hvis det er i de baner de tænker kan det kun være fordi at han er amerikaner og derfor måske ser noget finansielt i det.Ivanhoe skrev:Er enig i alt det du skriver, Tex. Mon det spiller ind, for vores amerikanske ejere, at Dempsey tidligere har været den store stjerne for netop Boston-holdet New England Revoultion...texnymann skrev: Synes ikke umiddelbart, at det ser farligere ud end Suarez-Carroll-Kuyt eller Downing-Suarez-Kuyt gjorde før sidste sæson. Snarere tværtimod.
Og uanset hvad, så skræmmer navnene ikke i forhold til:
Aguero-Balotelli-Silva
Mata-Torres-Hazard
Nani-Rooney-Valencia
Podolski-RVP-Giroud
Nu kender jeg som nævnt heldigvis ikke noget til Borini, så det kan jo sagtens vise sig, at han er på niveau med nogle af de stjernenavne vores konkurrenter har på banen. Men Dempsey ser jeg altså ikke det store lys i - på trods af hans fornemme sæson i Fulham. Synes faktisk at vores startopstilling ser stærkere ud med følgende alternativer:
Suarez-Carroll-Borini (med Cole eller Aquilani bagved)
Downing-Suarez-Cole (med Borini eller Aquilani bagved)
Dempsey skal være velkommen til en ordentlig pris som en breddespiller, men min personlige vurdering er (når jeg nu ikke vurderer ham til at være en spiller til startopstillingen) at £10m er vanvittigt mange penge for en reserve uden videresalgsværdi. Måske ejerene tror der er ligger noget marketingsværdi i at have en amerikaner i truppen?
Men som jeg har sagt før så ville en signing af en spiller som Dempsey være useriøst og uden ambition. De andre store engelske klubber går efter de bedste spillere imens at det åbenbart er blevet sådan i Liverpool at spillere fra 2. og 3. hylde er godt nok. Vi kan jo nævne i flæng alle de spillere som er kommet til klubben og som overhovedet ikke har gjort nogen forskel i forhold til mesterskabet. Så hellere købe 2 verdensklasse spillere istedet for at hente 5 middelmådige som ingen forskel gør og som alligevel bliver solgt nogle år efter med et tab.

Ifølge Fulham har de dog ikke modtaget noget bud for Dempsey fra os:
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... te?cc=5739
http://soccernet.espn.go.com/news/story ... te?cc=5739
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Tak for links til Liverpool Lou. Jeg kan se at jeg huskede teksten en anelse forkert, men som skrevet er det måske også 25-30 år siden jeg sidst hørte den i radioen... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Uamitiøst og useriøst at købe en spiller med samme antal assist og dobbelt så mange mål som Suarez, selvom han har spillet for fucking Fulham. Selvfølgelig er Dempsey da ikke sexet, men når vi nu ikke er med om Hazard, Hulk etc. så er det sq ok. Hvis du ikke skulle have bemærket det, er vi ikke særlig attraktive på hverken vores placering eller vores lønpolitik. Vi henter sq da ikke spillere fra 2. hylde for sjov, men fordi vi ikke er interessante for de absolut bedste spillere. DERFOR henter vi ikke 2 verdensklasse spillere.John Barnes skrev: Men som jeg har sagt før så ville en signing af en spiller som Dempsey være useriøst og uden ambition. De andre store engelske klubber går efter de bedste spillere imens at det åbenbart er blevet sådan i Liverpool at spillere fra 2. og 3. hylde er godt nok. Vi kan jo nævne i flæng alle de spillere som er kommet til klubben og som overhovedet ikke har gjort nogen forskel i forhold til mesterskabet. Så hellere købe 2 verdensklasse spillere istedet for at hente 5 middelmådige som ingen forskel gør og som alligevel bliver solgt nogle år efter med et tab.
Det er sq da utroligt at ligemeget hvad klubben gør så er det ikke godt nok. Man køber en gældsplaget klub fra nogle forfærdelige ejere og prøver at få forrentningen op igen, så skal FSG skydes i skoene at de er nærrige.
Vi henter en offensivt minded træner som har leveret både flot spil og resultater og generelt betragtes som en af de absolut bedste unge trænere, og FSG er uambitiøse.
