Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
I stedet for at se på deciderede stjerner, så har jeg valgt at fokusere på enkelte (potentielle) stjerner, der er mindre dyre og kendte, da vi måske hverken kan lokke de store stjerner til pga. ingen CL deltagelse og begrænsede pengemidler:
Venstre back
Nu har Benitez ikke haft den store tendens til at købe franske spillere, men en som Benoît Trémoulinas - venstre back - skulle efter sigende have været en af bordeaux bedste og fransk ligas bedste venstreback i år.
Derudover skulle Nacho Monreal fra Osasuna også være en mulig arvtager når Capdevilla går på pension hos Spanien.
I tilfælde af at Real finder en erstatning for Marcelo, så mener jeg da bestemt manden også er god, dog kan hans defensive aktioner forbedres.
Midtbane
En boldfordeler til midtbanen kunne være Toni Kroos der har imponeret voldsomt i denne sæson hos Leverkusen.
Eller en Stephen Ireland fra City, der har niveauet, hvilket vi så sidste år.
Fløj
Navas og Perotti fra Sevilia viser også massere af potentiale i Sevillia. Og ikke mindst Eden Hazard fra Lille som vi fik et lille kendskab til.
Angriber
En virkelig farlig ung angriber er Romelu Lukaku. Fysisk er han nær et pragteksemplar, har højden og hurtigheden, og han har massere af udviklingspotentiale!
Derudover synes jeg Alexis Sanshez fra Udinese også er meget spændende, og som også kan være fløjspiller.
Venstre back
Nu har Benitez ikke haft den store tendens til at købe franske spillere, men en som Benoît Trémoulinas - venstre back - skulle efter sigende have været en af bordeaux bedste og fransk ligas bedste venstreback i år.
Derudover skulle Nacho Monreal fra Osasuna også være en mulig arvtager når Capdevilla går på pension hos Spanien.
I tilfælde af at Real finder en erstatning for Marcelo, så mener jeg da bestemt manden også er god, dog kan hans defensive aktioner forbedres.
Midtbane
En boldfordeler til midtbanen kunne være Toni Kroos der har imponeret voldsomt i denne sæson hos Leverkusen.
Eller en Stephen Ireland fra City, der har niveauet, hvilket vi så sidste år.
Fløj
Navas og Perotti fra Sevilia viser også massere af potentiale i Sevillia. Og ikke mindst Eden Hazard fra Lille som vi fik et lille kendskab til.
Angriber
En virkelig farlig ung angriber er Romelu Lukaku. Fysisk er han nær et pragteksemplar, har højden og hurtigheden, og han har massere af udviklingspotentiale!
Derudover synes jeg Alexis Sanshez fra Udinese også er meget spændende, og som også kan være fløjspiller.
Nogen, der ved, hvordan det står til med Andres Guardado og hans udvikling?
jeg kan sige det meget kort og kontant. Vi skal købe britisk!!!! Hvis vi skal vinde PL eller komme i nærheden, så skal det være slut med at købe brasilianere, spaniere, argentinere og alt muligt andet eksotisk. For det er meget muligt at de har lækkert hår, kan tage 200 jongleringer og alt muligt andet flot, men det nytter ikke i PL, hvor det er saft, kraft og frem for alt viljen til at vinde, der afgør fodboldkampe. Selvfølgelig kan vi forstærke vores trup med sydlandske spillere, hvis vi havde penge til at købe de ALLER bedste, men det har vi jo ikke og så skal der briter til...Folk der tager den lange glidende tackling ud i banden en mørk onsdag aften, i silende regn på udebane mod Cardiff, det er det der skal til og ikke en flok frysende "Aurelio`er", som spiller med fire langærmede trøjer på for ikke at fryse!!!!!
Drop alle de andenrangs indkøb af solbrune bold-jonglører og lad os få noget britisk stål!!!! Det er meget muligt at de ikke ser lige så godt ud som gutterne fra Ipanema, men de slås og har en vilje til at gå gennem ild og vand. Så jeg hilser det velkommen hvis vi henter folk som Carlton Cole, Mathew Upson og osse gerne de folk fra Rangers der er blevet talt om.
I Tyskland har man et ordsprog der lyder nogenlunde sådan her: "Harte arbeit, anstatt brotlose kunst". Frit oversat betyder det noget i retning af, at vi heller vil ha hårdt arbejde end kunst til ingen verdens nytte. Og sådan er det osse på fodboldbanen. Hæl og tå er meget godt og flot, men det er de afgørende tacklinger og viljen til at løbe de ekstra meter, der vinder fodboldkampe.
Drop alle de andenrangs indkøb af solbrune bold-jonglører og lad os få noget britisk stål!!!! Det er meget muligt at de ikke ser lige så godt ud som gutterne fra Ipanema, men de slås og har en vilje til at gå gennem ild og vand. Så jeg hilser det velkommen hvis vi henter folk som Carlton Cole, Mathew Upson og osse gerne de folk fra Rangers der er blevet talt om.
I Tyskland har man et ordsprog der lyder nogenlunde sådan her: "Harte arbeit, anstatt brotlose kunst". Frit oversat betyder det noget i retning af, at vi heller vil ha hårdt arbejde end kunst til ingen verdens nytte. Og sådan er det osse på fodboldbanen. Hæl og tå er meget godt og flot, men det er de afgørende tacklinger og viljen til at løbe de ekstra meter, der vinder fodboldkampe.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".
Harvey skrev:jeg kan sige det meget kort og kontant. Vi skal købe britisk!!!! Hvis vi skal vinde PL eller komme i nærheden, så skal det være slut med at købe brasilianere, spaniere, argentinere og alt muligt andet eksotisk. For det er meget muligt at de har lækkert hår, kan tage 200 jongleringer og alt muligt andet flot, men det nytter ikke i PL, hvor det er saft, kraft og frem for alt viljen til at vinde, der afgør fodboldkampe. Selvfølgelig kan vi forstærke vores trup med sydlandske spillere, hvis vi havde penge til at købe de ALLER bedste, men det har vi jo ikke og så skal der briter til...Folk der tager den lange glidende tackling ud i banden en mørk onsdag aften, i silende regn på udebane mod Cardiff, det er det der skal til og ikke en flok frysende "Aurelio`er", som spiller med fire langærmede trøjer på for ikke at fryse!!!!!

Vi er enige langt henad vejen, og derfor var Johnson et godt køb, selvom han måske ikke lige er typen, du efterspørger. Nu har vi også hentet en del meget lovende britiske talenter ind, så der satses i den retning, men Benitez har jo i sin tid skulle betale meget mere for en britisk spiller end en lige så god spiller fra andre dele af Europa eller Verden, så det har han jo været nød til at prioritere + han havde indgående kendskab til spanske og sydamerikanske spillere.Harvey skrev:jeg kan sige det meget kort og kontant. Vi skal købe britisk!!!! Hvis vi skal vinde PL eller komme i nærheden, så skal det være slut med at købe brasilianere, spaniere, argentinere og alt muligt andet eksotisk. For det er meget muligt at de har lækkert hår, kan tage 200 jongleringer og alt muligt andet flot, men det nytter ikke i PL, hvor det er saft, kraft og frem for alt viljen til at vinde, der afgør fodboldkampe. Selvfølgelig kan vi forstærke vores trup med sydlandske spillere, hvis vi havde penge til at købe de ALLER bedste, men det har vi jo ikke og så skal der briter til...Folk der tager den lange glidende tackling ud i banden en mørk onsdag aften, i silende regn på udebane mod Cardiff, det er det der skal til og ikke en flok frysende "Aurelio`er", som spiller med fire langærmede trøjer på for ikke at fryse!!!!!
Vi skal have en komplet venstre back med stærke offensive kompetencer. Hvem skal det være ift., hvad vi har af penge, og hvem der vil sælge til os ?
Hvilken britisk super duper winger har vi råd til, og hvem vil i givet fald af med sådan en stjernespiller ?
Angribere bliver sikkert lettere, men helt sikkert ikke billigt!
Nogle bud ?
Hvis du mener engelsk, vil jeg juble hvis Joe Cole og Darren Bent kom til. Darren er jo en ren målmaskine, og Joe....Tjah hans evner på banen taler for sig selv. Muligt han ikke vil til Liverpool, men synes absolut vi skal gøre forsøget, dog muligt at når selv chelsea ikke vil betale hans løn, kan den nok også blive et problem i LFC.....Mildest talt. Darren vil vel gerne skifte, der kan transfersummen dog måske blive en hurdle.Niels K skrev: Angribere bliver sikkert lettere, men helt sikkert ikke billigt!Hvilken britisk super duper winger har vi råd til, og hvem vil i givet fald af med sådan en stjernespiller
Nogle bud ?
Verden er smask fuld af hyklere....
http://onside.dk/nyheder/premier-league ... i-fyrer-14
Håber rygtet er sandt, for er er da en del af City's "trash" vi sagtens kan bruge. SWP kan bringe noget hurtighed til højrekanten. Stephen Ireland er quality - Forstår ikke de vil af med ham (Selvom hvis de fik Hamsik). Craig Bellamy kunne vi sagtens bruge som 2. angriber. Han har været giftig i sidste sæson og kunne bringe rigtig meget til vores angreb. De vil nok desværre kun sælge ham hvis de får en ny angriber - og den nye angriber de har kig på er Torres. Onouha og Richards er også yderst brugbare i forsvaret. Fælles for alle de her spillere er, at de er britiske, hvilket er et ekstra plus.
Vil faktisk ikke have noget imod at City fik nogle af de stjerner de er linket til (minus Torres), hvis det betyder vi kan overtage nogle af deres spillere til billige penge.
Håber rygtet er sandt, for er er da en del af City's "trash" vi sagtens kan bruge. SWP kan bringe noget hurtighed til højrekanten. Stephen Ireland er quality - Forstår ikke de vil af med ham (Selvom hvis de fik Hamsik). Craig Bellamy kunne vi sagtens bruge som 2. angriber. Han har været giftig i sidste sæson og kunne bringe rigtig meget til vores angreb. De vil nok desværre kun sælge ham hvis de får en ny angriber - og den nye angriber de har kig på er Torres. Onouha og Richards er også yderst brugbare i forsvaret. Fælles for alle de her spillere er, at de er britiske, hvilket er et ekstra plus.
Vil faktisk ikke have noget imod at City fik nogle af de stjerner de er linket til (minus Torres), hvis det betyder vi kan overtage nogle af deres spillere til billige penge.
Har i mange år gerne set SWP i Liverpool.. Han ville pynte gevaldigt og vi vil have en "rigtig" højrekant.. Ireland til den centrale midtbaneChris R. skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... i-fyrer-14
n vil give os rigtig mange forskellige strenge at spille på centralt med Lucas, Mascherano, Gerrard, Aquilani og så evt. Ireland..
Disse to spillere vil kunne tilføre holdet meget i mine øjne. JADAK!
Lige for at citere mig selv glemte jeg alt om Maxi...Cee-Jay skrev:Har i mange år gerne set SWP i Liverpool.. Han ville pynte gevaldigt og vi vil have en "rigtig" højrekant.. Ireland til den centrale midtbaneChris R. skrev:http://onside.dk/nyheder/premier-league ... i-fyrer-14
n vil give os rigtig mange forskellige strenge at spille på centralt med Lucas, Mascherano, Gerrard, Aquilani og så evt. Ireland..
Disse to spillere vil kunne tilføre holdet meget i mine øjne. JADAK!

Er Belhadj meget dårlig deffensiv? For ellers er han da en meget spændende spiller, nu hvor Portsmouth sælger ud af deres spillere.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
LIVERPOOL forever
Jeg synes helt bestemt, at vi skal satse på Kelly som backup såfremt Degen bliver solgt. Dog er det lidt ærgeligt, at Kelly er forholdsvist meget skadet.
Det var Gerrard også i sin tid.Drezz skrev:Jeg synes helt bestemt, at vi skal satse på Kelly som backup såfremt Degen bliver solgt. Dog er det lidt ærgeligt, at Kelly er forholdsvist meget skadet.
On this train faith will be rewarded
Darren Bent, Carlton Cole, Joe Cole, Matthew Upson, Stephen Ireland, Mark Noble, Jermaine Jenas, David Bentley, Craig Bellamy, flere af disse så jeg sagtens på vores hold, spørgsmålet er så prisen...
Med det genfundne spillehumør Ronaldinho har fundet synes jeg, at han er interessant. Han har godt nok ikke fundet det topniveau ift. 2006, men niveauet nu er jo - især teknisk- så højt at mange ville misunde ham stadig. Man kan dog være skeptisk omkring tilvænningen, da der er meget mere fysik i PL, men tempomæssig er jeg ikke i tvivl om, at han nok ville tilvænne sig hurtigt, da han er så intelligent.