Kan se, at jeg måske har været lige hurtig nok ude. De har i hvert fald ændret det siden jeg sidst tjekkede siden for tyve minutter siden.
Reports in the Daily Mail suggest Liverpool and Fulham have reached an agreement over the transfer of Clint Dempsey and the fee is reportedly £10 million.
Brendan Rodgers expects the deal to be completed by the end of the week which would mean Dempsey joining the squad in the USA on their pre-season tour, which of course is his home nation.
If Dempsey completes the move, he is expected to form part of a forward three, with fan favorite Luis Suarez and new signing Fabio Borini. This will intensify the speculation about Andy Carroll’s return to Newcastle despite having their initial bid rejected. With West Ham declaring that they are no longer interested, Carroll’s former club emerges to be the most likely destination of Liverpool’s number 9 if he were to leave.
Dempsey is keen to move to Merseyside as Sky Sports reported, having told Fulham that he was not interested in a new deal and wants to join Liverpool.
A medical is expected to take place this week.
More to follow…
Det er meget muligt, at vi henter Dempsey. Men for £10m?? Det vil være katastrofalt købmandsskab. Manden er 29 år gammel og har kun et år tilbage af sin kontrakt. Derudover kan jeg overhovedet ikke se, at han skulle være aktuel til vores startopstilling. £10m må være en and...Melo19 skrev:Det her var umiddelbart hvad jeg kunne finde (LFC transfer speculations):
Reports in the Daily Mail suggest Liverpool and Fulham have reached an agreement over the transfer of Clint Dempsey and the fee is reportedly £10 million.
Brendan Rodgers expects the deal to be completed by the end of the week which would mean Dempsey joining the squad in the USA on their pre-season tour, which of course is his home nation.
If Dempsey completes the move, he is expected to form part of a forward three, with fan favorite Luis Suarez and new signing Fabio Borini. This will intensify the speculation about Andy Carroll’s return to Newcastle despite having their initial bid rejected. With West Ham declaring that they are no longer interested, Carroll’s former club emerges to be the most likely destination of Liverpool’s number 9 if he were to leave.
Dempsey is keen to move to Merseyside as Sky Sports reported, having told Fulham that he was not interested in a new deal and wants to join Liverpool.
A medical is expected to take place this week.
More to follow…
Der er lidt Ronaldo over ham synes jeg. Han ser også pæn hurtig udJensen skrev:Mercu skrev:TJa vi har jo selv været med til at køre prisen på engelske spiller fuldkommen åndsvagt op, hvis:Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Ryger Carroll mener jeg stadig der skal hentes en mere ud over Walcot og evt. Dempsey.
Hvad siger i ?.
BREAKING: Arsenal have rejected a £25million bid from Chelsea for Theo Walcott
Wenger not interested in selling Walcott
CHELSEA have dropped out of the running for Arsenal winger Theo Walcott.
The club were said to have made a £25million bid for the Gunners star but had their offer rejected by Arsenal. Walcott is currently in talks with Arsenal about increasing his annual salary to £100,000.
There had been interest from both Liverpool and Chelsea but after the Blues offer was rejected it is unsure as to whether they will increase.
Last night, Walcott's agent said that he did not believe Chelsea would make a higher offer and that he was no longer in negociations with them,
Downing er £20millioner værd
Henderson er £20millioner værd
Carroll er £35millioner værd
Så er Theo Walcott med et langt bedre CV, og lang mere erfaring på højeste niveau dælme også mindst £25millioner værd!
Imens har Chelsea hentet Oscar fra Internacional til samme pris ?
Anyway.
For lige at vende tilbage til Kevin Mirallas, nu ved jeg godt at man ikke kun skal bedømme en spiller fra youtube videor, men jeg tror nu sagtens vi kunne bruge en spiller som ham til vores Fløje/Angreb![]()
Kan godt følge dig lidt her.Fribytter skrev:Jeg tror dog, at FSG/LFC/Ayre/Rodgers er villige til at give et par millioner ekstra, da Dempsey formentlig ikke kræver meget i løn. Det er nu, at de milde overpriser skal betales (hvis de skal betales).
Jeg havde selv samme tanke.Mr.Kop skrev:Der er lidt Ronaldo over ham synes jeg. Han ser også pæn hurtig udJensen skrev:Mercu skrev:TJa vi har jo selv været med til at køre prisen på engelske spiller fuldkommen åndsvagt op, hvis:Kelly skrev:Tror i at Walcott er en direkte erstatning for Carroll. Eller er Borini erstatningen for Carroll og Walcott erstatningen for Kuyt.
Ryger Carroll mener jeg stadig der skal hentes en mere ud over Walcot og evt. Dempsey.
Hvad siger i ?.
BREAKING: Arsenal have rejected a £25million bid from Chelsea for Theo Walcott
Wenger not interested in selling Walcott
CHELSEA have dropped out of the running for Arsenal winger Theo Walcott.
The club were said to have made a £25million bid for the Gunners star but had their offer rejected by Arsenal. Walcott is currently in talks with Arsenal about increasing his annual salary to £100,000.
