Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 01. sep, 2008 13:57

Marky skrev:
YNWA skrev:Den norske skriver at Rafa ikke kan afvise at Riera bliver den eneste nye spiller som hentes idag... Gad vide om Rafa har en joker i lommen?
Nå, han har ellers udtalt til SkySports, at Riera signingen nok er den sidste i dette vindue..
det var den så tydeligvis ikke.. en kanin blev hevet op af hatten, dog kun en unge.. men selv om kaniner er søde og uskyldige når de er små, vokser de jo en dag op og bliver ondskabsfulde dræbere :twisted:

se selv: http://www.youtube.com/watch?v=XcxKIJTb3Hg

anyway, velkommen til vitor flora..

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » mandag, 01. sep, 2008 14:04

11 timer og vi kan afslutte denne latterlige silly season.

PS: hvem synes i vi skal have til jul?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » mandag, 01. sep, 2008 14:13

Flemming skrev:11 timer og vi kan afslutte denne latterlige silly season.

Barry?
Just the fax ma'am. Just the fax.

ilusio

Indlæg af ilusio » mandag, 01. sep, 2008 14:22

Mikkel skrev:

Barry?
Uh, måske vi skulle oprette en tråd om ham. Hvad mon han vil komme til at koste og passer han ind i vores spil?

Brugeravatar
Mikkel
Geografisk sted: Rødovre
Alder: 52

Indlæg af Mikkel » mandag, 01. sep, 2008 14:29

Flemming skrev:
Mikkel skrev:

Barry?
Uh, måske vi skulle oprette en tråd om ham. Hvad mon han vil komme til at koste og passer han ind i vores spil?
Jeg tror, han passer perfekt til vores 4-4-2 system. Og så er han jo også den sidste brik i det store puslespil.
Just the fax ma'am. Just the fax.

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » mandag, 01. sep, 2008 14:33

Mikkel skrev:
Flemming skrev:
Mikkel skrev:

Barry?
Jeg tror, han passer perfekt til vores 4-4-2 system. Og så er han jo også den sidste brik i det store puslespil.
Jeg må indrømme at jeg ikke vil kunne klare sådan en transfersaga igen.

Nej... Jeg så meget heller Søren Colding
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » mandag, 01. sep, 2008 14:35

Mikkel skrev:
Flemming skrev:
Mikkel skrev:

Barry?
Skidt da med spillere, lad os få en ny træner! Jeg stemmer på O'Neill, Frank R eller Martin E... Lad os få nogle tråde...
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 01. sep, 2008 14:38

tue69 skrev:
Mikkel skrev:
Flemming skrev:
Mikkel skrev:

Barry?
Skidt da med spillere, lad os få en ny træner! Jeg stemmer på O'Neill, Frank R eller Martin E... Lad os få nogle tråde...
HØRT! :lol:

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 01. sep, 2008 15:02

Jeg har også hørt et rygte om at Silva og Queresma kommer til januar. Er der nogen som kan bekræfte det rygte. Såvidt jeg har hørt skulle de to ikke koste mere end Barry.

Brugeravatar
Ultra
Alder: 53

Indlæg af Ultra » mandag, 01. sep, 2008 15:25

Syntes at Hr Benitez nævnte noget om at han ville hente flere Britiske spillere til, det må vi så ønske os i julegave...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 02. sep, 2008 10:57

Hvor er jeg glad. Transfervinduet er lukket og nu gælder det fodbold og ikke andet 8-)

Peter From

Indlæg af Peter From » tirsdag, 02. sep, 2008 11:34

Ultra skrev:Syntes at Hr Benitez nævnte noget om at han ville hente flere Britiske spillere til, det må vi så ønske os i julegave...
ja, det savner man lidt. Men det er da mit indtryk at der blev gjort et ihærdigt forsøg på at hente Barry/Downing. Og Keane er jo næsten britte, fordi at gode irske spillere altid slår deres folder i PL, lidt som walisiske. pointen er han er vant til tempoet og sproget. Men ja lad os da håbe at man får noget sjovt i jule gave, men med Citys nye penge mænd bliver det nok ikke Richards til højre back pladsen. Men Young, Barry, Downing(mest afhængig af Rieras gøren og laden på banen), Glen Johnson eller Jenas ville da sikkert være sjove nok at få til klubben. Men nu skal man jo heller ikke købe sig ud af alle problemerne, man skal jo være lidt varsom med ikke at købe alt for meget ind, så tager det for lang tid at få gjort truppen til et hold.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » fredag, 31. okt, 2008 00:30

Jeg mener at kunne huske at Sergio Ramos har været oppe og vende tidligere :)

Sergio Ramos Future In Doubt
Following his outburst at the weekend, Sergio Ramos’ long term future at Real Madrid could be in jeopardy as the club reconsiders his status within the squad.

The rightback stirred up a controversy at the weekend when he revealed during an interview that he is currently unhappy with his football at Real Madrid due to coach Bernd Schuster’s playing system.

Although the player and the coach have ironed out their differences and made their peace, it appears that the Los Blancos hierarchy are not quite done with the issue.

According to Radio Marca, the first action that the club have taken is to suspend all on-going negotiations to offer Sergio Ramos a life contract at the Bernabéu. The Madrid board had promised the player the same type of deal offered to the likes of Casillas, Guti and Raúl and an agreement was supposed to be signed immediately after the close of the summer transfer market back in August.

The arrangement, however, failed to materialize and talks resumed between the two parties but it looks as though the deal could be off completely now following events at the weekend.

It is also believed that Madrid have removed the ‘indispensable’ tag from the player’s squad status. The club were vehemently adamant in the past that Ramos is not for sale at any price but they are now reportedly willing to sit down and listen to offers. And they are even ready to start taking bids as early as the winter transfer window.

Finally, the 22 year old defender’s agent and brother, René Ramos held an emergency meeting with the club board on Tuesday and it is alleged that one of the key topics of discussion is the player’s possible departure to Serie A giants, AC Milan.

Ku vi ikke prøve at gå efter ham, det er self ikke sikkert at Ramos har lyst til at spille i Liverpool, but u never know :mrgreen:

ilusio

Indlæg af ilusio » fredag, 31. okt, 2008 07:46

Han vil bestemt være en fornuftig person til vores højre back.

Brugeravatar
jackass
Geografisk sted: Mellem Helsingborg og Anfield
Alder: 44

Indlæg af jackass » fredag, 31. okt, 2008 08:51

Så længe amerikanerne er her, kan jeg desværre ikke forestille mig, at der bliver råd til at bruge 20-30 millioner pund på en højreback.

Desværre. For Ramos er i den grad the real deal. Verdens bedste højreback efter min mening. Og hans tøjstil er fænomonal:

BilledeBillede
I had a soft spot in my heart for Ronald Reagan, if only because he was a sportswriter in his youth, and also because his wife gave the best head in Hollywood.

Besvar