Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. jan, 2012 13:54

Jeg tror ikke Liverpool FC hente spillere ind i dette vindue til 1. holdet.

Men tilgengæld hents der store talenter ind. Så jeg tror vi skal tænke i store talenter i stedet.

Hvem kan de gå efter som er fremtiden stjerner ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » torsdag, 19. jan, 2012 14:12

Fandt denne Video af David Texeira:

http://www.footytube.com/video/fc-groni ... =wv_relbox

Jaja bevares det er kun highlights fra en enkelt kamp, men han ser IMO rigtig spændende ud, han søger positionerne i feltet, han kæmper for tabte bolde, går godt med i opspillet, kommer frem til flere chancer.

Alt ialt en umiddelbart spændende spiller som har alderen til at kunne udvikle sig meget.
Senest rettet af JimmyR torsdag, 19. jan, 2012 14:47, rettet i alt 1 gang.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » torsdag, 19. jan, 2012 14:31

Kelly skrev:
Luffe skrev:Hvis han kun koster 75 millioner, så er det godt nok en no brainer!!! Meget hellere Sow end Defoe og Bent!

Kom du Comolli og Kenny vi har brug for en angriber mere!
Hvem er en no brainer ?
Går ud fra der menes Sow.

Luffe

Indlæg af Luffe » torsdag, 19. jan, 2012 14:59

SeanJohn skrev:
Kelly skrev:
Luffe skrev:Hvis han kun koster 75 millioner, så er det godt nok en no brainer!!! Meget hellere Sow end Defoe og Bent!

Kom du Comolli og Kenny vi har brug for en angriber mere!
Hvem er en no brainer ?
Går ud fra der menes Sow.
Præcis :oops: Jeg glemte vidst formuleringsevnen i min begejstring :-)

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 33

Indlæg af SørenK » torsdag, 19. jan, 2012 23:03

Taget den manglende aktivitet i tråden i betragtning, er I så som jeg også begyndt at indstille jer på, at der nok ikke kommer nogen indkøb i denne omgang? Jeg tror desværre ikke, at Kenny ser, der er brug for forstærkninger i de offensive rækker.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 19. jan, 2012 23:55

De fleste handler sker næsten altid til sidst i januarvinduet. Det er som regel en kædereaktion, hvor klub A køber en spiller fra B, men B skal først have en erstatning på plads fra C, som søger en spiller hos D osv. Så ud fra det kan det være lidt svært at forudsige, om der sker noget eller ej. Men ja det har godt nok været dødt indtil videre.

Derudover kan den kommende EM slutrunde også være en grund til det stille vindue, da spillere som spiller fast i deres klub ønsker at blive i klubben indtil sommer, da et skifte vil kunne sætte deres deltagelse på spil. Omvendt vil spillere i periferien af deres hold, som vores egen Kuyt, måske tænke på, at de skal have spilletid for at være sikker inventar/starter, hvorfor de måske satser og søger væk.

Jeg håber ikke, at vi i desperation køber en middelmådig spiller, som jeg synes Sow eksempelvis er. Han er i mine øjne en typisk "flavour of the month", der ikke har præsteret på et kontinuerligt højt niveau. Vi er pt. ikke attraktive nok til at kunne hente spillere på øverste hylde. Suarez handlen sidste vinter var godt købmandsskab, men også et mindre mirakel taget vores placering i betragtning. Så hellere gå efter unge spillere, som man ved har niveau til at udføre en jokerrolle som indskifter, og som på sigt kan udvikle sig til at blive en stamspiller med international klasse (Hoilett, Luuk De Jong, Sinclair etc). Kan disse spillere erhverves til rimelige priser (5-8 mio. £) ser jeg hellere en sådan handel, end at vi splasher 20 mio. £ på Bafetimbi Gomis.

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 20. jan, 2012 08:26

Robbie_God_Fowler skrev:De fleste handler sker næsten altid til sidst i januarvinduet. Det er som regel en kædereaktion, hvor klub A køber en spiller fra B, men B skal først have en erstatning på plads fra C, som søger en spiller hos D osv. Så ud fra det kan det være lidt svært at forudsige, om der sker noget eller ej. Men ja det har godt nok været dødt indtil videre.

