Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kristoffer

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » søndag, 12. dec, 2010 16:57

Stephenson skrev:
Masche20 skrev:
Kristoffer skrev: Tevez ville vist skabe flere problemer end gavn.

Sælg Torres for 700 mio og køb Agüero + Dzeko.

Hvis han skal fortsætte med det spil, han har vist i efterhånden lang tid, er han intet værd. Dzeko og Agüero for de samme penge og vi har et lige så farligt angreb..
Hvis han intet er værd, kan du vel ikke få 700 mio for ham.
Deler dit syn på Tevez. Han er ikke til at gøre sig klog på.
Behøver de andre klubber jo ikke at vide :D
En mand som Torres er jo på pengene værd, hvis den nye klub kan få ham tilbage i gear. Det virker som om han har mistet motivationen hos os.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » mandag, 13. dec, 2010 18:59

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -wonderkid

I dag skrives der om Bojan måske vil væk til sommeren 2011, og at Liverpool ønsker Bojan. Det lyder ellers spændende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » mandag, 13. dec, 2010 19:03

Kelly skrev:http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -wonderkid

I dag skrives der om Bojan måske vil væk til sommeren 2011, og at Liverpool ønsker Bojan. Det lyder ellers spændende.
Jatak jatak jatak jatak jatak!!

Endelig rygter om manden, han kan blive så vigtig!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 13. dec, 2010 19:21

Fra Skysports (http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 96,00.html:)

The Reds chief is now thought to have drawn up his shopping list as to what the club need in the transfer window if they are to challenge for a top four spot.
Liverpool are believed to be keen on bringing in a new right-back, central defender, forward and winger if the right players become available in January.

Er der ikke lige nogen der kan lære onklen forskellen på højre og venstre? PLEASEEEE !!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 13. dec, 2010 20:13

Cynwal skrev: Er der ikke lige nogen der kan lære onklen forskellen på højre og venstre? PLEASEEEE !!!
Store krav, han ved vel knapt hvad er er op og ned.

Bojan=Ja tak og passer ind i NESV politiken, han skal simpelthen hentes. Ved godt flertallet(alle pånær mig måske :dontknow: ) er for Luis Suarez, men synes faktisk Bojan i den unge alder er bedre. Og et plus er jo også han ikke bider modstaneren når det ikke går som herren ønsker :wall:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Indlæg af Jan » mandag, 13. dec, 2010 20:27

Roy kender godt til forskellen på højre og venstre, ingen tvivl. Han har købt Konchesky, i hans verden en sublim venstre back og klasser bedre end en skadet, men dygtig dansk centerback.
Næh, det uhyggelige er, at Roy leder efter Glen Johnsons afløser. Spørgsmålet efter aftenens phone-in på .tv er, om GJ oppebærer en for stor løn i forhold til resten af truppen. Lidt noget møg, når han er PL's bedste offensive højre back og vi skal tænke offensivt for at komme tilbage til toppen af PL.
Uhyggeligt, virkelig virkelig uhyggeligt, når vi har fx Kelly som back up. Venstresiden derimod, nej hvor den kører derudaf :doh1:
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 13. dec, 2010 20:54

Thommo skrev:Og et plus er jo også han ikke bider modstaneren når det ikke går som herren ønsker
Tyson-finten er faktisk en effektiv dribling ;)

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » tirsdag, 14. dec, 2010 01:15

MAVEGALDE PÅ VEJ OP

Udrensning NU! (eller til januar!)

Roy ud. Med sig kan han tage: Sotis, Skrtel, Paul K (gør han jo nok), CP, El Zhar, Jova og Babel. Måske Cole. Måske Agger. Måske Torres! Det er altså en udrensning af den kaliber vi har brug for. Med salg af Aquilani og en ekstra pres af Torres-citronen kan vi måske ende ud med 90mio. flotte pund? Så skal NESV skyde penge i kassen. Så har vi måske 110-120 mio. flotte pund? For de penge bør man altså kunne få:
Cahill, en CB mere (Dann, Mexes, Shawcross, Albiol), Hazard, Suarez, Benzema, Honda (til Asien) og en VB (En dygtig Baines? Bridge? Taiwo? Coentrao helst!) medmindre min elskede Insua skal bruges. Dertil ville det være iorden for mig at hente Pienaar ind til bredden. 9 ud, 8 ind. En styrkelse af truppen, og en del nuværende starters overtager rollerne som rotationsspillere. Sådan skal den skæres!

Det må gerne ske i januar. Så er holdet spillet sammen til sommer og klar til at blive mestre i den nye sæson! EOFD!

Reina
Johnson-Cahill-Mexes-Coentrao
Meireles-Lucas
Suarez-Gerrard-Hazard
Benzema

I truppen:
Mm: Jones, Hansen
FH: Kelly (Carragher)
FC: Ayala, Wilson, Carragher
FV: Aurelio (Carragher)
Til midten: Honda, Spearing, Shelvey, Pacheco, Pienaar, Maxi (Ser det ikke som deciderede kantspillere, omend det vel bliver lidt sådan når Hazard spiller på den ene)
Angrebet: Kuyt og N'Gog. Desuden kan et hav af andre spille heroppe.

Se lige den offensiv, mand. Med backs i overlap vil modstanderne få 6 topklasse offensive spillere lige i synet.
Jeg er træt af defensiv fodbold. Jeg er træt af Roys inkompetence og modvillighed for at skifte ud. Jeg er allerede træt af NESVs øjensynlige blindhed for manglende resultater (der skal nok ske noget, I know). Men hør NU! på os fans og få gjort lidt ved det hele. Prøv at se Blackburn! Big Sam har fine resultater, når man tager holdet i betragtning, men manden er fyret alligevel, fordi de nye ejere har andre ting i tankerne. Vi kan ikke engang skaffe os af med fucking Roy Hodgson, mens Blackburns ejere instant peger på døren.

MAVEGALDE UDE
Badooo siger, hvad han mener!

Stephenson

Indlæg af Stephenson » tirsdag, 14. dec, 2010 11:17

Badooo skrev:MAVEGALDE PÅ VEJ OP

Udrensning NU! (eller til januar!)

Roy ud. Med sig kan han tage: Sotis, Skrtel, Paul K (gør han jo nok), CP, El Zhar, Jova og Babel. Måske Cole. Måske Agger. Måske Torres! Det er altså en udrensning af den kaliber vi har brug for. Med salg af Aquilani og en ekstra pres af Torres-citronen kan vi måske ende ud med 90mio. flotte pund? Så skal NESV skyde penge i kassen. Så har vi måske 110-120 mio. flotte pund? For de penge bør man altså kunne få:
Cahill, en CB mere (Dann, Mexes, Shawcross, Albiol), Hazard, Suarez, Benzema, Honda (til Asien) og en VB (En dygtig Baines? Bridge? Taiwo? Coentrao helst!) medmindre min elskede Insua skal bruges. Dertil ville det være iorden for mig at hente Pienaar ind til bredden. 9 ud, 8 ind. En styrkelse af truppen, og en del nuværende starters overtager rollerne som rotationsspillere. Sådan skal den skæres!

Det må gerne ske i januar. Så er holdet spillet sammen til sommer og klar til at blive mestre i den nye sæson! EOFD!

Reina
Johnson-Cahill-Mexes-Coentrao
Meireles-Lucas
Suarez-Gerrard-Hazard
Benzema

I truppen:
Mm: Jones, Hansen
FH: Kelly (Carragher)
FC: Ayala, Wilson, Carragher
FV: Aurelio (Carragher)
Til midten: Honda, Spearing, Shelvey, Pacheco, Pienaar, Maxi (Ser det ikke som deciderede kantspillere, omend det vel bliver lidt sådan når Hazard spiller på den ene)
Angrebet: Kuyt og N'Gog. Desuden kan et hav af andre spille heroppe.

Se lige den offensiv, mand. Med backs i overlap vil modstanderne få 6 topklasse offensive spillere lige i synet.
Jeg er træt af defensiv fodbold. Jeg er træt af Roys inkompetence og modvillighed for at skifte ud. Jeg er allerede træt af NESVs øjensynlige blindhed for manglende resultater (der skal nok ske noget, I know). Men hør NU! på os fans og få gjort lidt ved det hele. Prøv at se Blackburn! Big Sam har fine resultater, når man tager holdet i betragtning, men manden er fyret alligevel, fordi de nye ejere har andre ting i tankerne. Vi kan ikke engang skaffe os af med fucking Roy Hodgson, mens Blackburns ejere instant peger på døren.

MAVEGALDE UDE
Ikke helt dårlig ide faktisk... Tror næsten jeg vil prøv den af i manager :dance:

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 14. dec, 2010 11:45

Stephenson skrev: Ikke helt dårlig ide faktisk... Tror næsten jeg vil prøv den af i manager :dance:
Hvis bare Roy og NESV ville lave det samme hold som jeg har gjort i manager;

Reina
Srna- Shawcross - Subotic - Coentrao
Vidal - Meireles
Gerrard - Hazard
Torres - Dzeko

Subs: Jones, Agger, Skrtel, Johnson, Insua, Lucas, Hamsik, Salihovic, Balotelelli, A Sanchez, Ngog, Shelvey, Lukaku.

... og så forhandler jeg pt. med Fabregas :)

Se dét ville være et hold, at frygte!

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » tirsdag, 14. dec, 2010 14:19

pimpefar skrev:
Stephenson skrev: Ikke helt dårlig ide faktisk... Tror næsten jeg vil prøv den af i manager :dance:
Hvis bare Roy og NESV ville lave det samme hold som jeg har gjort i manager;

Reina
Srna- Shawcross - Subotic - Coentrao
Vidal - Meireles
Gerrard - Hazard
Torres - Dzeko

Subs: Jones, Agger, Skrtel, Johnson, Insua, Lucas, Hamsik, Salihovic, Balotelelli, A Sanchez, Ngog, Shelvey, Lukaku.

... og så forhandler jeg pt. med Fabregas :)

Se dét ville være et hold, at frygte!
Hellere mit :)

Reina
Glenn, Otamendi, Agger, Coentrao
Gerrard, Meirelles,
Neymar, Pastore, Hazard
Torres.

Sub: Hulk, Maxi, Insua, Skrtel, Brad Jones, Shelvey, Wilson, Lucas.
Billede

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 43

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 14. dec, 2010 15:13

Jeg fatter ikke hvordan i kan holde ud at spille med LFC i manager!
Jeg bliver sur når de taber, og slukker ned fordi jeg syntes det er urealistisk.. ;)

Rodriguez

Indlæg af Rodriguez » tirsdag, 14. dec, 2010 15:49

Vi sættes i forbindelse med Ryad Boudebouz

for en gang skyld en interessant, kreativ midtbanespiller på bare 20 år vi sættes i forbindelse med.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -boudebouz

Brugeravatar
pimpefar
Geografisk sted: Århus
Alder: 36

Indlæg af pimpefar » tirsdag, 14. dec, 2010 16:23

Irish_kop skrev:Jeg fatter ikke hvordan i kan holde ud at spille med LFC i manager!
Jeg bliver sur når de taber, og slukker ned fordi jeg syntes det er urealistisk.. ;)
Det er vildt urealistisk. Jeg har f.eks. lige vundet 6-2 på udebane over Bolton...

NAH

Indlæg af NAH » tirsdag, 14. dec, 2010 19:47

Xenne, Badooo og Pimpefar i glemmer reglen om engelske spillere, Gerrard og Johnson evt. med en engelsk midtback er for lidt.

Badooo din bænk er lige så tynd som den vi har pt. truppen er ikke blevet bedre imø.

Er der nogen der har tal på hvor mange røde kort Mexes er oppe på i karrieren? En midtstopper med et temperament som en krydsning mellem en gal Tyson og en PMS ramt kone, overfor gammeldaws engelske targetmen = flere røde kort!

Medmindre planen er at bruge Glen J som højrekant kan jeg heller ikke se meningen i at investere i en ny højreback.

Besvar