Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Svendborg
- Alder: 43
- Kontakt:
Re: Hvem skal ind?
Ny spiller signed?
Åbenbart en anden Jones.. desværre...
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 46173.html
Hvor gammel er han ?.Runemacca skrev:Ny spiller signed?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
@ Fribytter
Er Downing ikke ret så hurtig? I hvert fald med bolden, synes jeg da tit man ser ham lave hurtige ryk, som de færreste i ligaen kan gøre det.
Jeg mener da også at kunne huske en statistik, der sagde, at han var blandt ligaens hurtigste. Selvfølgelig ikke Lennon hurtig, men at hans hastighed skulle være en hæmsko kan jeg ikke se.
Dermed ikke sagt, at jeg ønsker vi henter Downing.
Er Downing ikke ret så hurtig? I hvert fald med bolden, synes jeg da tit man ser ham lave hurtige ryk, som de færreste i ligaen kan gøre det.
Jeg mener da også at kunne huske en statistik, der sagde, at han var blandt ligaens hurtigste. Selvfølgelig ikke Lennon hurtig, men at hans hastighed skulle være en hæmsko kan jeg ikke se.
Dermed ikke sagt, at jeg ønsker vi henter Downing.
Downing vil være OK, men ikke toppen. Vi skal helst ligge over scum i alle indkøb kvalitetsmæssigt, så Downing kan gå an, men Mata eller Sanchez ville være bedre. Skal vi kun have en winger, så skal det altså helst være øverste hylde.
Kan se på Pault86's twitter, at han for 20 timer siden skrev at Adam var interesseret i at kommer til Liverpool. Nu har han lige skrevet: ''Adam is done lad''
Skulle han normalt ikke være rimelig troværdig?

Hellere en god trekant end en ond cirkel
Vist nok 15. En akademi-signing. Vi støvsuger altså de mindre engelske klubber for alt, der har talent. Jeg elsker det. Som Guardiola sagde, så er Liverpools akademi, det eneste der kan hamle op med Barcelonas.Kelly skrev:Hvor gammel er han ?.Runemacca skrev:Ny spiller signed?
Badooo siger, hvad han mener!
Adam er Kennys mand, jeg syntes ikke han forstærker andet end bredden. Men han er bedre end Poulsen.Andy Aaby skrev:Kan se på Pault86's twitter, at han for 20 timer siden skrev at Adam var interesseret i at kommer til Liverpool. Nu har han lige skrevet: ''Adam is done lad''
SkøntBadooo skrev:Vist nok 15. En akademi-signing. Vi støvsuger altså de mindre engelske klubber for alt, der har talent. Jeg elsker det. Som Guardiola sagde, så er Liverpools akademi, det eneste der kan hamle op med Barcelonas.Kelly skrev:Hvor gammel er han ?.Runemacca skrev:Ny spiller signed?

I Januar transfervinduet synes jeg folk virkede utrolig entusiastiske ved tanken om at få Adam til klubben, og ville forstærke holdet kraftigt. Lad os antage at vi sælger Poulsen og evt lejer Shelvey ud, så synes og tror jeg altså alt andet lige at man ser Charlie Adam som en bedre spiller end Jordan Henderson, og vil gøre Henderson til breddespilleren.Kelly skrev:Adam er Kennys mand, jeg syntes ikke han forstærker andet end bredden. Men han er bedre end Poulsen.Andy Aaby skrev:Kan se på Pault86's twitter, at han for 20 timer siden skrev at Adam var interesseret i at kommer til Liverpool. Nu har han lige skrevet: ''Adam is done lad''
Hvis vi siger, at Aquilani og Poulsen er færdige, at Jonjo lejes ud, og at Spearing igen må kæmpe sig frem til nogle kampe hist og her (for jeg tror, at han er god at have i truppen, til træning mm.), så bliver det alligevel en ret stærk gruppe af midtbanespillere, vi står tilbage med: Stevie, Meireles, Lucas, Henderson, Adam, Spearing. Det giver os mange muligheder taktisk, vi bliver ikke sårbare overfor skader, der bliver super fight om pladserne, og så er vi pænt fremtidssikret.Andy Aaby skrev:I Januar transfervinduet synes jeg folk virkede utrolig entusiastiske ved tanken om at få Adam til klubben, og ville forstærke holdet kraftigt. Lad os antage at vi sælger Poulsen og evt lejer Shelvey ud, så synes og tror jeg altså alt andet lige at man ser Charlie Adam som en bedre spiller end Jordan Henderson, og vil gøre Henderson til breddespilleren.Kelly skrev:Adam er Kennys mand, jeg syntes ikke han forstærker andet end bredden. Men han er bedre end Poulsen.Andy Aaby skrev:Kan se på Pault86's twitter, at han for 20 timer siden skrev at Adam var interesseret i at kommer til Liverpool. Nu har han lige skrevet: ''Adam is done lad''
lad os bare nappe Adam også, men så skal vi snart have solgt, og så skal vi snart se topklasse på back'en og kanten.
