Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Corfitzen

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Corfitzen » onsdag, 24. dec, 2008 06:48

hmm ja okay, ikke helt sort det du siger, dog forbeholder jeg mig retten til at være uenig i din betragtning om Higuain;)...

RM har idet hele taget ik spillet super godt i den her sæson, lad os se hvordan han præsterer under ramos de næste måneder;)...

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » onsdag, 24. dec, 2008 10:32

hvis Real får hentet sig en højrekant må Higuain da gå væsentligt billigere end han ville nu, men tror først man kan få hentet gode indkøb ud af Real til sommer, men så er der også enten et fejlkøb fra januar(hvis de henter Young, der måske har tilpasningsproblemer i Spanien, eller ikke bliver brugt på den rigtige plads) eller en af deres nuværende spillere, der er blevet skubbet ud i kulden(Van der Vaart er nok det bedste bud, jeg kan meget godt lide ham som spiller, men i nuværende system ville han jo skulle spille Gerrards plads, og så godt kan jeg heller ikke lide ham), det kan være meget givrigt.
Jeg mener også at højrekanten er den vigtigeste plads at forstærke, men det skal gøres ordentligt, hvis det skal gøre. Ikke nogle lappe løsninger, så kan man ligeså godt lade Kuyt eller Benayoun fortsætte.

Jezzman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jezzman » onsdag, 24. dec, 2008 11:16

Jeg tror ikke vi skal forvente ret meget i januar. Der snakkes om mange navne, men faktum er nok at der skal sælges, før der kan købes. Man stoler på Keane slår igennem og venter på Skrtel, Torres vender tilbage.

En af de spillere der kunne komme allerede i januar, er ham her:

Billede

Angel Lafita fra La Coruna....

http://www.diarioequipo.com/noticias/no ... pkid=25439

Brugeravatar
Jonas
Indlæg: 1092
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 01:07
Geografisk sted: Horsens
Alder: 40
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jonas » onsdag, 24. dec, 2008 12:28

Jezzman skrev:Jeg tror ikke vi skal forvente ret meget i januar. Der snakkes om mange navne, men faktum er nok at der skal sælges, før der kan købes. Man stoler på Keane slår igennem og venter på Skrtel, Torres vender tilbage.

En af de spillere der kunne komme allerede i januar, er ham her:

Billede

Angel Lafita fra La Coruna....

http://www.diarioequipo.com/noticias/no ... pkid=25439
Og det er
In Rafa i Trust

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » onsdag, 24. dec, 2008 12:35

... endnu en spanier.

Rafa, gem pengene til sommer, og så køb en endnu bedre kantspiller, hvis det er muligt.
Best in the world at everything I do.

Corfitzen

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Corfitzen » onsdag, 24. dec, 2008 12:43

Jezzman skrev:Jeg tror ikke vi skal forvente ret meget i januar. Der snakkes om mange navne, men faktum er nok at der skal sælges, før der kan købes. Man stoler på Keane slår igennem og venter på Skrtel, Torres vender tilbage.

En af de spillere der kunne komme allerede i januar, er ham her:

Billede

Angel Lafita fra La Coruna....

http://www.diarioequipo.com/noticias/no ... pkid=25439

Har hørt gode ting om ham, men igen.. spiller han ik i venstreside? Der har jeg i hvert fald set ham spille... Men ik i tvivl om det er en spiller med en lys fremtid i møde...

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » onsdag, 24. dec, 2008 14:28

Jeg tror Jezzman har ret. De to yanks har ikke ligefrem de store muligheder for finansiering og medmindre der er penge tilbage i det originale transferbudget, så tror jeg ikke vi ser de store forstærkninger.
Liverpool ligger godt til i ligaen, men jeg forventer ikke at se de store indkøb henover vintermånederne i fremtiden - altså medmindre man har ledige midler fra i sommers af.
Det lader til at eventuelle transferpenge primært finansieres igennem sportslige resultater. Her tænker jeg særligt på de penge, som deltagelse i Champions League generer.
Få os i Champions League og få midler. I år er midlerne brugt på især Robbie Keane.

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » onsdag, 24. dec, 2008 15:40

Peter From skrev:hvis Real får hentet sig en højrekant må Higuain da gå væsentligt billigere end han ville nu, men tror først man kan få hentet gode indkøb ud af Real til sommer, men så er der også enten et fejlkøb fra januar(hvis de henter Young, der måske har tilpasningsproblemer i Spanien, eller ikke bliver brugt på den rigtige plads) eller en af deres nuværende spillere, der er blevet skubbet ud i kulden(Van der Vaart er nok det bedste bud, jeg kan meget godt lide ham som spiller, men i nuværende system ville han jo skulle spille Gerrards plads, og så godt kan jeg heller ikke lide ham), det kan være meget givrigt.
Jeg mener også at højrekanten er den vigtigeste plads at forstærke, men det skal gøres ordentligt, hvis det skal gøre. Ikke nogle lappe løsninger, så kan man ligeså godt lade Kuyt eller Benayoun fortsætte.
Medmindre de henter sådan en fætter til den :D http://www.bold.dk/nyt/Sensationel-Real ... g-i-vasken det er simpelthen for mærkeligt..

