Lønudgifterne skal også ned. Derfor skal ret dyre bænkevarmere sælges.Emmy skrev:Ja det kunne se ud til at blive ret dyrt at forstærke holdet. Men det er en nødvendig investering som nu og her kan virke voldsom men som på lidt længere sigt forhåbentlig viser sig rentabel.Hr. Drejer skrev:Det her bliver et uhørt dyrt transfervindue. Bare de priser der nævnes og de rygter der løber rundt, så synes jeg godt nok et priserne har fået et ordentlig hak opad. Henderson linkes stadig til os, og prisen menes at ligge omkring £20 M for et talent (?). Det er meget, når man tænker på at et par millioner mere var nok til vi kunne få Suarez.
Den pålidelige Scott fra RAWK har sagt i dag at jagten på Phil Jones vil udarte sig til en biddingwar, eftersom rigtig mange klubber er interesseret i ham, og man nok skal regne med at han bliver meget dyr. Derudover så linkes vi til Wickham, som aldrig har spillet P.L. og som kun er 18 år. Her nævnes beløb på mellem £10-15 M.
http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 272789.560
Disse tre spillere er gode talenter, de er unge og de er engelske. For disse tre talenter som vi linkes meget til, kan prisen sammelagt blive £45-55 M, hvilket er rigtig mange penge. Det er godt nok sket stigninger på transfermarkedet, nu hvor Fair Play nærmer sig.
Derudover så håber jeg på at vi får et par etablerede kræfter ind. Nogle spillere med erfaring, som ved hvad det vil sige at spille en hel sæson for fuld damp, og som ved hvad det kræver for at vinde.
Så det tegner til at blive en dyr sommer!
Hvis vi får ryddet godt og grundigt op i truppen, så er det lige ved at salget af al det dead-wood vi har skrabet sammen kan betale for de 3 kæmpe talenter du nævner.
Spillerne nedenunder her burde faktisk kunne finansiere Henderson, Jones og Wickham. Og der er flere at tage af!
Paul Konchesky 2 mio
Brad Jones 2 mio
Christian Poulsen 2 mio
Milan Jovanovic 4 mio
Nabil El Zhar 2 mio
Joe Cole 3 mio
Philipp Degen 2 mio
David N'Gog 6 mio
Emiliano Insua 5 mio
Alberto Aquilani 10 mio
Det ligner at Real tager denne spiller. http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -denne-uge
Det efterlader hvem til Liverpool ??, som venstre back.
Mht. Henderson så skal han bare hentes ind, han er fremtiden på det engelske landsholds central midtbane.
Et alle andet sted tror jeg faktisk de sælges Agger.