Det bliver som du skriver så godt som umuligt, ihf hvis Lucas genfinder det niveau han havde før skaden. Så HVIS vi skal hente noget på den position, skal det være en back-up, der er bedre end det vi har, dvs. primært Spearing. Og med al respekt for Jay - jeg kan sq lide knægten og ikke mindst hans indstilling - DET er en opgave, der er til at løse.texnymann skrev:Jojo, det har du da ret i. Men for at følge op på Drejers budskab, så tror jeg også, at det var gået langt bedre, hvis vi eksempelvis havde hentet Mata i stedet for Henderson. Også selvom Lucas var blevet skadet. Alle positioner er vigtige.Aarhus skrev:Men du er vel enig i, vi netop så hvor sårbare vi er, hvis en spiller som Lucas bliver skadet? Der er sikkert mange der mener, vores sæson havde set helt anderledes ud - mig selv inklusiv - hvis han ikke havde været skadet.Hr. Drejer skrev:Og jeg undres over at vi konstant linkes til marginalspillere. Vi risikerer at ende som Aston Villa, hvis hold består af spillere, som er 'meget gode' at have i truppen. De har et hold, hvor halvdelen ikke er gode nok til at starte inde. Hvis vi forsætter denne tankegang, så ender vi som dem! Vi skal bruge indstarter materiale, hvis vi skal forbedre sidste sæsons latterlig dårlige placering, Vi skal købe ind til start-11. Basta! Ikke flere spillere som er gode at have i 'baghånden', som er gode af have som nr. 12-15 i truppen, som kan aflaste andre spillere. Vi skal købe spillere, som kan skubbe sidste sæsons indstartere ud på bænken. Det er sådan, vi forbedrer sidste års dårlige ligaplacering.
Den defensive midtbane er simpelthen en position, man skal være stærk på både i første og anden kæden, hvis man vil spille med, hvor det er rigtig sjovt. Snakker vi en anden position på banen, så er jeg helt enig med dig i, at vi skal handle klare forstærkninger til start-11.
EDIT: Drejer ønsker vel, at vi henter en spiller, der er bedre end Lucas (svært), hvis vi absolut skal hente en defensiv midt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Hvem skal ind?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Derudover kan det i visse kampe være en fordel at stille med to defensive midtbanespillere, og hvis vi ikke har tiltro til Spearing, så er ideen om at hente en defensiv midt måske ikke så dum igen, selvom det sted vi akut trænger til nye spillere er på kanterne. Hvis/når Maxi smutter står vi tilbage med Downing og Bellamy. That's it.
jeg har læst at de er interreseret i seydou Doumbia fra CSKA, men jeg ved ikke om det er rigtigt
Det er vel muligt at hente en blanding af startere og klubberne unders os' bedste spillere? Lad os antage, at vi køber A. Johnson og Luuk De Jong. Skal vi så stoppe med at handle, fordi der måske ikke er penge nok? Og altså stå med den risiko, at hvis Lucas går i stykker igen, så har vi INGEN! spillere klar som erstatning, eller kan vi tillade os at hente en spiller, som kan gå ind og gøre et job, der måske ikke er lige så godt som Lucas', men som i hvert fald er bedre end Spearings?
Jeg synes det var ret så tydeligt i sidste sæson, at når starteren fik en skade, så havde vi absolut intet at sætte ind, andet end nogle ikke specielt arbejdsvillige, gamle drenge eller nogle alt for unge knægte. Det vil jeg personligt gerne have mixet lidt op. Vejen frem er altså også at have et bredt hold af dygtige spillere, som alle kan træde ind, når ham foran i køen må lægge sig.
Jeg synes det var ret så tydeligt i sidste sæson, at når starteren fik en skade, så havde vi absolut intet at sætte ind, andet end nogle ikke specielt arbejdsvillige, gamle drenge eller nogle alt for unge knægte. Det vil jeg personligt gerne have mixet lidt op. Vejen frem er altså også at have et bredt hold af dygtige spillere, som alle kan træde ind, når ham foran i køen må lægge sig.
Badooo siger, hvad han mener!
Jeg prøver lige at lave min obligatoriske liste over de spillere jeg mener vi bør kigge på til de positioner vi mangler. Jeg mener ikke vi mangler så meget. En central midtbanespiller, to fløje (kreatører) og en angriber så mener jeg vi står rigtigt stærkt. Det er dog vigtigt at der købes kvalitet på disse positioner, for at det skal være nok, og jeg mener disse signings skal findes blandt følgende spillere, som alle burde være realistiske. Jeg tager som altid udgangspunkt i spillere vi er blevet kædet sammen med inden for en rimelig tid. Navne er ikke i prioriteret rækkefølge.
Central midtbanespiller
Martinez
Banega
Hamsik
Moutinho
Fløje (kreatører)
Johnson
Muniain
Ramirez
Eriksen
Tello
Pedro
Sturridge
Gourcuff
Jovetic
Affelay
Kaka
Walcott
Angriber
Pato
De Jong
Llorente
Cavani
Falcao
Damiao
Central midtbanespiller
Martinez
Banega
Hamsik
Moutinho
Fløje (kreatører)
Johnson
Muniain
Ramirez
Eriksen
Tello
Pedro
Sturridge
Gourcuff
Jovetic
Affelay
Kaka
Walcott
Angriber
Pato
De Jong
Llorente
Cavani
Falcao
Damiao
Senest rettet af Styf søndag, 17. jun, 2012 16:14, rettet i alt 3 gange.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
1) Fuldstændig enig. Vi skal kun gå efter virkelig kvalitet for de penge vi har. Glem alt om U spillere, de kan komme hen af vejen, når vi har en stamme at bygge op om.Styf skrev:Jeg prøver lige at lave min obligatoriske liste over de spillere jeg mener vi bør kigge på til de positioner vi mangler. Jeg mener ikke vi mangler så meget. En central midtbanespiller, to fløje (kreatører) og en angriber så mener jeg vi står rigtigt stærkt. Det er dog vigtigt at der købes kvalitet på disse positioner, for at det skal være nok, og jeg mener disse signings skal findes blandt følgende spillere, som alle burde være realistiske. Jeg tager som altid udgangspunkt i spillere vi er blevet kædet sammen med inden for en rimelig tid. Navne er ikke i prioriteret rækkefølge.
Central midtbanespiller
Martinez
Banega
Hamsik
Fløje (kreatører)
Johnson
Muniain
Ramirez
Eriksen
Tello
Pedro
Sturridge
Gourcuff
Jovetic
Affelay
Angriber
Pato
De Jong
Llorente
Cavani
Falcao
Damiao
2) En kreatør er imo en central midt som ligger og deler bolde rundt, men det kommer vel an på definiation kreatør

3) Yohann Gourcuff er som udgangs punkt central midt (og kreatør

Og uagtet hvad alle andre mener, så SKAL vi gå efter en Def.Mid, da vi ikke kan planlægge en sæson , med den ukendte faktor om Lucas kommer til at holde. Især med hans slemme skade in mente.
Den plads er Alfa og Omega kilden til at vores forsvar kan agere som de gjorde i starten af sidste sæson, hvor vi var i særklasse ligaens bedste imo. Så Kvalitet ind på den plads tak.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
Stod det til mig, vil jeg hente Alan Dzagoev, uden at blinke.veffe69 skrev:1) Fuldstændig enig. Vi skal kun gå efter virkelig kvalitet for de penge vi har. Glem alt om U spillere, de kan komme hen af vejen, når vi har en stamme at bygge op om.Styf skrev:Jeg prøver lige at lave min obligatoriske liste over de spillere jeg mener vi bør kigge på til de positioner vi mangler. Jeg mener ikke vi mangler så meget. En central midtbanespiller, to fløje (kreatører) og en angriber så mener jeg vi står rigtigt stærkt. Det er dog vigtigt at der købes kvalitet på disse positioner[/b], for at det skal være nok, og jeg mener disse signings skal findes blandt følgende spillere, som alle burde være realistiske. Jeg tager som altid udgangspunkt i spillere vi er blevet kædet sammen med inden for en rimelig tid. Navne er ikke i prioriteret rækkefølge.
Central midtbanespiller
Martinez
Banega
Hamsik
Fløje (kreatører)
Johnson
Muniain
Ramirez
Eriksen
Tello
Pedro
Sturridge
Gourcuff
Jovetic
Affelay
Angriber
Pato
De Jong
Llorente
Cavani
Falcao
Damiao
2) En kreatør er imo en central midt som ligger og deler bolde rundt, men det kommer vel an på definiation kreatør
3) Yohann Gourcuff er som udgangs punkt central midt (og kreatør), han kan dog også spille den tilbage trukne (falske 10èr) angrebs plads. Til gengæld mener jeg faktisk han er transferfri (eller han var det til Nytår og fik vidst forlænget med et ½ år). Og hvis jeg det er rigtigt det jeg husker, mener jeg ubetinget han bør være en af dem vi skal gå hårdt efter at få.
Og uagtet hvad alle andre mener, så SKAL vi gå efter en Def.Mid, da vi ikke kan planlægge en sæson , med den ukendte faktor om Lucas kommer til at holde. Især med hans slemme skade in mente.
Den plads er Alfa og Omega kilden til at vores forsvar kan agere som de gjorde i starten af sidste sæson, hvor vi var i særklasse ligaens bedste imo. Så Kvalitet ind på den plads tak.
Han er stærk teknisk, med stor løbekapacitet og fantastisk i presspillet. Han er hurtig (intellektuelt) og fysisk, med stor kreativitet i sit spil. Også er han relativt mål farlig.
Han vil også være billig, eftersom hans kontrakt udløber med CSKA til december, og han har nægtet at forlænge. (Indtil videre)
Nu skal det ikke forstås at jeg kun skriver dette fordi han spillede en god kamp igår og scorede 2 mål. (Mod Tjekkiet)
Men at jeg som russer, følger den russiske liga til punkt og prikke og ved meget om de russiske spiller.
Også vil det ikke gøre mig noget at se en russer i Liverpool.

Senest rettet af Mr.Kop lørdag, 09. jun, 2012 10:19, rettet i alt 2 gange.
Mr Suarez Is Not A Racist!
-
- Geografisk sted: Paphos
- Alder: 43
- Kontakt:
Der er jo ingen grund til at være realistisk når transfermål opstilles
Min blog om livet som Dansker i Cypern og om marketing indenfor iGaming
AJ skrev:Derudover kan det i visse kampe være en fordel at stille med to defensive midtbanespillere, og hvis vi ikke har tiltro til Spearing, så er ideen om at hente en defensiv midt måske ikke så dum igen, selvom det sted vi akut trænger til nye spillere er på kanterne. Hvis/når Maxi smutter står vi tilbage med Downing og Bellamy. That's it.
Hvis Rodgers vil bruge Sterling er han i hvert fald osse en mulighed på kanten. og jeg er enig i at vi akut har brug for kant spillere. Downing har ikke præsteret, som forventet, og Bellemy er der nok ikke frygtelig mange år tilbage i. men hvem skulle det være der kunne være back-up på kanten?
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
- Alder: 34
- Lemmiwinks
- Geografisk sted: Randers
Arh, stammer fra Caugthoffside.. Så er der ingen grund til bekymring

- John Barnes
- Geografisk sted: København
Er enig i de positioner som du fremhæver, hvor vi har brug for erstatninger. For mig at se handler det om, at finde spillere her til sommer med kreativitet, vi mangler virkelig spillere som kan noget på egen hånd, jeg syntes vi så alt for mange gange i den forgangne sæson, at vi ikke skabte nok. Vi skal have nogle spillere som kan afgøre kampe for os! Jovist Suarez kan godt afgøre kampe for os med det er ikke nok kun at have en spiller der kan det. De spillere som jeg tror vi kunne hente og hvor der er en sandsynlighed for, at vi kunne hente dem, det er spillere som f.eks Affelay, De Jong, Johnson og en Hamsik som ikke er en billig spiller men som jeg vil væde med kan erhverves for en mindre pris end for 2 år siden. Jeg mener det er ret urealistisk for ikke at sige umuligt, at vi f.eks går ud og henter en Pato eller Falcao da de koster ret meget, specielt Falcao! Pato er billigere pga de skader han har døjet med men stadig dyr.Styf skrev:Jeg prøver lige at lave min obligatoriske liste over de spillere jeg mener vi bør kigge på til de positioner vi mangler. Jeg mener ikke vi mangler så meget. En central midtbanespiller, to fløje (kreatører) og en angriber så mener jeg vi står rigtigt stærkt. Det er dog vigtigt at der købes kvalitet på disse positioner, for at det skal være nok, og jeg mener disse signings skal findes blandt følgende spillere, som alle burde være realistiske. Jeg tager som altid udgangspunkt i spillere vi er blevet kædet sammen med inden for en rimelig tid. Navne er ikke i prioriteret rækkefølge.
Central midtbanespiller
Martinez
Banega
Hamsik
Fløje (kreatører)
Johnson
Muniain
Ramirez
Eriksen
Tello
Pedro
Sturridge
Gourcuff
Jovetic
Affelay
Angriber
Pato
De Jong
Llorente
Cavani
Falcao
Damiao
Hvis det endte med, at vi hentede Affelay, De Jong, Johnson og Hamsik så ville jeg skam heller ikke klage! Det ville helt sikkert skabe noget kreativitet på holdet som vi mangler!

Er det ikke noget tid siden Thomas Müller er nævnt i denne tråd? Nu kommer han ihvertfald igen, ikke at LFC er rygtet til ham, men der har været lidt muggen fra ham de sidste par uger, over manglende spilletid. Pedro er et andet super emne, som også har haft en lidt blandet sæson, men som ville forstærke os i den grad.
Müller og så Pedro til "kanterne" så er vi nået langt,
Müller og så Pedro til "kanterne" så er vi nået langt,
Verden er smask fuld af hyklere....
-
- Geografisk sted: Skive
Jeg så godt vi hentede Yarmolenko fra Dynamo Kyiv, han er kant og offensiv midt, han er ekstremt målfarlig, som jeg tror at han også vil bevise til EM slut runden her, og han er desuden kun 22 år!
Jeg kan slet ikke se det for mig, men hvis vi endte op med de to du nævner Thommo, så ville vi allerede være nået rigtig langt. Jeg kan ikke se hvordan vi skulle kunne få bedre spillere, og mon ikke de også ligger på for høj en hylde til at de er aktuelle for os.