Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jezzman (CH)

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 10:59

Kelly skrev:
Skøtt skrev:http://www.liverpool-kop.com/2012/07/co ... OM.twitter

Det ligner mere og mere en meget realistisk handel! :)

Ja og denne handel tror jeg faktisk på. Med spillerens evner, tænk hvad han ville have kostet, hvis han var fra England. 250 mill eller deromkring. Får de ham til 120.140 mill, er det en god handel.

Jeg håber også rigtig meget på Daniel fra Chelsea.Jeg har set ham live 3 gange, han er en super spændende type, lynhurtig, god teknik og så laver han mål. Jeg mener han scorede 11 mål i sidste sæson, eller tager jeg fejl ?.
De...? LFC.... eller mente du vi :)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 08. jul, 2012 11:04

Jezzman (CH) skrev:
Kelly skrev:
Skøtt skrev:http://www.liverpool-kop.com/2012/07/co ... OM.twitter

Det ligner mere og mere en meget realistisk handel! :)

Ja og denne handel tror jeg faktisk på. Med spillerens evner, tænk hvad han ville have kostet, hvis han var fra England. 250 mill eller deromkring. Får de ham til 120.140 mill, er det en god handel.

Jeg håber også rigtig meget på Daniel fra Chelsea.Jeg har set ham live 3 gange, han er en super spændende type, lynhurtig, god teknik og så laver han mål. Jeg mener han scorede 11 mål i sidste sæson, eller tager jeg fejl ?.
De...? LFC.... eller mente du vi :)

Ja helt klart VI. :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 08. jul, 2012 11:13

Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.

Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 08. jul, 2012 11:25

sjampen skrev:
Badooo skrev:11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
I betragtningen af at han tilsyneladende har spillet på kanten for Chelski, er 11 mål da en god sjat. Det undrer mig faktisk lidt at vi tilsyneladende er efter ham. Så vidt jeg ved er en af hovedgrundende til at han er utilfreds. nemlig at han har spillet kantspilller. Hos os må man gå ud fra at han vil få samme position, medmindre han selvfølgelig skal slå Carroll ud på bænken.

Dog er Sturridge en fremragende spiller. Selv hvis han kommer til at få en lidt højere løn end vi egentlig synes han er værd, ville det være et scoop.
Tja, som kantspiller er det self. en anden snak. Så er det ganske godkendt. Jeg kunne nu godt se ham i et 3-mands angreb med Carroll på toppen og Suarez + Sturridge lige bag Carroll. Med lidt support fra midten i form af Gerrard og/eller Henderson (eller Ramirez :dontknow: ) så kunne det godt blive rigtig sjovt at være Liverpool-fan igen.
Badooo siger, hvad han mener!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » søndag, 08. jul, 2012 11:37

Badooo skrev:Tja, som kantspiller er det self. en anden snak. Så er det ganske godkendt. Jeg kunne nu godt se ham i et 3-mands angreb med Carroll på toppen og Suarez + Sturridge lige bag Carroll. Med lidt support fra midten i form af Gerrard og/eller Henderson (eller Ramirez :dontknow: ) så kunne det godt blive rigtig sjovt at være Liverpool-fan igen.
Jeg er nenlig helt enig. Et angreb der hedder Sturridge, Carroll og Suarez, med Bellamy og Downing som indskiftere har stort potentiale og godt nuværende niveau. Jeg finder det bare underligt at Sturridge skulle have en markant anderledes holdning til hvad der er hans position i LFC end i Chelsea. Måske er situationen at han var utilfreds med at han ikke var foretrukket mere end han var, istedet for en ringe Torres og en Drogba som vel reelt først kom igang sent på sæsonen.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 11:42

sjampen skrev:
Badooo skrev:Tja, som kantspiller er det self. en anden snak. Så er det ganske godkendt. Jeg kunne nu godt se ham i et 3-mands angreb med Carroll på toppen og Suarez + Sturridge lige bag Carroll. Med lidt support fra midten i form af Gerrard og/eller Henderson (eller Ramirez :dontknow: ) så kunne det godt blive rigtig sjovt at være Liverpool-fan igen.
Jeg er nenlig helt enig. Et angreb der hedder Sturridge, Carroll og Suarez, med Bellamy og Downing som indskiftere har stort potentiale og godt nuværende niveau. Jeg finder det bare underligt at Sturridge skulle have en markant anderledes holdning til hvad der er hans position i LFC end i Chelsea. Måske er situationen at han var utilfreds med at han ikke var foretrukket mere end han var, istedet for en ringe Torres og en Drogba som vel reelt først kom igang sent på sæsonen.
Efter sigende skulle han have en kolo-enormt ego.... men haaber det er noget Rodgers kan faa styr paa....

