Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » søndag, 02. okt, 2011 10:43

athomsen skrev:
Alonso skrev:
Flemming skrev:Mon man kunne få et par gode år ud af Tevez hvis man kunne få ham relativt billigt?
Er det ikke for stort et gamble? Hvis Tevez hader Manchester, så tvivler jeg altså på at Liverpool gør ham mere lykkelig.
Han er en klassespiller, men jeg tror han vil hjem til Sydamerika og familien.
Carroll, Bellamy, Suarez, Tevez, Kuyt - vores modstandere må tænke: puha hvordan griber vi lige det an.

Men ja - det vil være et kæmpe gamble. Med Tevez humørsvingninger ville jeg sige nej tak.
Tevec klart ja tak.
Lucas fra San Paulo ja tak.
Adam Johnson- ja tak.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » søndag, 02. okt, 2011 16:26

Alonso skrev:
Flemming skrev:Mon man kunne få et par gode år ud af Tevez hvis man kunne få ham relativt billigt?
Er det ikke for stort et gamble? Hvis Tevez hader Manchester, så tvivler jeg altså på at Liverpool gør ham mere lykkelig.
For mig er det ikke et gamble. Han er en nar der elsker at lave skandaler. Føj, hvor er han usympatisk og illoyal. Ét er er at han offentligt udtaler at han vil væk stort set hvert transfervindue. Men at han også går imod sin manager midt under en kamp og nægter at spille, er for mig utilgiveligt. Han er en diva der får en spiller som Adebayor til at fremstå som en artig skoledreng. Kæmpe nej tak.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 02. okt, 2011 18:07

Mambo skrev:
Alonso skrev:
For mig er det ikke et gamble. Han er en nar der elsker at lave skandaler. Føj, hvor er han usympatisk og illoyal. Ét er er at han offentligt udtaler at han vil væk stort set hvert transfervindue. Men at han også går imod sin manager midt under en kamp og nægter at spille, er for mig utilgiveligt. Han er en diva der får en spiller som Adebayor til at fremstå som en artig skoledreng. Kæmpe nej tak.

Bellamy og Carroll hører heller ikke til blandt gud allerbedste børn, vel ;) . Men deres kvaliteter taler for sig selv. De er gode. Kenny har styr på dem. Han kan også styre Tevez. Så kæmpe stort ja tak til Tevez, ganske enkelt pga.hans store kvaliteter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

FS
Alder: 36

Indlæg af FS » søndag, 02. okt, 2011 19:02

Kelly skrev: Bellamy og Carroll hører heller ikke til blandt gud allerbedste børn, vel ;) . Men deres kvaliteter taler for sig selv. De er gode. Kenny har styr på dem. Han kan også styre Tevez.
Hvis ikke hverken Alex Fergusons autoritet eller masser af sportslig succes var nok til at holde Tevez medgørlig, så må han vist bare stemples som umulig.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 02. okt, 2011 20:32

Kelly skrev:
Mambo skrev:
Alonso skrev:

Bellamy og Carroll hører heller ikke til blandt gud allerbedste børn, vel ;) . Men deres kvaliteter taler for sig selv. De er gode. Kenny har styr på dem. Han kan også styre Tevez. Så kæmpe stort ja tak til Tevez, ganske enkelt pga.hans store kvaliteter.
Men modsat Tevez, så spiller de for deres klub uden at fortrække en mine. Den vitale forskel er jo, at Bellamy og Carroll begge gerne vil spille fodbold for deres klub og i England. Tevez vil ingen af delene.

Hvorfor sku' Kenny Dalglish, kunne styre ham når ingen andre kan?
Og selvom Liverpool er et bedre sted end Manchester, så ligger byen jo også i England. Så jeg tror, det bedste for Tevez er at komme tilbage til Corinthians i Sydamerika.

Du nævner selv tidligere Johnson og Lucas, den er jeg med på. Tevez - not so much.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 35

Indlæg af Mambo » søndag, 02. okt, 2011 21:25

Arda skrev:
Kelly skrev:
Mambo skrev:
Alonso skrev:

Men modsat Tevez, så spiller de for deres klub uden at fortrække en mine. Den vitale forskel er jo, at Bellamy og Carroll begge gerne vil spille fodbold for deres klub og i England. Tevez vil ingen af delene.
Lige præcis. Carroll og Bellamys skandaler er sket udenfor banen. På banen knokler de og forsøger at gøre det der forventes af dem. Der fejler mentaliteten ikke noget. Det kan man ikke sige med Tevez.

Og det er da naivt at tro Dalglish kan styre ham når ingen andre kan.

number7

Indlæg af number7 » mandag, 03. okt, 2011 19:06

Så vidt jeg er orienteret ryger Tevez enten til Juve eller Inter, i hvert fald på rygtebasis. Juve har efter sigende kontakt til hans agent, mens Inter har en koloni af argentinere, som taler til deres fordel. Tror heller ikke det er særlig sandsynligt han bliver i England, hvis han skulle skifte klub...

number7

Indlæg af number7 » mandag, 03. okt, 2011 19:12

Til midterforsvaret så jeg gerne Vertongen eller Cahill. Kunne faktisk godt tænke mig vi signede dem begge. Man kunne så passende sige farvel til Carra, som er for langsom og for elendig rent teknisk og som helt sikkert vil komme til at koste flere point i denne sæson. Det kan godt være Carra er en institution i klubben, men har er over the hill og jeg vil gerne vinde titler, og det kommer vi ikke til med ham på holdet!

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 04. okt, 2011 18:06

TIL:NUMBER7
Jeg er meget enig med dig om Carra. 120% enig. Jeg har også læst interviet med Enrique om Carra, og de lyder ikke så godt (Carra gøre ham nervøs og sur fordi han snakker alt for meget). Hvad med hvis påvirker hele holdet med nervøs og sur? fandme ikke godt med CARRA.

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 04. okt, 2011 19:16

bjarnereds skrev:TIL:NUMBER7
Jeg er meget enig med dig om Carra. 120% enig. Jeg har også læst interviet med Enrique om Carra, og de lyder ikke så godt (Carra gøre ham nervøs og sur fordi han snakker alt for meget). Hvad med hvis påvirker hele holdet med nervøs og sur? fandme ikke godt med CARRA.
Link?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 04. okt, 2011 23:26

Nicoen skrev:
bjarnereds skrev:TIL:NUMBER7
Link?
Nu har jeg e-season ticket og har set det pågældende interview. Tror vist bjarne har misforstået et eller andet, for Enrique roste kun viceanføreren der. Det med at han "råbte" meget, blev sagt med et glimt i øjet.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 05. okt, 2011 10:30

Det sjove ved denne tråd er, at på trods af vi har brugt over 100 millioner pund på nye spillere siden januar, så er det de præcist samme positioner, vi skal forstærkes som før indkøbenen - måske med undtagelse af venstre back (yay, et indkøb der har vist sig god nok!)

- central forsvar
- central midtbane
- offensiv kreativ spiller (kant, wing etc.)
- angriber

"Jamen, de nye indkøb skal have tid til at vise sit værd!" - Jamen i så fald kan vi ligeså godt låse denne tråd, indtil de nye indkøb har "fået den nødvendige tid".
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 05. okt, 2011 11:17

Alex Brockins skrev:Det sjove ved denne tråd er, at på trods af vi har brugt over 100 millioner pund på nye spillere siden januar, så er det de præcist samme positioner, vi skal forstærkes som før indkøbenen - måske med undtagelse af venstre back (yay, et indkøb der har vist sig god nok!)

- central forsvar
- central midtbane
- offensiv kreativ spiller (kant, wing etc.)
- angriber

"Jamen, de nye indkøb skal have tid til at vise sit værd!" - Jamen i så fald kan vi ligeså godt låse denne tråd, indtil de nye indkøb har "fået den nødvendige tid".
Før sommeren skulle vi hente
- En venstre back (Jose Enrique er hentet)
- En venstre kant (Stewart Downing er hentet)
- En central forsvar (Sebastian Coates er hentet)
- En højre kant
- En angriber (Bellamy er hentet)

Downing er - trods et par svage kampe - ganske brugbar på venstre kant
Coates skal vi have bragt i spil
Bellamy skal vi have bragt i spil

Henderson har skuffet og skal have tid og hans tid er ikke lige nu
Adam har skuffet og ikke vist sig at være holdbar nok

Coates kan vi ikke rigtig vurdere endnu. Bellamy har vi fået ind som både offensiv kant eller angriber. Central midtbane havde vi dækket af, men var dumme til både at sælge Meireles og samtidigt leje Aquilani ud.

Derfor mangler vi
- En central forsvar - til udskiftning af Skrtel
- En højre kant - der kan udfordre og er hurtig. Hvem sagde Adam Johnson
- En Central midtbane - Adam ikke god nok
- En angriber - Carroll har vist sig ikke være god nok
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Mercu

Indlæg af Mercu » onsdag, 05. okt, 2011 12:30

Jeg tror vi ville får et langt bedre hold, og udnytte Henderson langt bedre, hvis vi spillede ham centralt.

Jeg så gerne følgende midtbane:

---------------Lucas---------------
Kuyt--Stevie------Henderson__downing.

Henderson ville komme ind på sin "rigtige" plads, vi ville få en langt hurtigere midtbane end med Adam. Tror det kunne blive en succes.

Men en central midtbane spiller mere ville absoult gavne holdet.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » onsdag, 05. okt, 2011 12:52

Mercu skrev:Jeg tror vi ville får et langt bedre hold, og udnytte Henderson langt bedre, hvis vi spillede ham centralt.

Jeg så gerne følgende midtbane:

---------------Lucas---------------
Kuyt--Stevie------Henderson__downing.

Henderson ville komme ind på sin "rigtige" plads, vi ville få en langt hurtigere midtbane end med Adam. Tror det kunne blive en succes.

Men en central midtbane spiller mere ville absoult gavne holdet.
Meget enig i valget af ovenstående midtbaneformation. Henderson er bevægelig og pasningsstærk og vil gøre det langt bedre i en central rolle end i en forskudt rolle på højre midtbane, hvor det er tiltænkt, at han nogle gange skal søge ind centralt. Denne rolle har han indtil videre ikke magtet. Derudover synes jeg vi mangler en højre kantsspiller, alla Valencia, der er solid i både offensiven og defensiven. Spilleren skal ikke være nonchelant, men være en arbejdshest, der dog har speeden og de boldmæssige kvaliteter til at indgå i pass and move konceptet - af den grund referencen til Valencia.

Besvar