Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Nicoen
Indlæg: 3997
Tilmeldt: lørdag, 25. aug, 2007 19:19
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 31. jan, 2012 23:21

Tak.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 31. jan, 2012 23:39

Godt nok mærkeligt så lidt der sker fra vores side i det her vindue.. Jeg havde forventet som minimum en angriber (for at presse Andy) og en defensiv midt på leje (Kun Spearing er altså ikke nok i mine øjne)

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 31. jan, 2012 23:45

So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
"We're not racist, we only hate the mancs"

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 01. feb, 2012 00:04

Emmy skrev:So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
Er du nu sikker på det?? Er det ikke QPR, der er fremme i skoene??

Brugeravatar
Mr.Kop
Indlæg: 462
Tilmeldt: onsdag, 13. apr, 2011 14:04
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 01. feb, 2012 00:14

athomsen skrev:
Emmy skrev:So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
Er du nu sikker på det?? Er det ikke QPR, der er fremme i skoene??
Nej, Newcastle er det hold der har brugt flest penge på en spiller. I forhold til andre. Chelsea er det hold, der har brugt flest penge af alle (14 mio) og QPR (12-13)
Senest rettet af Mr.Kop onsdag, 01. feb, 2012 00:19, rettet i alt 1 gang.
Mr Suarez Is Not A Racist!

dphreak
Indlæg: 517
Tilmeldt: onsdag, 22. sep, 2010 22:03
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af dphreak » onsdag, 01. feb, 2012 00:19

Mr.Kop skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
Er du nu sikker på det?? Er det ikke QPR, der er fremme i skoene??
Nej, Newcastle er det hold der har brugt flest penge på en spiller. I forhold til andre. Chelsea er det der har brugt flest penge af alle (14 mio) og QPR (12-13)
Jeg tror han mente at det er QPR der har købt Cissé, ikke Newcastle...

Brugeravatar
Mr.Kop
Indlæg: 462
Tilmeldt: onsdag, 13. apr, 2011 14:04
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » onsdag, 01. feb, 2012 00:20

dphreak skrev:
Mr.Kop skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
Er du nu sikker på det?? Er det ikke QPR, der er fremme i skoene??
Nej, Newcastle er det hold der har brugt flest penge på en spiller. I forhold til andre. Chelsea er det der har brugt flest penge af alle (14 mio) og QPR (12-13)
Jeg tror han mente at det er QPR der har købt Cissé, ikke Newcastle...
Aah :wall: :wall:
Mr Suarez Is Not A Racist!

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » onsdag, 01. feb, 2012 00:20

dphreak skrev:
Mr.Kop skrev:
athomsen skrev:
Emmy skrev:So far er Newcastles køb af Cissé transfervinduets dyreste med 9 mio £. Det er godt nok andre tider end samme tid sidste år.....
Er du nu sikker på det?? Er det ikke QPR, der er fremme i skoene??
Nej, Newcastle er det hold der har brugt flest penge på en spiller. I forhold til andre. Chelsea er det der har brugt flest penge af alle (14 mio) og QPR (12-13)
Jeg tror han mente at det er QPR der har købt Cissé, ikke Newcastle...
Nu har de begge købt en Cissé.. :D

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » onsdag, 01. feb, 2012 09:07

Papiss Cissé er i Newcastle - Djibril Cissé er i QPR. ;)
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Lemmiwinks
Indlæg: 325
Tilmeldt: mandag, 20. sep, 2010 20:35
Geografisk sted: Randers
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Lemmiwinks » onsdag, 01. feb, 2012 13:06

Joao Carlos Teixeira fra Sporting Lissabon skulle vidst være en deal done.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 01. feb, 2012 14:01

liverpoolfc.tv skrev:Portuguese youngster joins Academy

Joao Carlos Teixeira will join Liverpool's Academy after the formalities of his transfer from Sporting Lisbon were completed.

The 19-year-old Portuguese youth international played and scored against the Reds earlier this season at Anfield in the NexGen series.
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... ns-academy
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 03. feb, 2012 15:08

I sommervinduet 2011 var der SÅ meget skriveri om at vi skulle smide boksen på Mata. Syntes i Mata har gjort det godt i Chelsea. Min holdning er klar, han har ikke været pengene værd, og hvis han var ja så spillede han i Spanien i RM eller Barcelona. Det er ikke altid spillerne pressen kører op, er de rigtige.
Jeg håber og tror at der hives et par kaniner op af hatten til sommer.
Personligt er jeg overbevist om at Lucas (ikke ham vi allerede har) vil være en god handel, til den offensive midt. Og Carvani det samme til angrebet / kant. Lykkedes det er mere end fint.
Javier Martinez er også en ønskespiller til defensiv midt.
Disse 3 ville alle være forstærkninger vi mangler, som er unge og de kan give en stærk akse på holdet i mange år.
Cole sælges sikkert, samt Aqua og måske Kuyt.
Der er mindst en med kontraktudløb, Fabio Aurilo. Han stopper sikkert i klubben der.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kræ

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kræ » fredag, 03. feb, 2012 18:25

Kelly skrev:I sommervinduet 2011 var der SÅ meget skriveri om at vi skulle smide boksen på Mata. Syntes i Mata har gjort det godt i Chelsea. Min holdning er klar, han har ikke været pengene værd, og hvis han var ja så spillede han i Spanien i RM eller Barcelona. Det er ikke altid spillerne pressen kører op, er de rigtige.
Jeg håber og tror at der hives et par kaniner op af hatten til sommer.
Personligt er jeg overbevist om at Lucas (ikke ham vi allerede har) vil være en god handel, til den offensive midt. Og Carvani det samme til angrebet / kant. Lykkedes det er mere end fint.
Javier Martinez er også en ønskespiller til defensiv midt.
Disse 3 ville alle være forstærkninger vi mangler, som er unge og de kan give en stærk akse på holdet i mange år.
Cole sælges sikkert, samt Aqua og måske Kuyt.
Der er mindst en med kontraktudløb, Fabio Aurilo. Han stopper sikkert i klubben der.
De bedste ender altså ikke altid i RM eller Barca, så forklar i hvert fald Silva.

