Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » tirsdag, 10. jan, 2012 21:18

Jeg troede faktisk vi ville have aftalt pris på en spiller eller 2 her 1/3 henne i vinduet. Vi handlede hurtigt i sommers med de første spillere og havde forventet det samme her i januar.

Jeg er med på, at januar transfervinduet er tricky - måske er det bare mig der er utålmodig.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 10. jan, 2012 22:24

Jeg er ny på Twitter, og vil gerne følge med i diverse rygter(helst med bare lidt hold). Har vi en tråd med forholdvis pålidelige kilder? Eller er der nogen der kan hjælpe med et par navne? :-)
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 11. jan, 2012 00:00

LFC-Aaby skrev:Jeg er ny på Twitter, og vil gerne følge med i diverse rygter(helst med bare lidt hold). Har vi en tråd med forholdvis pålidelige kilder? Eller er der nogen der kan hjælpe med et par navne? :-)
Jeg ville foreslå "Twitter-rygtetråden" ;) (http://www.liverpoolfc.dk/forum/viewtop ... f=6&t=5507)

Angående de pålidelige kilder skal du nok ikke få dine håb alt for højt op, men dem, der nævnes i tråden og Thommo89 (tror jeg han hedder) er vist et par af dem, der skulle menes at være "in the know", som man siger.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 11. jan, 2012 02:16

xman skrev:
Hr. Drejer skrev:Napoli gav i sin tid 13 M euro for cavani, og det er sådan noget vi skal ud i. Kan vi finde en spiller som tilnærmelsesvis kan give samme forrentning af pengene som Cavani, så vil vi havde gjort et scoop.

Vi er forsent ude med hensyn til Cavani og Hulk. Vi skal finde den næste Cavani eller Hulk. Dvs. en spiller til rimelige penge (ca. £15-20 M), og som lige fra første fløjt kan gå ind i start-XI og gøre en positiv forskel.
Lige mine ord! Man kan sammenligne det med vores køb af Torres og Suarez. En spiller, der er lovende, men mangler det sidste step op - og som forhåbentlig tager det hos os. Spillere som Cavani, Hulk, Falcao osv. bliver svære og meget dyre og få fat i.
Måske Abel Hernandez er en mulighed for en spiller, der kan erhverves for en overkommerlig sum og udvikle sig til en klassespiller hos os i løbet af kort tid.
Jeg synes det er for tidligt at erklære os for sent ude ift. de bedste spillere i verden. Hulk har trods alt ikke været solgt af medierne flere gang. Hazard har nærmest været på vej væk fra Lille i 2,5 år. Ligenu kan vi muligvis ikke være med i kampen om Hulk, men meget kan nå at ske endnu. Desuden slår specielt Hulk mig som en type der godt kunne finde på at blive i Porto længere end man lige regner med.

Abel Hernandez er bestemt en spændende spiller som jeg faktisk har haft et enkelt øje på i nogle måneder. Han er hurtig, minder faktisk lidt om en ung Torres med en enorm acceleration. Han bevæger sig godt og virker til at være klog og placeringstærk allerede hvilket er et rigtig godt tegn. Dog synes jeg han som angriber mangler meget endnu. Han for ukomplet i boksen hvor han bliver meget ensidig og jeg mener ikke at han er en særlig dygtig afslutter endnu. Hernandez er IMO bestemt spændende, men vil have godt af at blive i Palermo lidt endnu.

2 spillere som jeg dog ikke selv har set så meget da de spiller i den russiske liga er Welliton som har været nævnt herinde, men bestemt også ivorianske Seydou Doumbia, som minder mig lidt om Arsenals Gervinho, dog lidt mere en angriber end en wing, rent typemæssigt.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

NHK

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NHK » onsdag, 11. jan, 2012 08:51

Hoillett eller Shaqiri

+

Demba Ba

Ser ud til at kunne erhverves for under £20 mio., og med deres nuværende form og spil vil de give os et ekstra niveau offensivt.

Skal vi have en central forsvarer til en rimelig penge, og en der minder om Agger, så må det være vores egen Bjelland.

Januar: Bjelland, Shaqiri, Demba Ba.

Hold 1:

Suarez ---- Demba Ba ---- Bellars

------------ Stevie -------------

------ Hendo ---- Lucas --------

Enrique - Agger - Skrtel - Johnson

------------- Reina -------------

Hold 2:

-------------- Carroll ------ -------
------------------ Kuyt -- ------

Downing - Adam - Spearing - Shakiri

Robinson - Bjelland - Coates -- Kelly

--------------- Doni --------------
Senest rettet af NHK onsdag, 11. jan, 2012 09:06, rettet i alt 1 gang.

Chris R.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Chris R. » onsdag, 11. jan, 2012 09:02

NHK skrev:Hoillett eller Shaqiri

+

Demba Ba

Ser ud til at kunne erhverves for under £20 mio., og med deres nuværende form og spil vil de give os et ekstra niveau offensivt.

Skal vi have en central forsvarer til en rimelig penge, og en der minder om Agger, så må det være vores egen Bjelland.

Januar: Bjelland, Shaqiri, Demba Ba.
Bjelland er allerede solgt til Twente, som han skifter til, til sommer. Tror desuden et par år i en udenlandsk liga er sundt for ham inden han tager det helt store spring.
Demba Ba er til ANC hele januar, så har svært ved at se ham skifte i dette vindue, ligesom han har nævnt han er glad i Newca.stle. Er desuden lidt forbeholden overfor ham, trods hans kvaliteter, grundet hans forfejlede lægetjek i Stoke.

