Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 06. jun, 2011 13:38

Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Det her bliver et uhørt dyrt transfervindue. Bare de priser der nævnes og de rygter der løber rundt, så synes jeg godt nok et priserne har fået et ordentlig hak opad. Henderson linkes stadig til os, og prisen menes at ligge omkring £20 M for et talent (?). Det er meget, når man tænker på at et par millioner mere var nok til vi kunne få Suarez.

Den pålidelige Scott fra RAWK har sagt i dag at jagten på Phil Jones vil udarte sig til en biddingwar, eftersom rigtig mange klubber er interesseret i ham, og man nok skal regne med at han bliver meget dyr. Derudover så linkes vi til Wickham, som aldrig har spillet P.L. og som kun er 18 år. Her nævnes beløb på mellem £10-15 M.

http://www.redandwhitekop.com/forum/ind ... 272789.560

Disse tre spillere er gode talenter, de er unge og de er engelske. For disse tre talenter som vi linkes meget til, kan prisen sammelagt blive £45-55 M, hvilket er rigtig mange penge. Det er godt nok sket stigninger på transfermarkedet, nu hvor Fair Play nærmer sig.

Derudover så håber jeg på at vi får et par etablerede kræfter ind. Nogle spillere med erfaring, som ved hvad det vil sige at spille en hel sæson for fuld damp, og som ved hvad det kræver for at vinde.

Så det tegner til at blive en dyr sommer!
Ja det kunne se ud til at blive ret dyrt at forstærke holdet. Men det er en nødvendig investering som nu og her kan virke voldsom men som på lidt længere sigt forhåbentlig viser sig rentabel.

Hvis vi får ryddet godt og grundigt op i truppen, så er det lige ved at salget af al det dead-wood vi har skrabet sammen kan betale for de 3 kæmpe talenter du nævner.

Spillerne nedenunder her burde faktisk kunne finansiere Henderson, Jones og Wickham. Og der er flere at tage af!

Paul Konchesky 2 mio
Brad Jones 2 mio
Christian Poulsen 2 mio
Milan Jovanovic 4 mio
Nabil El Zhar 2 mio
Joe Cole 3 mio
Philipp Degen 2 mio
David N'Gog 6 mio
Emiliano Insua 5 mio
Alberto Aquilani 10 mio
Lønudgifterne skal også ned. Derfor skal ret dyre bænkevarmere sælges.
Det ligner at Real tager denne spiller. http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -denne-uge
Det efterlader hvem til Liverpool ??, som venstre back.
Mht. Henderson så skal han bare hentes ind, han er fremtiden på det engelske landsholds central midtbane.
Et alle andet sted tror jeg faktisk de sælges Agger.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » mandag, 06. jun, 2011 13:41

YDaphus for kort tid siden:
"Just had word Henderson deal is done "in principle" just need Sunderland to sign it off

Wages wise we can free up almost £3m a month and with that sign 4 British players and still have £1m left over thats the kind of figures we're talking about."
Undrer mig med et sådant køb, men forhåbentlig er han pengene værd

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. jun, 2011 13:47

Doug Graves skrev:YDaphus for kort tid siden:
"Just had word Henderson deal is done "in principle" just need Sunderland to sign it off

Wages wise we can free up almost £3m a month and with that sign 4 British players and still have £1m left over thats the kind of figures we're talking about."

Det sidste forstår jeg ikke. Hvad mener han med det?

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 06. jun, 2011 13:50

Kelly skrev:
Emmy skrev:
Hr. Drejer skrev:Det her bliver et uhørt dyrt transfervindue. Bare de priser der nævnes og de rygter der løber rundt, så synes jeg godt nok et priserne har fået et ordentlig hak opad. Henderson linkes stadig til os, og prisen menes at ligge omkring £20 M for et talent (?). Det er meget, når man tænker på at et par millioner mere var nok til vi kunne få Suarez.

Den pålidelige Scott fra RAWK har sagt i dag at jagten på Phil Jones vil udarte sig til en biddingwar, eftersom rigtig mange klubber er interesseret i ham, og man nok skal regne med at han bliver meget dyr. Derudover så linkes vi til Wickham, som aldrig har spillet P.L. og som kun er 18 år. Her nævnes beløb på mellem £10-15 M.

Disse tre spillere er gode talenter, de er unge og de er engelske. For disse tre talenter som vi linkes meget til, kan prisen sammelagt blive £45-55 M, hvilket er rigtig mange penge. Det er godt nok sket stigninger på transfermarkedet, nu hvor Fair Play nærmer sig.

Derudover så håber jeg på at vi får et par etablerede kræfter ind. Nogle spillere med erfaring, som ved hvad det vil sige at spille en hel sæson for fuld damp, og som ved hvad det kræver for at vinde.

Ja det kunne se ud til at blive ret dyrt at forstærke holdet. Men det er en nødvendig investering som nu og her kan virke voldsom men som på lidt længere sigt forhåbentlig viser sig rentabel.

Hvis vi får ryddet godt og grundigt op i truppen, så er det lige ved at salget af al det dead-wood vi har skrabet sammen kan betale for de 3 kæmpe talenter du nævner.

Spillerne nedenunder her burde faktisk kunne finansiere Henderson, Jones og Wickham. Og der er flere at tage af!

Paul Konchesky 2 mio
Brad Jones 2 mio
Christian Poulsen 2 mio
Milan Jovanovic 4 mio
Nabil El Zhar 2 mio
Joe Cole 3 mio
Philipp Degen 2 mio
David N'Gog 6 mio
Emiliano Insua 5 mio
Alberto Aquilani 10 mio
Det ligner at Real tager denne spiller. http://onside.dk/nyheder/primera-divisi ... -denne-uge
Mht. Henderson så skal han bare hentes ind, han er fremtiden på det engelske landsholds central midtbane.
VB: - Cissokho, Baines & Enrique er nok de bedste muligheder :!: ;)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 06. jun, 2011 13:55

LFC_20 skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:

Paul Konchesky 2 mio
Brad Jones 2 mio
Christian Poulsen 2 mio
Milan Jovanovic 4 mio
Nabil El Zhar 2 mio
Joe Cole 3 mio
Philipp Degen 2 mio
David N'Gog 6 mio
Emiliano Insua 5 mio
Alberto Aquilani 10 mio
VB: - Cissokho, Baines & Enrique er nok de bedste muligheder :!: ;)
Cissokho håber jeg på så, han er faktisk ret giftig :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » mandag, 06. jun, 2011 14:00

Hr. Drejer skrev:

Tror han mener at med salg af spillere osv. kan vi frigøre £3millioner i lønninger.

Mht Henderson, selvom det er nogle voldsomme beløb, tvivler jeg stærkt på at det er upfront.
Tror mere på at det er performance addons der driver prisen så højt op, hvilket vel er i orden.

Doug Graves

Indlæg af Doug Graves » mandag, 06. jun, 2011 14:03

Hr. Drejer skrev:

Ja, det fik jeg ikke sat op ordentligt .:oops:
Som jeg forstår det mener han at dyre nyindkøbte talenter er så meget billigere i løn end de nuværende udtjente bænkevarmere at når de er solgt (Cole og de andre løntunge bænkevarmere, altså) bliver de løbende udgifter mindre end de er nu.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. jun, 2011 14:07

Doug Graves skrev:
Hr. Drejer skrev:

Som jeg forstår det mener han at dyre nyindkøbte talenter er så meget billigere i løn end de nuværende udtjente bænkevarmere at når de er solgt (Cole og de andre løntunge bænkevarmere, altså) bliver de løbende udgifter mindre end de er nu.
OK, så er jeg med :)

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » mandag, 06. jun, 2011 14:10

Angående Henderson: 18 mio£ er mange penge for en 21(?) årig midtbanespiller. Han er englænder, hvilket skubber prisen et hak eller to opad + han er ung og en upcoming star. Derudover har han faktisk fået sin landsholdsdebut, samt han har repræsenteret England på alle ungdomslandsholdene.
I går spillede England U21 mod Norge U21, og her havde han en stor del af 1-0 målet. Han viser godt overblik og laver en key pass, som splitter deres forsvar. Målet og afleveringen kan ses her i starten af dette klip: http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -10341093/

Bemærk dette citat - godt nok fra Wiki: Der er her tale om 2009-2010 sæsonen:
Henderson spent the majority of the season on the right side of midfield but played centrally in the absence of Lee Cattermole; his versatility and consistency earning him a new five year contract on 23 April 2010, keeping him with the club till 2015. He also went on to win the Young Player of the Year award for the 2009–10 season. Der er dog her tale om Sunderlands young player of the year?
Henderson's first full season with Sunderland was a major success. He won one personal accolade, scored two goals in all competitions and managed six assists.
Det er en knægt med potentiale.
Senest rettet af jacobq mandag, 06. jun, 2011 14:18, rettet i alt 1 gang.

Stephenson

Indlæg af Stephenson » mandag, 06. jun, 2011 14:13

jacobq skrev:Angående Henderson: 18 mio£ er mange penge for en 21(?) årig midtbanespiller. Han er englænder, hvilket skubber prisen et hak eller to opad + han er ung og en upcoming star. Derudover har han faktisk fået sin landsholdsdebut, samt han har repræsenteret England på alle ungdomslandsholdene.
I går spillede England U21 mod Norge U21, og her havde han en stor del af 1-0 målet. Han viser godt overblik og laver en key pass, som splitter deres forsvar. Målet og afleveringen kan ses her i starten af dette klip: http://www.101greatgoals.com/videodispl ... -10341093/

Bemærk dette citat - godt nok fra Wiki: Der er her tale om 2009-2010 sæsonen:
Henderson spent the majority of the season on the right side of midfield but played centrally in the absence of Lee Cattermole; his versatility and consistency earning him a new five year contract on 23 April 2010, keeping him with the club till 2015. He also went on to win the Young Player of the Year award for the 2009–10 season. Der er dog her tale om Sunderlands young player of the year?
Henderson's first full season with Sunderland was a major success. He won one personal accolade, scored two goals in all competitions and managed six assists.
Det er en knægt med potentiale.
Der er noget galt med dit link? Når jeg trykker på det får jeg noget asiatisk sang pis frem :dontknow:

jacobq

Indlæg af jacobq » mandag, 06. jun, 2011 14:19

Jeg prøvede også lige at trykke på den efter din henvisning, og det fik jeg også. Det fattede jeg ikke noget af, men har rettet den, og nu bør det virke :)

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 06. jun, 2011 14:19

@Stephenson

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 06. jun, 2011 14:28

Doug Graves skrev:
Hr. Drejer skrev:

Det kræver bare lige, at vi får solgt de pågældende spillere.

Joe Cole - Får svært ved at få en lige så lukrativ aftale, som den han har hos os. Håber spilletid hos Spurs kan lokke.
Poulsen - Får kun en aftale i nærheden af hans nuværende, hvis vi forærer ham væk.
Jovanovich - Er angiveligt på £60k om ugen. Hvem vil være villig til at matche det? Håber han savner at spille bold.
Konchesky - Ved ikke hvad han tjener, men er fortrøstningfuld i forhold til, at vi kan finde en ny klub til ham.

Mon ikke det bliver nemmere for os at slippe af med de mindre løntunge spillere som Ngog, El Zhar og Insua.

Endelig er der Aquilani. Vi skal nok få solgt ham, men mon vi får de £13m for ham, som vi havde håbet?

Hvis rygterne om, at Henderson får en kontrakt til £60k om ugen, så sparer vi i hvert fald ikke noget på lønbudgettet i forhold til Poulsen.

Det chokerer mig lidt, hvis Henderson bliver vores første signing. Han er ikke et "stort" navn og han spiller på en plads, hvor vi forløbig har mange alternativer. Havde håbet (og håber stadig), at vi ville starte med at præsentere en ny venstre back eller wing.

Hvor er det i øvrigt, at du har set Ydaphus skrive, at kontrakten med Henderson nærmest er en done deal? AnfieldIndex?
Kloppite

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 06. jun, 2011 14:31

Pault86: Fee for Henderson is 16m rising up to 20m.

Han hedder Tommo86 på RAWK, og plejer at være ok.

Det ser ud til at Henderson bliver vores første signing.

jacobq

Indlæg af jacobq » mandag, 06. jun, 2011 14:34

Hr. Drejer skrev:Pault86: Fee for Henderson is 16m rising up to 20m.

Han hedder Tommo86 på RAWK, og plejer at være ok.

Det ser ud til at Henderson bliver vores første signing.
Meget dyrt for så en ung knægt, men okay, det viser også bare at transferpriserne kommer til at eksplodere i dette vindue!

Besvar