LFC - Bayer Leverkusen Champions League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
4
15%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 81. min.
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 88. min.
2
7%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ud i 81. min.
1
4%
38 - Ryan Gravenberch
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ud i 74. min.
7
26%
11 - Mohamed Salah
1
4%
7 - Luis Diaz
10
37%
18 – Cody Gakpo ud i 81. min.
2
7%
8 – Dominik Szoboszlai ind i 74. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 88. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 27

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » mandag, 04. nov, 2024 21:57

Billede

Indgangsbøn:
Som om det ikke er svært nok at holde motivationen oppe mht at skrive kampoplæg hver 3. dag, så dræber Viaskvat lige enhver motivation ved at vælge Danmarks største Fanskare ud til at "markedsføre" deres nye kanal, efter at de i forvejen har frasolgt 13:30 kampene til anden side. Men de gør det jo nok fordi de ved, at vores kærlighed til Klubben er så stor, at vi til sidst falder til patten og køber deres overpriced lorteproduktioner, hvor kvaliteten i forvejen kun har een retning: NEDADGÅENDE! Så det bliver et ultrakort oplæg fra min side af.

Der er 2 kamp tilbage, inden vi igen skal sidde med hjertet i hænderne i en landkampspause, og frygte at spillere bliver skadet i ligegyldige Nations League kampe. Men pamperne i Nyon skal jo også have fyldt lommerne godt og grundigt op.
I de to kampe skal vi tirsdag møde nr. 4 i Bundesligaen, og lørdag er det så nr 4 i Premier League Aston Villa, og begge kampe er hjemme på Anfield. helt stille og roligt tror jeg på, at vi godt kan vinde begge kampe, og stille i nogenlunde stærkeste opstilling i dem begge. Nu har jeg pevet de andre gange, så denne gang må jeg også anerkende, at LFC har en fordel ved at spille allerede tirsdag i CL, da lørdagen modstander Aston Villa først spiller onsdag på udebane imod Club Brugge. Tirsdag aften skal Xabi Alonso også ønskes velkommen tilbage til Anfield, men mon ikke kærligheden er væk inden dommeren fløjter op. Alonsos karriere på Anfield blev alt for kort, men det var Benitez' fejl og hans dårlige, kluntede mandskabsbehandling der var årsag til dette.

Så hvordan stiller vi så op? De fleste giver jo sig selv. Jeg tror dog at Slot godt kunne finde på at starte med Conor Bradley inde, oven på den dårlige første halvleg som Trent diskede op med i lørdags. I midterforsvaret bør Slot også præmiere Jo Gomez gode indhop med en startplads ved siden af VVD, så Konaté kan få fuldstændig styr på hånden, som VVD jo jokkede på. Samtidig så Mac Allister altså slidt ud i lørdags, og han lignede i den grad en spiller, som hvad øjeblik det skulle være kunne få nr. 2 gule kort og dermed marchordre. Curtis Jones derimod spillede godt og var en vigtig del af opblomstringen i 2. halvleg, og da Szobo samtidig spillede lidt bedre end ellers set bliver Gravenberch, Jones, Szobo på midten. I angrebet kunne jeg godt tænke mig at se et lille eksperiment. Vi har før spillet Salah på toppen med stor success, og han er jo allerbedst, når han bare skal bruge een berøring i feltet. Så lad os prøve ham på toppen, da Diaz har vist, at han faktisk er ganske god også på højre fløj. Så kan Gakpo nem lig få lov at gå den venstre, hvor han er bedst, og udnytte den gode stime han er inde i. Slot stiller dog nok traditionelt op med Salah på højre fløj, men jeg ville ønske han afprøvede Salah på toppen, så vi har en opstilling mere at spille på.

Så mit bud er:
Billede

GOD KAMP! I kan finde mig på Gluds Cafe i Ringe til kampen, hvis nu vejen skulle falde forbi det Midtfynske. ....og NEJ! Det er IKKE det samme som Swingerklubben!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Bayer Leverkusen Champions League

Indlæg af VanDjik4 » tirsdag, 05. nov, 2024 09:42

Diaz — Gakpo— Mo

Macca — Szobo — Gravenberch

Robbo — Gomez — Van Djik —Bradley

———-/-//-Kelleher///—///-

Gakpo kan bruges som den falske nier, han har shinet i de sidste par kampe. OG Mo Salah afgjorde et statement, med endnu et Anfield mål igen.. Klasse Mo, som er nok en af de bedste spillere i verdenen! Han er (min) alltime bedste angriber i Premier League, nok siden LFC havde Luis Suarez for små 10 år siden…. :gunfire: :love3:

Arne Slot vs Xabi Alonso.. Det kunne godt ligne en målrig kamp, hvor begge hold vil spille friskt angrebs bold, med full speed. Leverkusen tog fusen på alle tyskere i Bundesliga med deres flotte bedrift sidste sæson, med ingen nederlag i stor stil…. Men de skal ramme den store skive på Anfield, for og få et resultat med hjem.. !!

Mo scorer første mål og Liverpool vinder, skal næsten forsøges, for en 50er odds 6,85… God kamp Reds!

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 05. nov, 2024 11:03

Mød gerne op i 1. halvleg tak!

Diaz — Nunez— Mo

Jones — Szobo — Gravenberch

Tsimikas — Gomez — Van Djik —TAA

Kelleher

Og så bliver det da spændende at se, hvad Alonsos Leverkusen kan på udebane mod det pt. bedste hold i PL.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. nov, 2024 11:12

Inden I begynder at valfarte til Ringe for at se kampen sammen med mig, så tøv lige en kende.
Jeg er ved at undersøge med Gluds Café, om han har hul igennem til kampen. Har undersøgt det lidt på Viaskvats hjemmeside, og r-hullerne har jo en "Viaskvat TOTAL", som man jo med almindelig logik skulle mene indholder ALT.
Men r-hullerne læser det åbenbart som "2-TAL", altså et andenrangsprodukt, hvor man ikke får den fulde adgang til alle deres Champions League kampe. Det næste bliver vel, at de også begynder at flytte de højinteressante Premier League kampe over på deres "Viaplay (Via-betray) Sport News". Bare vent og se om ikke en af de kommende kampe, som vises EXCLUSIVT på Viabetray Sport News bliver søndag den 1. december 2024 kl. 17:00, når Liverpool på Anfield tager imod Abu Dhabi Cheaters.

Her er Viabetrays nye pengemaskine-struktur:
Billede

SIDSTRE NYT: Gluds Café i Ringe har "Premium", så de viser Liverpool - Leverkusen i aften, og yours truly vil være til stede 8-)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. nov, 2024 11:16

AJJ skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 11:03

Diaz — Nunez— Mo

Kelleher

Og så bliver det da spændende at se, hvad Alonsos Leverkusen kan på udebane mod det pt. bedste hold i PL.
Vi er - næsten - enige, kan jeg se. Du vælger så den traditionelle løsning i 3 mands angrebet med Nunez på toppen. Jeg valgte den med Mo på toppen, som jeg er nysgerrig på at se, om den virker ligeså godt, som da Klopp testede det, også fordi den bringer både Diaz og Gakpo i spil, som begge virker i god gænge/form for tiden. Jeg er næsten 100 på, at Slot vælger din fronttrio!

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. nov, 2024 12:01

Hvis i har Yousee så vises kampen på "eventkanalen" kan jeg se
YNWA

AJJ

Indlæg af AJJ » tirsdag, 05. nov, 2024 12:10

Cynwal skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 11:16
AJJ skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 11:03

Diaz — Nunez— Mo

Kelleher

Vi er - næsten - enige, kan jeg se. Du vælger så den traditionelle løsning i 3 mands angrebet med Nunez på toppen. Jeg valgte den med Mo på toppen, som jeg er nysgerrig på at se, om den virker ligeså godt, som da Klopp testede det, også fordi den bringer både Diaz og Gakpo i spil, som begge virker i god gænge/form for tiden. Jeg er næsten 100 på, at Slot vælger din fronttrio!
Ja, jeg tror, at det er planen, at Salah og Nunez skal spille fra start i aften og på lørdag. Nu hvor de holdt fri i Liga Cup'en.

Vi skal op i tempo fra start, og presspillet skal sidde i skabet. Ellers får vi samme problemer som i lørdags, hvor Leverkusen broderer sig igennem.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 47

Indlæg af Emmy » tirsdag, 05. nov, 2024 13:30

Jones bør helt sikkert spille fra start. Om det er på bekostning af MacA eller Szobo, tja de er begge i en dårlig periode. Jeg tror MacA starter inde dog.Man kunne også lave den frække og rykke Gakpo tilbage, men det er næppe en god ide mod så dygtig en modstander med en stærkt midtbane.
Konate meldes klar, men måske han alligevel spares til weekenden og så bliver det nok Gomez der starter. Jeg ser gerne en venstreside med Robbo og Diaz, Nunez i midten og Salah på sin plads
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. nov, 2024 16:09

Redtothebone skrev:Hvis i har Yousee så vises kampen på "eventkanalen" kan jeg se
Eventkanalen? Mener du See?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 05. nov, 2024 17:17

Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 16:09
Redtothebone skrev:Hvis i har Yousee så vises kampen på "eventkanalen" kan jeg se

Nej den hedder yousee event, ved mig ligger den efter tv2 sport x og kanal 4
YNWA

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. nov, 2024 17:22

Redtothebone skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 17:17
Fowler89 skrev:
tirsdag, 05. nov, 2024 16:09

Nej den hedder yousee event, ved mig ligger den efter tv2 sport x og kanal 4
Ja det kan jeg da godt se, tak for tippet. Håber det virker, jeg har aldrig set den kanal før.

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 05. nov, 2024 17:34

Fowler89 skrev:

Hmmm
Jeg betaler for Viaplay den store pakke.
Hvordan kan viaplay så pludselig sælge rettighederne til 1330 kampene om lørdagen?
Det betyder jo at min “vare” er blevet forringet, men jeg betaler samme pris…..
nu skal jeg også betale for Prime, hvis jeg vil alle kampe.

Det her fodbold penge gøgl, må da implodere en dag.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 05. nov, 2024 20:06

Close - But no cigar:
Billede

Jeg troede helt ærligt - og synes stadig - at Joe Gomez fortjente en tur i start-11'eren efter 2. halvleg i lørdags.
Macca er så foretrukket isf Szobo. Fronttrioen er som jeg håbede på. Kan dog være bange for, at Gakpo spiller en falsk 9'er med Diaz på venstre og Salah på højre. Der plejer Gakpo ikke ligefrem at brilliere, men det kan jo være Slot har læst med her på Forum, og har set lyset ....... :D

mortenbak

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 05. nov, 2024 21:13

“Noget så sjældent som et boldtab fra Salah”….
Det er en kommentator der er imponeret af at være på Anfield.

Men vi skal nok køre den her hjem

Senest rettet af mortenbak tirsdag, 05. nov, 2024 21:13, rettet i alt 1 gang.

Fowler89

Indlæg af Fowler89 » tirsdag, 05. nov, 2024 21:14

Ingen problemer med at se kampen på Yousee her

Besvar