There had been interest from both Liverpool and Chelsea but after the Blues offer was rejected it is unsure as to whether they will increase.
Last night, Walcott's agent said that he did not believe Chelsea would make a higher offer and that he was no longer in negociations with them,
Downing er £20millioner værd
Henderson er £20millioner værd
Carroll er £35millioner værd
Så er Theo Walcott med et langt bedre CV, og lang mere erfaring på højeste niveau dælme også mindst £25millioner værd!
Imens har Chelsea hentet Oscar fra Internacional til samme pris ?
Anyway.
For lige at vende tilbage til Kevin Mirallas, nu ved jeg godt at man ikke kun skal bedømme en spiller fra youtube videor, men jeg tror nu sagtens vi kunne bruge en spiller som ham til vores Fløje/Angreb![]()
Miskat skrev:Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvis man vælger at hente en 29-årig Fulham-spiller. Nuvel, han havde en flot sæson, men det havde Charlie Adam jo også da han blev hentet, og han har i mine øjne ikke været en succes. Tværtimod synes jeg, det er synd for de unge talenter, at deres chancer formindskes af mellemvare-indkøb, når vi i stedet kunne hente få klassespillere og så supplere med egne folk. Min holdning er nu engang kvalitet frem for kvantitet, og hvis ikke signingen er fra højeste hylde (hvilket jeg ikke mener Dempsey er), så må han i det mindste have potentialet til at blive det. Hvorfor ikke give Sterling chancen f.eks.? Hvis Dempsey er købt, hvad det godt kunne ligne, så synes jeg vi mere og mere begynder at ligne en klub, der spiller om pladserne uden for top 4.
Synes ikke umiddelbart, at det ser farligere ud end Suarez-Carroll-Kuyt eller Downing-Suarez-Kuyt gjorde før sidste sæson. Snarere tværtimod.Emmy skrev:Borini-Suarez-Dempsey lyder som en frontkæde der både er målfarlig og yderst arbejdsom. Spændende
Luis Demba Ba Walcott / Borini / Downing.texnymann skrev:Synes ikke umiddelbart, at det ser farligere ud end Suarez-Carroll-Kuyt eller Downing-Suarez-Kuyt gjorde før sidste sæson. Snarere tværtimod.Emmy skrev:Borini-Suarez-Dempsey lyder som en frontkæde der både er målfarlig og yderst arbejdsom. Spændende
Og uanset hvad, så skræmmer navnene ikke i forhold til:
Aguero-Balotelli-Silva
Mata-Torres-Hazard
Nani-Rooney-Valencia
Podolski-RVP-Giroud
Nu kender jeg som nævnt heldigvis ikke noget til Borini, så det kan jo sagtens vise sig, at han er på niveau med nogle af de stjernenavne vores konkurrenter har på banen. Men Dempsey ser jeg altså ikke det store lys i - på trods af hans fornemme sæson i Fulham. Synes faktisk at vores startopstilling ser stærkere ud med følgende alternativer:
Suarez-Carroll-Borini (med Cole eller Aquilani bagved)
Downing-Suarez-Cole (med Borini eller Aquilani bagved)
Dempsey skal være velkommen til en ordentlig pris som en breddespiller, men min personlige vurdering er (når jeg nu ikke vurderer ham til at være en spiller til startopstillingen) at £10m er vanvittigt mange penge for en reserve uden videresalgsværdi. Måske ejerene tror der er ligger noget marketingsværdi i at have en amerikaner i truppen?
Er enig i alt det du skriver, Tex. Mon det spiller ind, for vores amerikanske ejere, at Dempsey tidligere har været den store stjerne for netop Boston-holdet New England Revoultion...texnymann skrev: Synes ikke umiddelbart, at det ser farligere ud end Suarez-Carroll-Kuyt eller Downing-Suarez-Kuyt gjorde før sidste sæson. Snarere tværtimod.
Og uanset hvad, så skræmmer navnene ikke i forhold til:
Aguero-Balotelli-Silva
Mata-Torres-Hazard
Nani-Rooney-Valencia
Podolski-RVP-Giroud
Nu kender jeg som nævnt heldigvis ikke noget til Borini, så det kan jo sagtens vise sig, at han er på niveau med nogle af de stjernenavne vores konkurrenter har på banen. Men Dempsey ser jeg altså ikke det store lys i - på trods af hans fornemme sæson i Fulham. Synes faktisk at vores startopstilling ser stærkere ud med følgende alternativer:
Suarez-Carroll-Borini (med Cole eller Aquilani bagved)
Downing-Suarez-Cole (med Borini eller Aquilani bagved)
Dempsey skal være velkommen til en ordentlig pris som en breddespiller, men min personlige vurdering er (når jeg nu ikke vurderer ham til at være en spiller til startopstillingen) at £10m er vanvittigt mange penge for en reserve uden videresalgsværdi. Måske ejerene tror der er ligger noget marketingsværdi i at have en amerikaner i truppen?