Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ultra » søndag, 18. jan, 2009 19:11

texnymann skrev:
DaBonks skrev:
Hekkem skrev:
texnymann skrev:Desværre enig med dig DaBonks. Ville ellers tro (håbe) at man kunne finansiere ham ved et salg af Kuyt (som han skulle erstatte), Voronin (som alligevel er udlejet), Dossena (som vi har fundet et bedre alternativ til i Insua) og Pennant (som går frit, men frigiver en lønpose). Scolari og Cole skulle jo ikke være bedste venner.

Mvh.

Texnymann
Af ren nysgerrighed, hvor har du det fra, at Joe Cole og Scolari ikke er bedset venner?
Ja, det har jeg da overhovedet heller ikke hørt noget om?
Han har da spillet ret mange kampe under Scolari i denne sæson, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Og jeg tror ikke at de salg du nævner kan indtjene mere end 15mio og det kan vi ikke få Joe Cole for.
Så på flere britiske medier, at han var godt og grundigt træt af at blive udskiftet. Der var vist også noget med en forlængelse, som endnu ikke er blevet tilbudt.

Jeg prøver lige at finde et link.
Hvad skulle det så hjælpe at skifte til os, her risikere han bare at rådne op på bænken, som det er sket for så mange før...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 18. jan, 2009 19:14

Nu er joe´s korsbånd jo røget, så det kan da være ligegyldigt med ham lige i øjeblikket. Han er færdig for sæsonen
Verden er smask fuld af hyklere....

LFC1892

Indlæg af LFC1892 » søndag, 18. jan, 2009 19:19

TEVEZ :o :o :o :o :o

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » søndag, 18. jan, 2009 19:26

Ultra skrev:
texnymann skrev:
DaBonks skrev:
Hekkem skrev:
texnymann skrev:Desværre enig med dig DaBonks. Ville ellers tro (håbe) at man kunne finansiere ham ved et salg af Kuyt (som han skulle erstatte), Voronin (som alligevel er udlejet), Dossena (som vi har fundet et bedre alternativ til i Insua) og Pennant (som går frit, men frigiver en lønpose). Scolari og Cole skulle jo ikke være bedste venner.

Mvh.

Texnymann
Af ren nysgerrighed, hvor har du det fra, at Joe Cole og Scolari ikke er bedset venner?
Ja, det har jeg da overhovedet heller ikke hørt noget om?
Han har da spillet ret mange kampe under Scolari i denne sæson, hvis jeg ikke tager meget fejl.
Og jeg tror ikke at de salg du nævner kan indtjene mere end 15mio og det kan vi ikke få Joe Cole for.
Så på flere britiske medier, at han var godt og grundigt træt af at blive udskiftet. Der var vist også noget med en forlængelse, som endnu ikke er blevet tilbudt.

Jeg prøver lige at finde et link.
Hvad skulle det så hjælpe at skifte til os, her risikere han bare at rådne op på bænken, som det er sket for så mange før...
Du kan da have ret i, at hvis man træder for meget ved siden af, så ser det ud til at Rafa er hård og utilgivende. Omvendt, så belønner han også tydeligvis spillere, der passer deres job tilfredsstillende. Kuyt er vel et fint eksempel, og det er egentligt hans højrekant, jeg gerne så Cole tage.

Man risikerer vel at rådne op på bænken i alle storklubber, hvis man ikke præsterer. Vi har haft Pennant og Crouch. Man Utd har i øjeblikket Tevez og Anderson. I Chelsea kan Drogba risikere det, hvis Scolari følger sine udtalelser op med handling.

Personligt ville jeg dog vurdere Joe Cole til at være stærk nok til en stamplads i vores startelver.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 20. jan, 2009 00:14

Så er Poldi på vej hjem til Köln.
http://www.bold.dk/nyt/Bayern-og-Koeln- ... m-Podolski
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alpha-Hans
Geografisk sted: Amager
Alder: 44

Indlæg af Alpha-Hans » tirsdag, 20. jan, 2009 16:44

og Bolton ser ud til at få fat på Pogrebnyak fra Zenit.

Ham skulle vi jo have haft.

Brugeravatar
Balthazar
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » tirsdag, 20. jan, 2009 20:59

Fred fritstillet i Lyon.. Måske en man burde kigge nærmere på? De få gange jeg har set ham spille har han været god, og han har scoret 124 i 209 kampe i hans professsionelle karriere (34 mål i 81 kampe for Lyon).. Han har også været inde omkrign landsholdet og her er det blevet til 5 mål i 9 kampe. Han virker umiddelbart som en rimeligt komplet angriber der kan lidt af det hele, og for mig virker han som en spiller der ville passe bedre som afløser for Torres alene på toppen i 4-2-3-1 end nogle af de angribere vi har i truppen pt. Jeg ved dog ikke hvor meget han døjer med skader? Men på en fri transfer siger jeg mere end ja tak :)

Nogen der har lidt bedre kendskab til Fred?

Fred fritstillet i Lyon
Fred på wiki
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 20. jan, 2009 21:38

Da vi jo er et dansk forum, tillader jeg mig, at smide Bendtners navn på bordet. Ifølge dette videolink http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21056182/ er Arsenal villige til at lade Bendtner gå for at rejse penge til et evt. køb af Arshavin.

Jeg har ikke set nogle rygter om, at vi skulle være interesseret, men burde vi være det? Han er et lettere arrogant problembarn, men han har unægtelig også et stort talent. Jeg så ham gerne i Liverpool (muligvis mit danske hjerte der spiller mig et puds), og han har jo allerede vist sig villig til endda at spille i vores forsvar ;)

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » tirsdag, 20. jan, 2009 21:57

Fred for 40M kr.

deras4
Alder: 43

Indlæg af deras4 » tirsdag, 20. jan, 2009 23:00

Det er fuldstændig korrekt at Fred er blevet fritstillet, og jeg synes ligeledes at man burde kigge nærmere på ham. Han kan nappes for 40 mio. hvis han vil til Liverpool - hvilket lyder næsten for godt til at være sandt. Han er aggressiv, kropsstærk og kynisk hvilket jeg synes vi nogle gange mangler oppe foran. Se bare Torres igår!
Fred vil være en fin erstatning for Keane som jeg håber lidt på ryger afsted til sommer.

Mon Benitez har øjnene åbne?

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 20. jan, 2009 23:01

Hvordan kan Fred koste 40mio hvis han er fritstillet ? :dontknow:
Billede

Brugeravatar
Balthazar
Alder: 42

Indlæg af Balthazar » onsdag, 21. jan, 2009 10:39

DaBonks skrev:Hvordan kan Fred koste 40mio hvis han er fritstillet ? :dontknow:
:sign4:

Det forstår jeg altså heller ikke!?
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 21. jan, 2009 10:42

Hvis han er fritstillet (i min verden betyder det at han koster 0 kr.), så synes jeg vi skal tegne en kort kontrakt med ham, f.eks. frem til sommer. Vi har shippet Pennant afsted til Pompey og sparer dermed hans løn, den kunne måske lokke Fred. Vi er for første gang i mange år med i mesterskabskampen og har den senere tid haft vanskeligt ved at score mål. Der er jo ingen økonomisk gambling ved at få ham til Liverpool.

Jo mere jeg skriver, des mere bliver jeg opsat på at han skal til Liverpool. Hvis vi kan bringe ham tilbage i den form han viste for et års tid siden, så kan det bliver et supergodt 'køb'.

Summasumarum; vi kan ikke score mål, vi har ingen penge og vi er med i mesterskabskampen - Fred kan score mål, han koster ingen penge og han kan være med til at bringe trofæet hjem.

Jejes

Indlæg af Jejes » onsdag, 21. jan, 2009 11:01

Hr. Drejer skrev:Hvis han er fritstillet (i min verden betyder det at han koster 0 kr.), så synes jeg vi skal tegne en kort kontrakt med ham, f.eks. frem til sommer. Vi har shippet Pennant afsted til Pompey og sparer dermed hans løn, den kunne måske lokke Fred. Vi er for første gang i mange år med i mesterskabskampen og har den senere tid haft vanskeligt ved at score mål. Der er jo ingen økonomisk gambling ved at få ham til Liverpool.

Jo mere jeg skriver, des mere bliver jeg opsat på at han skal til Liverpool. Hvis vi kan bringe ham tilbage i den form han viste for et års tid siden, så kan det bliver et supergodt 'køb'.

Summasumarum; vi kan ikke score mål, vi har ingen penge og vi er med i mesterskabskampen - Fred kan score mål, han koster ingen penge og han kan være med til at bringe trofæet hjem.
Fuldstændig enig med Hr. Drejer!!

Jeg ser Fred som en perfekt afløser/makker til Torres & Kean..

Hvis Fred kan genfinde hans tidligere form vil han blive utrolig giftig!!! :D

Brugeravatar
SørenK
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 32

Indlæg af SørenK » onsdag, 21. jan, 2009 13:49

Fred ville helt sikkert være spændende, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3. valg? Det var jo netop manglende spilletid, der gjorde, at han forlod Lyon. Han skulle eftersigende være mest interesseret i at vende tilbage til Brasilien og få karrieren på rette vej igen.

Besvar