Jeg er måske ikke så aktiv herinde længere, men jeg læser skam stadig ivrigt med.Hekkem skrev:Du kender mig så godt DaBonks. Det er jo verdensklasseDaBonks skrev: Så slipper Hekkem for det.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?

Hvem skal ind?
Der mistede i sgu lige mig i svinget?Hekkem skrev:Du kender mig så godt DaBonks. Det er jo verdensklasseDaBonks skrev: Så slipper Hekkem for det.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Yes, mission accomplishedEmmy skrev: Der mistede i sgu lige mig i svinget?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Jeg synes nu gerne Emmy må være medHekkem skrev:Yes, mission accomplishedEmmy skrev: Der mistede i sgu lige mig i svinget?

Håber Emmy kan se det var kærligt mentAarde skrev: Jeg synes nu gerne Emmy må være medHekkem HADER overforbrug af citat-funktionen, og han har aldrig været bleg for at gøre opmærksom på det - hvilket han gør som DaBonks viser det på sidste side.
Stupidity now - Insanaty later
- JudgeArdaStudge
Ben Smith @bensmithTimes
There won't be vast sums for #LFC to spend in the summer and some who have come in may have to go back out
Ben Smith @bensmithTimes
#LFC do not need to sell to buy. But some who have failed to impress may leave the club if the money is right.
There won't be vast sums for #LFC to spend in the summer and some who have come in may have to go back out
Ben Smith @bensmithTimes
#LFC do not need to sell to buy. But some who have failed to impress may leave the club if the money is right.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 55
and who is ben smith.........a jerno who want's to sell papers
so it's shit laddy
so it's shit laddy
http://sillyseason.com/articles/liverpo ... act-offers
Ved ikke lige hvor jeg skal smide den. Så det blev her.
Kontraktforhandlinger med Luis, Skrtel og Sterling pågår.
Det er slet ingen tvivl om at der kommer til at ske noget til sommer. Men Kenny skal ikke have lov til at styre alle indkøb. Der skal købes internationalt, og spillere der passer til spillestilen. Om nødvendigt skal der sælges, det kan så tilskrives dyre lærepenge. Hvad kunne Rafa have gjort med de samme penge ?. Mere tror jeg.
Det er slet ingen tvivl om at der kommer til at ske noget til sommer. Men Kenny skal ikke have lov til at styre alle indkøb. Der skal købes internationalt, og spillere der passer til spillestilen. Om nødvendigt skal der sælges, det kan så tilskrives dyre lærepenge. Hvad kunne Rafa have gjort med de samme penge ?. Mere tror jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Der vil altså ikke være enorme summer til rådighed til sommer, men samtidig har vi ikke behov for at sælge før vi kan købeArda skrev:Ben Smith @bensmithTimes
Ben Smith @bensmithTimes
Med andre ord, vi har lidt penge at handle for til sommer.
- JudgeArdaStudge
Det nederste citat har Ben Smith skrevet, fordi der var en twitter-følger, der var i tvivl om, vi er nødt til at sælge for at kunne købe. Det er vi ikke.
Har læst RAWK rygter om et budget i omegnen af £60mio. Andet kender jeg sådan set ikke til af rygter.
Har læst RAWK rygter om et budget i omegnen af £60mio. Andet kender jeg sådan set ikke til af rygter.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
No problemoHekkem skrev:Håber Emmy kan se det var kærligt mentAarde skrev: Jeg synes nu gerne Emmy må være medHekkem HADER overforbrug af citat-funktionen, og han har aldrig været bleg for at gøre opmærksom på det - hvilket han gør som DaBonks viser det på sidste side.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
Ok, så er jeg mere rolig. Jeg håber blot at King Kenny og Comolli får en støttepædagog, når der skal udpeges spillere.Arda skrev:Det nederste citat har Ben Smith skrevet, fordi der var en twitter-følger, der var i tvivl om, vi er nødt til at sælge for at kunne købe. Det er vi ikke.
Kenny og Comolli skal nok til at gå væk fra deres britiske indkøb, hvis vi skal få pengene til at række lidt længere, for det er der ihvertfald brug for:)
Ikke flere middelmådige indkøb, tak!
Ikke flere middelmådige indkøb, tak!
Kelly skrev:http://sillyseason.com/articles/liverpo ... act-offers
Hvad er vores spillestil helt præcis?? Så lang tid vi famler i blinde efter en kan det vel være svært at købe spillere til den.
Ellers ender vi jo med endnu et vindue som i sommers. Ikke rigtig noget hoved og hale i ret meget af det vi fik ind.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
En del af konceptet går ud på ikke at presse boldholderen, når han er på den sidste 1/3 af banen. På den måde kan han bedre smide en farlig aflevering ind til en løst markeret angriber.Repsej skrev:Kelly skrev:http://sillyseason.com/articles/liverpo ... act-offers
Hvad er vores spillestil helt præcis?? Så lang tid vi famler i blinde efter en kan det vel være svært at købe spillere til den.
Ellers ender vi jo med endnu et vindue som i sommers. Ikke rigtig noget hoved og hale i ret meget af det vi fik ind.
On this train faith will be rewarded