Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 07. jan, 2012 16:38

Robbie_God_Fowler skrev:Ja Cavani er urealistisk, desværre.

Hoilett har jeg ikke set nok til, men af det jeg har set virker han som en væver og kreativ kantspiller.

Det er vel også på tide, at vi rammer en "chicharito" handel, hvor vi tilfører en rigtig god men mindre kendt offensiv spiller for et mindre beløb. Det er i hvert fald vejen frem, som jeg ser det. For når det kommer til stjernespillere kan vi ikke matche købsprisen og de ekstremt høje lønninger, som Real, Barca, City og Chelsea tilbyder.
Læste du hvad jeg skrev omkring Gomis vægt?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Belloni
Indlæg: 3354
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:13
Geografisk sted: Sønderborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Belloni » lørdag, 07. jan, 2012 16:49

Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.


Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.
Læste et sted at han ikke er med i Blackburns trup mod Newcastle idag. Det kunne tyde på at han forhandler med en klub. Så er han ikke cup tied , og hans kontrakt udløber vidst også til sommer..

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 16:55

Belloni skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.


Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.
Hvem har du sendt en pm til? hvis man må spørge :-)

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. jan, 2012 16:57

KingKenny94 skrev:
Belloni skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.


Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.
Hvem har du sendt en pm til? hvis man må spørge :-)

Gå lidt tilbage i tråden ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 17:01

Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Belloni skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.


Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.
Hvem har du sendt en pm til? hvis man må spørge :-)

Gå lidt tilbage i tråden ;)
DjPhal?? :D

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » lørdag, 07. jan, 2012 17:08

KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Belloni skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.


Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.
Hvem har du sendt en pm til? hvis man må spørge :-)

Gå lidt tilbage i tråden ;)
DjPhal?? :D
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Napoleon » lørdag, 07. jan, 2012 17:24

Jeg kan se i de engelske medier, som tidligere skrevet her på siden, at vi er seriøse omkring CHA CHA CHA MARTINEZ (Gud bedre det...!) Jeg har søgt lidt på ham. født i 1986, og 186 cm høj. Columbiansk angriber, der spiller i Jaguars, Mexico. Har spillet der siden 2010. 46 kampe og 21 mål. Ved ikke hvormeget man skal ligge i det, men score det kan han. Vil hellere smide penge efter ham end Gomis, Lyon.

Han ser stærk ud, og tror sgu han lander i Liverpool...

http://en.wikipedia.org/wiki/Jackson_Mart%C3%ADnez

http://www.youtube.com/watch?v=RwRjW5t4 ... re=related
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 07. jan, 2012 17:26

Jeg er game på Hoilett og en fox in the box!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 07. jan, 2012 17:51

http://www.thisisanfield.com/2012/01/ju ... -with-lfc/

- Her bliver der spekuleret i at Junior Hoilett, ikke er med fordi der er forhandlinger med Liverpool :!: :headbang:

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 07. jan, 2012 17:56

Jeg må erklære mig enig med dem der mener Gomis ser tung ud. Det kan godt være han kan løbe hurtigt når han kommer op i fart, men hans acceleration virker ikke synderlig god. Også så mener jeg også han er forholdsvis klodset. Han har dog scoret flittigt i år, men jeg vil sgu hellere give Carroll flere chancer. Gomis er nok heller ikke helt billig.

@ J1

Vi er enige om ikke at ville hente Samba. Men ellers er vi helt uenige. Jeg mener slet ikke midterforsvaret er der vi er bedst besat. Har argumenteret for det så mange gange før at jeg ikke orker det igen, så du får den korte version: Agger har en skadeshistorie, Skrtel render ind i down-perioder, Carra er over the hill og Coates er en ubekendt. Jeg ser m.a.o meget gerne vi henter en midterforsvarer, men ikke en reserve. Det skal være en der er fuldt ud på niveau med Skrtel og Agger, hvilket jeg ikke finder at Samba er.

J1

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af J1 » lørdag, 07. jan, 2012 19:54

AJ skrev:Jeg må erklære mig enig med dem der mener Gomis ser tung ud. Det kan godt være han kan løbe hurtigt når han kommer op i fart, men hans acceleration virker ikke synderlig god. Også så mener jeg også han er forholdsvis klodset. Han har dog scoret flittigt i år, men jeg vil sgu hellere give Carroll flere chancer. Gomis er nok heller ikke helt billig.

