Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » søndag, 19. jul, 2009 22:20

Emmy skrev:
Nando skrev:
Emmy skrev:Jeg gider ikke alle de her opstillede scenarier med spillere som vi alligevel ikke kommer i nærheden af. Der er ikke en jordisk chance for at vi kan købe Fabregas da Wenger under ingen omstændigheder vil sælge ham til en PL klub. Villa er for dyr og bliver med meget stor sandsynlighed i Valencia som har fået styr på deres økonomiske problemer og derfor ikke længere er tvunget til at sælge.

Xabi forsvinder, det er jeg sikker på. Kan vi få Sneijder plus penge til at købe Silva og Trezeguet, så ser det meget fornuftigt ud.

Som skrevet var det et rent hypotetisk scenarie. Jeg er helt klar over at vi aldrig får fingrene i Fabregas (men at sige at Wenger aldrig vil sælge til en PL klub samme dag som Adebayor er blevet præsenteret for Man city er vel at tage munden lidt for fuld). Jeg kunne lige så godt have brugt Cambiasso, Silva eller Niki Zimling for den sags skyld i eksemplet. Det var blot for at illustrere min pointe med at det ikke er så dumt endda at gå efter en spiller som ellers vil havne hos vores største konkurrent (og ja, jeg ved godt at Villa ikke helt sikkert ryger til Scum, men jeg tager nu engang bare stilling til et rygte fra Balague)! Villa er sandsynligvis for dyr, men han ifølge Balague er han frustreret over stadig at være i Valencia, og hvis han presser på ser klubben sig måske nødsaget til at sælge lidt billigere - Præcis som vi ser det med Alonso.

Og ja, der er en masse hvis og hvis og hvis i det jeg har postet, men det er jo hele charmen ved silly season - og hvis vi ikke må diskutere den slags kan vi jo lige så godt lukke tråden!! Hvis ikke du gider de scenarier kan du jo bare lade være med at læse dem, og svare på dem (iøvrigt ved jeg ikke hvor realistisk det er at både Sneijder, Silva og Trezeguet havner i Liverpool inden vinduet lukker!? og det da helt sikkert at et salg af Alonso ikke alene kan finansiere disse 3 handler).

Sneijder er med i byttehandelen og for de ca. 25 mio pund vi får oveni skulle det nu nok være muligt at få Silva og Trezegol. 20 mio for Silva og 5 mio Treze.
Jeg tror ikke på at vi får Sneijder + £25M for Alonso. Reals højeste bud indtil nu er ifølge Balague ca. £23,5M (omregnet fra Euro), jeg tror simpelthen ikke på at de forhøjer dette bud, og samtidigt smider Sneijder oveni.. Næ, Sneijder + £20M måske, men så heller ikke mere. Derudover tror jeg Silva og Trezegol koster £5M mere hver end dine priser. Når det så er sagt ville jeg da være mere end tilfreds, såfremt dit opstillede scenarie bliver til virkelighed :) Jeg synes bare kæden hopper lidt af når du i samme indlæg skriver at du ikke gider urealistiske scenarier, og derefter selv poster et (og ja, det er urealistisk - det er det altså ;) )
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 20. jul, 2009 07:59

Rafa siger at Xabi koster min 35 mio £ og Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £ i en byttehandel. Måske lidt mere men han hører ikke til i den dyre ende efter et dårligt ophold i RM.
Trezegol har en mere eller mindre officiel prislap på 5 mio £ så den passer fint nok. At han så helt sikkert ikke er tilsvarende billig i løn er en anden sag.
Silva er lidt sværere men umiddelbart virker det til at 25 mio € er prislappen på ham og der er vi meget tæt på det beløb der kommer ud af Xabi handelen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » mandag, 20. jul, 2009 09:17

Emmy skrev:Rafa siger at Xabi koster min 35 mio £ og Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £ i en byttehandel. Måske lidt mere men han hører ikke til i den dyre ende efter et dårligt ophold i RM.
Trezegol har en mere eller mindre officiel prislap på 5 mio £ så den passer fint nok. At han så helt sikkert ikke er tilsvarende billig i løn er en anden sag.
Silva er lidt sværere men umiddelbart virker det til at 25 mio € er prislappen på ham og der er vi meget tæt på det beløb der kommer ud af Xabi handelen.
Penge burde ikke være et problem i denne kabale, for hvis man fratrækker de 7 mille, Pompey skyldte os for Criuch, så er der overskud på transferen i dette vindue på 11,25 mille pund

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 20. jul, 2009 12:18

Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jul, 2009 14:32

texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 20. jul, 2009 17:06

Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)

Det vil ikke være det smarteste at sælge Arbeloa. Han er eneste alternativ til højre back ift Johnson, og desuden kan han spille i venstre side.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kofoed » mandag, 20. jul, 2009 17:11

Jeg syntes ikke vi skal gå efter en der kan spille ved siden af Torres, men hellere en der kan erstatte Torres når han er skadet, som også tillader at blive bænket en del. (håber Pacheco får mere spilletid og mere erfaring, så han måske kan blive Torres' sub??)

Jeg syntes hellere vi skal gå efter en kant og en midtbane der kan erstatte Alonso hvis han altså bliver solgt. Mit bud på en god erstatning til Alonso er Maxi Rodriguez. Nogen der ved hvordan hans situation ser ud lige nu? Vil han væk, kan han lokkes til os (Torres) og hvis ja hvor meget kommer han til at koste?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » mandag, 20. jul, 2009 17:14

93'Kofoed skrev:Jeg syntes ikke vi skal gå efter en der kan spille ved siden af Torres, men hellere en der kan erstatte Torres når han er skadet, som også tillader at blive bænket en del. (håber Pacheco får mere spilletid og mere erfaring, så han måske kan blive Torres' sub??)

Jeg syntes hellere vi skal gå efter en kant og en midtbane der kan erstatte Alonso hvis han altså bliver solgt. Mit bud på en god erstatning til Alonso er Maxi Rodriguez. Nogen der ved hvordan hans situation ser ud lige nu? Vil han væk, kan han lokkes til os (Torres) og hvis ja hvor meget kommer han til at koste?
Mener at Atletico skulle være interesseret i at sælge men at ingen har budt i det prisleje de forventer. Men lad os nu se om en god tur til Asien med drengene kan få Alonso på andre tanker. Desuden er Rodriguez mere en offensivspiller af hvad jeg har set til ham end han er en holding midfielder..
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » mandag, 20. jul, 2009 17:42

@ EMMY jeg tvivler på at Rafa har plads i lønbudgetet til Sneijder, Trezeguet og Silvas løn, de tre skal minimum have 3 gange det Alonso får pt. sandsynlivis mere pga et svagt £ og en ny 50% topskat i England. Grunden til at der er blevet forlænget med flere af nøglespillerne er sikkert at korrigere lidt på den nedgang pundet har haft. Legionærerne i PL er nok blevet lettere at lokke til Spanien og Italien efter de er blevet ramt hvor det allermest ondt PENGEPUNGEN. Mascherano må vel også stå foran en lønforhøjelse når nu Rafa ikke vil lade ham lege med Messi, så er der også lige de to :duh: :duh: der er lige så dyre i drift som Torres og Gerrard. Det er godt at Rafa er en sparsommelig mand, jeg så spillerne cyklede i Schweiz ;)

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jul, 2009 17:57

Flemming skrev:
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)

Det vil ikke være det smarteste at sælge Arbeloa. Han er eneste alternativ til højre back ift Johnson, og desuden kan han spille i venstre side.
Så må han forlænge sin kontrakt, ellers...
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » mandag, 20. jul, 2009 19:17

Hr. Drejer skrev:
Flemming skrev:
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)

Det vil ikke være det smarteste at sælge Arbeloa. Han er eneste alternativ til højre back ift Johnson, og desuden kan han spille i venstre side.
Så må han forlænge sin kontrakt, ellers...
Det er klart.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » mandag, 20. jul, 2009 20:01

Hr. Drejer skrev:
Flemming skrev:
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)

Det vil ikke være det smarteste at sælge Arbeloa. Han er eneste alternativ til højre back ift Johnson, og desuden kan han spille i venstre side.
Så må han forlænge sin kontrakt, ellers...
or else
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 20. jul, 2009 20:33

mig_der skrev:
Hr. Drejer skrev:
Flemming skrev:
Hr. Drejer skrev:
texnymann skrev:
Emmy skrev:Sneijder er ikke meget mere værd end ca 10 mio £
Hvis vi kan få ham til den vurdering, så vil det i hvert fald være noget af et scoop. Real Madrid gav øjensynligt 27 mio euro for ham tilbage i 2007.
Og hvis vi kan bytte Arbeloa med Negredo, så skulle den ged vist være barberet :)

Det vil ikke være det smarteste at sælge Arbeloa. Han er eneste alternativ til højre back ift Johnson, og desuden kan han spille i venstre side.
Så må han forlænge sin kontrakt, ellers...
or else
Giver han staffeten videre til Negredo eller sender en stor pose penge til LiverpoolFC.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 24. jul, 2009 12:05

Jeg troede vi havde en Silva-tråd, men det har vi ikke, men i skal da ikke snydes.

Ifølge The Independent kan Silva være på vej til os. Det lykkedes ikke Valencia at få afsat Villa, og deres finansieringsplaner er endnu ikke helt på plads. Men det kræver at vi får solgt Alonso, da Valencia ønsker alle pengene 'up front'.

http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 59120.html

Kom nu bare med Silva, så skyd den sæson i gang! Jeg er træt af rygter og måske og måske ikke, hvem kommer og hvem smutter, hvem kan spille den plads og hvem kan ikke spiller den plads, hvem er god og hvem er dårlig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
catu
Indlæg: 1870
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:04
Geografisk sted: Wherever FD takes me
Alder: 46
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af catu » fredag, 24. jul, 2009 12:51

Hr. Drejer skrev:Jeg troede vi havde en Silva-tråd, men det har vi ikke, men i skal da ikke snydes.
viewtopic.php?f=6&t=3448
Andy Carroll, Liverpools nummer 9
Rhythm 'n Blues

Besvar