Jeg kan godt leve med de, vi har i det centrale forsvar, hvor Kelly og Ayala kan være back ups, mens Wilson forhåbentligt får en masse kampe som udlejet.
- HolmusMaximus
- Geografisk sted: Kbh Ø
Virkeligt spændende med både Henderson og potentielt Adam. MEN som flere andre nævner, er midtbanen faktisk det eneste sted jeg ikke forventede at vi skulle forstærkes væsentligt.. (det samme kan man dog sige om Doni fra Roma, wtf?)
Jeg savner personligt virkeligt nyt om VB, CB og kanterne, hvor vi til sammenligning med andre storhold er alvorligt tyndt besat! Jeg er på ingen måde tilhænger af en City model hvor vi hensynsløst køber os til succes, sådan bliver LFC ALDRIG. Men alligevel er vi simpelthen nød til at få hevet nogle klasse spillere hjem i dette transfer vindue og det bliver ikke billigt..
All-in på unge spillere, men vi har imo allerede brug for resultater og dermed klasse spillere i den kommende sæson. 2 sæsoner i træk uden ChL ville gøre det endnu sværere at tiltrække de klassespillere som vi savner idag.. KONGEN har uden tvivl en langsigtet plan men vi kan se hvordan spillere allerede nu vælger os fra pga manglende titler og resultater (f.eks Young, Jones og for den sags skyld Torres - good riddens though). Vi er simpelthen nød til at gen-etablere os som top-4 klub igen allerede i den næste sæson..!
Jeg savner personligt virkeligt nyt om VB, CB og kanterne, hvor vi til sammenligning med andre storhold er alvorligt tyndt besat! Jeg er på ingen måde tilhænger af en City model hvor vi hensynsløst køber os til succes, sådan bliver LFC ALDRIG. Men alligevel er vi simpelthen nød til at få hevet nogle klasse spillere hjem i dette transfer vindue og det bliver ikke billigt..
All-in på unge spillere, men vi har imo allerede brug for resultater og dermed klasse spillere i den kommende sæson. 2 sæsoner i træk uden ChL ville gøre det endnu sværere at tiltrække de klassespillere som vi savner idag.. KONGEN har uden tvivl en langsigtet plan men vi kan se hvordan spillere allerede nu vælger os fra pga manglende titler og resultater (f.eks Young, Jones og for den sags skyld Torres - good riddens though). Vi er simpelthen nød til at gen-etablere os som top-4 klub igen allerede i den næste sæson..!
“Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It’s Liverpool’s knee!” Bill Shankly
Mht. Doni så er det vel fordi at 1) Jones er færdig i klubben (Det 3. af Roys køb vi ikke kan bruge), 2) Gulacsi nok ryger på lån og 3) Brad Friedel valgte os fra. Vi skal altså have en backup til Reina, der er solid nok til at man ikke pisser i bukserne, hvis Reina (7-9-13) skulle lægge sig med en skade.HolmusMaximus skrev: (det samme kan man dog sige om Doni fra Roma, wtf?)
Jeg er btw. enig i alt det du siger, og jeg tror nu også, at Wickham og Henderson er det eneste unge, engelske vi skal have i det her vindue. Når/hvis Wickham er sikret, så kan vi nok godt tillade os at sætte næsen op efter her-og-nu-forstærkningerne.
Badooo siger, hvad han mener!
-Henderson er hentet og Adam bliver det nok også, det syntes jeg er fint, så har vi ihvertfald den del på plads. Jeg syntes det bliver spændene at se hvordan vi spiller efter ferien, fordi vi spiller ihvertfald ikke lige som den overståede sæson med kun 2 på den centrale midt, fordi det giver ingen mening med vores køb af flere midtbane spillere. Håber vi kommer til at spille 4-3-3, hvor midtbanen ser sådan ud:
-------Lucas-------
Gerrard-----Meireles
Hvor Henderson tager Gerrards spilletid, mens han er skadet og Adam ligger og skifter med Meireles og Lucas alt efter hvem vi møder.
-Jeg håber og tror sådan på at vi henter Aguero eller Mata, vi kunne evt. tilbyde Atletico Madrid, at de kunne få Maxi + penge.
Hvis vi nu skal være mest realistisk omkring hvem vi tager af de to er det Mata, hvilket ville være perfekt. Så vores angreb vil for mig se sådan ud:
Suarez-----------Mata
--------Carroll--------
Suarez og Mata, kan så få en masse glæde af hinandens spil med små hurtige pasninger, samtidig med de kan sætte folk af. De 2 har frie roller til at bevæge sig bag Carroll, men selvfølgelig vil de have udgangspunktet på kanten, så vi kan fodre Carroll. Her syntes jeg vi skal købe Wickham, som backup for Carroll, da de minder lidt om hinanden. Backupsne for Suarez og Mata, vil så blive Kuyt og en af disse 4 - N'zogbia, Downing, Marveaux eller Honda. Suarez og Mata, skal så når de andre har bolden indgå i midtbanen så vi står kompakt med 5 på midten og kan slå kontra, men regner da med vi beholder bolden i egne rækker.
-Forsvaret mangler en VB, her siger jeg Cissokho. Der er mange der mener at vi mangler en CB, men det skal altså ikke stå i vejen for andre køb, så i mit hoved skal vi nødvendig ikke købe en CB. Vores backups til det centrale forsvar skal være de unge. Forsvaret skal så være med meget offensive backs og ser for mig sådan ud:
Johnson--Carra--Agger/Skrtel--Cissokho
-På mål har vi så Reina, og så køber vi vel Doni, men igen er det ikke vigtigt med en ny backup her.
Jeg syntes at det er realistisk, men samtidig giver os en meget stor brede og mange strenge at spille på mod de små og store hold.
-------Lucas-------
Gerrard-----Meireles
Hvor Henderson tager Gerrards spilletid, mens han er skadet og Adam ligger og skifter med Meireles og Lucas alt efter hvem vi møder.
-Jeg håber og tror sådan på at vi henter Aguero eller Mata, vi kunne evt. tilbyde Atletico Madrid, at de kunne få Maxi + penge.
Hvis vi nu skal være mest realistisk omkring hvem vi tager af de to er det Mata, hvilket ville være perfekt. Så vores angreb vil for mig se sådan ud:
Suarez-----------Mata
--------Carroll--------
Suarez og Mata, kan så få en masse glæde af hinandens spil med små hurtige pasninger, samtidig med de kan sætte folk af. De 2 har frie roller til at bevæge sig bag Carroll, men selvfølgelig vil de have udgangspunktet på kanten, så vi kan fodre Carroll. Her syntes jeg vi skal købe Wickham, som backup for Carroll, da de minder lidt om hinanden. Backupsne for Suarez og Mata, vil så blive Kuyt og en af disse 4 - N'zogbia, Downing, Marveaux eller Honda. Suarez og Mata, skal så når de andre har bolden indgå i midtbanen så vi står kompakt med 5 på midten og kan slå kontra, men regner da med vi beholder bolden i egne rækker.
-Forsvaret mangler en VB, her siger jeg Cissokho. Der er mange der mener at vi mangler en CB, men det skal altså ikke stå i vejen for andre køb, så i mit hoved skal vi nødvendig ikke købe en CB. Vores backups til det centrale forsvar skal være de unge. Forsvaret skal så være med meget offensive backs og ser for mig sådan ud:
-På mål har vi så Reina, og så køber vi vel Doni, men igen er det ikke vigtigt med en ny backup her.
Jeg syntes at det er realistisk, men samtidig giver os en meget stor brede og mange strenge at spille på mod de små og store hold.
I min optik vil det faktisk give et skræmmende stærkt hold!Østergaard skrev:-Henderson er hentet og Adam bliver det nok også, det syntes jeg er fint, så har vi ihvertfald den del på plads. Jeg syntes det bliver spændene at se hvordan vi spiller efter ferien, fordi vi spiller ihvertfald ikke lige som den overståede sæson med kun 2 på den centrale midt, fordi det giver ingen mening med vores køb af flere midtbane spillere. Håber vi kommer til at spille 4-3-3, hvor midtbanen ser sådan ud:
-------Lucas-------
Gerrard-----Meireles
Suarez-----------Mata
--------Carroll--------
Overvej en bænk se sådan ud:
Conor Wickham (Forhåbentlig), Henderson, Kuyt, Adam, Kelly og Doni.. AV AV AV siger jeg bare!
Så du mener at Adam/Meireles vil kunne udfører skraldemandjobbet?Østergaard skrev:-Henderson er hentet og Adam bliver det nok også, det syntes jeg er fint, så har vi ihvertfald den del på plads. Jeg syntes det bliver spændene at se hvordan vi spiller efter ferien, fordi vi spiller ihvertfald ikke lige som den overståede sæson med kun 2 på den centrale midt, fordi det giver ingen mening med vores køb af flere midtbane spillere. Håber vi kommer til at spille 4-3-3, hvor midtbanen ser sådan ud:
-------Lucas-------
Gerrard-----Meireles