Hoillett og/eller Shaqiri er jeg 100% med på, vi mangler nogle hurtige spillere til at udfordre på kanten, udover den gode Bella! Tror dog Shaqiri's pris efterhånden er skudt i vejret, og han har nok ikke lyst til at skifte før til sommer grundet Basels CL eventyr. Hoillett må for min skyld gerne komme til snarest hvis prisen er rimelig.

Brugeravatar
Sledgehammer
Indlæg: 5557
Tilmeldt: onsdag, 07. sep, 2011 14:38
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 11. jan, 2012 09:25

http://www.givemefootball.com/premier-l ... on-hoilett

Hvis vi gerne vil have fingre i Hoilett, så skal vi altså ikke lade Bolton - BOLTON! - rende med ham fordi der skal spilles poker om prisen...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 11. jan, 2012 10:28

ScouseForever skrev:http://www.givemefootball.com/premier-l ... on-hoilett

Hvis vi gerne vil have fingre i Hoilett, så skal vi altså ikke lade Bolton - BOLTON! - rende med ham fordi der skal spilles poker om prisen...
Hvis Hoilett allerhelst vil til LFC, så er det jo netop en god måde at finde ud af det på. Hoilett skifter ikke til Bolton, mens der stadig er lang tid tilbage af vinduet, hvis han ved, at LFC ikke er langt fra at møde Blackburns prisforlangende. Jeg ved godt, at mange i forhandlingerne med Ajax kritiserede LFC for at agere pinligt ved bevidst at underbyde (Ajax har dog kritiseret Valencia for præcis det samme, så det lader til, at Ajax er meget opmærksomme på at involvere pressen i forhandlinger), men det behøver ikke kun være for at spare et par millioner, men også for at teste spillerens ønske om at spille LFC. Det har jo været et stort problem, at spillere har virket opgivende eller demotiverede efter relativ kort tid i klubben. Én ting er, at klare profiler skifter pga. ambitioner som Torres, Masch og Alonso. En anden ting er, at man ønsker at skifte væk eller bare er lad, når man får chancen, fordi man som rotationsspiller synes, at livet er for kort til at kæmpe om spilletid i en klub som LFC som Crouch, Riera, Pennant, Arbeloa, Morientes og Yossi. Planen er at få to gode spillere til hver position, og det betyder, at nye spillere skal gide konkurrencen. En spiller som Hoilett er ikke nødvendigvis en gevinst fra dag 1, og derfor er det vigtigt, at klubben har fået nogle signaler om, at Hoilett virkelig ønsker at slå igennem i LFC.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 11. jan, 2012 11:41

Billede

De har dog fjernet den igen fra .tv mediawatch.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » onsdag, 11. jan, 2012 11:45

De har bare videre givet hvad aviserne mener... det er fra deres rygtebørs...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 11. jan, 2012 13:39

LiverbirdOnMyChest skrev:De har bare videre givet hvad aviserne mener... det er fra deres rygtebørs...
Ved det.

Men forundrende de har det oppe i 10 minutter for at fjerne det igen. De plejer ikke fjerne sådan noget, såfremt det blot er lyv. Altså virker det til denne journalist, der lukker det ud, enten direkte lyver eller også ved noget vi andre ikke må vide.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 11. jan, 2012 13:48

For det første så er rygtet fra den 5. januar, hvilket man også kan se på screenshottet. Dengang blev det ikke pillet ned er jeg ret sikker på.

For det andet er Mirrors journalister blevet bandlyst fra Anfield efter de udgav en artikel, der stemplede Suarez som racist. Det er bare en lille sidenote til, hvor seriøse og hvor lidt respekt, vi bør have for the Mirror.

Mon ikke, det har været en simpel fejl fra webarbejderne på LFC.tv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 11. jan, 2012 14:08

Arda skrev:For det første så er rygtet fra den 5. januar, hvilket man også kan se på screenshottet. Dengang blev det ikke pillet ned er jeg ret sikker på.

For det andet er Mirrors journalister blevet bandlyst fra Anfield efter de udgav en artikel, der stemplede Suarez som racist. Det er bare en lille sidenote til, hvor seriøse og hvor lidt respekt, vi bør have for the Mirror.

Mon ikke, det har været en simpel fejl fra webarbejderne på LFC.tv.
Kan godt være en plausibel forklaring
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » onsdag, 11. jan, 2012 15:12

Arda skrev:For det første så er rygtet fra den 5. januar, hvilket man også kan se på screenshottet. Dengang blev det ikke pillet ned er jeg ret sikker på.

For det andet er Mirrors journalister blevet bandlyst fra Anfield efter de udgav en artikel, der stemplede Suarez som racist. Det er bare en lille sidenote til, hvor seriøse og hvor lidt respekt, vi bør have for the Mirror.

Mon ikke, det har været en simpel fejl fra webarbejderne på LFC.tv.
Hvor har du det fra?

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » onsdag, 11. jan, 2012 16:59

Mugge skrev:
Arda skrev:
For det andet er Mirrors journalister blevet bandlyst fra Anfield efter de udgav en artikel, der stemplede Suarez som racist. Det er bare en lille sidenote til, hvor seriøse og hvor lidt respekt, vi bør have for the Mirror.
Hvor har du det fra?

http://www.liverpool-kop.com/2011/12/br ... -from.html
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar