Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » torsdag, 19. maj, 2011 21:19

Kirk skrev:Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
Så vidt jeg husker så er der ikke en købsklausul i hans lejekontrakt. Men spørgsmålet er vel om han egentlig vil tilbage til os. Vi var jo også ved at sælge ham til fiorentina i første omgang.

Jeg håber at han kommer retur til os i hvert fald
Næste år!

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 19. maj, 2011 21:36

Henrik skrev:
Kirk skrev:Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
Så vidt jeg husker så er der ikke en købsklausul i hans lejekontrakt. Men spørgsmålet er vel om han egentlig vil tilbage til os. Vi var jo også ved at sælge ham til fiorentina i første omgang.

Jeg håber at han kommer retur til os i hvert fald
Hans kontrakt udløber denne sommer.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » torsdag, 19. maj, 2011 21:55

Til offensiv midt syntes jeg personligt at Hamsik vil være et kanon godt køb. Mht. Diego har jeg det sådan at, hvis vi kan få ham helt op i omdrejninger igen, har vi et topklasse spiller, der vil være sikker i start 11'eren. Spørgsmålet er bare, kan vi hive ham op igen. I mine øjne ligner det en lottokupon, man ikke må binde for mange midler i. Når det er sagt tror jeg faktisk han ville bliver en kanon spiller for Liverpool FC, såfremt han hentes. Jeg tror Kenny kan styre ham, og give han det han har brug for. Når han er på toppen kan han jo spille sig på stort set samtlige hold, på nær FC Barcelona.
Skriver de med ham, bør der være en kattelem for Liverpool FC.
Er Diego bedre end Adam. Klart ja hvis i spørger mig. Har Diego power i modgang, nej men det har Adam.
Jeg tvivler på Liverpool henter Diego, som jo har haft det svært i de 2 sidste sæsoner.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kirk

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kirk » torsdag, 19. maj, 2011 22:18

Styf skrev:
Henrik skrev:
Kirk skrev:Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
Så vidt jeg husker så er der ikke en købsklausul i hans lejekontrakt. Men spørgsmålet er vel om han egentlig vil tilbage til os. Vi var jo også ved at sælge ham til fiorentina i første omgang.

Jeg håber at han kommer retur til os i hvert fald
Hans kontrakt udløber denne sommer.
ok, sjovt han så ikke har fundet ny klub endnu.... vidste ikke hans kontrakt udløb..

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 19. maj, 2011 22:22

Styf skrev:
Henrik skrev:
Kirk skrev:Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
Så vidt jeg husker så er der ikke en købsklausul i hans lejekontrakt. Men spørgsmålet er vel om han egentlig vil tilbage til os. Vi var jo også ved at sælge ham til fiorentina i første omgang.

Jeg håber at han kommer retur til os i hvert fald
Hans kontrakt udløber denne sommer.
På den norske står der, at den udløber i 2014. Men jeg har også hørt at han til sommer kun har ét år tilbage af kontrakten.

Jeg er lidt overrasket over at han er udtaget til det argentinske landshold. Jeg havde ellers indtryk af at han ikke spillede fast på klubholdet.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » torsdag, 19. maj, 2011 23:12

Hr. Drejer skrev:
Styf skrev:
Henrik skrev:
Kirk skrev:Så lige Insua er udtaget til Argentinas landshold, hvordan er det lige med hans lejeaftale??? vender han tilbage nu til sommer eller hvad??
Så vidt jeg husker så er der ikke en købsklausul i hans lejekontrakt. Men spørgsmålet er vel om han egentlig vil tilbage til os. Vi var jo også ved at sælge ham til fiorentina i første omgang.

Jeg håber at han kommer retur til os i hvert fald
Hans kontrakt udløber denne sommer.
På den norske står der, at den udløber i 2014. Men jeg har også hørt at han til sommer kun har ét år tilbage af kontrakten.

Jeg er lidt overrasket over at han er udtaget til det argentinske landshold. Jeg havde ellers indtryk af at han ikke spillede fast på klubholdet.
Jamen mange er i tvivl om hans aftale, og vi har også diskuteret det i Insua tråden, men er den længere end 2014 er den blevet forlænget i det skjulte uden nogen offentliggørelse. Nedenstående side er den man kan stole mest på med hensyn til sådan noget og den siger 2011. Der er dog mange løse ender. Eksempelvis fik Galatasaray forkøbsret på ham, og hvorfor gjorde de det hvis han kontrakt alligevel udløb?

http://www.lfchistory.net/Players/Player/Profile/1167
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 20. maj, 2011 10:06

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Tr ... 38282.html

Meget uenig med Clarke. Der skal mindst 5 gode spillere ind til sommer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 20. maj, 2011 10:08

Men hvad hvis pengene ikke er der?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 20. maj, 2011 10:21

Fribytter skrev:Men hvad hvis pengene ikke er der?

