Du har ret i at det er meget sjælden en venstre back kåres. Det kunne godt lyde som en spændende og dygtig spiller, og en mulighed for os. Han er ung og ret ukendt for mange.Kriller skrev:Jeg ved han er fra Honduras og er blevet kåret som årets spiller i Skotland, hvilket ikke siger så meget - hvis ikke det var fordi han er venstreback. Hvor tit ser man en der spiller den position vinde den slags kåringer?Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ol-rumours
Der er logik i at han skifter fra Benfica til RM. Der i forvejen tæller en del spillere fra hans hjemland, og RM's manager er også fra hsn hjemland. Så han er i min verden long gone.
Er der nogen af jer som kender Celtic's venstreback fra Colombia ?.
Nå ja, han hedder forresten: Emilio Izaguirre
Edit: Wiki siger han er 25år. Iøvrigt skulle han være ret så offensiv i sin tilgang til backspillet.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Få Xabi Alonso tilbage! Rafa er heldigvis forlængst væk, og vi har nu en rigtig god manager i stedet. Det ville være den bedste erstatning overhovedet: Alonso ind i stedet for Lucas.
-
JKonradsen
Trollers gonna troll...STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Få Xabi Alonso tilbage! Rafa er heldigvis forlængst væk, og vi har nu en rigtig god manager i stedet. Det ville være den bedste erstatning overhovedet: Alonso ind i stedet for Lucas.
-
Doug Graves
Jeg har kun fulgt Ydaphus i kort tid så det er begrænset, hvad jeg har set af forudsigelser, fra ham, der er gået i opfyldelse, men mange har beskyldt ham for at være fuld af varm luft, hvilket har bragt mange andre frem med forsvar af ham.Thommo skrev:Personligt synes jeg han lyder som en medie liderlig idiot, der burde søge ind til paradise hotel, eller andet ligegyldigt reality. Så vidt jeg kan se har han udelukkende sne rygter fra nettet.Østergaard skrev:Jeg synes bestemt han lyder interessant ham Ydaphus', nogle der vil give mig et link til hans twitter profil?
Men sådan er vi jo forskellige. Mig bekendt er han først kommet med "nyheder" efter det er lagt på nettet. Et eller andet sted.
Han siges at have ramt plet mange gange gennem årene.
Han nævnte at Liverpool var efter både Suarez og Carrol i januar, før det var i medierne.
Han påstår endda at have haft en meget lille andel i Suarez handelen, uden at ville uddybe hvilken.
Han forudsagde Kennys nye kontrakt, plus dens længde, cirka 3 uger før det kom i medierne. Den post, hvor han gjorde det, har jeg selv set.
Han sagde at Liverpool havde forespurgt på Aguero og er villig til at betale prisen. Dette var længe før medierne bragte det op. Senere blev det nævnt, i diverse medier, at Liverpool ikke har hørt på Aguero. Her er medierne senere rettet ind. Nu siger de at Liverpool har forhørt sig, men at der ikke er nogen chance for at Aguero vil komme til Liverpool. Ydaphus er stadig optimist, som en af de eneste. Vi får se om han har ret.
Jeg siger ikke at han ved, hvad han snakker om. Jeg har, som sagt, ikke fulgt ham længe, men der er rigtig mange fans, der siger god for ham.
Vi må vente og se.
Det var da en tåbelig kommentar!dphreak skrev:Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Jeg er også glad for, at vi har Kenny Dalglish som manager 'i stedet for' Benitez, og ja, jeg ville da alt andet lige også hellere have Alonso på holdet end Lucas, selvom jeg nu ikke har noget mod sidstnævnte.
Men jo, jeg er faktisk også Liverpool-fan...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
I mine øjne består det eneste tåbelige her i, at en person åbenbart endnu engang finder det nødvendigt at nedgøre vores mest succesfulde manager siden Kenny sidst havde jobbet.LarsU skrev:Det var da en tåbelig kommentar!dphreak skrev:Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Jeg er også glad for, at vi har Kenny Dalglish som manager 'i stedet for' Benitez, og ja, jeg ville da alt andet lige også hellere have Alonso på holdet end Lucas, selvom jeg nu ikke har noget mod sidstnævnte.
Har vi efterhånden ikke brugt kræfter nok på Rafa (uanset om man var for eller imod)? Burde vi ikke kigge fremad i stedet for bagud?
Alonso er en del af vores fortid. Lucas er en del af vores fremtid. Det er et fact
Kloppite
Alonso og Lucas har ikke samme rolle på en fodboldbane. Så fat det dog. Hvis man skal sammenligne Lucas med en spiller fra Alonsos Liverpool tid så er det Mascherano. 
Hvorfor er Alonso nødvendigvis kun fortid? Hvorfor skal vi spille et system, der passer til Lucas og ikke et system, hvor Alonso kan gå ind i stedet?texnymann skrev:I mine øjne består det eneste tåbelige her i, at en person åbenbart endnu engang finder det nødvendigt at nedgøre vores mest succesfulde manager siden Kenny sidst havde jobbet.LarsU skrev:Det var da en tåbelig kommentar!dphreak skrev:Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Har vi efterhånden ikke brugt kræfter nok på Rafa (uanset om man var for eller imod)? Burde vi ikke kigge fremad i stedet for bagud?
Alonso er en del af vores fortid. Lucas er en del af vores fremtid. Det er et fact
Med hensyn til raseriudbrud mod mig, taler de vidst for sig selv. Det ligger mig fjernt at kalde andre for tåber eller "dårlige fans". Jeg er såmænd ligeså meget fan, som alle andre, og det her er altså et debat forum. Benitez har været debateret i mange andre tråde, jeg vil derfor holde mig til Alonso - og i mine øjne vil han være den bedste signing overhovedet.
Men der er jo ingen, der siger, at man partout skal spille nøjagtigt et system. Ved at ændre lidt på systemet vil man kunne få meget mere klasse ind på holdet ved at tage en af vores ringeste med en af de gennem nyere tid bedste. I øvrigt ville Mascherano da også være et godt bud rent spillemæssigt, men historien omkring Alonso er noget mere positiv - der blev brændt en del broer af ved afskeden med Mascherano (det skal man i øvrigt afholde sig fra).Nicoen skrev:Alonso og Lucas har ikke samme rolle på en fodboldbane. Så fat det dog. Hvis man skal sammenligne Lucas med en spiller fra Alonsos Liverpool tid så er det Mascherano.
Helt enig, helt enig. Lad os nu kigger fremad. Alonso og Rafa hører ikke til i nutiden men i historiebørgerne. Kenny er nutid, og han har ubegrænset min opbakning 100 % uanset om det går godt eller skidt.texnymann skrev:I mine øjne består det eneste tåbelige her i, at en person åbenbart endnu engang finder det nødvendigt at nedgøre vores mest succesfulde manager siden Kenny sidst havde jobbet.LarsU skrev:Det var da en tåbelig kommentar!dphreak skrev:Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg er helt klart med på at kigge fremad, hvilket vi netop gør med Kenny Dalglish.Kelly skrev:Helt enig, helt enig. Lad os nu kigger fremad. Alonso og Rafa hører ikke til i nutiden men i historiebørgerne. Kenny er nutid, og han har ubegrænset min opbakning 100 % uanset om det går godt eller skidt.texnymann skrev:I mine øjne består det eneste tåbelige her i, at en person åbenbart endnu engang finder det nødvendigt at nedgøre vores mest succesfulde manager siden Kenny sidst havde jobbet.LarsU skrev:Det var da en tåbelig kommentar!dphreak skrev:Jeg skammer mig over at du er liverpool fan, hvad laver du på dette forum? Nå ja, hils martin e på min ignore liste.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
- JudgeArdaStudge
Ja, man kan sige meget om Rafa, men en fremragende og loyal træner det var han. Det ændrer Alonso-handlen ikke på, selvom Alonso er savnet.athomsen skrev:Klasse indlægtexnymann skrev:Ja, godt vi slap af med Rafa. Han gjorde jo intet rigtigt.... udover at hente Alonso og vinde titler naturligvis.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Følte du dig ramt? Det håber jeg ikke...LarsU skrev: Det var da en tåbelig kommentar!
Jeg brækker mig over de kommentarer der kommer fra den/de kant(er) om Lucas, Kuyt og Benitez. Føj, hvis man ikke kan behandle sådanne folk med den respekt de fortjener så er man intet i min bog.
EnigArdaTuran skrev:Ja, man kan sige meget om Rafa, men en fremragende og loyal træner det var han. Det ændrer Alonso-handlen ikke på, selvom Alonso er savnet.athomsen skrev:Klasse indlægtexnymann skrev:Ja, godt vi slap af med Rafa. Han gjorde jo intet rigtigt.... udover at hente Alonso og vinde titler naturligvis.STMO skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ool-afsked
Folk må da ha' lov til at ha' en anden holdning end den gængse og lidt politisk korrekte her på stedet, uden at skulle skydes i skoene, at de ikke er Liverpool-fans. Det ville da være kedeligt, hvis vi alle var enige om alt.dphreak skrev:Følte du dig ramt? Det håber jeg ikke...LarsU skrev: Det var da en tåbelig kommentar!
Jeg brækker mig over de kommentarer der kommer fra den/de kant(er) om Lucas, Kuyt og Benitez. Føj, hvis man ikke kan behandle sådanne folk med den respekt de fortjener så er man intet i min bog.