LFC - Bayer Leverkusen Champions League
Re: LFC - Bayer Leverkusen Champions League
Waouwww
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kelleher!
Jeg er helt tryg ved ham
Jeg er helt tryg ved ham
- Redtothebone
Virkelig en professionel indsats af hele holdet
Opdager Cynwal snart at hans mancrush har lavet hattrick mod city
Opdager Cynwal snart at hans mancrush har lavet hattrick mod city
YNWA
-
Hvis Kelleher nogensinde bliver solgt, så skal der immervæk være en tilbagekøbsklausul.
Hold nu kæft en flot præstation!!!
Ikke ligeså intenst og underholdende som under Klopp, men med sådanne præstationer må jeg bøje mig ydmygt for Arne!
Ikke ligeså intenst og underholdende som under Klopp, men med sådanne præstationer må jeg bøje mig ydmygt for Arne!
Flot flot 2. Halvleg
Han skal ikke sælges.tankensmagt skrev:Hvis Kelleher nogensinde bliver solgt, så skal der immervæk være en tilbagekøbsklausul.
Han skal være vores 1 valg!
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Men man ser kampene stresfri i nuværende sæson.mortenbak skrev:Hold nu kæft en flot præstation!!!
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 35
Mja, de køber ikke EMs bedste målmand for ikke at bruge ham. Tror Mamardashvili bliver første valg, skide ærgerligt for Kellehermortenbak skrev:Han skal ikke sælges.tankensmagt skrev:Hvis Kelleher nogensinde bliver solgt, så skal der immervæk være en tilbagekøbsklausul.
Den var blevet 4-3 under klopp og havde nok været mere underholdende
Og sejren havde nok smagt bedre, men det er jo ikke fair play overfor Arne.
Selvom 1 halvleg virkede lige og lidt kedelig, så får de jo en røvfuld i 2 halvleg.
Vildt at vi har fået en så dygtig “ukendt” manager/head coach, som erstatning for verdens bedste manager
Og sejren havde nok smagt bedre, men det er jo ikke fair play overfor Arne.
Selvom 1 halvleg virkede lige og lidt kedelig, så får de jo en røvfuld i 2 halvleg.
Vildt at vi har fået en så dygtig “ukendt” manager/head coach, som erstatning for verdens bedste manager
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
I dette tilfælde: Tværtimod. VAR genskabte jublen, fordi ellers havde linjedommerens fejlagtige flagen for offside stået ved magt.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Virkelig smuk 2. halvleg. Det er svært at bevare pessimismen.
MOM Kelleher, Diaz & Jones.
MOM Kelleher, Diaz & Jones.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 60
Det er virkelig noget pis! For nu smider Abu Dhabi gladeligt £100 mill for Viktor GyökeresRedtothebone skrev: ↑tirsdag, 05. nov, 2024 22:48Opdager Cynwal snart at hans mancrush har lavet hattrick mod city
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
- JudgeArdaStudge
Købet af Mamardashvili virker pludselig ikke så gennemtænkt igen. Kelleher er fremragende, sikke en dobbelredning.
Liverpool var Leverkusen overlegen i 2. halvleg, hvor de ikke kunne følge med. Diaz en udsøgt fornøjelse. Man kan kaste roser til alle mand, men med tre mål, så er MotM Luis Diaz from Barrancas AND HE PLAYS FOR LIVERPOOL!
Kampens detalje: Diaz no-look scoring. Bobby må være stolt.
Mo Salah er i øvrigt verdens bedste fodboldspiller og det mener jeg bundalvorligt.
Liverpool var Leverkusen overlegen i 2. halvleg, hvor de ikke kunne følge med. Diaz en udsøgt fornøjelse. Man kan kaste roser til alle mand, men med tre mål, så er MotM Luis Diaz from Barrancas AND HE PLAYS FOR LIVERPOOL!
Kampens detalje: Diaz no-look scoring. Bobby må være stolt.
Mo Salah er i øvrigt verdens bedste fodboldspiller og det mener jeg bundalvorligt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
One hit wonder ?Fowler89 skrev:Mja, de køber ikke EMs bedste målmand for ikke at bruge ham. Tror Mamardashvili bliver første valg, skide ærgerligt for Kellehermortenbak skrev:Han skal ikke sælges.tankensmagt skrev:Hvis Kelleher nogensinde bliver solgt, så skal der immervæk være en tilbagekøbsklausul.
Jeg så ham slet ikke under EM
Så det var en overraskelse at læse vi havde signet en ny målmand. Og overraskende at han er blevet hypet som han er.
Kelleher er imo en fantastisk målmand, med premier league erfaring.
At sælge Kelleher vil imo være et kæmpe selvmål.
Jeg elsker Allison, men når vi ikke er Abu Dabi fc og pengene ikke bare hænger på træerne, så kan jeg se en mening med at sælge Allison nu, fordi jeg ærligt mener at Kelleher er ligeså god.
OG han vil kun blive bedre som første målmand.
“Nej nej nej Allison er jo verdens bedste målmand “
Ja muligvis og derfor vi kan få gode penge for ham nu og vi har allerede en afløser klar i Kelleher.
I Slots korte periode er vi allerede blevet langt bedre defensivt.
Kelleher har ad flere omgange bevist at han kan være med på højeste niveau.