Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Juhl

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » fredag, 01. jul, 2011 00:59

Thommo skrev:
veffe69 skrev: Hvis bare klubben ville bruge ligeså meget energi som os på at få handlet ;)
Haha ja helt enig, hvis jeg stod for LFC, var Mata handlet for 2-3 uger siden, Sanchez for 1-2 uger og Aguero præsenteret imorgen kl 12 UK time, Baines om en uge og Zapata om 2 uger. Bare ligesom for der var noget at glædes over hver uge
Approved! :army10:

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » fredag, 01. jul, 2011 01:43

EgK skrev:Står vi så meget svagere, gør vores kærlighed til klubben os virkelig så blinde i forhold til tiltrækningskraft?
Mange på forum taler om, at vi skal købe spille fra øverste hylde. Men de mest eftertragtede spillere vælger ofte klubber, der allerede er på øverste hylde - der er vi desværre ikke pt. For andet år i træk er vi ikke med i CL - i år ikke engang med i EL.

Der er mange som forståeligt nok savler over navne som Mata og "Kun" - men hvorfor i alverden skulle de pt. vælge os??? - jeg siger ikke, at de ikke kommer, men jeg vil godt kunne forstå, hvis de evt. vælger at gå andre veje.

Dermed ikke sagt at vi ikke kan tiltrække gode spillere (har stadig en tro på at Liverpool Football Club betragtes som en storklub blandt mange spillere), men jeg kan godt have en ide om, at vi bliver nødt til at betale uhæmmede løninger for at tiltrække de virkelig gode spillere, som situationen er pt.

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » onsdag, 06. jul, 2011 20:31

Zapata kan vi vidst godt glemme alt om. Skysports melder at han skifter til Villarreal.

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... um=twitter

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » onsdag, 06. jul, 2011 21:45

http://www.youtube.com/watch?v=qaaanL2N ... re=related

Få nu den handel i hus, Lennon og Suarez på hver sin kant med Carroll i midten, GUF!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 06. jul, 2011 21:54

LFC bød i første omgang £12 mio. for Downing. Det blev forhøjet til £15 mio., som også er blevet afslået ifølge The Times:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29426&zone=1

Man ville desuden ikke matche Sunderlands bud på Wickham på £8 + 4 mio.

For noget tid siden blev DC, KD og FSG kritiseret for at have købt Carroll for £35 mio., for at have købt Henderson for £20 mio. og for at ville købe Adam til £10 mio. og Downing til £19 mio.

De fleste seriøse medier mener dog, at prisen på Henderson er i omegnen af £16 mio. og en pris på £13 + 3 mio. har også været fremme. Adam-handlen ser ud til at være på under £7 mio...

Vurderingen af Henderson, Adam og Downing ser altså ikke ud til at være lig de priser, som har fyldt majoriteten af rygterne. Faktisk er der en forskel på £14 mio. Det må da være positivt?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 06. jul, 2011 22:07

http://www.talksport.co.uk/radio/kickof ... ext-season

de taler om adam, downing og spændende nok en mulighed for at vi spiller 3-5-2 næste år??? hva siger folk til den? og velkommen tilbage til forummet :dance:

--------------------------------------Reina-------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
---------------Skrtel/ny------------carragher-------------Agger-----------------
--------------------------------------------------------------------------------
--Johnson-----------------------------------------------------------------ny---
---------------Gerrard----------------Adam--------------Downing---------------
--------------------------Carroll----------------Suarez--------------------------

hva syntes folk??? nogen vil nok sige at kuyt og lucas mangler. men hvad kuyt angår, så ser jeg ham som en god
backup for carroll... lucas er ikke så nødvendig defensivt, da vi vil spille med 3 centrale midtbanefolk. de skulle gerne
være i overtal i de fleste kampe.... og alle 3 som er nævnt her, er bedre offensivt...
men personligt ser jeg hellere en 4-2-3-1 opstilling

4-2-3-1 :

--------------------------------------Reina--------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------
--Johnson--------------skrtel/ny------------------Agger---------------------ny--
---------------------------------------------------------------------------------
------------------------Lucas--------------------Adam--------------------------
-------Suarez-----------------------Gerrard------------------------Downing------
-------------------------------------Carroll--------------------------------------

hva siger i drenge, piger, mænd og kvinder?

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 06. jul, 2011 22:18

pommelfeen skrev:http://www.talksport.co.uk/radio/kickof ... ext-season

de taler om adam, downing og spændende nok en mulighed for at vi spiller 3-5-2 næste år??? hva siger folk til den? og velkommen tilbage til forummet :dance:

--------------------------------------Reina-------------------------------------
---------------Skrtel/ny------------carragher-------------Agger-----------------
--Johnson-----------------------------------------------------------------ny---
---------------Gerrard----------------Adam--------------Aquaman/Meireles/HendersonDowning---------------
--------------------------Carroll----------------Suarez--------------------------

hva syntes folk??? nogen vil nok sige at kuyt og lucas mangler. men hvad kuyt angår, så ser jeg ham som en god
backup for carroll... lucas er ikke så nødvendig defensivt, da vi vil spille med 3 centrale midtbanefolk. de skulle gerne
være i overtal i de fleste kampe.... og alle 3 som er nævnt her, er bedre offensivt...
men personligt ser jeg hellere en 4-2-3-1 opstilling

4-2-3-1 :

--------------------------------------Reina--------------------------------------
--Johnson--------------skrtel/ny------------------Agger---------------------ny--
------------------------Lucas--------------------Adam--------------------------
-------Suarez-----------------------Gerrard------------------------Downing------
-------------------------------------Carroll--------------------------------------

hva siger i drenge, piger, mænd og kvinder?
- I den øverste har jeg skrevet 3 muligheder jeg ser som bedre muligheder i den formation/sådan du har stillet op ;) - Ser det ud som om at det er tre centrale.... :?: :!: :D

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 06. jul, 2011 22:20

Michel Bastos: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... razil-star

Skal være ærlig og sige jeg ikke kender ham så godt. Så lidt Youtube-kavalkader og manden ser da ud til at være begavet med et ganske fornuftigt venstreben. Nogle med lidt mere nuanceret indtryk af ham?

