Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
hansilivlykke
af hansilivlykke » fredag, 31. okt, 2008 09:06
jackass skrev:Så længe amerikanerne er her, kan jeg desværre ikke forestille mig, at der bliver råd til at bruge 20-30 millioner pund på en højreback.
Desværre. For Ramos er i den grad the real deal. Verdens bedste højreback efter min mening. Og hans tøjstil er fænomonal:

Han ligner jo en tøs med det hår
Hvornår er det at unreal er begyndt at sælge ud af deres stjerner.
-
jackass
- Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
- Alder: 45
Jeg holder ellers meget af dig, Hansi. Men det hår er perfekt.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.
-
hansilivlykke
af hansilivlykke » fredag, 31. okt, 2008 09:13
jackass skrev:Jeg holder ellers meget af dig, Hansi. Men det hår er perfekt.
Er det sådan et hår du selv er ved at anlægge, så håber jeg sku ikke at du kommer i tv eller sådan noget hvor mange mennesker kan se dig
-
Aurvandil
- Geografisk sted: Vejle
- Alder: 46
af Aurvandil » fredag, 31. okt, 2008 12:36
Han er gennemført. Og han sætter trumf på ved at lave en ”tal til hånden!”
-
Styf
- Alder: 34
Vi mangler både en højreback og en venstreback. Drømmen er Bale og Ramos men dette bliver næppe realistisk men vi har vel alle lov til at drømme.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 33
jackass skrev:Så længe amerikanerne er her, kan jeg desværre ikke forestille mig, at der bliver råd til at bruge 20-30 millioner pund på en højreback.
Desværre. For Ramos er i den grad the real deal. Verdens bedste højreback efter min mening. Og hans tøjstil er fænomonal:

Det kan godt være, men hans taskestil er sku lidt for piget. Louis Vuiton

Så hellere som Reina, bare grå og kedelig.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
xman
Finally, the 22 year old defender’s agent and brother, René Ramos held an emergency meeting with the club board on Tuesday and it is alleged that one of the key topics of discussion is the player’s possible departure to Serie A giants, AC Milan.
Der er han da slet ikke gammel nok til at komme på hold...
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
- Alder: 33
xman skrev:Finally, the 22 year old defender’s agent and brother, René Ramos held an emergency meeting with the club board on Tuesday and it is alleged that one of the key topics of discussion is the player’s possible departure to Serie A giants, AC Milan.
Der er han da slet ikke gammel nok til at komme på hold...
hvorfor vil alle bare til Milan. Det forstår jeg ikke?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
zerlang7
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
af zerlang7 » fredag, 31. okt, 2008 20:21

Der må jeg sige, jeg er meget mere til Reina
Men som du nævner bruger vi næppe sådan en slat penge på en højreback.
Torres og Ramos skulle være rigtig gode venner, men det spiller vel ingen rolle.
-
Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 62
93'Kofoed skrev:
Det er fordi, det er det eneste sted, hvor du kan trække karrieren - og dermed indtægten - til et sted mellem 40 og skindød!
Vi SMADRER det PIShold !
-
jackass
- Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
- Alder: 45
93'Kofoed skrev:
Næstflest CL-trofæer af alle. En lang og glorværdig historie. Et legendarisk stadion.
Muligheden for at spille på hold med verdensklassespillere som Nesta, Pirlo, Kaka og Ronaldinho.
Dejligt vejr, fantastisk mad og en modesmart (for Ramos nok et ekstra trækplaster

) by.
Jeg kan godt forstå det.
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.
-
Peter From
af Peter From » søndag, 02. nov, 2008 12:25
Men Milan er jo bare slet ikke klubben, der bruger mere end £15 mio på en spiller, de plejer at vente på kontraktudløb, hvis de kan komme afsted med det.
kunne et bytte Xabi + nogle dollars for Ramos.
Men udover det skal Keane og Riera ikke have nogle der presser dem lidt på deres pladser?
-
Aarhus
- Geografisk sted: Århus C
- Alder: 110
Peter From skrev:Men Milan er jo bare slet ikke klubben, der bruger mere end £15 mio på en spiller, de plejer at vente på kontraktudløb, hvis de kan komme afsted med det.
kunne et bytte Xabi + nogle dollars for Ramos.
Men udover det skal Keane og Riera ikke have nogle der presser dem lidt på deres pladser?
Som Alonso spiller for tiden, så ser jeg absolut ingen grund til at skille os af med ham. Han har været blandt vores 3 bedste gennem sæsonen. Han har virkelig løftet sig spil.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » søndag, 02. nov, 2008 14:42
Hvem skal ind?
Jeg synes stadig, vi mangler den fornødne kvalitet i truppen til at kunne konkurrere med om mesterskabet i det lange løb. Det går meget godt lige nu, men vi trækker på meget få spillere, og jeg er i tvivl om, de kan trække læsset helt indtil maj.
Benayoun og Pennant er to spillere, der skal udskiftes og erstattes. De er simpelthen ikke gode nok. Hverken til at spille for start, eller til at komme ind og gøre en forskel i kampe, der skal vendes.
I den ideelle verden bør de blive erstattet af spillere, der er på niveau med Riera og Kuyt eller det der er bedre. Det ville gøre, at vi nemmere kan rotere enten Gerrard eller Riera uden det går ud over vores kreativitet.
Derudover er der også stadig plads til forbedringer på backpladserne. Dossena har ikke været overbevisende, og Arbeloa agerer af og til ret suspekt i forsvaret.
Og til sidst, men ikke mindst, så mangler vi stadig noget tyngde i angrebet - især når Torres ikke er tilgængelig. Keane har indtil nu været alt for indirekte i sit spil, og Babel har været meget svingende. Jeg håber, at Babel snart for alvor slår igennem - gerne som angriber - men er bange for, at det aldrig kommer til at ske. I hvert fald ikke i Liverpool.
Men førsteprioritet må klart være at få skiftet Pennant og Benayoun ud. Ikke med tilsvarende spillere, men med nogle der er væsentligt bedre. Ikke mindst til at skabe og score mål selv.
Best in the world at everything I do.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » søndag, 02. nov, 2008 15:29
Jeg er enig med Alex i, at Pennant ikke har den fornødende kvalitet til Liverpool.
Derudover synes jeg at Dossena lige skal have mere tid til at vise sig frem, inden vi svinger øksen. Han har trods alt kun spillet ca. 6 kampe i P.L.
Arbeloa mangler konkurrence på sin plads. Vi ved endnu ikke hvad Degen indeholder af spillemæssige kvaliteter.
Men måske det snart er tid til kigge indad og se hvad der er kvalitet i klubben. Hvis ikke Nemeth var blevet skadet havde han sikkert fået sin debut. Darby bør også snart komme i betragtning. Arbeloa kan vel ikke spille alle kampe.
Truppen kan altid blive bedre. Men jeg synes den nuværende trup er den stærkeste siden 1990.
P.S.: Har hørt at svinedrengens kontrakt med Bayern løber ud til sommer og kan måske handles for 'småpenge'. Kan han giver os lidt ekstra konkurrence på højrekanten?
Senest rettet af
Hr. Drejer søndag, 02. nov, 2008 16:40, rettet i alt 1 gang.