De skal naturligvis skabe luft i lønudgifterne ved spillersalg. Vi har nogle dyre spillere, som næsten ikke spiller. Poulsen, Milan Jovanovic, Joe Cole, Ngog, og udlejede spillere de også bør sælge som Aqua, Insua, F. Degn. Formår de at sælge disse spillere har de masser af penge at handle for. Hvis Liverpool FC er blevet solgt til nye ejere, der ikke er spor bedre end :aliboronz6: + :aliboronz6: i forhold til løbende at forstærke holdet, er det en skandale af vanvittigt stort format, og utroligt ekstremt skuffende, så tror jeg faktisk at mange fans vil være opgivende og blive væk fra stadion.
FSG vil sætte deres eget præg på holdet og forny holdet til sommer. Clark underspiller, hvilket i visse tilfælde kan være fornuftigt, hvis de ikke formår at hente spillere de ønsker.
Det er ikke en gang nok med 5 spillere til start 11'eren. Nej der skal bygges et stadion til mindst 70.000 mennesker. Entreindtægterne bliver afgørende i fremtiden. Men hvorfor udvide stadion hvis de ønsker at være midterhold ?. FSG skal ud og finde mindst 3 milliarder kr.
Formår FSG ikke dette, kan Liverpool FC vinke farvel til top 4 for ever. Så enkelt er det.
Arsenal, City, scum og Chelsea er langt foran Liverpool FC, og de vil forstærke sig til sommer. Forestil dig hvad der sker, hvis vi ikke forstærker os. I PL er der ingen dårlige hold. F.eks. har Scum kun vundet 5 udekampe i sæsonen og blev alligevel mestre igen.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 20. maj, 2011 10:51

Så FSG skal bare hoste op koste, hvad det vil?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » fredag, 20. maj, 2011 11:49

Fribytter skrev:Men hvad hvis pengene ikke er der?
Hvis pengene til at købe de nødvendige forstærkninger på et niveau der er LFC værdigt ikke kan findes, så kan vi godt vinke farvel til top 4. FSG skal ikke hoste op koste hvad det vil, men de skal vel ud og vise at de vil det her mere end de to tosser der ejede os indtil oktober 2010. Især for at få fansenes opbakning.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 20. maj, 2011 12:46

Badooo skrev:
Fribytter skrev:Men hvad hvis pengene ikke er der?
Hvis pengene til at købe de nødvendige forstærkninger på et niveau der er LFC værdigt ikke kan findes, så kan vi godt vinke farvel til top 4. FSG skal ikke hoste op koste hvad det vil, men de skal vel ud og vise at de vil det her mere end de to tosser der ejede os indtil oktober 2010. Især for at få fansenes opbakning.
Hvis ikke der er penge til at købe de nødvendige forstærkninger på et niveau, der er LFC værdigt, men at FSG stadig sponsorerer et par eller tre indkøb, er de så ligeså ringe som G&H?
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 20. maj, 2011 15:45

Fribytter skrev:Men hvad hvis pengene ikke er der?
Det skal du ikke være bange for.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » fredag, 20. maj, 2011 15:57

Hr. Drejer skrev:
Fribytter skrev:Men hvad hvis pengene ikke er der?
Det skal du ikke være bange for.
Det er jeg såmænd heller ikke. Jeg frygter bare skuffelsesreaktionen fra alle dem, der har opbygget et forventningsniveau, der måske viser sig at have været urealistisk fra starten.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » fredag, 20. maj, 2011 16:03

Nøj, hvor kunne det være rart at vide noget om vores økonomiske situation. Vi aner intet. Det med afdrag og rentebetaling med G&H's gæld, hvor tit om året blev der betalt de 17 mio£, var det for hvert kvartal eller måske kun årligt ? Hvor meget er vores indtægter steget med siden sidste regnskab etc. Vi aner jo intet, og hvor er det irriterende. Man aner ikke hvad man skal forvente jo. Dog kommer der mindst 2 rigtigt vigtige forstærkninger. Det er minimum hvis FSG og folkene i fodboldklubben vil noget med det her projekt om at komme tilbage på tronen i England!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Besvar