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » onsdag, 06. jul, 2011 22:25

mawope skrev:Michel Bastos: http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... razil-star

Skal være ærlig og sige jeg ikke kender ham så godt. Så lidt Youtube-kavalkader og manden ser da ud til at være begavet med et ganske fornuftigt venstreben. Nogle med lidt mere nuanceret indtryk af ham?
Ganske fornuftigt? Sindsygt venstreben, hold da op! Om han er det vi mangler ved jeg ikke, det overlader jeg til Kenny :D
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 06. jul, 2011 22:30

Skovdal skrev: Ganske fornuftigt? Sindsygt venstreben, hold da op! Om han er det vi mangler ved jeg ikke, det overlader jeg til Kenny :D
Jaja, jysk underdrivelse.. du ved ;)

Brugeravatar
Weissert
Geografisk sted: Tønder, Sdr. Jylland !

Indlæg af Weissert » onsdag, 06. jul, 2011 22:33

LFC Transfer Speculations
Anfield Online
LFC set for renewed £15M offer for Downing. This time with potential £3M add ons. AVFC resigned to player leaving.

Håber ikke det blir samme 'farce' som alle Adam rygterne.

Tror I seriøst at LFC har en chance for at signe Mata ?
“When I've got nothing better to do, I look down the league table to see how Everton are getting along.”

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 06. jul, 2011 22:35

@ Pommelfeen

En trebackkæde kunne da være et spændende eksperiment, men jeg tror nu, at KD og Clarke holder fast i firebackkæden.

Ang. startopstillinger så tror jeg, at indkøbene skal ses ud fra den samlede trup. Til fløjene er Downing, Suarez, Maxi og Kuyt i antal og kvalitet godkendt. Maxi, Kuyt og Downing mangler måske alle det spektakulære, men Downing har et venstreben, som vil give et helt andet flow i venstresiden.

Problemet er mere, at Ngog formentlig bliver solgt, og så er Suarez og Kuyt lige pludselig de eneste reserver til angrebet. Fem spillere til tre positioner er lidt for lidt.

Og så er det måske Maxis sidste sæson, og evighedsmaskinen Kuyt varer jo desværre nok heller ikke evigt. Imø. ville det optimale være at hente en driblekonge fra en anden liga end PL, der så kunne bruge næste sæson på lige at vænne sig til PL.

Spearing, Lucas, Aquilani, Meireles, Shelvey, Gerrard, Henderson og Adam er tilgengæld alt for mange. Enten bliver Aquilani eller Meireles nok solgt, og så bliver Shelvey formentlig udlejet. Og der vil i så fald være en ok balance mellem defensive, balanceskabende og offensive typer på midtbanen - dog kunne man godt frygte, at Spearing måske ikke ville være så stærk, hvis han var eneste defensive midtbanemand i startopstillingen.

Som du er inde på, så er det interessant, hvordan midtbanen vil tage sig ud i næste sæson. Henderson og Adam har jo begge et udgangspunkt centralt, men bliver ikke låst af at befinde sig på fløjen. Downing har også vist, at han formår at være god, når han trækker ind i banen. Jeg tror, at det giver mere mening at tale om rum og dynamik end om talformationer. Det ser ud til, at man forsøger at få fat i alsidige typer, som dog også besidder klare forcer (og for visse spilleres vedkommende måske også klare svagheder). Det er lidt et puslespil, og det er ikke sikkert, at det går op lige med det samme. Det er dog et mere ambitiøst og spændende puslespil end Roys, som dog heller ikke havde £20 mio. netto til spillerkøb.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 06. jul, 2011 23:51

Fribytter skrev:@ Pommelfeen

En trebackkæde kunne da være et spændende eksperiment, men jeg tror nu, at KD og Clarke holder fast i firebackkæden.
.
Helt enig 3-5-2/5-3-2 kunne være spændende, og indbragte 3 point de 2-3 gange Rafa brugte den, det sidste år,eller 1½ han var i LFC. Og det var faktisk forrygende bold vi viste, kan jeg huske. Mange af spillerne er de samme, så mon ikke det stadig ville være fint. Dog mangler der i den grad(minimum) en centerforsvar i truppen i så fald.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » torsdag, 07. jul, 2011 10:00

Thommo skrev:
Fribytter skrev:@ Pommelfeen

.
Helt enig 3-5-2/5-3-2 kunne være spændende, og indbragte 3 point de 2-3 gange Rafa brugte den, det sidste år,eller 1½ han var i LFC. Og det var faktisk forrygende bold vi viste, kan jeg huske. Mange af spillerne er de samme, så mon ikke det stadig ville være fint. Dog mangler der i den grad(minimum) en centerforsvar i truppen i så fald.
Vi skal bruge mere end 1 point per kamp hvis vi skal kvalificere os til CL
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » torsdag, 07. jul, 2011 10:30

Jeg ved ikke om du laver sjov, men det er jo tydeligt, at han mener, at vi fik 3 point i hver af de to eller tre tilfælde vi benyttede formationen.

Besvar