Pedro har vi tilmed været linket til adskillige gange de sidste 1½ års tid, og hvem ved, om der er bare lidt bål med røg, ved det rygte

Det er et af de dummeste rygter jeg har set i længe. Voksen babyen passer under ingen omstændigheder ind i Rodgers' spillestil. Og skulle han slå Carroll af? Idiotisk rygte simpelthen.
Virkelig virkelig (virkelig) spændende....LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports
Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...Emmy skrev:Virkelig virkelig (virkelig) spændende....LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Liverpool står klare til å legge inn et bud på £17M for Manchester City-vingen Adam Johnson. Samtaler mellom klubbene vil finne sted de kommende dagene. Sunderland og Newcastle skal også være ute etter vingen, men Liverpool skal være villige til å matche lønnen Johnson har i City. 24-åringen ønsker mer spilletid enn han får i City, for å komme med på det engelske landslaget.
Setanta Sports
Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.Steven__Gerrard skrev:Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...Emmy skrev:Virkelig virkelig (virkelig) spændende....LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Setanta Sports
Jeg synes ikke, du i dette tilfælde skal lægge for meget i, at han er marginal spiller i sin klub. City kan jo alt andet lige ikke sammenlignes med stort set alle andre klubber i Premier League - deres mandskab er jo skræmmende på alle punkter. En marginalspiller i City vil være en forstærkning for stort set alle andre PL hold - inkl. os.Drezz skrev:Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)
Han er vel uden sammenligning den bedste engelske spiller til at drible en modstander eller 2, men hans bundniveau er ikke særlig højt, for at sige det mildt. Som nævnt, vil jeg stadig gerne have Adam Johnson, men hvis vi bruger over halvdelen af transferbudgettet på ham, er jeg ikke sikker på, at dette er det rigtige at gøre.
Newcastle klarede sig jo noget bedre end os sidste år, men ja, det skal og bør være en engangsforestilling. Jeg tror/håber, at de overpræsterede, foruden at de var mere end almindeligt heldige/dygtige med købene af Demba Ba og Papiss Cisse, mens vi omvendt underpræsterede, samtidig med at vores nye ikke helt indfriede forventningerne. Over en længere årrække bør vi imo slutte foran dem 8 ud af 10 sæsoner. Det samme gælder ift Sunderland.Badooo skrev:Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.Steven__Gerrard skrev:Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...Emmy skrev:Virkelig virkelig (virkelig) spændende....LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Setanta Sports
EDIT: Og hvis Sunderland eller Newcastle har større tiltrækningskraft end vi har, så kan vi satme lige så godt opgive.
Jeg syuntes også Liverpool skal hente Adam Johnson. Men 17 mill er alt for dyrt. De skal passe på de ikke køber overbetalte engelske spillere igen igen, som ikke har niveau.Badooo skrev:Det er jo en decideret nobrainer. Også selvom 17mio kan lyde dyrt. Fuck it, vi har brug for ham. Kuyt+Maxi ud - A. Johnson ind. Forstærkning lige dér.Steven__Gerrard skrev:Det er min drømmesigning i år...tror næsten City er den eneste klub i verden hvor han ikke ville få spilletid - og det kan være vores fordel. Uhhh det ville være fantastisk...uhhh...fantastisk...Emmy skrev:Virkelig virkelig (virkelig) spændende....LFC_20 skrev:Taget fra den Norske
Setanta Sports
EDIT: Og hvis Sunderland eller Newcastle har større tiltrækningskraft end vi har, så kan vi satme lige så godt opgive.
Det kan måske også være et spm om hønen eller ægget? Når man ikke får lov at spille ret meget er det svært at falde ind i en rytme og dermed at fastholde et højt niveau. Spørg bare vores egen Andy C...Arda skrev:Jeg synes ikke, du i dette tilfælde skal lægge for meget i, at han er marginal spiller i sin klub. City kan jo alt andet lige ikke sammenlignes med stort set alle andre klubber i Premier League - deres mandskab er jo skræmmende på alle punkter. En marginalspiller i City vil være en forstærkning for stort set alle andre PL hold - inkl. os.Drezz skrev:Jeg er også klart for et køb af Adam Johnson, men 17 mio. pund, er altså meget for en marginal spiller i city, der end ikke kan komme på det Engelske landshold på en position, hvor spillere som Downing, Walcott og The Ox figurerer(!)
Han er vel uden sammenligning den bedste engelske spiller til at drible en modstander eller 2, men hans bundniveau er ikke særlig højt, for at sige det mildt. Som nævnt, vil jeg stadig gerne have Adam Johnson, men hvis vi bruger over halvdelen af transferbudgettet på ham, er jeg ikke sikker på, at dette er det rigtige at gøre.
Jeg synes heller ikke, det er rammende, at argumentere imod ham, fordi han ikke er med til EM. Der er flere andre dygtige spillere, der også er blevet siet fra - sådan er gamet og det er managerens valg, hvilket er et individuelt valg. Meget kan han jo desværre heller ikke bevise fra bænken i City. Så lige i Johnsons tilfælde, synes jeg ikke manglen på spilletid, nødvendigvis afspejler manglen på niveau og evner.
Når snakken falder på hans bundniveau, så kan der vel være noget om snakken, siden han ikke kan spille sig på, hverken City eller landsholdet, men de gange han har fået lov til at tørne ud for City i denne sæson, synes jeg han har været tæt på bedste mand.
Bl.a. gjorde han en god figur mod Wolves med både mål og assists, men alligevel gik Mancini ud og forlangte mere fra ham, så kan man spørge om Mancini ganske enkelt favoriserer nogle fremfor andre. Det gør stort set alle managers jo desværre.
£17 mio er måske ikke småpenge, men det er jo heller ikke længe siden, han forlængede sin kontrakt med City.
Hæhæ, i visse sammenhænge og på visse tidspunkter ER jeg hurtigArda skrev:Du var lidt for hurtig ScouserTommy, for jeg justerede og add'ede lidt til mit indlæg, sikkert mens du svarede på det.