Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Liverbird

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » søndag, 02. jan, 2011 23:13

Per Mertesacker ser ud til at være et emne for os.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 61687.html

Hvad siger I til ham?
YNWA

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » søndag, 02. jan, 2011 23:18

Liverbird skrev:Per Mertesacker ser ud til at være et emne for os.

http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 61687.html

Hvad siger I til ham?
Som jeg husker ham så er han høj og ranglet og laver for mange tekniske fejl. Hans tekniske niveau virker til at være meget lavt. Og er det som afløser for Agger, så siger jeg klart nej.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Fred

Indlæg af Fred » mandag, 03. jan, 2011 13:14

Hent nu Fred hjem fra Brasilien. Fatter ikke Lyon lod ham gå.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » onsdag, 05. jan, 2011 23:22

Der må være nogle spillere der frygter for deres fremtid i klubben, når Roy også er fortid.
Badooo siger, hvad han mener!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 08:32

Badooo skrev:Der må være nogle spillere der frygter for deres fremtid i klubben, når Roy også er fortid.

Ja det burde der være. Hvordan kan han starte med Agger ud. Roy skal ud ud ud ud
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

veffe69

Indlæg af veffe69 » torsdag, 06. jan, 2011 09:45

Kelly skrev:
Badooo skrev:Der må være nogle spillere der frygter for deres fremtid i klubben, når Roy også er fortid.

Ja det burde der være. Hvordan kan han starte med Agger ud. Roy skal ud ud ud ud
Agger kommer lige fra en lang skade, han spillede 85 min i Søndags, så det er ganske forståeligt at man ikke satser med ham fra start.
Havde RH nu gjort det og han var blevet skadet, så havde det også været galt.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 16:44

Llorente er han helt væk fra alle rygter til Liverpool FC ??

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 06. jan, 2011 18:16

Det må ikke være helt let for ejerne at finde frem til den rette købsstrategi.

De har gjort det klart, at truppen er for dyr i drift i forhold til præstationerne.
Hodgson har meldt ud, at han ikke ønsker at miste spillere i januar.
En fyring af Hodgson er mere et spørgsmål om "hvornår" end "hvis" i følge Ben Smith.
Hvilke spillere, der skal sælges, hænger tildels sammen med, om træneren kan bruge dem.
Hvilke spillere underpræsterer pt. pga. Hodgson og hvilke gør ikke?

FSG vil sikkert sælge de spillere, som ikke har en fremtid, før de køber ind - ikke fordi de ikke vil bruge penge, men mere fordi det giver god økonomisk mening. Jeg tror ikke nødvendigvis, at indkøb afhænger af, hvem der bliver træner, da FSG og Comolli allerede har et billede af, hvad den træner skal kunne, og hvilke kvaliteter han skal besidde.

Personligt ser jeg gerne Poulsen, Konchesky, Jova, Cole, Darby, Aurelio, Babel og Agger solgt. Jeg har også på fornemmelsen, at Comolli ikke er helt tilfreds med Johnson - her er jeg dog ikke nødvendigvis enig. Med pengene fra Aquilani salget (£13 mio.) tror jeg, at klubben kan tjene op imod £41 mio. på spillersalg (og mere hvis Johnson bliver solgt).

I så fald skal der købes følgende:
1 styk midterforsvar
1 styk venstreback (jeg har på fornemmelsen, at Gala ikke gider at købe Insua).
1 styk central midtbanespiller
2 styk kantspillere
1 styk angriber.

Seks spillere i alt.

Det giver £6,8 mio. til hver enkelt spiller. Hvis så FSG byder ind med, hvad der svaret til et normalt transferbudget (£15 mio.), før G&H kom til, så er der £9,3 mio. til rådighed pr. spiller.

Spillere som Mertesacker, Subotic, Tremoulinas, Monreal, Jansen, M'Vila, Matuidi, Payet, Gervinho, Holtby, Wolfswinkel, Reis og Traoré burde alle være realistiske inden for disse rammer.

Hvis en af disse spillere så ovenikøbet er Marveaux, så er der £11,5 mio. til de resterende fem spillere. Omvendt hvis et par af disse er Cahill, Young eller Hazard, så skal resten nok være en smule billigere.

Men der er ihvertfald muligheder. Og jeg tror, der sker ting og sager til sommer. Det ville være det mest naturlige.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 21:18

Fribytter skrev:Det må ikke være helt let for ejerne at finde frem til den rette købsstrategi.

De har gjort det klart, at truppen er for dyr i drift i forhold til præstationerne.
En fyring af Hodgson er mere et spørgsmål om "hvornår" end "hvis" i følge Ben Smith.
Hvilke spillere, der skal sælges, hænger tildels sammen med, om træneren kan bruge dem.

FSG vil sikkert sælge de spillere, som ikke har en fremtid, før de køber ind - ikke fordi de ikke vil bruge penge, men mere fordi det giver god økonomisk mening. Jeg tror ikke nødvendigvis, at indkøb afhænger af, hvem der bliver træner, da FSG og Comolli allerede har et billede af, hvad den træner skal kunne, og hvilke kvaliteter han skal besidde.

Personligt ser jeg gerne Poulsen, Konchesky, Jova, Cole, Darby, Aurelio, Babel og Agger solgt. Jeg har også på fornemmelsen, at Comolli ikke er helt tilfreds med Johnson - her er jeg dog ikke nødvendigvis enig. Med pengene fra Aquilani salget (£13 mio.) tror jeg, at klubben kan tjene op imod £41 mio. på spillersalg (og mere hvis Johnson bliver solgt).

1 styk midterforsvar
2 styk kantspillere
1 styk angriber.

Seks spillere i alt.

Det giver £6,8 mio. til hver enkelt spiller. Hvis så FSG byder ind med, hvad der svaret til et normalt transferbudget (£15 mio.), før G&H kom til, så er der £9,3 mio. til rådighed pr. spiller.

Spillere som Mertesacker, Subotic, Tremoulinas, Monreal, Jansen, M'Vila, Matuidi, Payet, Gervinho, Holtby, Wolfswinkel, Reis og Traoré burde alle være realistiske inden for disse rammer.

Hvis en af disse spillere så ovenikøbet er Marveaux, så er der £11,5 mio. til de resterende fem spillere. Omvendt hvis et par af disse er Cahill, Young eller Hazard, så skal resten nok være en smule billigere.

Men der er ihvertfald muligheder. Og jeg tror, der sker ting og sager til sommer. Det ville være det mest naturlige.

Agger skal ingen steder, det vil være det glade vanvid at sælge ham. Han er vores i særklasse bedste forsvarsspiller over hele linien. Lær Johnson at dække op, så er han god. Men det kan man ikke. I mine øjne må de meget gerne sælge Johnson for at spare lidt på lønudgifterne.

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 21:40

http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ol-stjerne

Jeg kan kun sige sælg ham med det samme.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » torsdag, 06. jan, 2011 21:41

Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ol-stjerne

Enig
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 21:44

Emmy skrev:
Kelly skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... ol-stjerne

Enig
http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -sensation

Kunne det være den nye højre back ?.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 06. jan, 2011 21:51

Kelly skrev:
Fribytter skrev:Det må ikke være helt let for ejerne at finde frem til den rette købsstrategi.

1 styk midterforsvar
2 styk kantspillere
1 styk angriber.

Seks spillere i alt.

Agger skal ingen steder, det vil være det glade vanvid at sælge ham. Han er vores i særklasse bedste forsvarsspiller over hele linien. Lær Johnson at dække op, så er han god. Men det kan man ikke. I mine øjne må de meget gerne sælge Johnson for at spare lidt på lønudgifterne.
Men han er jo konstant skadet? Det er da det glade vanvid at bygge et forsvar op om en spiller, der i tide og utide bliver skadet. Han har ialt spillet 126 kampe for LFC. Carra har i samme tidsrum spillet 291 kampe! Det er utrolig vigtigt med stabilitet i forsvaret.

Johnson er jo en klassisk wingback og vil selvsagt være dårlig på et hold, der ikke har lyst til at have bolden meget og med glæde afventer modstanderen i stedet for at presse dem højt. Men hvis man kan få Johnsons kvaliteter billigere, så er jeg da positivt stemt. Han er dog en af de få brugbare englændere mht. PLs trupregler. Det kunne have været interessant at have set en Johnson på et LFC-hold før 09/10-sæsonen.

Santon har iøvrigt præcis de samme problemer som Johnson defensivt, og han besidder ikke Johnsons speed.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly

Indlæg af Kelly » torsdag, 06. jan, 2011 22:25

Fribytter skrev:
Kelly skrev:

1 styk midterforsvar
2 styk kantspillere
1 styk angriber.

Seks spillere i alt.

Men han er jo konstant skadet? Det er da det glade vanvid at bygge et forsvar op om en spiller, der i tide og utide bliver skadet. Han har ialt spillet 126 kampe for LFC. Carra har i samme tidsrum spillet 291 kampe! Det er utrolig vigtigt med stabilitet i forsvaret.

Johnson er jo en klassisk wingback og vil selvsagt være dårlig på et hold, der ikke har lyst til at have bolden meget og med glæde afventer modstanderen i stedet for at presse dem højt. Men hvis man kan få Johnsons kvaliteter billigere, så er jeg da positivt stemt. Han er dog en af de få brugbare englændere mht. PLs trupregler. Det kunne have været interessant at have set en Johnson på et LFC-hold før 09/10-sæsonen.

Santon har iøvrigt præcis de samme problemer som Johnson defensivt, og han besidder ikke Johnsons speed.

Ok. Santon må jeg erkende jeg ikke kender så meget, har kun set ham en gang. Der var han faktisk rigtig god på trods af sin unge alder. Men det er et problem hvis han ikke er bedre end Johnson defensivt.
Du har ret i at Agger desværre har været meget skadet og at forsvaret trænger til noget stabilitet. Derfor bør de også passe godt på Agger, han skal ikke nødvendigvis spiller cup-kampe, men kun PL kampe. Han har jo desværre haft problemer med ryggen, og det skulle jeg hilse og sige godt kan tage ret lang tid at få væk. (fik selv en prolaps på en løbetur ved at jokke i et hul). Men det kan altså godt trænes væk i nogle tilfælde. Men alle tilfæle er naturligvis forskellige og Agger er blevet opereret for det.
Jeg er bare så vild med Agger, han er klart min store idol i Liverpool pt (tror dog også Kelly bliver en stjerne), at jeg inderligt håber han holder nu og de passer på ham. Han bør også overveje om han vil spille på landsholdet eller om det bliver for meget for ham. Han bidrager med så meget bare han er på banen. Men ja han har desværre være for meget skadet på det sidste.
Jeg så faktisk gerne en ny makker til Agger. Soto satser lige rigeligt men kæmper godt nok flot. Skrtel har haft en meget dårlig sæson.
Hvem der skal hentes som midterforsvarer er jeg blank på. Men personligt syntes jeg det er vigtigt vi får en midterforsvarer med speed og god teknik.
Carra er bare utroligt han spiller bare. Og godt vi har ham, han er bare blevet lidt tung i det. OG holder ikke så længe, vel kun et par sæsoner mere.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » torsdag, 06. jan, 2011 22:55

Kelly skrev: Ok. Santon må jeg erkende jeg ikke kender så meget, har kun set ham en gang. Der var han faktisk rigtig god på trods af sin unge alder. Men det er et problem hvis han ikke er bedre end Johnson defensivt.
Du har ret i at Agger desværre har været meget skadet og at forsvaret trænger til noget stabilitet. Derfor bør de også passe godt på Agger, han skal ikke nødvendigvis spiller cup-kampe, men kun PL kampe. Han har jo desværre haft problemer med ryggen, og det skulle jeg hilse og sige godt kan tage ret lang tid at få væk. (fik selv en prolaps på en løbetur ved at jokke i et hul). Men det kan altså godt trænes væk i nogle tilfælde. Men alle tilfæle er naturligvis forskellige og Agger er blevet opereret for det.
Jeg er bare så vild med Agger, han er klart min store idol i Liverpool pt (tror dog også Kelly bliver en stjerne), at jeg inderligt håber han holder nu og de passer på ham. Han bør også overveje om han vil spille på landsholdet eller om det bliver for meget for ham. Han bidrager med så meget bare han er på banen. Men ja han har desværre være for meget skadet på det sidste.
Jeg så faktisk gerne en ny makker til Agger. Soto satser lige rigeligt men kæmper godt nok flot. Skrtel har haft en meget dårlig sæson.
Hvem der skal hentes som midterforsvarer er jeg blank på. Men personligt syntes jeg det er vigtigt vi får en midterforsvarer med speed og god teknik.
Carra er bare utroligt han spiller bare. Og godt vi har ham, han er bare blevet lidt tung i det. OG holder ikke så længe, vel kun et par sæsoner mere.
Personligt mener jeg da også, at Agger er den bedste forsvarsspiller. Og bedømt på denne sæson vil jeg mene, at Soto er den næstbedste. Så kan Skrtel og Carra kæmpe om at være den største skuffelse.

Skrtel har dog den fordel, at han er yngre end Carra og Soto, og han har tidligere spillet ok med en god makker ved siden af sig. Den eneste af de nuværende centerforsvarer, som har en rolle på lang sigt, er imø. Skrtel - som tredje- eller fjerdevalg. Om der skal købes tre erstatninger for Carra, Agger og Soto, eller om talenter som Kelly, Wilson, Ayala, Mavinga og Wisdom har det, der skal til for at blive fast mand, bliver spændende at se. Forhåbentlig har LFC til den tid en træner, der forstår at integrere unge spillere på holdet.

Van der Wiel ville iøvrigt være en mulig afløser for Johnson.

Besvar