Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 09. jun, 2012 13:16

Lidt af vejen er banet synes jeg, Müller har åbent sagt han er utilfreds, og Pedro kan vist ikke være helt tilfreds, og er med hans egne ord, endda lidt overrasket over at være i EM truppen, LFC ville, eller burde, ihvertfald betyde"fast" spilletid. Tæt på ihvertfald. Og EL kan vi dog tilbyde i mangel af bedre.

Pedro har vi tilmed været linket til adskillige gange de sidste 1½ års tid, og hvem ved, om der er bare lidt bål med røg, ved det rygte :)
Verden er smask fuld af hyklere....

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » lørdag, 09. jun, 2012 13:29

Måske er jeg bare pessimist, men hvor stor en chance har vi for at hente de navne der bliver nævnt?

Vi er en midterklub i PL som ikke kan forvente at vi overhovedet har bare en chance for at hente mange af disse spillere fordi vi simpelthen ikke er i CL og heller ikke kommer til at slåes om PL titlen de næste par år.

Jeg ville elske at hente mange af de spillere som er nævnt, men hånden på hjertet så tror jeg der er en del klubber der står foran os ved mange af de nævnte.

Som jeg ser det er overliggeren sat mindst 1-2 niveauer for højt og vi har ikke en chance for at hente dem.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. jun, 2012 13:42

Det er et af de dummeste rygter jeg har set i længe. Voksen babyen passer under ingen omstændigheder ind i Rodgers' spillestil. Og skulle han slå Carroll af? Idiotisk rygte simpelthen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 09. jun, 2012 13:48

Raul røg til Schalke, Van der Vaart og Dos Santos til Tottenham, så det er da bestemt muligt at tiltrække mere højprofilerede spillere til.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 09. jun, 2012 15:33

Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 09. jun, 2012 15:39

LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports
Virkelig virkelig (virkelig) spændende....
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 09. jun, 2012 15:48

Emmy skrev:
Setanta Sports
Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 09. jun, 2012 15:53

Steven__Gerrard skrev:
Emmy skrev:
Setanta Sports
Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...
Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.

EDIT: Og hvis Sunderland eller Newcastle har større tiltrækningskraft end vi har, så kan vi satme lige så godt opgive.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Drezz
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Drezz » lørdag, 09. jun, 2012 16:00

Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)

Han er vel uden sammenligning den bedste engelske spiller til at drible en modstander eller 2, men hans bundniveau er ikke særlig højt, for at sige det mildt. Som nævnt, vil jeg stadig gerne have Adam Johnson, men hvis vi bruger over halvdelen af transferbudgettet på ham, er jeg ikke sikker på, at dette er det rigtige at gøre.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 09. jun, 2012 16:06

Drezz skrev:Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)

Han er vel uden sammenligning den bedste engelske spiller til at drible en modstander eller 2, men hans bundniveau er ikke særlig højt, for at sige det mildt. Som nævnt, vil jeg stadig gerne have Adam Johnson, men hvis vi bruger over halvdelen af transferbudgettet på ham, er jeg ikke sikker på, at dette er det rigtige at gøre.
Jeg synes ikke, du i dette tilfælde skal lægge for meget i, at han er marginal spiller i sin klub. City kan jo alt andet lige ikke sammenlignes med stort set alle andre klubber i Premier League - deres mandskab er jo skræmmende på alle punkter. En marginalspiller i City vil være en forstærkning for stort set alle andre PL hold - inkl. os.
Jeg synes heller ikke, det er rammende, at argumentere imod ham, fordi han ikke er med til EM. Der er flere andre dygtige spillere, der også er blevet siet fra - sådan er gamet og det er managerens valg, hvilket er et individuelt valg. Meget kan han jo desværre heller ikke bevise fra bænken i City. Så lige i Johnsons tilfælde, synes jeg ikke manglen på spilletid, nødvendigvis afspejler manglen på niveau og evner.

Når snakken falder på hans bundniveau, så kan der vel være noget om snakken, siden han ikke kan spille sig på, hverken City eller landsholdet, men de gange han har fået lov til at tørne ud for City i denne sæson, synes jeg han har været tæt på bedste mand.
Igen kan man jo kun vise bundniveau, hvis man får lov at spille. Jeg tror mere spilletid vil betyde et bedre bundniveau, men igen jeg har kun gode minder fra hans (få) optrædender i denne sæson.
Bl.a. gjorde han en god figur mod Wolves med både mål og assists, men alligevel gik Mancini ud og forlangte mere fra ham, så kan man spørge om Mancini ganske enkelt favoriserer nogle fremfor andre. Det gør stort set alle managers jo desværre.

