Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 23. maj, 2011 17:47

DaBonks skrev:Ifølge Paul Thompson på twitter så har vi interesse i følgende emner:

CB: Sakho, Richards, Jones, Cahill.
LB: Enrique, Cissokho, Clichy.
CM: Matuidi, Adam, Prieto, Cañales, McCarthy, Henderson
Wing: Jurado, Young, Mata, Griezmann, Menéz, Hazard
SS: Agüero, Pato.
ANG: Dzsudzsak, Benzema.

Spændende navne.
Meget spændene navne, men som Kenny har udtalt, så vil det være uforskammet overfor de nuværende spillere, hvis man ikke køber endnu bedre spillere - spiller fra øverste hylde.
Jeg har highlightet dem, jeg mener er fra øverste hylde og som kan retfærdige bænkpladser til nuværende spillere.
Jeg så helst det blev:

Cahill
Cissokho
Hazard
Aguero - top target IMØ.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 18:06

Turan skulle være tilbage i vores søgelys. Atl. Madrid er desværre kommet i økonomiske vanskeligheder, hvilket gør at de ikke kan lukke handlen + er grunden til at Aguero er blevet langt mere interessant for nogle.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 23. maj, 2011 18:35

Så er Arda selvfølgelig også et top target for mig igen. Hans agent har altid været åben for et skifte, også til en engelsk klub. Men sidst jeg hørte noget, var der kun forhandlinger med én stor europæisk klub og den var ikke engelsk ifølge agenten. Det var i starten af april og Ardas agent forventede, at handlen ville blive færdiggjort indenfor 10-15 dage. Det er så ikke sket alligevel?

Ardas agent har tilmed udtalt, at Arda vil forlade Galatasaray til sommer. Det hele afhænger kun af Galatasarays prisskilt på ham.

Jeg synes altså det er en af de handler, der ligger lige til højrebenet. Go get him, Comolli.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » mandag, 23. maj, 2011 18:39

ArdaTuran skrev:
DaBonks skrev:Ifølge Paul Thompson på twitter så har vi interesse i følgende emner:

Spændende navne.
Meget spændene navne, men som Kenny har udtalt, så vil det være uforskammet overfor de nuværende spillere, hvis man ikke køber endnu bedre spillere - spiller fra øverste hylde.
Jeg har highlightet dem, jeg mener er fra øverste hylde og som kan retfærdige bænkpladser til nuværende spillere.
Jeg så helst det blev:

Cahill
Cissokho
Hazard
Aguero - top target IMØ.
Vil Hazard ikke være alt for dyr? Han har da lige fået en ny kontrakt.
Imø ville 2 kanter være første prioritet.
Arda Turan/Downing/Johnson/mata og Young. Samt Clichy/Baines/Cissokho og Aguero og så også Cahill selvfølgelig :headbang:

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 18:50

ArdaTuran skrev:Så er Arda selvfølgelig også et top target for mig igen. Hans agent har altid været åben for et skifte, også til en engelsk klub. Men sidst jeg hørte noget, var der kun forhandlinger med én stor europæisk klub og den var ikke engelsk ifølge agenten. Det var i starten af april og Ardas agent forventede, at handlen ville blive færdiggjort indenfor 10-15 dage. Det er så ikke sket alligevel?

Ardas agent har tilmed udtalt, at Arda vil forlade Galatasaray til sommer. Det hele afhænger kun af Galatasarays prisskilt på ham.

Jeg synes altså det er en af de handler, der ligger lige til højrebenet. Go get him, Comolli.
+1. Manden skulle efter sigende være LFC-fan, hvilket altså gør det til en endnu større no-brainer. Manden vil væk, manden er pisse dygtig og manden elsker (måske) LFC - hva satan mon vi venter på?

Nå, men af de targets Phil Thompson nævner, vil jeg gerne have Cahill, Cissokho/Enrique, McCarthy og Young. Jeg tror Aguero er for dyr, selvom han ville være en drøm.
Badooo siger, hvad han mener!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 19:17

Badooo skrev:men af de targets Phil Thompson nævner
Phil Thompson kender jeg. Men hvem er Paul Thompson? Vel ikke ham fra 'Dus med dyrene'.

Indlæg af » mandag, 23. maj, 2011 19:31

Der er vist ikke stor uenigheder om hvem vi herinde helst vil have til sommer, og her er jeg også enig: Young, Harzard, Baines/mere realistisk ville nok være Cissokho, Aguero og Cahill. Hvis de spillere kommer, så vil Liverpool på papiret igen være en top 4 klub :flag5:

Men har lidt svært ved at se hvor vi skulle få pengene fra?

Young = 180 mill.
Harzard = 200 mill.
Cissokho = 130 mill.??
Aguero = 300 mill.
Cahill = 175 mill.

I alt 985 mill.

Men det er vel nok bare det der skal til!

Jeg syntes godt at man kunne sparer en central forsvarsspiller i første omgang.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 23. maj, 2011 19:45

Hvornår starter tranfersvinduet?

Indlæg af » mandag, 23. maj, 2011 19:51

LFC_20 skrev:Hvornår starter tranfersvinduet?
Tror det er 1. Juli til 31. August ;-)

Jeg håber virkelig at vi allerede har en del af aftalerne på plads eller får det hurtigst muligt, så vi har mulighed for at få den bedst tænkelige start efter ferien, hvor alle spillere er faldet til og klar til at forhåbentlig komme i top 4 ;-)

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 19:52

LFC_20 skrev:Hvornår åbner tranfersvinduet?
Jeg rettede den lige. Men det åbner 1. juli og lukker kl. 0.00 d. 31. august. Men du kan godt handle inden transfervinduet åbner, men overgangen kan først gennemføres efter d. 1. juli.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 23. maj, 2011 19:57

Hr. Drejer skrev:
LFC_20 skrev:Hvornår åbner tranfersvinduet?
Jeg rettede den lige. Men det åbner 1. juli og lukker kl. 0.00 d. 31. august. Men du kan godt handle inden transfervinduet åbner, men overgangen kan først gennemføres efter d. 1. juli.
Tak, og ja de handler self. før transfersvinduet åbner ;)

Håber start der kommer nogle stærke rygter om spillere til LFC.

Egentligt mærkeligt at sæsonen slutter, senere i DK & transfersvinduet åbner før? - men det er nok som du siger også noget at gøre med, at folk handler før, men spillerne bare flytter senere først :)

EDIT: Tak, til østergaard også, for hvornår "vinduet" er åbent

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 20:00

[quote="Østergaard"]Der er vist ikke stor uenigheder om hvem vi herinde helst vil have til sommer, og her er jeg også enig: Young, Harzard, Baines/mere realistisk ville nok være Cissokho, Aguero og Cahill. Hvis de spillere kommer, så vil Liverpool på papiret igen være en top 4 klub :flag5:

Men har lidt svært ved at se hvor vi skulle få pengene fra?

Young = 180 mill.
Harzard = 200 mill.
Cissokho = 130 mill.??
Aguero = 300 mill.
Cahill = 175 mill.

I alt 985 mill.

Men det er vel nok bare det der skal til!

Jeg syntes godt at man kunne sparer en central forsvarsspiller i første omgang.[/quote

Young tror jeg ikke kommer til at koste 180 mill, han har kun 1 år tilbage af sin kontrakt. 110 mill tror jeg er nok.
Cahill tror jeg heller ikke koster så meget som du nævner maks 130 mill.
Aguero tror jeg maks kommer til at koste 220 mill. Han scorede 3 mål i weekenden mod Mallorca.
Jeg gad godt de skriver med Sylvain marveaux på en fri. Han er rap.
Adam tror jeg også de forsøger at hente, for ca. 80 mill.

Tilgengæld vil er jeg overbevist om at Milan Jovanovic rejser. Joe Cole sælges. Poulsen klæber sig fast han skal købes ud. Poul skal bare sælges bedst muligt. Aqua kunne være ej at få tilbage, men mon ikke Kenny hellere vil have Adam.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 23. maj, 2011 20:21

Twitter-rygte siger, at Atletico Madrid desperat venter på andre bud for Aguero, da det kun er Real Madrid, der har været konkrete.
Kloppite

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 37

Indlæg af pimpefar » mandag, 23. maj, 2011 20:23

Spændende navne.
Meget. Dzsudzsak er dog ikke angriber, men kant - dog en særdeles målfarlig og assistvenlig én af slagsen.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 20:32

texnymann skrev:Twitter-rygte siger, at Atletico Madrid desperat venter på andre bud for Aguero, da det kun er Real Madrid, der har været konkrete.
Ifølge hans agent er det kun RM, Inter, Juve, Chelsea og Man C der har vist interesse.

Besvar