richs skrev:CP vil blive der alene pga. af lønnen - og han har før vist at han er ligeglad og lader sig ikke presse. Eneste mulighed vi har er at forære ham væk med løn tilskud. Det kommer nok til at stå og falde med hans lyst til landsholdet, men så længe Olsen bliver ved med at udtage ham selvom - så er han nok ligeglad.Kelly skrev:richs skrev:Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.
Ventre back er påkrævet, mens en midtforsvar ville være en god ting (dog ikke absolut nødvendig). Men Cahill ville pynte på vores midterforsvar og give lidt mere bredde.
Tror ikke der spekuleres i handler andre steder på banen i dette transfervindue, dvs angreb og midt der køre vi som det ser ud.
Jeg tror du får ret. Enrique og Cahill og ikke mere.
Jeg mener dog stadig der er plads til forbedringer offensivt, særligt i angrebet og højre kant - breddemæssigt.
Hvis Cole bliver, er jeg faktisk spændt på at se hans form, om han er tilbage i sin gode gamle form.
Men alt kan ske, der kan blive solgt og købt på sidstedagen, det er set før. Gerrards skade binder Raul og Aqua til klubben tror jeg. Men igen det skulle ikke undre mig at Aqua veksles til en kant / angriber nærmest på sidstedagen. En ting vil dog undre mig meget, og det er hvis CP bliver i klubben. Han er godt nok skidt kørende.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis han vælger at blive er han færdig som fodboldspiller. Han kommer ikke til at spille i Liverpool. Og 2 år mere på bænken og tilskuepladserne, så er han færdig.richs skrev:CP vil blive der alene pga. af lønnen - og han har før vist at han er ligeglad og lader sig ikke presse. Eneste mulighed vi har er at forære ham væk med løn tilskud.Kelly skrev:richs skrev:Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.
Ventre back er påkrævet, mens en midtforsvar ville være en god ting (dog ikke absolut nødvendig). Men Cahill ville pynte på vores midterforsvar og give lidt mere bredde.
Tror ikke der spekuleres i handler andre steder på banen i dette transfervindue, dvs angreb og midt der køre vi som det ser ud.
Jeg mener dog stadig der er plads til forbedringer offensivt, særligt i angrebet og højre kant - breddemæssigt.
Hvis Cole bliver, er jeg faktisk spændt på at se hans form, om han er tilbage i sin gode gamle form.
Men alt kan ske, der kan blive solgt og købt på sidstedagen, det er set før. Gerrards skade binder Raul og Aqua til klubben tror jeg. Men igen det skulle ikke undre mig at Aqua veksles til en kant / angriber nærmest på sidstedagen. En ting vil dog undre mig meget, og det er hvis CP bliver i klubben. Han er godt nok skidt kørende.
Skal han have gang i fodbolden igen er det nu. Så giv ham væk. Men drop det løntilskud. Giv han nogle penge på bordet og lad ham smutte.
Jeg fandt lige denne artikel fra d.d.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... rpool-exit
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Ifølge Sky forhandler Arsenal og Birmingham om Dann. Håber at vi går helhjertet efter Cahill. Ham og Agger er et vanvittigt forsvar.
http://www.skysports.com/story/0,,11670_7093040,00.html
Dann is widely expected to leave St Andrews during the transfer window in the wake of the Blues' relegation from the top-flight on the final day of last season.
The imposing centre-back formed an impressive partnership with Roger Johnson before an untimely injury in January curtailed his campaign and contributed to the club's eventual demotion.
Gunners boss Arsene Wenger is known to be keen to strengthen his defence having seen their hopes of silverware undermined last season by deficiencies at the back.
Discussions
And the Emirates Stadium outfit have held initial discussions with the St Andrews club over bringing the 24-year-old to North London.
A host of Premier League clubs, including Chelsea, Liverpool, Aston Villa and Stoke have all been linked with the former Walsall and Coventry man this summer.
But it now appears that Arsenal have jumped to the head of the queue for the player who moved to Birmingham in a £3.5million deal in the summer of 2009.
Wenger is likely to have funds to invest in the transfer market with captain Cesc Fabregas expected to complete his multi-million pound return to Barcelona in the coming days.
http://www.skysports.com/story/0,,11670_7093040,00.html
Dann is widely expected to leave St Andrews during the transfer window in the wake of the Blues' relegation from the top-flight on the final day of last season.
The imposing centre-back formed an impressive partnership with Roger Johnson before an untimely injury in January curtailed his campaign and contributed to the club's eventual demotion.