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 08. jul, 2012 12:11

Jezzman (CH) skrev:
sjampen skrev:
Efter sigende skulle han have en kolo-enormt ego.... men haaber det er noget Rodgers kan faa styr paa....
At have et ego er vel ikke altid en dårlig ting, selvom jeg nu også har mine grubler omkring det. De kampe jeg har set med ham har han ofte lignet en kylling med bind for øjnene. Han har absolut ikke øje for hans holdkammerater og skyder hellere fra en umulig vinkel frem for at aflevere. Til gengæld er han utrolig direkte i sit spil, hvilket jeg godt kan lide ved ham.

Der er både ting, der taler for og i mod Sturridge, men jeg kan ikke helt vurdere, hvilken side vægten hælder til.

Brugeravatar
Jezzman (CH)

Indlæg af Jezzman (CH) » søndag, 08. jul, 2012 14:53

Aarhus skrev:
At have et ego er vel ikke altid en dårlig ting, selvom jeg nu også har mine grubler omkring det. De kampe jeg har set med ham har han ofte lignet en kylling med bind for øjnene. Han har absolut ikke øje for hans holdkammerater og skyder hellere fra en umulig vinkel frem for at aflevere. Til gengæld er han utrolig direkte i sit spil, hvilket jeg godt kan lide ved ham.

Der er både ting, der taler for og i mod Sturridge, men jeg kan ikke helt vurdere, hvilken side vægten hælder til.
Den beskrivelse daekker ham her, goer den ikk' :D

Billede

Brugeravatar
Jepper

Indlæg af Jepper » søndag, 08. jul, 2012 15:01

Jeg kan sagtens se det positive i Suarez - Carroll - Strurride angreb, men da BR selv har sagt at han er fan af den 'falske 9'er', mener jeg ikke fremtiden i LFC ser lys ud for Andy. Jeg tror (og håber), BR vil bruge Suarez helt på toppen, da han også han aflevere bolden, i modsætning til Andy, og så håber jeg inderligt på indkøb af Ramirez og Strurridge ved siden af Suarez, det ville være et interresant angreb!

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » søndag, 08. jul, 2012 15:50

Må være ærlig at sige at al den snak om falske 9'er,tika taka, Barcelona og Spanien gør mig lidt bekymret.

Det er afsindigt kedeligt at se på og jeg frygter virkelig for spændingen og især stemningen på Anfield hvis vi kommer til at spille bolden rundt i 15 minutter før de andre rør bolden - det er ikke noget der tænder publikum.

Hvis vi vinder mesterskabet er jeg sådan set ligeglad med hvordan vi spiller, men der er lang vej.

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 08. jul, 2012 16:06

Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 08. jul, 2012 16:09

Tom_Jorsal skrev:Ja. Tiki taka min bare røv. Hvis jeg ville se den slags, så jeg sgu nok spansk fodbold.
Det er vel ligegyldigt hvordan vi spiller. Bare vi vinder.

Er vi derude hvor folk helst vil se flot fodbold og tabe kontra at spille kedeligt og vinde? Kan folk bestemme sig?

Hva sker der? Spil bolden rundt uden de andre rører bolden og så scor et mål i de døende minutter. Og vind 1-0 alle kampe. Jeg er ligeglad hvordan vi vinder, bare vi vinder.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 08. jul, 2012 16:31

thefugle skrev:Jeg er ligeglad hvordan vi vinder, bare vi vinder.
Så kort kan det siges.
Liverpool Football Klopp

Indlæg af » søndag, 08. jul, 2012 18:13

Vi har nok holdspillere på vores hold! Strurridge kan lave noget af det, som kun Suarez kan på det nuværende hold. Messi og Ronaldo er ofte også meget egoistiske, men det gør dem jo ikke dårligere :D

Jeg så godt Rodgers udtalelse om den falske 9. Han sagde bare, at det var noget der tiltalte ham, men jeg synes ikke rigtigt, at han sagde, at det var noget han ville gøre i Liverpool lige med det samme.

Hvis folk er ligeglade med hvordan vi vinder herinde, tror jeg Rodgers får en svær start "herinde". Rodgers er her for at få et meget offensivt Liverpool mandskab til at fungere. Det har både ejerne og Rodgers selv udtalt. Det kan tage tid.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 08. jul, 2012 18:24

JØ skrev:Hvis folk er ligeglade med hvordan vi vinder herinde, tror jeg Rodgers får en svær start "herinde". Rodgers er her for at få et meget offensivt Liverpool mandskab til at fungere. Det har både ejerne og Rodgers selv udtalt. Det kan tage tid.
Der er heller ingen, der siger, at det ikke tager tid, men det ændrer ikke på, at jeg forventer, vi vinder hver gang, vi går på banen. Det er da altid sjovest, når vi dominerer kampene og spiller god fodbold, men havde Hodgson skabt resultater med sin form for fodbold, så havde han haft min støtte.
Liverpool Football Klopp

Besvar