Og så har Higuain i øvrigt spillet angriber næsten hele sæsonen.

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » torsdag, 25. dec, 2008 10:16

Boye skrev:
Peter From skrev:hvis Real får hentet sig en højrekant må Higuain da gå væsentligt billigere end han ville nu, men tror først man kan få hentet gode indkøb ud af Real til sommer, men så er der også enten et fejlkøb fra januar(hvis de henter Young, der måske har tilpasningsproblemer i Spanien, eller ikke bliver brugt på den rigtige plads) eller en af deres nuværende spillere, der er blevet skubbet ud i kulden(Van der Vaart er nok det bedste bud, jeg kan meget godt lide ham som spiller, men i nuværende system ville han jo skulle spille Gerrards plads, og så godt kan jeg heller ikke lide ham), det kan være meget givrigt.
Jeg mener også at højrekanten er den vigtigeste plads at forstærke, men det skal gøres ordentligt, hvis det skal gøre. Ikke nogle lappe løsninger, så kan man ligeså godt lade Kuyt eller Benayoun fortsætte.
Medmindre de henter sådan en fætter til den :D http://www.bold.dk/nyt/Sensationel-Real ... g-i-vasken det er simpelthen for mærkeligt..

Og så har Higuain i øvrigt spillet angriber næsten hele sæsonen.
Ja, det rigtigt han også har spillet angriber i mange kampe, men det har da mest værret pga. Nistelrooys skade, nu kommer Huntelaar ind på holdet og så med Raul ved siden af denne tror jeg at Higuain kommer ud som kant igen, eller en form af offensiv midtbane.
Men ja hvad sker der for Pennant handelen, men man forstår jo godt Pennant at han ikke gidder at tage til Real for at sidde på bænken medmindre han blive godt betalt.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » torsdag, 25. dec, 2008 21:42

Jeg syntes helt klart at vi stadig mangler meget på kanten. Jeg så gerne en Ribery i klubben som har alle de kvaliteter som jeg søger til en spiller som ville kunne få suces i Liverpool og som kunne hæve holdets nuværende niveau. Men han bliver meget dyr så jeg ved ikke helt hvor realistisk det er at få ham væk fra Bayern men man har jo lov til at håbe. Med en spiller som Ribery på holdet kunne vi blive en del farligere i det offensive, især hvis en Torres lige kunne blive fri for skader og Keane kunne komme igang.
Billede

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » fredag, 26. dec, 2008 11:58

Heskey er muligvis på vej tilbage:
Rafa Benitez wants Wigan's Emile Heskey back at Liverpool By DAVID MADDOCK 25/12/2008

Liverpool will launch their bid to bring Emile Heskey back to Anfield next Thursday.

The Merseyside club will offer a ‘take it or leave it’ fee of £4million for the England striker when the transfer window opens on January 1.

Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.

Liverpool have little or no money to spend in the transfer window, but Heskey is out of contract in the summer and Wigan will reluctantly cash in now to ensure they don’t lose him for nothing.

Manager Steve Bruce has spoken of demanding a big fee for the striker but the reality is that he has hardly played for Wigan this season, and the Latics boss will take what he can get to fund some of the fee required to make Amir Zaki's a permanent move.

Liverpool will face competition from Aston Villa for the striker's services, but Heskey has already indicated that he wants to go back to Anfield to rejoin the club he supported as a boy.

If the Merseyside club can get Heskey for £4m then a deal is a real possibility because they haven't given up hope of recouping that figure by shipping Jermaine Pennant out in the transfer window.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -20995440/

Brugeravatar
Alex Brockins
Indlæg: 4785
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 26. dec, 2008 12:57

Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Nej, nej, nej, nej...

Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?

Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
Best in the world at everything I do.

kjærsgaard
Indlæg: 309
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kjærsgaard » fredag, 26. dec, 2008 15:29

Alex Brockins skrev:
Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Nej, nej, nej, nej...

Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?

Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
Bestemt ikke noget der ligefrem får begejstringen til at koge over.

Hvis vi skal have backup til vores nuværende angribere og, en mulig højreflanke i én og samme spiller - til meget små penge, må vi agere udfra de midler vi har til rådighed

Brockins, hvad ville du gøre siden du mener det er SÅ pinligt?
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » fredag, 26. dec, 2008 15:30

Alex Brockins skrev:
Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Nej, nej, nej, nej...

Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?

Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
Nogle gange hader jeg bare Rafa!!
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 26. dec, 2008 15:35

Superdaniel skrev:
Alex Brockins skrev:
Manager Rafa Benitez wants cover for his strikers, and also the problem right-wing berth, and sees Heskey as the perfect cut-price option.
Nej, nej, nej, nej...

Det er Houllier om og om igen. Det er ligefrem pinligt, og så £4M?

Citat direkte taget fra RAWK:
"Fuck target men.
We need goals scorers."
Nogle gange hader jeg bare Rafa!!
Står det på .tv? Eller dømmer i folk på baggrund af luderjournalistik?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar