Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 29. nov, 2011 13:49

Kelly skrev:Man kunne også bare tage det roligt, og udvikle Andy. Han er en ung spiller, og der er kæmpe muligheder i ham.
Hvis "at tage det roligt og udvikle Carroll" betyder, at vi misser Champions League, så nej tak. Der er alt for meget 'tabt indtjening til, at det er fordelagtigt.

Mange herinde har travlt med at medregne lønninger i den samlede pris for en spiller. Det er vigtigt, men det er også vigtigt og medregne den potentielt 'tabte' indtjening ved at satse på udvikling, der muligvis (mindre sandsynlighed) giver gode resultater på langt sigt, fremfor en etableret spiller, der muligvis (større sandsynlighed) giver gode resultater på kort sigt - læs: kvalifikation til Champions League og derved større indtjening.

Carroll og Henderson er to gode eksempler. De har kostet henholdsvis 35 og 15-20 millioner pund. Lad os antage, at Carroll og Henderson først rammer et niveau, så vi kommer i Champions League om to år. Det er potentielt meget 'tabte' indtjening. Så havde det været bedre at betale mere i transfer fee eller lønninger i sommers for derved at få nogle bedre spillere, hvis det medførte at vi så kom i Champions League allerede i år. Det ville formentligt have givet et overskud i den sidste ende, fordi indtjeningen fra Champions League (hvis vi antager to sæsoner med kvalifikation, dvs. bedre indtjening) ville være langt højere end de forøgede transfer- og lønomkostninger, det ville koste.
Best in the world at everything I do.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 29. nov, 2011 14:26

Jeg krydsede bare mine fingrer og håber bare bedste for Liverpool FC. Bare en der kan scorer mål and change the game :)

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 29. nov, 2011 14:55

Alex Brockins skrev:
Kelly skrev:Man kunne også bare tage det roligt, og udvikle Andy. Han er en ung spiller, og der er kæmpe muligheder i ham.
Hvis "at tage det roligt og udvikle Carroll" betyder, at vi misser Champions League, så nej tak. Der er alt for meget 'tabt indtjening til, at det er fordelagtigt.

Mange herinde har travlt med at medregne lønninger i den samlede pris for en spiller. Det er vigtigt, men det er også vigtigt og medregne den potentielt 'tabte' indtjening ved at satse på udvikling, der muligvis (mindre sandsynlighed) giver gode resultater på langt sigt, fremfor en etableret spiller, der muligvis (større sandsynlighed) giver gode resultater på kort sigt - læs: kvalifikation til Champions League og derved større indtjening.

Carroll og Henderson er to gode eksempler. De har kostet henholdsvis 35 og 15-20 millioner pund. Lad os antage, at Carroll og Henderson først rammer et niveau, så vi kommer i Champions League om to år. Det er potentielt meget 'tabte' indtjening. Så havde det været bedre at betale mere i transfer fee eller lønninger i sommers for derved at få nogle bedre spillere, hvis det medførte at vi så kom i Champions League allerede i år. Det ville formentligt have givet et overskud i den sidste ende, fordi indtjeningen fra Champions League (hvis vi antager to sæsoner med kvalifikation, dvs. bedre indtjening) ville være langt højere end de forøgede transfer- og lønomkostninger, det ville koste.
Hvis vi så ikke havde købt de to nævnte spillere i dette år, var der også risiko for at andre købte dem, hvis de så om 2 sæsoner har udviklet sig til 2 af de bedre spillere i premier league, så ser folk det pludseligt som en scoop af Dalglish, at købe dem føre dem ind i systemet, og så kan de måske være med til at starte en nye længerevarig succes.

(Det er måske skrevet på en lidt underlig måde, men det er skrevet på min mobil...) ;)

Mortensen jr.

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mortensen jr. » tirsdag, 29. nov, 2011 15:33

Hej alle.
Så nærmer vi os jo Januar og jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i synes vi skal forstærke os ( hvis i synes vi skal forstærke os) og måske hvem vi skal forstærke os med.

Jeg synes selv vi kunne forstærke vores midterforsvar og jeg synes at Colloccini er fantastisk god. Han er: stærk, god på hjørne og sikker. Jeg synes godt nok også at Skrtel gør det bedre og bedre men han er bare meget usikker.

Hvá synes i???

jacobq
Indlæg: 704
Tilmeldt: mandag, 23. aug, 2010 15:42
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jacobq » tirsdag, 29. nov, 2011 16:03

Mortensen jr. skrev:Hej alle.
Så nærmer vi os jo Januar og jeg kunne godt tænke mig at vide hvor i synes vi skal forstærke os ( hvis i synes vi skal forstærke os) og måske hvem vi skal forstærke os med.

Jeg synes selv vi kunne forstærke vores midterforsvar og jeg synes at Colloccini er fantastisk god. Han er: stærk, god på hjørne og sikker. Jeg synes godt nok også at Skrtel gør det bedre og bedre men han er bare meget usikker.

Hvá synes i???
Personligt synes jeg ikke Skrtel har virket usikker i de seneste kampe, hvor han har spillet sammen med Agger :). Synes han har præsteret på et meget højt niveau, og når man ser på vores statistik (indkasserede mål) er vi altså blandt de allerbedste i hele ligaen. Skulle vi dog gå efter en midterforsvar skal det selvfølgelig være Gary Cahill, selvom der vil være stor konkurrence.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. nov, 2011 16:12

Alex Brockins skrev:
Kelly skrev:Man kunne også bare tage det roligt, og udvikle Andy. Han er en ung spiller, og der er kæmpe muligheder i ham.
Hvis "at tage det roligt og udvikle Carroll" betyder, at vi misser Champions League, så nej tak. Der er alt for meget 'tabt indtjening til, at det er fordelagtigt.

Mange herinde har travlt med at medregne lønninger i den samlede pris for en spiller. Det er vigtigt, men det er også vigtigt og medregne den potentielt 'tabte' indtjening ved at satse på udvikling, der muligvis (mindre sandsynlighed) giver gode resultater på langt sigt, fremfor en etableret spiller, der muligvis (større sandsynlighed) giver gode resultater på kort sigt - læs: kvalifikation til Champions League og derved større indtjening.

Carroll og Henderson er to gode eksempler. De har kostet henholdsvis 35 og 15-20 millioner pund. Lad os antage, at Carroll og Henderson først rammer et niveau, så vi kommer i Champions League om to år. Det er potentielt meget 'tabte' indtjening. Så havde det været bedre at betale mere i transfer fee eller lønninger i sommers for derved at få nogle bedre spillere, hvis det medførte at vi så kom i Champions League allerede i år. Det ville formentligt have givet et overskud i den sidste ende, fordi indtjeningen fra Champions League (hvis vi antager to sæsoner med kvalifikation, dvs. bedre indtjening) ville være langt højere end de forøgede transfer- og lønomkostninger, det ville koste.

Med din holdning skal Liverpool droppe alle tanker om, at hente unge / yngere spillere. Jeg syntes personligt at Henderson spiller vildt godt, og er slet ikke i tvivl om at Andy nok skal komme. Og jeg er heller ikke i tvivl om at der vel blive hentet flere dyre talenter ind. Og de britiske spillere er meget dyre.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bjarnereds
Indlæg: 685
Tilmeldt: mandag, 12. sep, 2011 13:52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 29. nov, 2011 16:20

MORTENSEN JR:
Personligt, jeg synes efter Carra skadet, så Agger og Skrtel først begynder spiller bedrer og bedrer. Ja den gang Carra plejer altid starter og jeg synes Skrtel viser noget usikkerhed omgring ham, men nu jeg synes han spiller godt med Agger... Men ja, de er altid godt med forstærkning, men jeg er faktisk meget glad for deres makkerskab. Og jeg er ikke undrer mig på Carra havner til bænken. Hvis vi skal forstærke, så jeg synes skal være i Højrer wing og en makker til Suarez. (Hvis Carroll kan ikke slået til i nærmeste uger). Men ja, der altid plads til forbedringer Mortensen jr :)

Hr. Drejer
Indlæg: 13794
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 29. nov, 2011 17:24

Super-brasilianer rygtes til Liverpool

28-årige Jádson, som tryllede mod Arsenal i sidste års Champions League, kan være ny mand i Liverpool

Jádson, som vi kender fra sidste års overraskelse i Champions League, Shakhtar Donetsk, kan være på vej til Liverpool

Jádson har spillet 163 kampe for Shakhtar Donetsk og scoret 39 gange. Brasilianeren har også fået fire landsholdskampe, hvor han har nettede en gang.

