Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LarsU

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsU » søndag, 14. nov, 2010 17:45

Ind - Aquilani. Er der nogen, der HELT sikkert ved, hvad hans situation er? Hvis vi vil have ham tilbage, kan vi så få det uden problemer, eller er bolden i Juventus' gård, forstået på den måde, at hvis de beslutter sig til at købe ham, når låneaftalen udløber, så kan vi ikke gøre noget ved det?

Synes, jeg har hørt begge versioner.

Dog er der ingen pointe i at få ham tilbage, hvis vi ikke også har en manager, der forstår at bruge ham. Men for syvsen da, jeg tror ham og Torres kunne få et fantastisk samarbejde op at stå. De har et par sukkerfødder begge to!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Øster

Indlæg af Øster » søndag, 14. nov, 2010 17:53

LarsU skrev:Ind - Aquilani. Er der nogen, der HELT sikkert ved, hvad hans situation er? Hvis vi vil have ham tilbage, kan vi så få det uden problemer, eller er bolden i Juventus' gård, forstået på den måde, at hvis de beslutter sig til at købe ham, når låneaftalen udløber, så kan vi ikke gøre noget ved det?

Dog er der ingen pointe i at få ham tilbage, hvis vi ikke også har en manager, der forstår at bruge ham. Men for syvsen da, jeg tror ham og Torres kunne få et fantastisk samarbejde op at stå. De har et par sukkerfødder begge to!

Jeg har ikke set hvordan han gør det i Juve på det sidste. Men hvis vi kan få 120 mill for ham, til sommer, er det så ikke bedre at bruge dem på 3 talenter.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 14. nov, 2010 18:25

Øster skrev:
LarsU skrev:Ind - Aquilani. Er der nogen, der HELT sikkert ved, hvad hans situation er? Hvis vi vil have ham tilbage, kan vi så få det uden problemer, eller er bolden i Juventus' gård, forstået på den måde, at hvis de beslutter sig til at købe ham, når låneaftalen udløber, så kan vi ikke gøre noget ved det?

Jeg har ikke set hvordan han gør det i Juve på det sidste. Men hvis vi kan få 120 mill for ham, til sommer, er det så ikke bedre at bruge dem på 3 talenter.
Man of the Match i går mod Roma...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 14. nov, 2010 18:26

LarsU skrev:
Øster skrev:

Jeg er næsten sikker på, at det er op til Juve. De skal bare lægge pengene, og selvfølgelig være enige med Aquilani om en kontrakt.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 14. nov, 2010 20:19

Roy er set i det franske i kampen mellem Rennes og Auxerre.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kriller

Indlæg af Kriller » søndag, 14. nov, 2010 20:26

Fribytter skrev:Roy er set i det franske i kampen mellem Rennes og Auxerre.
Nå - måske en ide at oplyse hvorfor når det er i en transfertråd.
RAWK skrev:To your information Hodgson has just watched Auxerre - Rennes in France, and rumour has it the target is Yann M'Vila. According to a BBC journo(David Omstein), Comolli has told him that this M'Vila is "the biggest talent in France" (Defensive midfielder according to Wikipedia)
Desværre tyder dette på at Roy stadig har en fremtid i Liverpool.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » søndag, 14. nov, 2010 20:27

Mangler de en manager?

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » søndag, 14. nov, 2010 20:32

LarsU skrev:
Mangler de en manager?
Comolli har sikkert bildt ham et eller andet ind for at få ham væk fra pressen og spillerne.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » søndag, 14. nov, 2010 21:49

Øster skrev:http://www.sportenkort.dk/nyhed/118322/ ... ygteb%f8rs

Tjek dette link. Luuk De Joung er en spændende ung angriber på 20 år, 188 cm høj og scorer masser af mål i Holland.

Lucas Barrios spiller i Dortmund, hvor vores næste manager også opholder sig :P , han er stor og stærk og må siges bare at lave mange mål, uanset i hvilken klub han spiller, 25 år. Vildt spændende type. Køb ham.
Barrios har jeg lagt mærke til de seneste to sæsoner, hvor støt og roligt er blevet bedre og bedre. Lige en type vi godt kunne bruge, såfremt vi havde en manager der kan finde ud af at anvende sådan en type.
Xenne skrev:Jeg læste at Citys Adam Johnson var træt af at han ikke fik noget spilletid.
Han er da en spiller der efter min mening kan tilbyde klubben noget, udfordring, indlæg og arbejdskraft.
Også er han også kun 23 år, Han er da efter NESV kriterier godkendt.
Adam Johnson er pt. den spiller jeg allerhelst så indtage en af vores kanter. Så et køb af ham og jeg vil atter tro på tingene - altså under en anden manager.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » søndag, 14. nov, 2010 22:53

Hekkem skrev:Adam Johnson er pt. den spiller jeg allerhelst så indtage en af vores kanter. Så et køb af ham og jeg vil atter tro på tingene - altså under en anden manager.
+1

Det var en stor fejl, at vi ikke tog ham i første omgang - penge eller ej. Hvis ikke man kunne vride de 6-7 mio £ ud af de gamle ejere, skulle vi have solgt Babel og købt Johnson for de penge. Hvis vi henter ham nu, så klapper jeg i mine små hænder!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Kynde

Indlæg af Kynde » mandag, 15. nov, 2010 09:22

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » mandag, 15. nov, 2010 09:35

Og King Kenny ind som spillende manager, så har vi faktisk løsning på to store problemer :)
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » mandag, 15. nov, 2010 09:38

LarsU skrev:
Øster skrev:

Lige udtaget til det italienske landshold. Jeg tror også, det er helt op til Juve, og de kan vælge at betale småpengene over 3 år, så de er nærmest dummere end Roy i denne sag, hvis de ikke napper ham - desværre!

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 15. nov, 2010 10:41

Ville det være for offensivt, det her?
Ind: Aquilani (Garanteres at Juventus ikke er vejen frem for ham), A. Johnson (Hvis Citeh har det ok med at sælge)

Meireles-Aquilani
Johnson-Gerrard-Cole
Torres

Meireles som box-to-box. Aquilani som playmaker der fordeler boldene rundt i offensiven. Gerrard som den offensive til at ligge lige bag Torres, hvor begge spillere har det bedst med at have hinanden. Johnson og Cole i nogenlunde frie roller, de kan gå til baglinjen eller de kan trække ind i banen, så vi står med 3-4 livsfarlige spillere i boxen.
Så åbner vi for sluserne og smadrer ethvert forsvar der kommer i vejen :headbang:

På den anden side bliver vi selv smadret, medmindre vores forsvar stabiliseres gevaldigt. Carra/Sotis, Carra/Skrtel, Sotis/Skrtel er ikke godt nok. Agger kan vi ikke rigtigt regne med. Spørgsmålet er om en Cahill/Skrtel-konstellation ville være det rigtige :?: Kræver self. at Cahill hentes. Braafheid kan være løsningen til venstre back, såfremt Henry ikke vil ud og spenderer mange flere penge på Coentrao, som dog vil være det bedste indkøb på længere sigt.
Badooo siger, hvad han mener!

Øster

Indlæg af Øster » mandag, 15. nov, 2010 11:42

http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... out-m-vila

Her er manden de var i France og tjekke i går. 20 år, vurderet til 130 mill kroner.

Besvar