Hvornår: Idag søndag kl. 13:30
Sted: Anfield - Arne Slots Anfield debut!
TV: LFCTV GO (der er stadig en måneds gratis abonnement, så man kan se kampen)
Så er der 5 dage, til PL går i gang, og 6 dage til den rigtige start, når Liverpool (IGEN!) starter med at møde en oprykker på udebane (Ipswich). Men nu skal vi lige ha´ lidt gang i bentøjet på de sidst tilbagekomne spillere fra ferie, som har været fraværende hele preseason grundet lang deltagelse i landsholdsslutrunder. Det er spillere som: VVD, TAA, Nunez Mac Allister, Alisson.
Da der er mange ben, som skal have kamptræning, er der aftalt en ekstra kamp - OGSÅ I DAG

Jeg vil ikke begynde at gætte på holdopstillinger til hverken den ene eller den anden kamp, men forventer, at det er kampen mod Sevilla, som er hovedkampen, og at det er i den vi hovedsageligt vil se VVD, TAA m. fl. , og så bliver Las Palmas kampen en sidste mulighed for The Academy til at imponere Slot. ....eller det kan også være han prøver at stille 2 nogen lunde lige stærke hold.
Under alle omstændigheder glæder jeg mig over, at der nu kun er 5 arbejdsdage tilbage før det bliver en rigtig weekend med PL-bold, og så vil jeg gøre mit bedste med at skrive et rigtigt kampoplæg med ordentligt fokus på modstanderen etc.