Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » søndag, 27. maj, 2012 22:21

Ryad Boudebouz:
http://www.totalfootballmadness.com/201 ... z-sochaux/

Han har været rigtig god de par gange jeg har set ham og han passer tydeligt ind i FSGs koncept med unge talenter.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 27. maj, 2012 23:06

LarsU skrev:
JØ skrev:
AndreasN skrev:Vi har tilsyneladende talt med Ryad Boudebouz' agent.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -min-agent

Nogle der har kendskab til ham?
Ud fra de youtube videoer jeg har set minder han ekstremt meget om Di Maria i Real Madrid.

Så siger jeg sgu nej tak! Han er da godt nok en af de mere belastende spillere at se på...
Jeg tror nu, at JØ hentyder til spillestil snarere end attitude ;)

Og ligeså belastende, Di Marias attitude ganske rigtigt er, ligeså gerne så jeg, at vi hentede én med hans spillemæssige stil og kvalitet.

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Napoleon » søndag, 27. maj, 2012 23:57

Aarde skrev:
LarsU skrev:
JØ skrev:
AndreasN skrev:Vi har tilsyneladende talt med Ryad Boudebouz' agent.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -min-agent

Nogle der har kendskab til ham?
Ud fra de youtube videoer jeg har set minder han ekstremt meget om Di Maria i Real Madrid.

Så siger jeg sgu nej tak! Han er da godt nok en af de mere belastende spillere at se på...
Jeg tror nu, at JØ hentyder til spillestil snarere end attitude ;)

Og ligeså belastende, Di Marias attitude ganske rigtigt er, ligeså gerne så jeg, at vi hentede én med hans spillemæssige stil og kvalitet.
Jeg tror sgu det vil være et ok køb! Ung, og med skud i støvlen. Ser ham som driblestærk og meget offensiv. Fungerer tilsyneladende på begge kanter, og kan skyde med begge ben (altså, one at a time... :-)

Det vil være en god erstatning, hvis (når) vores hollandske arbejdshest over alle, Kuyt, dribler videre i karrieren. FSG vil satse på ungdommen, og bygge op der fra. Derfor ligner han et godt bud. Der er altid risiko ved at tage unge "stjernefrø" ind. Men ham her tror jeg på.
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 28. maj, 2012 08:07

Han er spiller højre kant oftest, hvilket bestemt er en position vi kan bruge forstærkning på.
Om han er god nok kan jeg ikke udtale mig om.

34 kampe for Sochaux 6 mål 5 assists

Det er hans 4 sæson for Sochaux i Ligue 1, selvom han vel og mærket kun er 22, hvilket han blev i Februar.
Sidste sæson lavede han 8 mål i 38 kampe.
Billede

Larry Dillman
Indlæg: 1061
Tilmeldt: mandag, 13. aug, 2007 14:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larry Dillman » mandag, 28. maj, 2012 10:46

Han ser da ikke ueffen ud på youtube, men han inspirerede mig til lidt yderligere snuseri omkring kreative profiler fra den franske liga, og den tidligere interesse omkring Belhanda fra Montpellier må meget gerne blusse op igen (og der er vel ingen grund til at antage, at det kun var KD, som vil kunne se muligheder i ham).........tilsyneladende samme individuelle færdigheder som Ryad B, men tilføjet formidable playmaking skills!

http://www.youtube.com/watch?v=ah9AHU1EQno

Det er et absolut 'must buy', selvom han selvfølgelig er fedtet ind i den ubehagelige CL-mulighed hos sin nuværende klub.
Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 28. maj, 2012 11:28

@Moose_talkSPORT The Guardian has just confirmed reports in Italy are linking #LFC with a double swoop for Cavani/Lavezzi

Der kører masse af rygtet pt på twitter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 28. maj, 2012 12:03

Kelly skrev:@Moose_talkSPORT The Guardian has just confirmed reports in Italy are linking #LFC with a double swoop for Cavani/Lavezzi

Der kører masse af rygtet pt på twitter.
Det kunne være vanvittig, men jeg tror simpelthen ikke på det. Bare at få Lavezzzi ville være fantastisk, men det tror jeg stadig ikke sker.

Jeg håber selvfølgelig!

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5556
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » mandag, 28. maj, 2012 12:08

Kelly skrev:@Moose_talkSPORT The Guardian has just confirmed reports in Italy are linking #LFC with a double swoop for Cavani/Lavezzi

Der kører masse af rygtet pt på twitter.
Haha. Det ville sq næsten være for godt til at være sandt, hvis DET skulle lykkes. Men fedt at drømme om.

HVIS det usandsynlige skulle ske, vil man måske skaffe nogle af pengene ved til gengæld at sælge Luis? Det ville betyde farvel til en fantastisk spiller, men Cavani/Lavezzi ville mere end opveje det, og man ville blive fri for den megen Suarez-udenomspolemik.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 28. maj, 2012 12:22

Jeg tror ikke på en person der kalder sig selv Moose.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » mandag, 28. maj, 2012 12:29

ScouserTommy skrev:
Kelly skrev:@Moose_talkSPORT The Guardian has just confirmed reports in Italy are linking #LFC with a double swoop for Cavani/Lavezzi

Der kører masse af rygtet pt på twitter.
Haha. Det ville sq næsten være for godt til at være sandt, hvis DET skulle lykkes. Men fedt at drømme om.

HVIS det usandsynlige skulle ske, vil man måske skaffe nogle af pengene ved til gengæld at sælge Luis? Det ville betyde farvel til en fantastisk spiller, men Cavani/Lavezzi ville mere end opveje det, og man ville blive fri for den megen Suarez-udenomspolemik.
Jeg vil ikke bytte Suarez for nogen. Der findes ikke mange fodboldspillere, der vil vinde så meget, som han vil. Sådan en type er vigtig at have på holdet, selvom hans ageren på banen ikke altid er lige velset.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 28. maj, 2012 12:37

Nægter at tro på at vi er igang med at kigge på nye spillere, uden at have en manager. Rygter, rygter og atter rygter.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af » mandag, 28. maj, 2012 12:56

Aarde skrev:
LarsU skrev:
JØ skrev:
AndreasN skrev:Vi har tilsyneladende talt med Ryad Boudebouz' agent.

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... -min-agent

Nogle der har kendskab til ham?
Ud fra de youtube videoer jeg har set minder han ekstremt meget om Di Maria i Real Madrid.

Så siger jeg sgu nej tak! Han er da godt nok en af de mere belastende spillere at se på...
Jeg tror nu, at JØ hentyder til spillestil snarere end attitude ;)

Og ligeså belastende, Di Marias attitude ganske rigtigt er, ligeså gerne så jeg, at vi hentede én med hans spillemæssige stil og kvalitet.
Jeg hentyder selvfølgelig til spillestilen ;)
Senest rettet af mandag, 28. maj, 2012 12:57, rettet i alt 1 gang.

Allan
Indlæg: 176
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Allan » mandag, 28. maj, 2012 12:57

Denne Moose bliver også diskuteret på RAWK, og der er rimelig bred enighed om at han ikke er en fis mere troværdig end så mange andre ITKs...

Men håber dog han har ret, for det ville i så fald betyde at vi henter Cavani/Lavezzi samt Klopp....

Men mon ikke han også bare er en 14 årig med for meget tid og en twitter account...

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 28. maj, 2012 15:01

Allan skrev:Denne Moose bliver også diskuteret på RAWK, og der er rimelig bred enighed om at han ikke er en fis mere troværdig end så mange andre ITKs...

Men håber dog han har ret, for det ville i så fald betyde at vi henter Cavani/Lavezzi samt Klopp....

Men mon ikke han også bare er en 14 årig med for meget tid og en twitter account...
For at lokke en topmanager til skal der være mulighed for at hente topspillere ind. Jeg syntes tingene hænger sammen. Kan de dokumenterer de taler med nogle topspillere, så kommer reste naf sig selv tror jeg. Det er klart en ny manager skal godkende alle handler.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » mandag, 28. maj, 2012 16:12

LFC-Aaby skrev:Nægter at tro på at vi er igang med at kigge på nye spillere, uden at have en manager. Rygter, rygter og atter rygter.
Couldn't agree more....
Jeg er overrasket over at der er så mange rygter om nye spillere, og jeg tror ikke på noget indkøb til førsteholdet før efter EM-finalen (01/07).
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Besvar