@ J1

Vi er enige om ikke at ville hente Samba. Men ellers er vi helt uenige. Jeg mener slet ikke midterforsvaret er der vi er bedst besat. Har argumenteret for det så mange gange før at jeg ikke orker det igen, så du får den korte version: Agger har en skadeshistorie, Skrtel render ind i down-perioder, Carra er over the hill og Coates er en ubekendt. Jeg ser m.a.o meget gerne vi henter en midterforsvarer, men ikke en reserve. Det skal være en der er fuldt ud på niveau med Skrtel og Agger, hvilket jeg ikke finder at Samba er.
Skrtl har før vist usikkerheder ja. Men det har efter min bedste overbevisning mest været fordi holdet har haft problemer (under Hodgson især) og jeg synes den fantastiske form han har holdt i denne sæson indikerer at han har udviklet sig til at være en stabil spiller som desuden sjældent er skadet. Agger har ligeledes haft en fantastisk sæson og det virker til at han er forbi skadeshelvedet - i hvert fald for nu. Skulle dette ændre sig, så lad os kigge på det til den tid. Det vi har nu er i hvert fald godt nok til næste transfervindue og der er andre fokuspunkter der er langt vigtigere pt. Når du nu siger i en anden tråd at Adam pt. skal være starter pga. et godt end product, hvorfor gælder det så ikke forsvaret? De har da om nogen leveret i denne sæson. Desuden synes jeg du glemmer Kelly i dit regnestykke. Han har altså et kæmpe potentiale og det efter min mening ikke som høkreback. Giv ham nu chancen først. Hvis du så mener det efterlader et for stort hul på højrebackpladsen synes jeg nærmere det er her man bør forstærke sig. For det første har jeg stor tiltro til Flanagan omend han havde en uheldig kamp ude mod spurs i år. Ellers synes jeg man bør hente Fucile fra porto som vi før er blevet linket med. Han kan også dække af for Enrique på venstre back og ville derfor være en god squad player i mine øjne. Ud med kronisk skadede Aurelio.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 07. jan, 2012 20:01

Gomis er halvtung ift. den angriber jeg sammenligner alle typiske spidsangribere med: Fernando Torres. Det er en type som ham vi har brug for (i hvert fald den gamle).

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. jan, 2012 20:08

Hekkem skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Ja Cavani er urealistisk, desværre.

Hoilett har jeg ikke set nok til, men af det jeg har set virker han som en væver og kreativ kantspiller.

Det er vel også på tide, at vi rammer en "chicharito" handel, hvor vi tilfører en rigtig god men mindre kendt offensiv spiller for et mindre beløb. Det er i hvert fald vejen frem, som jeg ser det. For når det kommer til stjernespillere kan vi ikke matche købsprisen og de ekstremt høje lønninger, som Real, Barca, City og Chelsea tilbyder.
Læste du hvad jeg skrev omkring Gomis vægt?
Yes, men jeg mener stadigvæk ikke han er specielt hurtig. Vægt og fart går ikke altid hånd i hånd, selvom der ofte er en sammenhæng mellem de to.

elpistolero7
Indlæg: 177
Tilmeldt: fredag, 04. nov, 2011 18:24
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af elpistolero7 » lørdag, 07. jan, 2012 20:12

Alonso skrev:Gomis er halvtung ift. den angriber jeg sammenligner alle typiske spidsangribere med: Fernando Torres. Det er en type som ham vi har brug for (i hvert fald den gamle).
Så ville Junior Hoilett, passe meget godt med Torres, da de har den samme vægt, 70 kg.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 07. jan, 2012 20:20

J1 skrev: 1. ...Agger har ligeledes haft en fantastisk sæson og det virker til at han er forbi skadeshelvedet - i hvert fald for nu. Skulle dette ændre sig, så lad os kigge på det til den tid.

2. Når du nu siger i en anden tråd at Adam pt. skal være starter pga. et godt end product, hvorfor gælder det så ikke forsvaret? De har da om nogen leveret i denne sæson.

3. Desuden synes jeg du glemmer Kelly i dit regnestykke. Han har altså et kæmpe potentiale og det efter min mening ikke som høkreback. Giv ham nu chancen først. Hvis du så mener det efterlader et for stort hul på højrebackpladsen synes jeg nærmere det er her man bør forstærke sig. For det første har jeg stor tiltro til Flanagan omend han havde en uheldig kamp ude mod spurs i år. Ellers synes jeg man bør hente Fucile fra porto som vi før er blevet linket med. Han kan også dække af for Enrique på venstre back og ville derfor være en god squad player i mine øjne. Ud med kronisk skadede Aurelio.
ad 1. Nej, det gælder om at foregribe begivenhederne. Man kan selvfølgelig ikke forudse alt, men hvis nu Agger løber ind i en skade 1. februar, vil de færreste nok sige 'WOW hvor kom det lige fra?'

ad 2. Det har jeg slet ikke skrevet. Jeg har derimod skrevet, at jeg har været/er blandt Adams største kritikere, men at man må anerkende hans otte assists. Det skrev jeg som respons på, at en skrev at Adam intet bidrog med.
Ang. forsvaret, så har jeg jo ikke skrevet Skrtel-Agger ikke har leveret, men alternativer til dem pt. er utilstrækkelige.

ad 3. Grunden til jeg ikke har Kelly med i regnestykket, er at intet indtil videre tyder på at Kenny ser ham som midterforsvarer. Jeg er enig i at han ellers kunne blive god på den plads. Og nej, jeg mener nu ikke det efterlader et hul på højrebacken, selv hvis vi regnede med Kelly som midterforsvarer. Så ingen grund til nye indkøb på den plads.
Senest rettet af AJ lørdag, 07. jan, 2012 20:21, rettet i alt 2 gange.

Besvar