Mata har gjort det ganske fint, som jeg ser det, han har vist enkelte ting, men generelt været en del af et knapt så stærkt Chelsea-hold, som ser ældre og ældre ud.

Jeg vil ikke kommentere på Lucas, som jeg ikke kender noget til ud over navnet, og Cavani er selvfølgelig noget af en spiller, som ville være en drøm. Mht Martinez, ved jeg ikke, om han spiller Lucas' position som oprydder, eller om han kan spille ved siden af Lucas, mere som boldfordeler som en slags Alonso. Spiller han Lucas' position, er det et klart nej.

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » fredag, 03. feb, 2012 19:05

Kelly skrev:I sommervinduet 2011 var der SÅ meget skriveri om at vi skulle smide boksen på Mata. Syntes i Mata har gjort det godt i Chelsea. Min holdning er klar, han har ikke været pengene værd, og hvis han var ja så spillede han i Spanien i RM eller Barcelona. Det er ikke altid spillerne pressen kører op, er de rigtige.
Jeg håber og tror at der hives et par kaniner op af hatten til sommer.
Personligt er jeg overbevist om at Lucas (ikke ham vi allerede har) vil være en god handel, til den offensive midt. Og Carvani det samme til angrebet / kant. Lykkedes det er mere end fint.
Javier Martinez er også en ønskespiller til defensiv midt.
Disse 3 ville alle være forstærkninger vi mangler, som er unge og de kan give en stærk akse på holdet i mange år.
Cole sælges sikkert, samt Aqua og måske Kuyt.
Der er mindst en med kontraktudløb, Fabio Aurilo. Han stopper sikkert i klubben der.
Læste ellers lige at han er den spiller der har skabt flest chancer. Ifølge Opta.
Ser ikke så meget Chelsea så skal ikke kunne sige det.. Men hele holdet har jo spillet mere eller mindre dårligt, så svære betingelser for ham som enkelt spiller

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 03. feb, 2012 19:45

Belloni skrev:
Kelly skrev:I sommervinduet 2011 var der SÅ meget skriveri om at vi skulle smide boksen på Mata. Syntes i Mata har gjort det godt i Chelsea. Min holdning er klar, han har ikke været pengene værd, og hvis han var ja så spillede han i Spanien i RM eller Barcelona. Det er ikke altid spillerne pressen kører op, er de rigtige.
Jeg håber og tror at der hives et par kaniner op af hatten til sommer.
Personligt er jeg overbevist om at Lucas (ikke ham vi allerede har) vil være en god handel, til den offensive midt. Og Carvani det samme til angrebet / kant. Lykkedes det er mere end fint.
Javier Martinez er også en ønskespiller til defensiv midt.
Disse 3 ville alle være forstærkninger vi mangler, som er unge og de kan give en stærk akse på holdet i mange år.
Cole sælges sikkert, samt Aqua og måske Kuyt.
Der er mindst en med kontraktudløb, Fabio Aurilo. Han stopper sikkert i klubben der.
Læste ellers lige at han er den spiller der har skabt flest chancer. Ifølge Opta.
Ser ikke så meget Chelsea så skal ikke kunne sige det.. Men hele holdet har jo spillet mere eller mindre dårligt, så svære betingelser for ham som enkelt spiller
Præcis Belloni, og selv uden den stat, er Mata mere end bestået. Synes tit(specielt) offensive midter har brug for lidt tilvæningsperiode i PL, så mon ikke Mata bliver langt bedre, jeg frygter det. Silva havde også brug for lidt tid mener jeg


Juan Mata erkender at Chelseas spil ikke fungerer i Premier League. Spanieren håber på en reaktion i søndagens kamp mod Manchester United.

Chelsea har haft mere end svært ved at få spillet til at fungere i Premier League i denne sæson. Man er i øjeblikket 12 point bag de to førende Manchester-klubber, men søndag kan hullet op til United decimeres, når mestrene gæster Stamford Bridge.

- Truppen er ikke tilfreds med spillet for tiden. Vi fungerer ikke specielt godt i Premier League, men vi har brug for en hurtig reaktion. Det er målet. Man kan ikke sige at noget er umuligt i fodbolden, men lige nu er hullet mellem os og de to Manchester-klubber for stort, siger Juan Mata til Daily Mirror.

- Vi skal først og fremmest lukke hullet op til Spurs, men for at gøre det, skal vi vinde. Vinde, vinde og vinde. Derfor er kampen mod United vigtig, også når det kommer til moralen. At slå mestrene vil virkelig give hele truppen noget.

Mata, der i sommer kom til Chelsea fra Valencia, har været blandt klubbens største stjerner i denne sæson. Han har ifølge Opta skabt 67 chancer - flest af alle spillere i Premier League.
http://www.bold.dk/nyt/Mata-Fungerer-ikke-i-PrL
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar