Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
Re: Hvem skal ind?
http://www.liverpoolfc.tv/news/transfer ... -liverpool
http://www.teamtalk.com/liverpool/62747 ... oy-s-reach
.. Huntelaar havde et snit på et mål for hver anden kamp i madrid, og burde være blevet der på det halve år han fik til at bevise sig.. men vi ved jo at det er et gale hus der køber den ene upcoming star efter den anden. Milan har han også været okay, men der bliver man jo ikke ligefrem fodret hvert minut og snittet var næsten ligeså højt som hans madrid tid. Nogle af hans mål i milan var så spektakulære og flotte - han skal bare befinde sig i boksen, så kommer der kasser på samlebånd, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Der var jo ligesom en grund til at madrid ville have ham fra ajax på det tidspunkt. Bridge og Huntelaar og så siger jeg tak for dette vindue. Simpelthen så lykkelig.
http://www.teamtalk.com/liverpool/62747 ... oy-s-reach
.. Huntelaar havde et snit på et mål for hver anden kamp i madrid, og burde være blevet der på det halve år han fik til at bevise sig.. men vi ved jo at det er et gale hus der køber den ene upcoming star efter den anden. Milan har han også været okay, men der bliver man jo ikke ligefrem fodret hvert minut og snittet var næsten ligeså højt som hans madrid tid. Nogle af hans mål i milan var så spektakulære og flotte - han skal bare befinde sig i boksen, så kommer der kasser på samlebånd, det er jeg ikke et sekund i tvivl om. Der var jo ligesom en grund til at madrid ville have ham fra ajax på det tidspunkt. Bridge og Huntelaar og så siger jeg tak for dette vindue. Simpelthen så lykkelig.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
Det kan da være. at det er pga. humanitære pligter, at han befinder sig i armod/scumchester.pimpefar skrev:Det udelukker hvertfald, at han er i England på ferie.Emmy skrev:Kilde?Liverdrengen skrev:Yes, huntelaar spottet i england !! Hvis han signer for os, jubler jeg !! Han er klasse, høj klasse ! og bridge med
Han er spottet i manchester, så det behøver jo ikke nødvendigvis at have noget med os at gøre.
On this train faith will be rewarded
Han er ikke for hurtig ham Huntelaar, hvilket gør mig lidt utryg i forhold til PL fodbold.
Han skal jo bare nå med i feltet for at heade til indlæg...PeD skrev:Han er ikke for hurtig ham Huntelaar, hvilket gør mig lidt utryg i forhold til PL fodbold.
On this train faith will be rewarded
Umiddelbart enig - men Zamora (som heller ikke er noget lyn - heller ikke nogen super angriber for den sags skyld) har gjort det ganske OK i Fulham. Måske Roy kan bringe det bedste frem i nogle spillere.PeD skrev:Han er ikke for hurtig ham Huntelaar, hvilket gør mig lidt utryg i forhold til PL fodbold.
Er heller ikke videre lykkelig over tanken ved Huntelaar - og har i øvrigt aldrig været det. Heller ikke dengang han rendte rundt i Ajax.
Men jeg mener trods alt han er en opgradering ift. N'Gog. Og hvis han får meget støtte omkring sig (dvs. ikke spiller fuldstændig isoleret i front), så tror jeg også godt han kunne komme til at have en rigtig flot målratio.
Men jeg mener trods alt han er en opgradering ift. N'Gog. Og hvis han får meget støtte omkring sig (dvs. ikke spiller fuldstændig isoleret i front), så tror jeg også godt han kunne komme til at have en rigtig flot målratio.
-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
Why not ? Læste lige at både spurs city og selveste "sir" alex ferguson har et rigtigt godt øje til ham. Det siger altså bare noget om at han er en rigtig god angriber.. farten er intet problem hvis han bare bliver fodret nok og SÅ langsom er han jo heller ikke. Please køb ham. Hvor meget mon milan vurderer Babel til at være i pund ?Alonso skrev:Er heller ikke videre lykkelig over tanken ved Huntelaar - og har i øvrigt aldrig været det. Heller ikke dengang han rendte rundt i Ajax.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
- CaptainGerrard
- Alder: 43
Jeg vil sgu blive overlykkelig, hvis Woy signede Huntelaar.
Korrekt, så er han ikke den hurtigste på en bane, men til gengæld så kan han altså afslutte.
Hvor ofte har vi ikke kæmpet for at få scoret mod de små møghold der begraver sig på Anfield? Den ene bold efter den anden er blevet hældt ind i boksen hvor mange chancer er misbrugt på det skammeligste.
Torres og Huntelaar oppe foran og så ser det fornuftigt ud.
Korrekt, så er han ikke den hurtigste på en bane, men til gengæld så kan han altså afslutte.
Hvor ofte har vi ikke kæmpet for at få scoret mod de små møghold der begraver sig på Anfield? Den ene bold efter den anden er blevet hældt ind i boksen hvor mange chancer er misbrugt på det skammeligste.
Torres og Huntelaar oppe foran og så ser det fornuftigt ud.
Jeg vurderer ofte spillere udfra 4 præmisser: Speed, fysik, teknik og taktisk forståelse. I de tre første kategorier er Huntelaar ikke nogen prangende spiller. Derudover føler jeg aldrig han har været den spiller, der arbejder hårdest for holdet. Han skal dog have den ros, at han altid laver mål - og det er nogle gange nok for at blive en succes.Liverdrengen skrev:Why not ? Læste lige at både spurs city og selveste "sir" alex ferguson har et rigtigt godt øje til ham. Det siger altså bare noget om at han er en rigtig god angriber.. farten er intet problem hvis han bare bliver fodret nok og SÅ langsom er han jo heller ikke. Please køb ham. Hvor meget mon milan vurderer Babel til at være i pund ?Alonso skrev:Er heller ikke videre lykkelig over tanken ved Huntelaar - og har i øvrigt aldrig været det. Heller ikke dengang han rendte rundt i Ajax.
At han endnu ikke har fået sit gennembrud på den store scene tilskriver jeg mit første argument.
Men burde det ikke være os der tjente på den handel?
Vi har et stortalent i Babel der er købt i Ajax, der floppede i een storklub.
Milan har Huntelaar der har floppet i 2 storklubber, og ikke mindst hentet i Ajax.
Alt andet lige burde vi da have penge så
Og Huntelaars hastighed er et problem, vil f.eks. udelukke at vi kan bruge ham som ene-angriber. Og med Torres ude skadet (det skal jo nok ske), så vil vi f.eks. enten bruge Kuyt eller Huntelaar på toppen, eller begge samtidigt, ingen af delene kan ligefrem påståes rykker et forsvar fra hinanden. Omend Kuyt kan lidt tricks.
Vi har et stortalent i Babel der er købt i Ajax, der floppede i een storklub.
Milan har Huntelaar der har floppet i 2 storklubber, og ikke mindst hentet i Ajax.
Alt andet lige burde vi da have penge så
Og Huntelaars hastighed er et problem, vil f.eks. udelukke at vi kan bruge ham som ene-angriber. Og med Torres ude skadet (det skal jo nok ske), så vil vi f.eks. enten bruge Kuyt eller Huntelaar på toppen, eller begge samtidigt, ingen af delene kan ligefrem påståes rykker et forsvar fra hinanden. Omend Kuyt kan lidt tricks.
Senest rettet af mig_der torsdag, 22. jul, 2010 22:17, rettet i alt 1 gang.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Uanset hvad, så er det fint at vi nu også linkes til Huntelaar. Det viser at vi ikke satser alt på et bræt i forhold til Remy og ikke lader os presse på prisen af Nice.
Får vi eksempelvis Bridge og Huntelaar eller Remy ind samtidig med at vi beholder Gerrard og Torres, så har dette været det vildeste transfervindue i rigtig mange år. Jeg er vanvittigt overrasket over vores aggressivitet og effektivitet i dette vindue. Herligt!
Får vi eksempelvis Bridge og Huntelaar eller Remy ind samtidig med at vi beholder Gerrard og Torres, så har dette været det vildeste transfervindue i rigtig mange år. Jeg er vanvittigt overrasket over vores aggressivitet og effektivitet i dette vindue. Herligt!
Speed hører faktisk ind under begrebet fysikAlonso skrev: Jeg vurderer ofte spillere udfra 4 præmisser: Speed, fysik, teknik og taktisk forståelse.
Men enig, med at Huntelaar ikke er manden vi bør anskaffe os til angrebet. Så hellere Babel, der trods alt har Speed
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
fri mureri
Uden at vide hvordan spillestilen bliver under Roy....
Mangler vi så ikke også ham der står det rigtige sted til at afgøre de mange 0-0 kampe mod svage modstandere?
Mangler vi så ikke også ham der står det rigtige sted til at afgøre de mange 0-0 kampe mod svage modstandere?
Ja, man taler om de mentale, fysiske og tekniske egenskaber. Jeg har dog delt fysik og speed (som indeholder både hurtighed og acceleration) ind i hver sin kategori. Mest fordi jeg ikke vil misforstås på foras.Hekkem skrev:Speed hører faktisk ind under begrebet fysikAlonso skrev: Jeg vurderer ofte spillere udfra 4 præmisser: Speed, fysik, teknik og taktisk forståelse.
Men enig, med at Huntelaar ikke er manden vi bør anskaffe os til angrebet. Så hellere Babel, der trods alt har Speedog skud styrke som force. Huntelaars force er, at stå det rigtige sted i feltet - mens jeg dog mener han er realtiv fysisk stærk, der dog vil komme til kort overfor John Terry, Dawson, Richard Dunne, Carvalho, Alex, Vidic og andre stærke midterforsvarrer i Premier League.
Jeg er ret enig i din beskrivelse af hans fysiske styrke - og særligt hans matchup mod de nævnte PL-forsvarere.
Men han kan vokse med opgaven og får han en chance, så sparker han den som regel ind - modsat N'Gog f.eks. Ligeledes er han ret dygtig til at placere sig hvor chancerne opstår.
Det er ikke lige Huntelaar, jeg synes der står først for, omend man aldrig kan vide, om netop han bliver en Ian Rush type, der bare var på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Han har i hvert fald været ganske farlig i sin fortid.
Jeg har en meget god fornemmelse af Kuyt efter VM, og fandt ham som en af Hollands bedste, og det vil være forkert ikke at ride med på den succes han har. Han kan selvfølgelig også bruges som højre midtbane.
Men hvis øvelsen går ud på at skifte Ngog ud, og der stadig bliver plads til en god venstre back så ok for mig. Jeg har lidt på fornemmelsen, at det her har en forbindelse til Mascharano salget, jeg vil i så fald håbe at vi får en afløser på plads som DM, så vi har et alternativ til Lucas.
Er der nogen, der ved hvad transferstørrelse vi snakker om for Huntelaar?
Jeg har en meget god fornemmelse af Kuyt efter VM, og fandt ham som en af Hollands bedste, og det vil være forkert ikke at ride med på den succes han har. Han kan selvfølgelig også bruges som højre midtbane.
Men hvis øvelsen går ud på at skifte Ngog ud, og der stadig bliver plads til en god venstre back så ok for mig. Jeg har lidt på fornemmelsen, at det her har en forbindelse til Mascharano salget, jeg vil i så fald håbe at vi får en afløser på plads som DM, så vi har et alternativ til Lucas.
Er der nogen, der ved hvad transferstørrelse vi snakker om for Huntelaar?