Derudover kan den kommende EM slutrunde også være en grund til det stille vindue, da spillere som spiller fast i deres klub ønsker at blive i klubben indtil sommer, da et skifte vil kunne sætte deres deltagelse på spil. Omvendt vil spillere i periferien af deres hold, som vores egen Kuyt, måske tænke på, at de skal have spilletid for at være sikker inventar/starter, hvorfor de måske satser og søger væk.

Jeg håber ikke, at vi i desperation køber en middelmådig spiller, som jeg synes Sow eksempelvis er. Han er i mine øjne en typisk "flavour of the month", der ikke har præsteret på et kontinuerligt højt niveau. Vi er pt. ikke attraktive nok til at kunne hente spillere på øverste hylde. Suarez handlen sidste vinter var godt købmandsskab, men også et mindre mirakel taget vores placering i betragtning. Så hellere gå efter unge spillere, som man ved har niveau til at udføre en jokerrolle som indskifter, og som på sigt kan udvikle sig til at blive en stamspiller med international klasse (Hoilett, Luuk De Jong, Sinclair etc). Kan disse spillere erhverves til rimelige priser (5-8 mio. £) ser jeg hellere en sådan handel, end at vi splasher 20 mio. £ på Bafetimbi Gomis.

Jeg tror ikke på Liverpool henter en angriber i dette vindue. Spillerne der kan flytter noget er låst andre steder. Gem pengene til sommervinduet. Hvor de store rokeringer sker, og lad værre med at lave panikindkøb. Andy skal have chancen frem til sommer.

bongfong

Indlæg af bongfong » fredag, 20. jan, 2012 10:05

Hvis vi ikke kan finde den rigtige spillere til den rigtige pris, så lad os slå koldt vand i blodet og vente til sommeren. Om noget må vi have lært ikke at begå den samme fejl som i sidst januar. Det bedste ville helt sikkert at låne en spiller. Offensive-spillere som Forlan, Amauri, Zarate kunne være en mulighed.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 20. jan, 2012 11:11

bongfong skrev:Hvis vi ikke kan finde den rigtige spillere til den rigtige pris, så lad os slå koldt vand i blodet og vente til sommeren. Om noget må vi have lært ikke at begå den samme fejl som i sidst januar. Det bedste ville helt sikkert at låne en spiller. Offensive-spillere som Forlan, Amauri, Zarate kunne være en mulighed.
Helt sikkert , hvis vi kan låne en angriber er det nok at fortrække (da det rette køb nok ikke er der nu)

Men vi er nok også nød til at gøre det, for det vil hjælpe i jagten på 4 pladsen, som igen er afgørende for om vi skal hente på hylde 2 & 3 til sommer. Eller om vi kan få en el. to fra hylde 1

Kelly

Indlæg af Kelly » fredag, 20. jan, 2012 11:39

bongfong skrev:Hvis vi ikke kan finde den rigtige spillere til den rigtige pris, så lad os slå koldt vand i blodet og vente til sommeren. Om noget må vi have lært ikke at begå den samme fejl som i sidst januar. Det bedste ville helt sikkert at låne en spiller. Offensive-spillere som Forlan, Amauri, Zarate kunne være en mulighed.
Ja leje af Forlan ville faktisk være en rigtig fint løsning frem til sommer.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 20. jan, 2012 12:30

Kelly skrev:
Ja leje af Forlan ville faktisk være en rigtig fint løsning frem til sommer.
Såvidt jeg ved er han skadet igen??

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » fredag, 20. jan, 2012 18:48

Belloni skrev:[
Såvidt jeg ved er han skadet igen??
Tror du har ret, og dernæst...Forlan er blevet tudsegammel, og dermed nok ikke bedre til at ramme målet på engelske stadions, undtaget Anfield måske :wall: , eller var det på træ fortet han lynede mod os, nå men Forlan årgang 09-10 ja tak, årgang 2012, nej da.
Verden er smask fuld af hyklere....

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 20. jan, 2012 20:27

Thommo skrev:Forlan er blevet tudsegammel
Jeg tror han er under 36 år ;)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » fredag, 20. jan, 2012 20:31

Tjah muligt men jeg holder mig stadig bedre end Forlan......hvis man kniber øjnene sammen....Og dernæst hverken føler eller opfører jeg mig som en ældre end 32½ år ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » fredag, 20. jan, 2012 21:25

Ville vildt gerne se Forlan, bare han kan scorer mål.. Gerne på leje! Over 30 + så kan de stadig lave mål, men har ikke en stor fremtid foran sig. Vi mangler en, som har mål i fødderne endnu. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar