Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. maj, 2011 10:38

Fribytter skrev:Suarez og Carroll skulle hver tjene £50-60.000...
Hvor har du det fra? Jeg har ledt efter info om deres løn, men har ikke kunne finde noget.
Fribytter skrev:Det handler netop om penge. LFC har færre penge end andre klubber, og derfor skal det nøje overvejes, hvordan de bruges. Hvis Young er for dyr, så er det sådan. Vi ved ikke, om Lavezzi, Hazard, Mata osv. er det.
Det handler altid om penge. Men du skriver LFC har færre penge end de andre klubber, hvor har du set det? Og hvem er de andre klubber?

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. maj, 2011 10:43

Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:Suarez og Carroll skulle hver tjene £50-60.000...
Hvor har du det fra? Jeg har ledt efter info om deres løn, men har ikke kunne finde noget.
Fribytter skrev:Det handler netop om penge. LFC har færre penge end andre klubber, og derfor skal det nøje overvejes, hvordan de bruges. Hvis Young er for dyr, så er det sådan. Vi ved ikke, om Lavezzi, Hazard, Mata osv. er det.
Det handler altid om penge. Men du skriver LFC har færre penge end de andre klubber, hvor har du set det? Og hvem er de andre klubber?
Lønbudgettet er da mindre end Citys, CFCs og Man. Utd.'s. Jeg vil tro, det er på niveau med Arsenals - måske lidt under.

Hvis først ejerne skal til at støtte den daglige drift og ikke bare indkøb, så kommer FFP til at være et ubehageligt bekendtskab.

Ang. Suarez' og Carrolls løn har jeg læst det et sted. Tror det var en journalist på Twitter. Torres' løn er dog almen kendt.

EDIT: http://www.guardian.co.uk/football/2011 ... ttle-agent
Senest rettet af Fribytter mandag, 23. maj, 2011 11:08, rettet i alt 1 gang.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

veffe69

Indlæg af veffe69 » mandag, 23. maj, 2011 11:05

@Fribytter

Tror mere det måske er et ? om at Fergie har sparet nogle spillere her op til CL finalen
Og derved ikke har brugt dem så meget og derved minimeret risikoen for skader til "sikre" folk.

Og af det jeg har set Valencia (hvilket ikke er meget), har han absolut ikke imponeret.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. maj, 2011 11:11

Det kan også sagtens være. Men i CL virkede Valencia nu meget godt - dog på en billig baggrund.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Panzerviking
Geografisk sted: Odense
Alder: 37

Indlæg af Panzerviking » mandag, 23. maj, 2011 11:23

Det er ikke et egentligt rygte, men mere spekulation fra min side af... Jeg forstår, at man gerne vil have en back-up striker der er bedre end N'Gog, men hvis man har så og så mange penge i et transfervindue, vil Agüero klart snuppe en stor del af det. Nu hvor West Ham rykker ned, kunne man måske snuppe Demba Ba for en mindre sum? Han er godt nok lige signet, men er vist for god til Championship. Vi har andre pladser, hvor vi har brug for markant forstærkning og hvor pengene ville være kærkomne.
Let off some steam, Bennett!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 11:43

Findes der en Scumside, hvor i kan skrive om deres spillere ;).

Jeg har skrevet der før men gør det igen. Liverpool FC kan roligt hente Andreas Bjelland, han er den nye Agger. Han er et talent ud over alle grænser, og bliver solgt efter u21 em.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 23. maj, 2011 13:59

veffe69 skrev:@Fribytter

Tror mere det måske er et ? om at Fergie har sparet nogle spillere her op til CL finalen
Og derved ikke har brugt dem så meget og derved minimeret risikoen for skader til "sikre" folk.

Og af det jeg har set Valencia (hvilket ikke er meget), har han absolut ikke imponeret.
Helt uenig.

Nani er imo langt fra sikker starter i finalen. I de fleste store kampe har det været Valencia og Park der har spillet. Og med succes.

Mon ikke de stiller således op:

.................Van der Sar
Fabio....Ferdinand...Vidic...Evra
.............Carrick....Giggs
....Valencia....Rooney.......Park
.................Hernandez

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 23. maj, 2011 14:00

Panzerviking skrev:kunne man måske snuppe Demba Ba for en mindre sum? Han er godt nok lige signet, men er vist for god til Championship.
Enig, jeg har også nævnt ham. Der holdes vist loppemarked i West Ham. Af deres spillere så jeg gerne at vi hentede netop Ba som den eneste. Der er vist ikke rigtigt andre, der har niveauet. Ba ville være en fin og bevægelig spiller at kunne sætte ind, når Carroll ikke kan være med.
Kelly skrev: Jeg har skrevet der før men gør det igen. Liverpool FC kan roligt hente Andreas Bjelland, han er den nye Agger. Han er et talent ud over alle grænser, og bliver solgt efter u21 em.
Er han også lige så skadet?
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 23. maj, 2011 14:16

Collison fra Wham har jeg et halvgodt øje til. Han er dog lige kommet tilbage fra en 14 måneders lang skadespause, så det er selvfølgelig et sats.

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 14:33

AJ skrev:
veffe69 skrev:@Fribytter

Helt uenig.

Nani er imo langt fra sikker starter i finalen. I de fleste store kampe har det været Valencia og Park der har spillet. Og med succes.

Mon ikke de stiller således op:

.................Van der Sar
Fabio....Ferdinand...Vidic...Evra
.............Carrick....Giggs
....Valencia....Rooney.......Park
.................Hernandez

Så skriv dog om SCUM et andet sted.....det er Liverpool FC det drejer sig om ;)

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 14:35

Badooo skrev:
Panzerviking skrev:kunne man måske snuppe Demba Ba for en mindre sum? Han er godt nok lige signet, men er vist for god til Championship.
Enig, jeg har også nævnt ham. Der holdes vist loppemarked i West Ham. Af deres spillere så jeg gerne at vi hentede netop Ba som den eneste. Der er vist ikke rigtigt andre, der har niveauet. Ba ville være en fin og bevægelig spiller at kunne sætte ind, når Carroll ikke kan være med.
Kelly skrev: Jeg har skrevet der før men gør det igen. Liverpool FC kan roligt hente Andreas Bjelland, han er den nye Agger. Han er et talent ud over alle grænser, og bliver solgt efter u21 em.
Er han også lige så skadet?
Det håber jeg ikke for ham ;) . Nej seriøst han går en stor fremtid i møde, og han kan klare sig i toppen af de store ligaer om et par år. Han er super dygtig, og er en klog forsvarsspiller.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 23. maj, 2011 16:18

Ifølge Paul Thompson på twitter så har vi interesse i følgende emner:

CB: Sakho, Richards, Jones, Cahill.
LB: Enrique, Cissokho, Clichy.
CM: Matuidi, Adam, Prieto, Cañales, McCarthy, Henderson
Wing: Jurado, Young, Mata, Griezmann, Menéz, Hazard
SS: Agüero, Pato.
ANG: Dzsudzsak, Benzema.

Spændende navne.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 23. maj, 2011 16:21

Pede skrev:Senest twitter rygte (ja jeg ved det godt, sorry) går på at scum har tilbudt Young £130k pr uge mens vi har tilbudt i omegn af £90k pr uge. Det jo insane, hvis der er noget om snakken.
Det tror jeg ganske enkelt ikke på. Man kan ikke udelukke det, men jeg kan simpelthen ikke forestille mig, at Fergie er villig til at betale en så stor løn til Young.

Og vi skal i hvert fald ikke. Hvis han havde været transferfri og noget af lønnen kunne gives som et sign-on fee, så ville jeg måske gå med til det, men når vi taler om en transfersum på minimum £10m og nok nærmere £15m, så synes jeg, at vi skal give den økonomiske byrde til Man Utd, hvis de er villige til at tilbyde en ugentlig løn på £130k. Så må vi gå efter Neymar, Sanchez, Hazard, Gervinho, Mata eller måske Navas i stedet..
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 23. maj, 2011 16:37

DaBonks skrev:Ifølge Paul Thompson på twitter så har vi interesse i følgende emner:

Spændende navne.

Meget spændende navne! Dem med fed er efter min mening lidt mere spændende.

Kelly

Indlæg af Kelly » mandag, 23. maj, 2011 17:36

DaBonks skrev:Ifølge Paul Thompson på twitter så har vi interesse i følgende emner:

Spændende navne.
Yann M'Villa har i dag forlænget til 2015 med Rennes. Coentrao meldes i dag til Real Madrid, aftalen skulle være tæt på lukket.

Sakho, Cissokho, Hazard, Agüero, Dzsudzsak, Young, samt Adam vil pyntes på Liverpools hold.

Besvar