Vi kunne ikke score mål, så vi er tilsyneladende efter en spiller som scorede mange mål i ligaen, og det er heller ikke godt nok for vi vil have Hulk, Ronaldo og hente Pele fra fortiden.
Imod moderne fodbold.
Gør vi måske også. Sky skriver følgende i deres transfer clockwatch:kragh! skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter en spiller som afellay! Til den pris som der bliver rygtet (60 mio) vil han kunne forbedre liverpool meget mere end en dempsey til 95 mio
According to reports in El Mundo Deportivo, Barcelona winger Ibrahim Afellay is a target for Arsenal and Liverpool. New Barca coach Tito Vilanova is reported to have told Afellay that he will not feature regularly this season and must now decide whether to stay at Camp Nou or accept an offer from a foreign club. Barcelona are said to want €4million (£3.1m) for the Netherlands international.
Til den pris er det en no-brainer, men det kræver jo selvfølgelig at både klub og spiller ønsker hinanden. Kunne godt forestille mig, at han hellere vil til Arsenal hvis han får budet.
Hvis han er et stort navn i Boston, så er det da komplet ligegyldigt, om det er fordi, han har spillet for en fodboldklub, der er ejet af Kraft. Og så er der da helt sikkert et finansielt aspekt af et køb af måske den bedste amerikanske fodboldspiller pt.John Barnes skrev: Det ville ikke give så meget mening hvis det skulle være derfor, at de gerne så ham blive Liverpool spiller da New England Revolution er ejet af Robert Kraft. Hvis det er i de baner de tænker kan det kun være fordi at han er amerikaner og derfor måske ser noget finansielt i det.
Men som jeg har sagt før så ville en signing af en spiller som Dempsey være useriøst og uden ambition. De andre store engelske klubber går efter de bedste spillere imens at det åbenbart er blevet sådan i Liverpool at spillere fra 2. og 3. hylde er godt nok. Vi kan jo nævne i flæng alle de spillere som er kommet til klubben og som overhovedet ikke har gjort nogen forskel i forhold til mesterskabet. Så hellere købe 2 verdensklasse spillere istedet for at hente 5 middelmådige som ingen forskel gør og som alligevel bliver solgt nogle år efter med et tab.
Personligt bryder jeg mig ikke om Dempsey, og lige meget hvad mener jeg, at £10 mio. er i overkanten. Men hvis han bliver købt, så har Rodgers formentlig set noget i Dempsey, som jeg ikke har set, og derfor kan jeg selvfølgelig ikke dømme Dempsey ude på forhånd. Jeg tvivler dog på, at Dempsey bliver en central spiller i Rodgers' koncept så at vurdere Rodgers' amitioner og seriøsitet ud fra lige præcis den handel, når vi ikke kender til pris eller betydning for holdet, forstår jeg ingenting af.
Og så køber jeg ikke den med, at hype og pris automatisk dikterer kvalitet. Der findes utallige eksempler på, at man har fået fat i en masse kvalitet for forholdsvis få penge. Man kan jo bare tage et kig på det nuværende LFC-hold og konstatere, at bærende spillere som Reina, Lucas, Agger og Skrtel ikke kostede en formue og ikke blev betragtet som verdensstjerner dengang, de kom til klubben. NUFC er jo også blevet rost til skyerne for at få relativt meget for relativt få penge.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- muggedhino
HØRT!!kragh! skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter en spiller som afellay! Til den pris som der bliver rygtet (60 mio) vil han kunne forbedre liverpool meget mere end en dempsey til 95 mio
muggedhino skrev:HØRT!!kragh! skrev:Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke går efter en spiller som afellay! Til den pris som der bliver rygtet (60 mio) vil han kunne forbedre liverpool meget mere end en dempsey til 95 mio
Det kan også sagtens tænkes at de køber ham. Men Dempsey er et vigtigt køb, hvis han kommer. Han har noget af det vi mangler. Er boldsikker, godt overblik, godt spark, gode dybeløb, hurtig, en klog spiller, og ikke gumpetung som Adam. Dempsey fighter hårdt, og så laver han mål.
Ud med Adam og Carroll, ind med Demba Ba og Walcott eller Afellay såfremt hans nye korsbånd er ok nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
sjampen skrev:
Uamitiøst og useriøst at købe en spiller med samme antal assist og dobbelt så mange mål som Suarez, selvom han har spillet for fucking Fulham. Selvfølgelig er Dempsey da ikke sexet, men når vi nu ikke er med om Hazard, Hulk etc. så er det sq ok. Hvis du ikke skulle have bemærket det, er vi ikke særlig attraktive på hverken vores placering eller vores lønpolitik. Vi henter sq da ikke spillere fra 2. hylde for sjov, men fordi vi ikke er interessante for de absolut bedste spillere. DERFOR henter vi ikke 2 verdensklasse spillere.
Det er sq da utroligt at ligemeget hvad klubben gør så er det ikke godt nok. Man køber en gældsplaget klub fra nogle forfærdelige ejere og prøver at få forrentningen op igen, så skal FSG skydes i skoene at de er nærrige.
Vi henter en offensivt minded træner som har leveret både flot spil og resultater og generelt betragtes som en af de absolut bedste unge trænere, og FSG er uambitiøse.
Vi kunne ikke score mål, så vi er tilsyneladende efter en spiller som scorede mange mål i ligaen, og det er heller ikke godt nok for vi vil have Hulk, Ronaldo og hente Pele fra fortiden.

Kunne ikke sige det bedre selv.
Hvornår begynder det at gå op for folk, de fleste har heldigvis forstået det, at vi ikke kan hente spillere fra aller øverste hylde!
Vi er et midterhold i den bedre halvdel i PL, ikke mere.
Vi må nøjes med at hente på de lidt mindre attraktive hylder.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Det uambitiøse ligger (i min verden) i Dempseys alder. Havde han været 24 år, så havde det sgu været en anden sag. Nu ser det ud til, at vi går ud og smider 10mio. pund efter en mand, som vi kan presse 2, måske 3 år ud af. Så vil jeg hellere hente en mand med nogenlunde samme scoringsgennemsnit, men som er 5 år yngre. Og det vil jeg gladeligt give 5 mio. pund mere for. Alene fordi der så er en eventuel gensalgsværdi, og hvis han ikke bliver solgt, så er der 5 år mere at trække på.
EDIT: Men jeg er positiv over Dempsey. Bare ikke for 10 mio. pund.
Badooo siger, hvad han mener!
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Er skam godt klar over, at vi ikke er lige så attraktive som nogen af de andre top klubber måske er, jeg blev trodsalt ikke Liverpool fan igår..sjampen skrev:Uamitiøst og useriøst at købe en spiller med samme antal assist og dobbelt så mange mål som Suarez, selvom han har spillet for fucking Fulham. Selvfølgelig er Dempsey da ikke sexet, men når vi nu ikke er med om Hazard, Hulk etc. så er det sq ok. Hvis du ikke skulle have bemærket det, er vi ikke særlig attraktive på hverken vores placering eller vores lønpolitik. Vi henter sq da ikke spillere fra 2. hylde for sjov, men fordi vi ikke er interessante for de absolut bedste spillere. DERFOR henter vi ikke 2 verdensklasse spillere.John Barnes skrev: Men som jeg har sagt før så ville en signing af en spiller som Dempsey være useriøst og uden ambition. De andre store engelske klubber går efter de bedste spillere imens at det åbenbart er blevet sådan i Liverpool at spillere fra 2. og 3. hylde er godt nok. Vi kan jo nævne i flæng alle de spillere som er kommet til klubben og som overhovedet ikke har gjort nogen forskel i forhold til mesterskabet. Så hellere købe 2 verdensklasse spillere istedet for at hente 5 middelmådige som ingen forskel gør og som alligevel bliver solgt nogle år efter med et tab.

Men hvis en Dempsey virkelig er det bedste som man kan komme med, så er det bare ikke godt nok og så kommer vi ingen vegne i forhold til top holdene! Et eller andet sted er det vel os hvordan man tolker 1. og 2. hylde, det er jo lidt individuelt, 1. hylde for mig er ikke kun Messi og Ronaldo. Jeg mener bare, at hvis FSG's mål er at bringe denne klub tilbage til toppen af engelsk fodbold så burde de os vide, at det kommer til at koste en del penge og det kommer til at kræve bedre spillere end folk som Dempsey. Hvad nu hvis vi får samme placering i næste sæson eller måske en enkelt plads bedre? Er det så samme indkøbs politik som nu? Så kan det jo ende med, at blive en ren ørkenvandring. Hvis de har midlerne og pengene nu, hvorfor så ikke bruge dem nu og gå efter det absolut bedste af det bedste som man kan få? Jeg nægter at tro på, at det er folk som Dempsey!

Badooo skrev:Det uambitiøse ligger (i min verden) i Dempseys alder. Havde han været 24 år, så havde det sgu været en anden sag. Nu ser det ud til, at vi går ud og smider 10mio. pund efter en mand, som vi kan presse 2, måske 3 år ud af. Så vil jeg hellere hente en mand med nogenlunde samme scoringsgennemsnit, men som er 5 år yngre. Og det vil jeg gladeligt give 5 mio. pund mere for. Alene fordi der så er en eventuel gensalgsværdi, og hvis han ikke bliver solgt, så er der 5 år mere at trække på.
VI henter ham i hans beste alder, han skal bare ind og give den gas fra dag 1 så må vi ser hvor længe han holder. Han skal ikke udvikles mv. Hvis han nu tilmed er en type, de mange unge talenter vi har kan læne sig lidt op af, er det godt. Bellamy bliver presset længere og længere ud og det samme med Downing.
Ja Dempsey liyder ikke lige så smart som Podolski, men hvis nu han passer perfekt til den nye spillestil, er jeg ligeglad med hvor smart deres navn lyder. SÅ vil jeg gerne have den Ranger.
Tror du Downing passer til BR.
SKY mener vi har budt på Joe Allen, ham har jeg så tilgengæld aldrig lagt mærke til. Er han god ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Hvad blev der af den aftale mellem LFC og Swansea der gjorde at vi ikke kunne hente deres spillere ? Har Swansea ikke selv offentliggjort dette på deres hjemmeside?
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Jeg synes personligt, at det ville være langt mere ambitiøst at beholde Andy Carroll end at hente Clint Dempsey, da han har en spidskompetence, som vi ellers ikke har i truppen og derudover har mange fodboldår foran sig.Repsej skrev:sjampen skrev:
Uamitiøst og useriøst at købe en spiller med samme antal assist og dobbelt så mange mål som Suarez, selvom han har spillet for fucking Fulham. Selvfølgelig er Dempsey da ikke sexet, men når vi nu ikke er med om Hazard, Hulk etc. så er det sq ok. Hvis du ikke skulle have bemærket det, er vi ikke særlig attraktive på hverken vores placering eller vores lønpolitik. Vi henter sq da ikke spillere fra 2. hylde for sjov, men fordi vi ikke er interessante for de absolut bedste spillere. DERFOR henter vi ikke 2 verdensklasse spillere.
![]()
![]()
Kunne ikke sige det bedre selv.
Hvornår begynder det at gå op for folk, de fleste har heldigvis forstået det, at vi ikke kan hente spillere fra aller øverste hylde!
Vi er et midterhold i den bedre halvdel i PL, ikke mere.
Vi må nøjes med at hente på de lidt mindre attraktive hylder.
Derudover, så må vi jo gerne lære af vores egen historie. Vi har jo hentet flere spillere fra "mindre" klubber efter en god sæson. Indenfor de seneste transfervinduer kan nævnes:
Adam, Downing, Henderson og Carroll.
Jeg afskriver ikke nødvendigvis disse fire, men de har på ingen måde endnu præsteret hos os på samme måde som de gjorde i deres tidligere "mindre" klub.
Dempsey har fine mål og assists stats. Det havde Adam, Downing og Carroll også da vi hentede dem. Men jeg kigger ikke kun på sidste sæsons mål og assist stats, når jeg vurderer om en spiller vil kunne forstærke os. Der er også andre ting vi mangler i truppen. Hurtighed, teknik og pasningssikkerhed eksempelvis. Jeg synes ikke, at pakken Clint Dempsey er en komplet pakke til en værdi af £10m.
Og i forhold til Dempsey vs Suarez, så bør man tage med i det regnestykke, at Suarez fik sin sæson smadret af Evra-sagen. Lur mig, om ikke både Suarez og Liverpool havde gjort det en smule bedre, hvis der ikke skulle bruges koncentration og karantænedage på den sag.
EDIT: Jeg vil langt hellere hente Demba Ba for £7m, hvis det handler om at få en spiller ind, der har bevist at han kan kan score mål.
Kloppite