Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. maj, 2011 21:39

Aarhus skrev:
Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Diego_Perotti

Wikipedia erklærer Diego Perotti for Liverpoolspiller :) .
Tænk på, at jeg kan gå ind og sige, han spiller for Lyngby, uden det behøver at være sandt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » mandag, 30. maj, 2011 21:50

Aarhus skrev:
LarsU skrev:
Aarhus skrev:

Wikipedia erklærer Diego Perotti for Liverpoolspiller :) . Skulle han blive det ,sammen med Sylvian, er ingen af disse spillere vores majohandel. Jeg tror de skyder kassen af på en angriber mere, der også kan gå på kant og spille hængende.
I øvrigt er jeg tilhænger af at hente Adam ind. Jeg tror han kan blive en anførertype for os, en fighter, en der holder styr på den sorte bog, en der ikke giver op men bare gå forrest og trække de andre med. I 80'erne havde Liverpool altid en skotte på holdet der fightede for vildt :) .
Tænk på, at jeg kan gå ind og sige, han spiller for Lyngby, uden det behøver at være sandt.
Men hvor længe bliver det stående? Ikke ret længe...
Det er jo bare til en opdager det og gør noget ved det. Det er - så vidt jeg ved - heller ikke rigtigt, han spiller for os fx.
Klokken 21.49 - så holdt det ikke længere.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » mandag, 30. maj, 2011 22:25

Østergaard skrev:
Okay, fair nok. Kuyt fortjener bare, at være på holdet. Hvis han kæmper..

Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!

Ja selvfølgelig har han det, han ligner altid at han er den der vil det mest, men syntes du det samme, hvis vi får en lynhurtig mand som Navaz, som kan ligge indlæg i panden på Carroll, men samtidig kan drible sin direkte modspiller?

Folk der ikke kender Navaz for godt, skal vide at han er en spiller alla Antonio Valencia.

Grunden til at jeg mener min formation er perfekt, er fordi at vi:

1. Får massere af fart og kreativitet på kanterne.

2. Hvis Navaz og Mata trækker ind i banen kommer Johnson og Cissokho med overlap, og pladask en bold i panden på Carroll.

3. Lucas kan gøre de andre gode med sit defensive arbejde specielt ud under backsene.

4. Vi vil kunne udnytte Carroll til fulde, fordi vi kan servicere ham med mange flere indlæg.

5. Hvad ville Suarez ikke kunne gøre, hvis han har så pasningstærke spillere omkring ham som Mata, Navaz og Gerrard.

Så jeg holder fast i :

4-4-2:

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

--------Gerrard--Lucas---------
Navaz---------------------Mata

------------Suarez-------------

------------Carroll--------------

Bænk: Fridel, Dann, Skrtel, Adam, Marveaux, Kuyt og Meireles.
Desuden hedder han også Navas... Men det er kun til jer der ikke kender ham godt :D

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 30. maj, 2011 22:28

Mersey Boy skrev:
Østergaard skrev:

Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Ja selvfølgelig har han det, han ligner altid at han er den der vil det mest, men syntes du det samme, hvis vi får en lynhurtig mand som Navaz, som kan ligge indlæg i panden på Carroll, men samtidig kan drible sin direkte modspiller?

Det er utrolig vigtig, det jo dét vi mangler. Lad nu se hvad Kenny Dalglish gør, før man går ud og tror på en hel masse. ;)
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. maj, 2011 23:02

Soren123 skrev: Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Jeg er faktisk lidt træt af den påstand. Ja Lucas laver frispark på farlige steder, men det kan man ikke fokusere på alene. Du bliver ligesom nødt til at se det i forhold til hans position, og hvor mange tacklinger, erobringer og dueller han generelt er involveret i. Det er ikke længe siden jeg læste (vist herinde), at han var en faktisk var en af de spillere i PL der erobrede flest bolde - du brokker dig jo heller ikke over at Reina giver mange "farlige" hjørnespark.

