Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 14. maj, 2011 22:19

Som de andre siger, kunne det være fedt med både Aguero & Young, man må sige vi har en god forbindelse med Atletico hvis det holder(ham spanieren, Maxi, (Aguero), Garcia til dem).

Nogle der kan fortælle lidt om troværdigheden med de kilder med de nævnte spillere? - hvad har de ramt rigtigt med osv.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 15. maj, 2011 02:13

Jeg er tilfreds med Young.
Jeg er ovenud lykkelig hvis vi får Aguero
Jeg får den vildeste orgasme hvis begge spiller i LFC til september.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » søndag, 15. maj, 2011 08:37

Jeg kan ikke se Agüero passe ind hos os.. Kenny Snakker om Wings, der kan levere indlæg til Caroll. I en 4-3-3 med Suarez og Agüero, bliver det i hvertfald ikke optimalt. Og hvor skulle Young spille i den formation?
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

athomsen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af athomsen » søndag, 15. maj, 2011 09:10

Kristoffer skrev:Jeg kan ikke se Agüero passe ind hos os.. Kenny Snakker om Wings, der kan levere indlæg til Caroll. I en 4-3-3 med Suarez og Agüero, bliver det i hvertfald ikke optimalt. Og hvor skulle Young spille i den formation?
Tror Kenny stiller efter at spille 4-4-2 - jeg kan heller ikke, hvor "Kun" passer ind. Jeg er overbevist om at Suarez og Carroll sidder tungt på de 2 angrebspladser. Med et evt. køb af Young, kan både han og Kuyt dække pladserne i tilfælde af skader og karantæner.

Tror pengene bliver fyret af på 1-2 kantspillere, 1 venstreback, 1 centerforsvar og muligvis en centralmidt og muligvis en 3. angriber (enten en lidt ældre etableret angriber, som kan leve med en bænkeplads eller et talent).

Selvom en centralmidtbane virker mere og mere spild af penge med Lucas og Spearings form. I en 4-4-2 har vi Gerrard, Meireles, Lucas, Spearing. Omend Gerrard bliver ikke yngre og har tillagt sig en hyppigere og hyppigere skadesfrekvens - jeg har tidligere været fortaler for Adam og er det egentlig stadigvæk, men han må ikke være for dyr og er også en anelse nervøs for, at han er en one season wonder.

JKonradsen

Indlæg af JKonradsen » søndag, 15. maj, 2011 09:48

Ja det er egentlig ærgeligt. Selvom der går vilde rygter om Aguero, Gomez osv. Så har vi jo egentlig slet ikke brug for dem. For som athomsen siger, så har vi jo egentlig kun brug for en lidt ældre, rutineret angriber, da Suarez og Carroll sandsynligvis vil sidde tungt på de to angrebs pladser.

Tilgengæld vil 2 (gode) kanter være suverænt! Young og så en til. Så kan vi jo med glæde sælge Cole og Jova.
Kuyt, Maxi, Young, Marveaux og (ny klasse kant). Det ser ikke helt tosset ud.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » søndag, 15. maj, 2011 11:14

Nu må vi ikke glemme, at vores sæsoner bliver længere og længere jo højere vi spiller klubben op igen. 2 klasse angriber var nok i denne sæson, i og med at mange forskellige spillere bidrog med scoringer. Men man skal ikke glemme at en spiller som Carroll har døjet med et par skader denne sæson, og er uheldet ude (7-9-13), kan Suarez altså også blive banket i stykker af en engelsk midterforsvar. Suarez vil altid være i farezonen, da forsvarsspillerne kun kan stoppe ham ved at gå hårdt og tæt på ham. Derfor vil jeg ikke have noget imod at få en klasse angriber mere ind. I dette tilfælde, kan både Suarez og Aguero altså spille out-and-out striker, hvor det reelt set kun er Carroll som jeg ser, som boksspiller. Her kan Kuyt så afløse ham, hvis han bliver skadet. Young har spillet lidt angriber i Aston Villa, men jeg håber godt nok ikke, at han skal bruges som nødløsningsangriber, hvis en af de forreste går i stykker. Han skal spille permanent på den venstre kant - hvor han skal være en vigtig del i vores setup og spillesystem. Syntes da man har kunne se på Chelsea og Arsenal, hvor stor en betydning det har haft, at Drogba og Van Persie pludselig bliver ramt af skader midt under sæsonen.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » søndag, 15. maj, 2011 11:40

Mersey Boy skrev:Ja det er egentlig ærgeligt. Selvom der går vilde rygter om Aguero, Gomez osv. Så har vi jo egentlig slet ikke brug for dem. For som athomsen siger, så har vi jo egentlig kun brug for en lidt ældre, rutineret angriber, da Suarez og Carroll sandsynligvis vil sidde tungt på de to angrebs pladser.

Tilgengæld vil 2 (gode) kanter være suverænt! Young og så en til. Så kan vi jo med glæde sælge Cole og Jova.
Kuyt, Maxi, Young, Marveaux og (ny klasse kant). Det ser ikke helt tosset ud.
Jeg er meget uenig. Enhver klub der vil noget i forhold til mesterskabet, skal som min. have 3 klasseangribere.
Young på midtbanen. Og Luis, Andy og Aguro fremme. Er der en skadet kan Young glide med frem i angrebet eller Kuyt.
Vi ved jo at der kommer mange skader, og at spillere skal med landsholdet. F.eks. starter vi sæsonen op helt uden Luis, der skal med landsholdet til en turnering i starten af sæsonen. Så må vi starte med Young / Kuyt og Andy fremme hvis de er klar til den tid. Maxi og evt. Aguro er også væk i starten af sæsonen.
Ngog sælges, Cole, Milan ryger væk. Så skal der også 3 nye ind. Og det kunne være høj klasse, hvis det bliver Young og Aguro og Marveaux.
Poulsen ud - Adam ind.
Insu og Poul ud og ny venstre back ind.
Soto ud - og ny midterforsvarer.
Degn ud.
Lønudgifterne vil ikke stige ved denne øvelse.

I øvrigt skriver engelske aviser i dag, at Young ikke havner i Liverpool men i scum :dontknow:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 15. maj, 2011 11:58

Hvis man læser forskellige rygter fra de engelske aviser, bliver Brad Friedel (Ja, ham på 40!) ved med at dukke op som en mulig signing. Nu bliver Reina jo, men er det ikke at spille fallit at hente en 40-årig reserve istedet for at holde på Gulacsi og give ham selvtillid? Jones kan jeg nu sagtens undvære.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » søndag, 15. maj, 2011 12:22

Jeg kan slet ikke se, hvorfor Aguero ikke passer ind i systemet. Han kan sagtens danne vores offensiv med Suarez og Carroll. Jeg er sikker på, at Carroll vil tiltrække en masse opmærksomhed med hans enorme fysik og skabe rigtig meget plads til både Aguero og Suarez, som jo i forvejen er spillere, der næsten ingen plads behøves for at skabe noget. Det kunne blive rigtig godt mod de mindre hold, som pakker sig godt og grundig ned.

Vi kan heller vide os for sikre med skader til Suarez og Carroll. Der er ingen tvivl om, at Suarez holder os kørende for øjeblikket med hans fantastiske præstationer på banen. Hvis Carroll er skadet, så kan vi også sagtens stille med Aguero og Suarez på banen samtidig. Så vidt jeg ved, så spiller Aguero mest den forreste angriber i Altletico Madrid, og det scenarie kan jeg også sagtens se på vores hold, hvor Suarez så ligger i den helt frie rolle ved siden af og må skabe noget fra både venstre og højre side.

Ellers skal vi selvfølgelig have nogle kvalitetskanter til at slå nogle indlæg ind til Carroll. Og som rygterne siger, så er Young nærmest en done deal. Jeg tror ikke, vi finder os en højre kant, når Kuyt stadigvæk er i klubben. Han sidder ret tungt på en startplads, og vi ved også, hvad han betyder for vores hold. Han giver meget plads til de omkringliggende spillere, hvilket jeg tvivler på, vi kan finde en traditionel kant, der er i stand til i samme grad - selvom det havde været lækkert med to gode kanter, der fik kridt på støvlerne, kom til baglinjen og smækkede den ind i hovedet på Carroll.

Hvis rygterne taler sandt, så ser det ud til, at vi har gode chancer for at tilknytte: Young, Aguero, Cahill, Adam, Marveaux, Enrique og måske nogle unge kometer. City skulle eftersigende have meldt sig ind i kampen om Cahill, hvilket vil få prisen til at stige, men ellers er der den unge McCarthy, som også bliver rygtet til os. Han kunne også gå ind som erstatning for Adam, hvis de presser citronen lidt for meget.

Som det ser ud nu, så tegner transfervinduet yderst spændende, og jeg begynder også at tro, at Aguero er den helt store kanin, vi trækker op af hatten. Det giver os så mange muligheder rent offensivt, at det helt sikkert vil være med til at få flere sejre frem for uafgjort, når vi er lige på vippen. Vores forhold til Atletico virker også rigtig godt, og når han tilmed er inkarneret Liverpoolfan, så burde en handel kunne strikkes sammen. Vi bød på ham i januar, men vi fik ikke vores tilbud afvist, forlyder rygterne på, som city og chelsea givetvis gjorde.

Vi kunne se Fulham, som tydeligvis (håber jeg da for dem) havde forberedt sig på Carroll og overhovedet ikke Suarez. Det kom i hvert fald tilbage og bed dem bagi, at de slet ikke var forberedte på Suarez' bevægelighed. Og med endnu flere offensive våben, så kan det blive svær for modstanderne af vide præcis, hvad de skal forberede sig på. Selvfølgelig får vi nok en foretrukket start-11, men så virker det også som om, vi sidder med 3 jokere på hånden, hvis truppen er skadesfri.

Jeg glæder mig til næste sæson og er også så småt begyndt at tro på, at Gerrard får sit engelske mesterskab med den rette klub!

asger90

Indlæg af asger90 » søndag, 15. maj, 2011 12:45

Aguero, Young og Mata... Det er fandme kvalitetsspillere vi bliver linket med, det er en fornøjelse.

Men hvad er situationen egentlig med vores venstreback? Der kan vel ikke herske to meninger om at vi skal hente en spiller til denne position? Insua synes jeg der er foruroligende få rygter om så jeg regner ikke med noget dér. Enrique og Baines er vel dem der hyppigst bliver nævnt som vores nye back. Baines kan nok ikke lade sig gøre så jeg formoder det bliver Enrique.

I det hele taget kunne der godt være en større rokade på vej i storklubberne når det kommer til venstreback positionen.

Liverpool skal have ny
Arsenal har problemer med at få forlænget med Clichy, som imø heller ikke er god nok
Man Utd har Evra der i mine øjne bliver dårligere og dårligere. Det kunne sagtens ligne Sur Alex at få ham solgt nu og stadig tjene kassen.
Real Madrid har Marcelo der har gjort det okay, men man kan jo aldrig vide med dem.
Barcelona har Abidal der har været syg og de to andre (Adriano og Maxvell) er vel ikke helt gode nok. Illustreres også ved at Pep har fundet det nødvendigt at bruge Puyol derude.
Bayern leder også efter venstreback
City kan man jo ikke vide sig sikker på :)

Da jeg tror der generelt kommer vanvittigt mange store handler i vinduet (Liverpool, Chelsea og Man Utd må formodes at skulle forstærkes) så tror jeg der kommer den her rokade for venstrebackerne. Tror det kommer til at se således ud:

Liverpool: Jose Enrique
Arsenal: Leighton Baines
Man Utd: Fabio
Bayern: Coentrao
Chelsea: Ashley Cole
Man City: Kolarov
Real Madrid: Marcelo
Barcelona: Gael Clichy
Italiensk fodbold: Patrice Evra

Det kunne være glimrende hvis Newcastle ville tage Konchesky.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 15. maj, 2011 13:53

Jeg tror det kommer til at se således ud:

Liverpool: Jose Enrique
Arsenal: Gael Clichy eller Kieran Gibbs
Man Utd: Patrice Evra
Bayern: Luiz Gustavo
Chelsea: Ashley Cole
Man City: Kolarov
Real Madrid: Marcelo
Barcelona: Eric Abidal

Er der endelig nogen der køber en ny, tror jeg faktisk det bliver Man City, selvom de nok giver Kolarov chancen igen.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » søndag, 15. maj, 2011 21:39

http://www.kopsource.com/sergio-aguero- ... eld-today/

Spændende, men har Spurs ikke også været ude efter ham? - Suarez - Carroll - Agüero, det lyder ikke skidt :?:

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 15. maj, 2011 22:00

Liverpool > Tottenham. Det må enhver kunne se. Tottenham bliver aldrig et klassemandskab på linje med de helt store. Der går vel ikke længe, så begynder de at sælge ud af de bedste spillere, dvs. Sandro, Bale, Van der Vaart og Modric - hvad har de så tilbage? Mon ikke Redknapp nok skal bukke under, når Roman står og byder mega overpris for Van der Vaart (som jeg btw. tror kunne supplere Torres lidt på linje med det, Gerrard gjorde i sin tid), Sur A. står og vifter med en stor check for Bale, samt når Real Madrid finder ud af at Sahin, Alonso, Diarra og Khedira ikke er nok og derfor også vil have Sandro og Modric?

Derudover så er jeg overbevist om, at Maxi nok skal få talt Aguero til Liverpool. Aguero virker ikke som en spiller der går efter pengene, men mere efter klubben og hvordan han bliver set. Chelsea har også haft budt på ham, men har fået et nej fordi Aguero følte at han ville have det bedre i Atl. Madrid - det må og skal Maxi satme få talt ham væk fra!

Suarez-Aguero
----Carroll----

Alternativt kan den også spilles som 442 hvis en af de 3 nævnte må udgå med en skade. Det er altså ren guf for enhver fodboldfan.
:love3: :love3:

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 15. maj, 2011 22:28

Det her nedrykningsshow kan godt få betydning for LFCs sommerhandler.

Phil Jones i Blackburn, Matt Jarvis i Wolves, Adam i Blackpool og McCarthy i Wigan skulle alle være spillere, som LFC har i kikkerten.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 15. maj, 2011 22:55

Fribytter skrev:Det her nedrykningsshow kan godt få betydning for LFCs sommerhandler.

Phil Jones i Blackburn, Matt Jarvis i Wolves, Adam i Blackpool og McCarthy i Wigan skulle alle være spillere, som LFC har i kikkerten.

Og Scott Parker nævnes også. Han er sikret nedrykning..
Af de nævnte er det vel kun Jones og McCarthy der er rigtigt interessante? Jarvis er lidt lala og skal ikke starte imo. Adam vil jeg ikke have til den pris Holloway vil have.

Skulle det endelig være noget, så kunne man vel "overtage" Demba Ba (7 mål i 11 kampe for et bundhold er alligevel ret godt imo) fra West Ham og benytte denne som backup og joker (evt. sende N'Gog på lån til en oprykker). Om han har niveauet ved jeg ikke da jeg ikke har set ham, men hans målsnit skal man sgu ikke grine af.

Men jeg ved ikke, om indkøb hos nedrykkerne er noget vi bør gøre os i..

Besvar