Liverpool hentede tre midtbanespiller i sommer for omkring 50 mio. pund svarende til 430 mio. kroner, nemlig Stewart Downing, Charlie Adam og Jordan Henderson.

Udover disse stærke midtbanespiller har Liverpool også anfører og legende Steven Gerrard, men alligevel må de tre midtbanespiller ikke have imponeret Liverpool-manager Kenny Dalglish nok.

De har åbenbart brug for en god offensiv midtbanespiller for Liverpool har kun scoret 17 mål i 13 kampe. Ikke just overbevisende for midtbanen og angrebet i Liverpool.

Prisskiltet på Jádson i sommer var på 12 mio. pund svarende til ca. 100 mio. kroner og det burde være det samme her til vinter.

(fra eb.dk)

Hvis vi får ham, så må man håber at vi kan leverer mål fra midtbanen. Det har vi været svage til so far.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. nov, 2011 17:48

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » tirsdag, 29. nov, 2011 17:49

Hr. Drejer skrev:Super-brasilianer rygtes til Liverpool

28-årige Jádson, som tryllede mod Arsenal i sidste års Champions League, kan være ny mand i Liverpool

Jádson, som vi kender fra sidste års overraskelse i Champions League, Shakhtar Donetsk, kan være på vej til Liverpool

Jádson har spillet 163 kampe for Shakhtar Donetsk og scoret 39 gange. Brasilianeren har også fået fire landsholdskampe, hvor han har nettede en gang.

Liverpool hentede tre midtbanespiller i sommer for omkring 50 mio. pund svarende til 430 mio. kroner, nemlig Stewart Downing, Charlie Adam og Jordan Henderson.

Udover disse stærke midtbanespiller har Liverpool også anfører og legende Steven Gerrard, men alligevel må de tre midtbanespiller ikke have imponeret Liverpool-manager Kenny Dalglish nok.

De har åbenbart brug for en god offensiv midtbanespiller for Liverpool har kun scoret 17 mål i 13 kampe. Ikke just overbevisende for midtbanen og angrebet i Liverpool.

Prisskiltet på Jádson i sommer var på 12 mio. pund svarende til ca. 100 mio. kroner og det burde være det samme her til vinter.

(fra eb.dk)

Hvis vi får ham, så må man håber at vi kan leverer mål fra midtbanen. Det har vi været svage til so far.
Ok vildt nok.
Jeg troede måske mere på denne spiller fra klubben, http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Costa
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Bananmilkshake

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bananmilkshake » tirsdag, 29. nov, 2011 18:53

Syntes at Keisuke Honda kunne være interessant eller Diego Forlan, da de ikke er speciel dyre... Ellers kunne det være fedt med Giovanni Dos Santos da han er ung og har et stort talent

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 29. nov, 2011 18:55

Foretrrækker Kelly's rygte over Drejer's. :D
Kloppite

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 29. nov, 2011 19:33

Yes, bring the fox in the box. Soldado og Suarez lyder frækt. Kunne jo være dejligt, hvis han viste sig at være en ny Torres (målmæssigt).
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 29. nov, 2011 19:40

Arda skrev:Yes, bring the fox in the box. Soldado og Suarez lyder frækt. Kunne jo være dejligt, hvis han viste sig at være en ny Torres (målmæssigt).
Saldado ville være super...har ikke den store fidus til Jadson, eller hvem det nu var. Ikke et imponerende snit i en russisk klub...tja, mener ikke det er ambitiøst nok.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

LiverbirdOnMyChest
Indlæg: 655
Tilmeldt: mandag, 26. jan, 2009 21:21
Geografisk sted: Øst for Anfield

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LiverbirdOnMyChest » tirsdag, 29. nov, 2011 19:43

texnymann skrev:Foretrrækker Kelly's rygte over Drejer's. :D
Måske lidt meget at kalde det et rygte... Han skriver blot at han ville foretrække Douglas Costa... :D

Besvar