Han blev fortjent udnævnt som vores bedste spiller i den forgangne sæson, og så hvis det han render og laver ikke hører hjemme i topfodbold, så får vi en travl sommer hvis vi vil tilbage i toppen af ligaen.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

veffe69

Indlæg af veffe69 » mandag, 30. maj, 2011 23:07

Steven__Gerrard skrev:
Soren123 skrev: Mens Lucas har en tendens at lave "farlige" frispark udenfor feltet. Det hører ikke hjemme i topfodbold!
Jeg er faktisk lidt træt af den påstand. Ja Lucas laver frispark på farlige steder, men det kan man ikke fokusere på alene. Du bliver ligesom nødt til at se det i forhold til hans position, og hvor mange tacklinger, erobringer og dueller han generelt er involveret i. Det er ikke længe siden jeg læste (vist herinde), at han var en faktisk var en af de spillere i PL der erobrede flest bolde - du brokker dig jo heller ikke over at Reina giver mange "farlige" hjørnespark.

Han blev fortjent udnævnt som vores bedste spiller i den forgangne sæson, og så hvis det han render og laver ikke hører hjemme i topfodbold, så får vi en travl sommer hvis vi vil tilbage i toppen af ligaen.
Det er jeg også.

Og ikke nok med det, IKKE ET ENESTE AF ALLE DE "FARLIGE" frispark har ført til mål for modstanderen i netop afsluttede sæson.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 30. maj, 2011 23:18

jørgen lk skrev:
Aarhus skrev:
LarsU skrev:
Aarhus skrev:

Wikipedia erklærer Diego Perotti for Liverpoolspiller :) . Skulle han blive det ,sammen med Sylvian, er ingen af disse spillere vores majohandel. Jeg tror de skyder kassen af på en angriber mere, der også kan gå på kant og spille hængende.
I øvrigt er jeg tilhænger af at hente Adam ind. Jeg tror han kan blive en anførertype for os, en fighter, en der holder styr på den sorte bog, en der ikke giver op men bare gå forrest og trække de andre med. I 80'erne havde Liverpool altid en skotte på holdet der fightede for vildt :) .
Men hvor længe bliver det stående? Ikke ret længe...
Det er jo bare til en opdager det og gør noget ved det. Det er - så vidt jeg ved - heller ikke rigtigt, han spiller for os fx.
Klokken 21.49 - så holdt det ikke længere.
Det var nu allerede væk, da jeg skrev mit indlæg...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » tirsdag, 31. maj, 2011 01:59

Østergaard skrev:min formation er perfekt
Taget ud af sammenhæng - men alligevel.

Har du sendt en mail til Kenny om, at hans job er i fare???

Indlæg af » tirsdag, 31. maj, 2011 06:32

athomsen skrev:
Østergaard skrev:min formation er perfekt
Taget ud af sammenhæng - men alligevel.

Har du sendt en mail til Kenny om, at hans job er i fare???
Det var nu bare meningen at formulere at det var det jeg syntes kunne være helt perfekt, og være et hold som kan tage en top 4 placering. Men nu var mit hovedformål ikke at blive kommenteret på den måde jeg formulere, men at hører andre og måske bedre holdninger ;-).

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 07:55

Det er fuldstændig i orden at have sig egen holdning til holdopstillingen.

Kender i denne spiller ??

http://en.wikipedia.org/wiki/Axel_Witsel
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 31. maj, 2011 08:18

http://www.youtube.com/watch?v=RvCrDUDFiR0

Eden Hazard - Han er et kæmpe talent fra Belgien, Han er fantastisk, 19Landskampe, 20år..

Mazter81
Geografisk sted: Paphos
Alder: 43
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 » tirsdag, 31. maj, 2011 08:24

Østergaard skrev:
Mazter81 skrev:
Soren123 skrev:
Østergaard skrev:
Soren123 skrev:
Østergaard skrev:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mange siger at vi vil gå over til en anden stil end 4-4-2, men helt ærligt, så tror jeg sgu Kenny havde gjordt det før. Så jeg tror vi kommer til at spille 4-4-2 med offensive backs og med meget offensive midtbane kanter.

4-4-2:

Johnson--Carra--Agger--Cissokho

--------Gerrard--Lucas---------
Navaz---------------------Mata

------------Suarez-------------

------------Carroll--------------

hvor er Meireles og Kuyt henne? Skal de udskifte eller hvad? Jeg ville hellere spille med Gerrard-Meireles!
Jeg har aldrig været helt vild med Kuyt på kanten, men kan bedre lide ham i den rolle som Suarez har, men Kuyt er slet ikke i nærheden af Suarez ifølge mig. Så ja hvis vi får både Mata og Navaz, så mener jeg Kuyt skal være udskifter.

Jeg syntes at Lucas er god i den forstand at han kan rydte op, når backsene er fremme og han kan give mere plads til at Gerrard kan fokusere mere på offensive.

Det er jo rigtigt. Det gjorde han 5-6 gange i forrige sæson. I det hele taget skuffende at han laver frispark på en position, hvor det nærmest aldrig bør være muligt

Der blir i øvrigt nok at lave for Reina når han skal stå på mpl på et hold med 4 offensive midtbanespillere, 2 angribere, 2 midterforsvarer og 2 wingbacks. Så skal han nok synes det er fedt at blive i mange år når han henter bolden ud af nettet de 103. gang på sæsonen

EDIT: Nu fandt jeg heldigvis ignore-funktionen
1. Lucas er defensiv midtbanespiller.
2. Johnson og Cissokho skal jo ikke gå med hvis det ikke er hensigtsmæssigt, det er jo bare sund fornuft.
3. Prøv og se hvordan Chelsea, Arsenal, Man Udt, Barcelona, Real Madrid, Tottenham, Manchester City, Bayern spiller fodbold, det er da ihvertfald med offensive midtbanespillere og offensive backs og minimum 2 angribere.
4. De overnænvte hold er jo ikke ligefrem gået under på at spille den slags fodbold, tværtimod.
Nu var det jo lissom også en kommentar til at spille med Meireles og Gerrard på den centrale midt, som jeg opponerer imod - Lucas og Gerrard passer mig fint

Og ja, alle de andre store hold spiller med én defensiv midtbanespiller som i din opstilling - ikke med 2 offensive, som en hvis nr 123 foreslår

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. maj, 2011 08:58

I dag siger BBC Radio at Young er tæt på Liverpool FC, jeg må indrømme at jeg hverken håber eller tror på nogle af rygterne før, der kommer en udmelding fra klubben, om hvilke spillere de henter og sælger.
Faktisk tror jeg de har en mindst lige så stor udfordring i at få solgt spillere.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 31. maj, 2011 09:20

Østergaard skrev:
1. Lucas er defensiv midtbanespiller.
2. Johnson og Cissokho skal jo ikke gå med hvis det ikke er hensigtsmæssigt, det er jo bare sund fornuft.
3. Prøv og se hvordan Chelsea, Arsenal, Man Udt, Barcelona, Real Madrid, Tottenham, Manchester City, Bayern spiller fodbold, det er da ihvertfald med offensive midtbanespillere og offensive backs og minimum 2 angribere.
4. De overnænvte hold er jo ikke ligefrem gået under på at spille den slags fodbold, tværtimod.
Det er jo direkte forkert det der? Arsenal: van Persie. Utd: Hernandez/Berbatov og Rooney som mere eller mindre offensiv midt. Tottenham: Crouch/Defoe og van der Vaart bagved. Barca: Villa og tre off. midt. City: Tevez. Bayern: Gomez og tre off. midt.

Stort set alle de hold du nævner spiller en form for 4-2-3-1, som har været fremtrædende de sidste par år og som jeg er stor fortaler for at vi får implementeret som fast system i LFC.

Brugeravatar
DAGGER!

Indlæg af DAGGER! » tirsdag, 31. maj, 2011 09:54

Steven__Gerrard skrev:
Nej jeg brokker mig ikke over Reina, han er en fantastisk målmand, vi havde "store problemer, hvis vi ikke havde ham. Mens med "uden" Lucas havde vi nok fået en Chl plads. Det er smagsag. Det kommer an på om man kan lide personen eller ej. ;)

Besvar