Cissé var også hurtig.Stephenson skrev:Synes nu også at Walcott har spillet rigtig godt i de sidste 2 engelske kampe.
Ville absolut ikke ha´ noget imod at se ham i Liverpool. Hold kæft der er speed i drengen!

Cissé var også hurtig.Stephenson skrev:Synes nu også at Walcott har spillet rigtig godt i de sidste 2 engelske kampe.
Ville absolut ikke ha´ noget imod at se ham i Liverpool. Hold kæft der er speed i drengen!
Det ser bestemt interessant ud med nævnte 3 spillere (ser bort fra Negredo).xman skrev:@ Dabonks
Kan virkelig godt lide din ind/ud liste. Hvis vi sætter ca. priser på:
Ind: Johnson 10 mio £, Young 20 mio £ og Negredo/Santa Cruz 10 mio £. = 40 mio £.
Ud: Babel 8 £, Dossena 5 £, Itjande 1 £ og Voronin 4 £ = 18 mio £.
Forskellen er 22 mio £. Det er vel i omegnen af det man kunne forestille sig vi havde at købe for. Priserne kan selvfølgelig diskuteres, det er bare min egen umiddelbare gæt.
Hvis dette lykkes ville den eneste mindre svaghed være at vi ikke har en 4. centralforsvarer a Hyypias kaliber i denne sæson, men vi kan håbe at de 3 er nok og at en af de unge evt, kan steppe up hvis det er nødvendigt.
Niels K skrev:Det ser bestemt interessant ud med nævnte 3 spillere (ser bort fra Negredo).xman skrev:@ Dabonks
Ind: Johnson 10 mio £, Young 20 mio £ og Negredo/Santa Cruz 10 mio £. = 40 mio £.
Forskellen er 22 mio £. Det er vel i omegnen af det man kunne forestille sig vi havde at købe for. Priserne kan selvfølgelig diskuteres, det er bare min egen umiddelbare gæt.
Hvis dette lykkes ville den eneste mindre svaghed være at vi ikke har en 4. centralforsvarer a Hyypias kaliber i denne sæson, men vi kan håbe at de 3 er nok og at en af de unge evt, kan steppe up hvis det er nødvendigt.
Billigere alternativer sammenlagt til de 3 kunne være: Vores egen Darby, Tevez og Trezegol.
Men det ville være super med engelske spillere. Young's hurtighed kunne vi godt bruge.
Salgslisten kunne udbygges således:
Keane 16 mio. - pengene for ham skulle vist gå til denne transferpulje
Babel 8 mio.
Dossena 5 mio.
Leto 5 mio. Hvis vi køber Young, så kan vi ligeså godt cashe ind på Leto
Voronin 4 mio.
Hobbs & Anderson 2 mio. - Disse 2 unge spillere blev vist solgt for ikke så længe siden
Degen 1 mio - Har trods alt 30 A kampe for Schweiz, 75 kampe for Dortmund og 3 mesterskaber med basel på CV'et
El Zhar 1 mio - Jeg mener ikke, at det skal være ham, der bliver indskiftet så ofte, som tilfældet har været. Han er ikke god nok.
Itandje 1 mio.
Ialt 43 mio. og så harog
ikke engang spyttet i kasse, og CL penge er ikke brugt.
Nu var 5 mille for Leto jo bare mit bedste skøn. Det kan da sagtens ende med 4 mille, men det tror jeg også er niveauet. Han har spillet 32 kampe for Olympiakos og scoret 2 mål. han blev mester og pokalvinder med dem, så vidt jeg har kunnet støve mig frem til.Fribytter skrev:Niels K skrev:Det ser bestemt interessant ud med nævnte 3 spillere (ser bort fra Negredo).xman skrev:@ Dabonks
Billigere alternativer sammenlagt til de 3 kunne være: Vores egen Darby, Tevez og Trezegol.
Men det ville være super med engelske spillere. Young's hurtighed kunne vi godt bruge.
Salgslisten kunne udbygges således:
Keane 16 mio. - pengene for ham skulle vist gå til denne transferpulje
Babel 8 mio.
Dossena 5 mio.
Leto 5 mio. Hvis vi køber Young, så kan vi ligeså godt cashe ind på Leto
Voronin 4 mio.
Hobbs & Anderson 2 mio. - Disse 2 unge spillere blev vist solgt for ikke så længe siden
Degen 1 mio - Har trods alt 30 A kampe for Schweiz, 75 kampe for Dortmund og 3 mesterskaber med basel på CV'et
El Zhar 1 mio - Jeg mener ikke, at det skal være ham, der bliver indskiftet så ofte, som tilfældet har været. Han er ikke god nok.
Itandje 1 mio.
Ialt 43 mio. og så harog
ikke engang spyttet i kasse, og CL penge er ikke brugt.
Jeg tvivler også på, at v kan få 5 mio. for Leto. Jeg tror maks på 4 mio (som ved salget af Speedy G.). Desuden så er jeg meget i tvivl om, Babels salgsværdi ikke er faldet markant i forhold til indkøbspris - han er ihvertfald ikke blevet rygtet til nogen klubber endnu.
Men jeg har faktisk tænkt lidt over et salg af Yossi. Et sådan salg kan ihvertfald indbringe de babelske 8 mio. hvis ikke mere. Og at bytte Yossi ud for en kantspiller til startopstillingen vil egentlig være ok imø. Og man vil stadig have Riera, Kuyt og Babel som fløjspillere (hvorfor er Babel ikke blevet brugt mere på højrefløj - han er jo højrebenet?).
Problemet med et salg af Yossi og et indkøb af Young vil dog være, at der ikke er en egentlig reserve for Gerrard. Den rolle kan Silva og Cazorla måske bedre håndtere.
Desuden så er det jo stadig et åbent spørgsmål, om Yossi kan præstere på et højt niveau over en hel sæson. I begyndelsen af denne sæson var han ihvertfald ikke noget at råbe hurra for.
AJ skrev:Babel har enkelt gange været anvendt på højrekanten. Og gjort det elendigt.
Hans styrke er hans skudkraft, ikke hans indlæg fra baglinien, hvorfor han er mere anvendelig i venstre side. Han spillede også i venstre side i Ajax, og det ser ud som om han føler sig mere hjemme dér.
At sælge Benayoun - specielt efter så god en periode - ville være tåbeligt.
Men det er fra en virkelig dårlig kilde - og her taler jeg ikke om tribalfootball...kjærsgaard skrev:Så ser det ud som om Robben kan forlade RM for 7 mill pund!
http://www.tribalfootball.com/man-utd-l ... ers-250049
Skal din inddragen af eksemplet fra Real Madrid kampen forstås som et udtryk for din generelle opfattelse af Babels evner med venstrebenet? Eller hans indlæg for den sags skyld?Fribytter skrev:AJ skrev:Babel har enkelt gange været anvendt på højrekanten. Og gjort det elendigt.
Hans styrke er hans skudkraft, ikke hans indlæg fra baglinien, hvorfor han er mere anvendelig i venstre side. Han spillede også i venstre side i Ajax, og det ser ud som om han føler sig mere hjemme dér.
Babel slog nu ellers et udmærket indlæg med venstrefoden fra baglinien mod RM. Men han blev vel benyttet på højrekanten på det tidspunkt, hvor han gjorde det elendigt ligemeget, hvor han spillede? For jeg kan ikke huske, at han blev brugt på højrekanten i sidste sæson (altså mod slutningen, hvor han spillede godt).
Hvorfor ville det være tåbeligt at sælge Yossi? Hans seneste form har da nok fået prisen til at stige. Og hvis Rafa virkelig har brug for at sælge spillere for at hente de nødvendige forstærkninger, er det da værd at overveje et salg af Yossi, da han er og bliver en breddespiller - og da det ikke lader til, at Babel er godt salgsobjekt, så må man jo vurdere alternativer.
Hvis valget står mellem Yossi og et ikke-indkøb af en af de nævnte kantspillere, eller et slag af Yossi og et indkøb af en kantspiller, så ved jeg godt, hvad jeg ville vælge. Men det optimale er jo stadig at beholde Yossi, få en masse penge for Babel og købe en ny kantspiller. Det er måske bare ikke realistisk.
Babels indlæg mod RM skulle blot illustrere, at han evner at gå til baglinjen og slå et indlæg - selv med det dårlige ben. Eks. Kuyt har jo næsten været en assistkonge i denne sæson, selvom han langt fra har den bedste pasningsfod. Babels primære mangler er i min optik hans attitude, psyke og blik for spillet - og så selvfølgelig en ordentlig musiksmag.AJ skrev:Skal din inddragen af eksemplet fra Real Madrid kampen forstås som et udtryk for din generelle opfattelse af Babels evner med venstrebenet? Eller hans indlæg for den sags skyld?Fribytter skrev:AJ skrev:Babel har enkelt gange været anvendt på højrekanten. Og gjort det elendigt.
Babel slog nu ellers et udmærket indlæg med venstrefoden fra baglinien mod RM. Men han blev vel benyttet på højrekanten på det tidspunkt, hvor han gjorde det elendigt ligemeget, hvor han spillede? For jeg kan ikke huske, at han blev brugt på højrekanten i sidste sæson (altså mod slutningen, hvor han spillede godt).
Hvorfor ville det være tåbeligt at sælge Yossi? Hans seneste form har da nok fået prisen til at stige. Og hvis Rafa virkelig har brug for at sælge spillere for at hente de nødvendige forstærkninger, er det da værd at overveje et salg af Yossi, da han er og bliver en breddespiller - og da det ikke lader til, at Babel er godt salgsobjekt, så må man jo vurdere alternativer.
Hvis valget står mellem Yossi og et ikke-indkøb af en af de nævnte kantspillere, eller et slag af Yossi og et indkøb af en kantspiller, så ved jeg godt, hvad jeg ville vælge. Men det optimale er jo stadig at beholde Yossi, få en masse penge for Babel og købe en ny kantspiller. Det er måske bare ikke realistisk.
Det ville være tåbeligt at sælge Yossi, fordi vi formentlig ikke kan få en der er bedre, som han har spillet det sidste halvår. Jeg ved ikke hvilke forstærkninger du hentyder til, men jeg kan i hvert fald ikke lige se dem komme.