Gunners boss Arsene Wenger is known to be keen to strengthen his defence having seen their hopes of silverware undermined last season by deficiencies at the back.
Discussions
And the Emirates Stadium outfit have held initial discussions with the St Andrews club over bringing the 24-year-old to North London.
A host of Premier League clubs, including Chelsea, Liverpool, Aston Villa and Stoke have all been linked with the former Walsall and Coventry man this summer.
But it now appears that Arsenal have jumped to the head of the queue for the player who moved to Birmingham in a £3.5million deal in the summer of 2009.
Wenger is likely to have funds to invest in the transfer market with captain Cesc Fabregas expected to complete his multi-million pound return to Barcelona in the coming days.
Det lyder, som om han ryger - ENDELIGT! Det der har irriteret mig ved CP sagen er, at han for Liverpools side slet ikke har fået andet end at de synes alt går godt med ham (ifølge CP selv). Han har haft så mange udtalelser, som lyder på at han ikke har fået det endelige "afskedsbrev" fra Liverpool, men at han intet har fået afvide om at de ønsker ham væk. Stod det til mig var vi måske lidt mere kolde og kontante omkring oprydningen af vores spillere, hvor vi simpelthen bare for sent et endegyldigt "afskedsbrev" afsted til dem vi ikke kan bruge og som sluger en kæmpe løn!Kelly skrev:Hvis han vælger at blive er han færdig som fodboldspiller. Han kommer ikke til at spille i Liverpool. Og 2 år mere på bænken og tilskuepladserne, så er han færdig.richs skrev:CP vil blive der alene pga. af lønnen - og han har før vist at han er ligeglad og lader sig ikke presse. Eneste mulighed vi har er at forære ham væk med løn tilskud.Kelly skrev:richs skrev:Håber bestemt at vi tør satse de sidste penge på en back og en midterforsvar også selvom vi ikke sælger flere. De mest sandsynlige er vel Enrique og enten Cahill/Dann.
Skal han have gang i fodbolden igen er det nu. Så giv ham væk. Men drop det løntilskud. Giv han nogle penge på bordet og lad ham smutte.
Jeg fandt lige denne artikel fra d.d.
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... rpool-exit
- Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
Nej det at Spearing blev valgt istedet for ham var ikke nok? Og det at Liverpool køber 2 midtbane spillere er åbenbart heller ikke nok... Han siger det bare for at der aldrig er nogen der kan sige han ikke har været sin del af kontrakten loyal, og derfor skal have en signoff bonus..Østergaard skrev:Det lyder, som om han ryger - ENDELIGT! Det der har irriteret mig ved CP sagen er, at han for Liverpools side slet ikke har fået andet end at de synes alt går godt med ham (ifølge CP selv). Han har haft så mange udtalelser, som lyder på at han ikke har fået det endelige "afskedsbrev" fra Liverpool, men at han intet har fået afvide om at de ønsker ham væk. Stod det til mig var vi måske lidt mere kolde og kontante omkring oprydningen af vores spillere, hvor vi simpelthen bare for sent et endegyldigt "afskedsbrev" afsted til dem vi ikke kan bruge og som sluger en kæmpe løn!

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det vil være godt for både klub og Poulsen, hvis deres veje skiltes. Hvad vi skulle med ham i første omgang, var hvis kun Hodgson (og én enkelt forumbruger) der kunne se det.
Insua tror jeg også er færdig i klubben. Jeg tror han vil passe ind i en Italiensk klub.
Aquilani vil gerne blive i klubben, men hvis der kommer en italiensk klub og vil købe ham, så tror jeg han er fortid.
Off topic: Arsenal ser ud til at miste Fabregas og Nasri. Så de har penge til at gøre nogle gode køb, mon ikke de forsøger sig på Cahill?
Insua tror jeg også er færdig i klubben. Jeg tror han vil passe ind i en Italiensk klub.
Aquilani vil gerne blive i klubben, men hvis der kommer en italiensk klub og vil købe ham, så tror jeg han er fortid.
Off topic: Arsenal ser ud til at miste Fabregas og Nasri. Så de har penge til at gøre nogle gode køb, mon ikke de forsøger sig på Cahill?
^ De fleste medier skriver at arsenal prøver hårdt på Dann
Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?
Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?
-
Præcis min tanke. Det kunne være rigtig lækkert, hvis vi kunne nappe Cahill.Juhl skrev:Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?
-
- Geografisk sted: danemark
Den er sgu blevet tænkt af en del medier og forumbrugere allerede (inklusiv undertegnedeHr. Drejer skrev:Præcis min tanke. Det kunne være rigtig lækkert, hvis vi kunne nappe Cahill.Juhl skrev:Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?