£17 mio er måske ikke småpenge, men det er jo heller ikke længe siden, han forlængede sin kontrakt med City. Det svarer til 156-157 mio kr for en 24 årig proven Premier League spiller. Lønnen derimod tror jeg dog også bliver af de større, hvis altså han forlanger, hvad han får i City - har svært ved at tro, han ikke får en god pose penge i City.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 09. jun, 2012 16:18, rettet i alt 9 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. jun, 2012 16:07

Badooo skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Emmy skrev:
Setanta Sports
Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.

EDIT: Og hvis Sunderland eller Newcastle har større tiltrækningskraft end vi har, så kan vi satme lige så godt opgive.
Newcastle klarede sig jo noget bedre end os sidste år, men ja, det skal og bør være en engangsforestilling. Jeg tror/håber, at de overpræsterede, foruden at de var mere end almindeligt heldige/dygtige med købene af Demba Ba og Papiss Cisse, mens vi omvendt underpræsterede, samtidig med at vores nye ikke helt indfriede forventningerne. Over en længere årrække bør vi imo slutte foran dem 8 ud af 10 sæsoner. Det samme gælder ift Sunderland.

17 mille er mange penge, men på den anden side kunne Adam J også være manden, der om ikke ligefrem tager os i CL, så dog noget nærmere på end vi har været de sidste par år. I det lys er 17 mill. pludselig ikke så meget. Spm er snarere, om vi har råd til at sige NEJ til Johnson, hvis vi får chancen for at signe ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 09. jun, 2012 16:09

Badooo skrev:
Steven__Gerrard skrev:
Emmy skrev:
Setanta Sports

Jeg syuntes også Liverpool skal hente Adam Johnson. Men 17 mill er alt for dyrt. De skal passe på de ikke køber overbetalte engelske spillere igen igen, som ikke har niveau.

Jeg er meget spændt på om Joe Cole kommer retur og om den nye manager vil bruge ham. Umiddelbart tror jeg ikke på han passer ind i stilen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. jun, 2012 16:13

Arda skrev:
Drezz skrev:Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)

Jeg synes ikke, du i dette tilfælde skal lægge for meget i, at han er marginal spiller i sin klub. City kan jo alt andet lige ikke sammenlignes med stort set alle andre klubber i Premier League - deres mandskab er jo skræmmende på alle punkter. En marginalspiller i City vil være en forstærkning for stort set alle andre PL hold - inkl. os.
Jeg synes heller ikke, det er rammende, at argumentere imod ham, fordi han ikke er med til EM. Der er flere andre dygtige spillere, der også er blevet siet fra - sådan er gamet og det er managerens valg, hvilket er et individuelt valg. Meget kan han jo desværre heller ikke bevise fra bænken i City. Så lige i Johnsons tilfælde, synes jeg ikke manglen på spilletid, nødvendigvis afspejler manglen på niveau og evner.

Når snakken falder på hans bundniveau, så kan der vel være noget om snakken, siden han ikke kan spille sig på, hverken City eller landsholdet, men de gange han har fået lov til at tørne ud for City i denne sæson, synes jeg han har været tæt på bedste mand.
Bl.a. gjorde han en god figur mod Wolves med både mål og assists, men alligevel gik Mancini ud og forlangte mere fra ham, så kan man spørge om Mancini ganske enkelt favoriserer nogle fremfor andre. Det gør stort set alle managers jo desværre.

£17 mio er måske ikke småpenge, men det er jo heller ikke længe siden, han forlængede sin kontrakt med City.
Det kan måske også være et spm om hønen eller ægget? Når man ikke får lov at spille ret meget er det svært at falde ind i en rytme og dermed at fastholde et højt niveau. Spørg bare vores egen Andy C...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 09. jun, 2012 16:19

Du var lidt for hurtig ScouserTommy, for jeg justerede og add'ede lidt til mit indlæg, sikkert mens du svarede på det. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 09. jun, 2012 16:26

Arda skrev:Du var lidt for hurtig ScouserTommy, for jeg justerede og add'ede lidt til mit indlæg, sikkert mens du svarede på det. ;)
Hæhæ, i visse sammenhænge og på visse tidspunkter ER jeg hurtig :) Personer i min omgangskreds vil omvendt hævde, at det bestemt ikke altid er tilfældet...

Men vi er jo så enige. Jeg er svært begejstret for Johnson, som har været MEGET stærk i de (få) kampe jeg harset ham spille for City. Jeg talte varmt for at hente ham allerede sidste sommer, hvor han også blev rygtet til Anfield. Håber det lykkes denne gang.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar