Han er faktisk en rigtig dygtig angriber, en klar forstærkning.jacobq skrev:Vi er også sat i forbindelse med Lisandro Lopez fra Lyon. Hvad mener folk om ham?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Mata syntes jeg personligt er vildt dygtig og det ville være en drøm med ham på holdet. Og så har Valencia også en argentinsk playmaker som en meget dygtig.
-
- Geografisk sted: danemark
Gomez lavede tre kasser i dag ... endelig er der blevet plads til ham i bayerns trup eftersom klose og olic er ude med skader ... han er rigtig god, men nu hvor vi sandsynligvis har masser af penge skal man måske investeres i en angriber, der er mere 'sikker' som dzeko .. tror han har en mentalt bedre side end gomez, selvom sidstnævnte bestemt ikke ville være dårlig at ha' på bænken.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Jeg ser Barcelona - Valencia hjemme i stuen. Havde billetter til kampen på Camp Nou (min søn er Barcelona Fan og jeg har lovet ham en tur). Men så blev han syg. Så nu bliver det en tur til foråret i stedet. Fik afbestilt og pengene tilbage. Men jeg håber Roy ser disse kampe. For der kan man tale om REAKTION. De er bagud hjemme 0-1 ved pausen. Men blæser bare til angreb i 2. halvleg. Og der kan vi talte om TOTALFODBOLD, og så er jeg tilbage ved Johan Couyff igen. Jeg vil så hullens gerne have noget totalfodbold til Liverpool igen, som i 80,erne hvor de også kunne det. Men det kræver at den sportslige ledelse herunder manageren skiftes ud, og man ligger stillen om. Mireles kan sagtens bruges i dette spil lige som Agger, Johnson, Torres, Gerarrd ville være glimrende. Joe Cole kan også sagtens med hans glimrende teknik. De skal så hentes andre typer end Poulsen, Lucas, Babel mv. Men Mata ville være oplagt og så tror jeg faktisk allerede vi har en glimrende knægt i den unge spanske spiller Pacheco i truppen nu, der bare skal have chancen. Det får han IKKE under Roy. Lad han nu spille for pokker han er hurtig, fantastisk god teknik. Køb Mata og Llorente, Fabio Coentrão, Ashley young Og de har jo allerede en god ungdomstræner de hentede i Barcelona.
Jeg skriver ikke dette fordi de skal kopierer Barcelona. Men de skal bare ikke spille skyttegravsfodbold der kræver et sæt tændstikker når man sidder ved skærmen. Det er de alt alt for gode til. De skal slippe bremsen og fremad. Det kan sikkert også løses på anden vis, men vores trup skal forbedres betydeligt. VI skal have en hård hund på holdet, hvem skal det være ????.
Jeg skriver ikke dette fordi de skal kopierer Barcelona. Men de skal bare ikke spille skyttegravsfodbold der kræver et sæt tændstikker når man sidder ved skærmen. Det er de alt alt for gode til. De skal slippe bremsen og fremad. Det kan sikkert også løses på anden vis, men vores trup skal forbedres betydeligt. VI skal have en hård hund på holdet, hvem skal det være ????.
Carlton Cole
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.
Det er lige dem vi trænger til.
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Hmmm, Brede ville være middel hæderlig, men kun fordi Carra og Skrtel er direkte ynkelige og se på i tiden. Kan selv med min bedste fantasi ikke se hvad de andre kan bruges til, bortset fra (muligvis) som bold drenge. Fint nok med englændere på holdet, men de skal vel også kunne spille lidt fodbold?mig_der skrev:Carlton Cole
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.
Verden er smask fuld af hyklere....
ironiThommo skrev:Hmmm, Brede ville være middel hæderlig, men kun fordi Carra og Skrtel er direkte ynkelige og se på i tiden. Kan selv med min bedste fantasi ikke se hvad de andre kan bruges til, bortset fra (muligvis) som bold drenge. Fint nok med englændere på holdet, men de skal vel også kunne spille lidt fodbold?mig_der skrev:Carlton Cole
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.
Håber vi....Alonso skrev:ironiThommo skrev:Hmmm, Brede ville være middel hæderlig, men kun fordi Carra og Skrtel er direkte ynkelige og se på i tiden. Kan selv med min bedste fantasi ikke se hvad de andre kan bruges til, bortset fra (muligvis) som bold drenge. Fint nok med englændere på holdet, men de skal vel også kunne spille lidt fodbold?mig_der skrev:Carlton Cole
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Seriøst i tvivl?nrg skrev:Håber vi....Alonso skrev: ironi
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Ja var i tvivl, synes ofte det er meget tvivlsomme emner der rygtes/ønskes til LFC, når eksempelvis Voronin,Jova og Konchesky kan blive LFC spillere, kan alt vel være muligt.
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg ville ønske, at vi købte én af disse: Luis Suarez, Oscar Cardozo eller Sergio Aguero.
YNWA
Oh ja, ohh ja da. 2 af dem tak.Liverbird skrev:Jeg ville ønske, at vi købte én af disse: Luis Suarez, Oscar Cardozo eller Sergio Aguero.
Meeeeeeeeeeen..........., vi ender nok med at købe Marlon Harewood eller Paul Merson...Øster skrev:Oh ja, ohh ja da. 2 af dem tak.Liverbird skrev:Jeg ville ønske, at vi købte én af disse: Luis Suarez, Oscar Cardozo eller Sergio Aguero.
YNWA
Hvad med Shrek : http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/footbal ... 101905.stm
Lidt tilbagebetaling for Owen.
Lidt tilbagebetaling for Owen.
I mine øjne ser det ud som en meget plausibel indkøbsliste til januar, hvis Roy stadig er ved roret. Håber virkelig at han er fyret inden da...Alonso skrev:ironiThommo skrev:Hmmm, Brede ville være middel hæderlig, men kun fordi Carra og Skrtel er direkte ynkelige og se på i tiden. Kan selv med min bedste fantasi ikke se hvad de andre kan bruges til, bortset fra (muligvis) som bold drenge. Fint nok med englændere på holdet, men de skal vel også kunne spille lidt fodbold?mig_der skrev:Carlton Cole
Bobby Zamora
Brede Hangeland
Luke Young
Reo-Coker.