"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Hvad med Aquilani og Fiorentina, er der nogen dér der kunne have vores interesse? Jeg går ud fra at de ikke slippe JoveticLiverdrengen skrev:Den er sgu blevet tænkt af en del medier og forumbrugere allerede (inklusiv undertegnedeHr. Drejer skrev:Præcis min tanke. Det kunne være rigtig lækkert, hvis vi kunne nappe Cahill.Juhl skrev:Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?)... et medie skrev også at Kyrgiakos kunne være med i den handel. God idé! Iøvrigt var der en del der mente CP kunne være back-up til Lucas i sin tid, så stop nu med den der arrogance, ikk' hr Keane

Jeg synes at have læst at Fiorentina er belevet sat i forbindelse med både Aquilani og Insua, måske...
Det sidste jeg synes at ha læst for en del dage siden, var at deres interesse var dalet (de har vist fokus på en anden spiller, som er billigere)Hr. Drejer skrev:Hvad med Aquilani og Fiorentina, er der nogen dér der kunne have vores interesse? Jeg går ud fra at de ikke slippe JoveticLiverdrengen skrev:Den er sgu blevet tænkt af en del medier og forumbrugere allerede (inklusiv undertegnedeHr. Drejer skrev:Præcis min tanke. Det kunne være rigtig lækkert, hvis vi kunne nappe Cahill.Juhl skrev:Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?)... et medie skrev også at Kyrgiakos kunne være med i den handel. God idé! Iøvrigt var der en del der mente CP kunne være back-up til Lucas i sin tid, så stop nu med den der arrogance, ikk' hr Keane
![]()
Jeg synes at have læst at Fiorentina er belevet sat i forbindelse med både Aquilani og Insua, måske...
Derimod har jeg fra en Italiensk ven hørt at der går sladder om at Milan måske står i kulissen med et bud. (nej jeg har hverken link eller andet på den historie)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”
-
Jeg tror det er AC Milan der skal købe Aquilani, hvis der overhovedet er nogle italienske klubber der kommer til det. Tror vi godt vil have rimelige penge for prinsen, han ser ud til at have lidt under Spalletti's træningsprogrammer, men har været fit i noget tid nu. Har altid troet på at han kunne være spændende på vores hold, men nu er der efterhånden mange om buddet. Mod små hold ville han være genial sammen med Adam. Håber han bliver hos os og griber chancen hos the King og at Raul bliver solgt (selvom han er en god joker med hans spark og evne til altid at redde bolde på stregen når der forsvaresHr. Drejer skrev:Hvad med Aquilani og Fiorentina, er der nogen dér der kunne have vores interesse? Jeg går ud fra at de ikke slippe JoveticLiverdrengen skrev:Den er sgu blevet tænkt af en del medier og forumbrugere allerede (inklusiv undertegnedeHr. Drejer skrev:Præcis min tanke. Det kunne være rigtig lækkert, hvis vi kunne nappe Cahill.Juhl skrev:Bolton vil gerne ha N'Gog - bruge ham i en Cahill deal?)... et medie skrev også at Kyrgiakos kunne være med i den handel. God idé! Iøvrigt var der en del der mente CP kunne være back-up til Lucas i sin tid, så stop nu med den der arrogance, ikk' hr Keane
![]()

Veffe@ Det er nu nok fordi at klubben selv har sagt at de har tænkt sig at byde på ham, men venter til nær lukningen af vinduet, så prisen daler....
Personligt tror jeg Dann ryger til Arsenal.
Og at Liverpool slutter indkøbene i dette vindue af med at hente Cahill og Park.
Så tror jeg Wilson udlejes sammen med Insua. Og CP sælges sammen med Ngog.
Vi får se. Spændende bliver det.
Og at Liverpool slutter indkøbene i dette vindue af med at hente Cahill og Park.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
De seneste forlydender fra flere steder er i hvert fald, at vi nu vil intensivere jagten på Cahill. Han vil være en fantastisk signing i mine øjne. Mit foretrukne indkøb til midterforsvaret fra dag 1.Kelly skrev:Personligt tror jeg Dann ryger til Arsenal.
http://www.thisisanfield.com/2011/08/li ... ill-chase/
Kloppite
-
Har Cahill ikke hele tiden været vores 1. prioritet i virkeligheden... han har altid været den åbenlyse tilføjelse til midterforsvaret, hvis man kunne vælge selv.