Dommeren, Darren Bond, har aldrig dømt Liverpool. Iflg. lokalavisen på Sydkysten har han dømt i Brighton før, som det fremgår af billedteksten:

Vil man vide lidt om Darren Bonds historik for indeværende sæson, som bl.a. omfatter ialt 4 PL kampe, så læs via dette link:
https://www.whoscored.com/Referees/675/Show/Darren-Bond
Indgangsbøn
Der skal spares spillere en masse i denne her kamp. Flere slå slidte ud mod gunners, alt hvad der kan spares skal spares, Det er langt mere vigtigt at vi er klar til at få alle 3 point når vi på lørdag tager imod Albions hjemme på Anfield. Men så risikerer vi jo at ryge ud ad Carabao Cup'en....? Then so be it!! Både Abu Dhabi Cheaters og gunners viser svaghedstegn i denne sæson, så der skal smedes mens jernet er varmt og satses helhjertet på Premier League.
Så jeg skrider direkte til mit forestilling om hvordan vi stiller op:
På mål: Vítězslav Jaroš - Eftersom Alisson er ude i længere tid, bør vi sørge for at holde Jaroš matchfit, hvis der pludselig skulle ske noget med Kelleher.
Forsvar: Trent skal hviles, og Bradley er nok ikke klar, så Joe Gomez må tage en tur på højre back. I centerforsvaret skal Quansah have noget spilletid i benene, så han kan holdes matchfit, hvis der pludselig sker noget med Konaté. VVD får lov til at styre forsvaret, for han bliver jo kun skadet når Pickford er på modstanderholdet. VB får Tsimikas,
Midtbane: Det må være tid at spille Wataru Endo fra start, så Gravenberch kan skånes, Unge Tyler Morton kan også få lov at starte, så Mac Allister kan hviles lidt, og så kan Szoboszlai se, om han kan genfinde lidt af sin form. Det er nok lidt for optimistisk at tro, at Slot tør starte med 17 årige Trey Nyoni isf Szobo, selvom han så nu godt ud i preseason. Kunne være en mulighed for at spare lidt spillere.
Angreb: Her ser det tyndt ud med mulighederne for at hvile spillere. Ben Doak er udlånt til Middlesbrough, og Jayden Danns har vi ikke set noget til længe, så det må blive den garvede garde, der stiller op. Så Mo Salah får højre siden, Cody Gakpo får sin favoritplads i venstre, og så må Nunez prøve at undgå offsiderne på toppen.
Så mit bud ser sådan her ud:

Faktisk tænker jeg, at vi burde sende U19/U21, med tanke på at præmien for en sejr nede på Sydkysten er en kamp mere i december. Her er programmet for december, med kvartfinalen klemt ind den 18. december:

Kommer vi i kvartfinalen skal Liverpool spille ialt 9 (NI!) kampe i december måned

Er der overhovedet nogen, som har lyst til at vinde denne kamp?